Olen kiinnostunut eräästä naisesta (työkaveri) mutta hän on liian tasokas minulle. Miten toimin?
Että saan itselleni tuon naisen. Ongelmana on että nainen on persoonallisella tavalla hyvän näköinen. Eli noista tykkää monet muutkin miehet. Itse taas olen lähinnä se tavallisen näköinen joka ei tapetista erotu. En ole myöskään varakas, enkä mikään huumorimies naisten naurattaja tyyppi. Olen miettinyt että mihinkä asti toimii hienostunut dissaus? Eli tarkoituksena olisi vähän murentaa naisen itseluottamusta ja itsetuntoa. Ei kuitenkaan liikaa, koska en halua vaivoikseni mitään ihmis rauniota. Mutta millä tavalla?
Kommentit (18)
Ei ole hyvä strategia, suosittelen intensiivistä tuijotusta töissä välillä huulia viekottelevasti lipoen - saletisti natsaa, bro.
Ohi kulkiessasi vilkaiset häntä silmiin ja jos hyvä tuuri käy niin tervehdit pienellä hymyllä ja pään nyökkäyksellä. Muutaman kerran kun olet saanut sen suoritettua voit jopa sanoa ohi kävellessäsi hei. Siitä se lähtee sitten, jos on lähtiäkseen. Tsemppiä.
Jos haluat tutustua häneen paremmin, älä ainakaan ala dissaamaan, edes hienovaraisesti.
Jos murennat hänen itsetuntonsa, et saa hänen kanssaan ainakaan hyvää etkä pitkäaikaista parisuhdetta.
Dissaus? Oletko 12-vuotias? En usko että nainen kiinnostuu ääliöstä.
Vierailija kirjoitti:
Dissaus? Oletko 12-vuotias? En usko että nainen kiinnostuu ääliöstä.
Naiset hyvin usein kiinnostuu juuri niistä ääliöistä, olen huomannut...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä strategia, suosittelen intensiivistä tuijotusta töissä välillä huulia viekottelevasti lipoen - saletisti natsaa, bro.
Tuijottava ja huuliaan lipova mies näyttää kehitysvammaiselta 🤤
Tuollainen typerä deittivalmentajien opettama paska karkoittaa naisen kuin naisen. En puhuisi tuollaiselle dissaavalle työkaverille enää koskaan.
Apua mikä uusavuton katkero. Mites sellainen ihan normaali kanssakäyminen? Hymyilet hänelle, olet ystävällinen, kysyt kuulumisia, avaat oven, pyydät kahvitauolle...näitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kampaa tukkas.
Ja pese hampaas
Jotkut hölmöt taas ihan tosissaan vastaa tuolle pellelle... Huh hei
Kehitä omaa tasoasi äläkä yritä r aiskaamalla naista nostaa sitä.
Neggaaminen on äärimmäisen vammainen ja vahingollinen tapa edetä elämässä, eikä se lopulta edes edistä sinua. Vedät puoleesi vain sellaisia tyyppejä, jotka aistivat pahuutesi ja lyövät 5 kertaa kovempaa, kun kiusaat naista ja yrität r aiskata häntä väkivallalla.
Eli ei jatkoon ja ole varuillasi.
Vierailija kirjoitti:
Kehitä omaa tasoasi äläkä yritä r aiskaamalla naista nostaa sitä.
Neggaaminen on äärimmäisen vammainen ja vahingollinen tapa edetä elämässä, eikä se lopulta edes edistä sinua. Vedät puoleesi vain sellaisia tyyppejä, jotka aistivat pahuutesi ja lyövät 5 kertaa kovempaa, kun kiusaat naista ja yrität r aiskata häntä väkivallalla.
Eli ei jatkoon ja ole varuillasi.
Olettaen siis että nainen ei ole itse tällainen, joka laittaa miehille luun kurkkuun. Aika moni feminiininen ja menestyvä nainen osaa kyllä ihan itsekin potkaista munaa tyrkyttävää rottaa tiukasti silmien väliin.
Älykkäälle naiselle ei mene hienostunut dissaus läpi. Itseasiassa ei yhdellekään naiselle, koska se on niin nähty ja tavallinen pelimiestaktiikka.
0/5
Joo, dissaaminen on loistoidea. Mimmi hankkii sulle vielä potkut ja siinähän olet sitten ilman töitä. Ja ilman naista.
No et ainakaan tuolla tavalla. Jos haluat naisesta lopullisesti eroon niin teepä noin.