Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9709)

Vierailija
8481/9709 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli ärsyttävä pieni koiranrettu, joka "tunki" meidän väliin joka tilanteessa. Se rakki vaati huomiota jatkuvasti, halusi olla koko ajan keskipiste.

Mies myös pussaili tätä kullannuppuansa suulle, yäk!

Nostin kytkintä aika nopeasti.😁

Vierailija
8482/9709 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva molo, en voinut edes kuvitella haluavani sen viereen. Juoppous, ei pysty koskemaan, ikäerot, ei pysty liikoihin - Toinen haiseekin jo haudalta, liika köyhyys, itse haluan tehdäkin asioita, pettäminen ja plmyamoria, ei käy, huono sängyssä ja käsittämättömän itsekeskeinen, liikaa lapsia, liian pienet lapset, ei osaa aikatauluttaa itseään, estää minun elämisen ja olemisen, aukoo leipäläpeään ulkopuolisille asioista, joita minä "olen" tai "haluan".....

Onhan noita. Huomaatteko, että ulkonäköasiat mainitsen vasta "tässä" järjestyksessä... Ja erityisen epäterveellisiä en edes kykene harkitsemaan. En auta hautaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8483/9709 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden naisen kanssa olen lopettanut tapailun heidän koirien takia, en yksinkertaisesti siedä koiranhajua. Naisten asunnot haisi pahalle ja välillä hajun huomasin jopa naisen vaatteista. Lisäksi koirat vaatii paljon huomiota ja niitä pitää raahata mukaan joka paikkaan, mielummin olisi kahden kesken naisen kanssa.

M32

Vierailija
8484/9709 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra "aattele ittes märäksi", esileikit ihan tuntematon käsite. Hypättiin sänkyyn  onneksi jo toisilla treffeillä niin tuli selväksi millainen piittamaton possu muutoin niin ihana mies onkaan sängyssä.

Herra "mikä on  hammasharja",  suu näytti ja haisi siltä ettei  hampaita oltu pesty kahteenkymmeneen vuoteen. Uudenkarhea hieno auto, muodikkaat vaatteet ja mädät hampaat! Ei jatkoon.

Herra " Koiraani ette saa", kävi katkeraa huoltajuuskiistaa exänsä kansssa KOIRASTA ja puhui isin pojasta.

Sekä herra "Mennään kulta naimisiin!", oli jo toisilla treffeillä  menossa naimisiin kun lehdessä oli ilmoitus joukkovihkimisestä. Halusi samantien lähteä ostamaan hääpukua KIRPPARILTA. 

Vierailija
8485/9709 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaist

Joo ihan varmaan. Neitsyt voisi olla ihan hiljaa.

Vierailija
8486/9709 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ensimmäistä kertaa minun luokse kylään ja löi heti ovella tervehtimään tullutta koiraani kuonoon niin että koira vinkaisi ja perääntyi. Piti kuulemma näyttää että taloon on tullut uusi pomo. Tiuskaisin että älä turhaan ota kenkiä pois, avasin oven ja pyysin poistumaan. Ovi perästä kiinni, puhelin esiin, numero mustalle listalle ja aloin itkeä ihan vaan järkytyksestä. Miten olin arvioinut toisen ihmisen ihan väärin ja ahdisti koiran puolesta. Inhoan ihmisten ja eläinten huonoa kohtelua. Kaikenlaisia hulluja on liikenteessä.

Vierailija
8487/9709 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli painanut kaupungin kaikkia miehiä..myös varattuja käynyt, paljastui herpes, liikaa tatuointeja,ylipaino ja mielenterveys ongelmat,kämppä oli aivan kauhea läävä jossa koira ja sen jätökset, ja haisi pahalle nainen sekä asunto.

Vierailija
8488/9709 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun kerron että minulla oli tuolloin vakavia mielenterveysongelmia.

Olin käynyt juttelemassa hoitajan kanssa ja koetin sytyttää tupakka,ohi pyöräillyt mies pysähtyi ja antoi tulta. Minua vanhempi ukko pipo päässä sojottaen kuin joulutontulla,ei niinkuin yhtään tyyppiäni. Suostuin kuitenkin lähtemään miehen kanssa  oluelle  pubiin. Mies kyseli käsieni arvista ja  koetti silittää niitä,sanoin  että et viitis olla koskematta. Kun minulle tuli nälkä mies sanoi että mennään hänen luokseen,hän tekee  ruokaa. Tekikin sitte grllitassuja ja pussimuussia. Jäin sinne sohvalle yöksi ja jossain vaiheessa mies kävi alasti heilumassa sohvan vieressä mutta käskin mennä pois kun väsyttää. 

Seuraavana päivänä lähdin ostamaan tupakkaa ja jotain pientä,mies tuli mukaan ja lupasi maksaa ostokseni. Ostatinkin sillä vähän kaikkea mm. kanankoipia,pitsaa ja olutta. Vietiin ostokset luokseni ja mies siinä aikansa tutki kämppääni kunnes heitti taas vaatteet pois! Lyhyt ja karvainen ukko pieni pili pystyssä hyi hitto,lähdin sitten tuuletuspartsille tupakalle ja soitin kaverille että auta! Kaveri tuli ja sanoi että lähde menemään,meilllä on juttuja jotka ei ole sun korvillesi.

No mies poistukin mutta meni kai kaksi tai kolme päivää kun löysin mäkkäripussin oven takaa ja ovesta kuitin taakse raapustetun  lapun "kulta soita 1448965900444". Revin lapun ja söin ja vähän jäähtyneen ruuan.

Sen jälkeen siitä ei onneksi kuulunut ja nyt on mennyt jo 20 vuotta niin tuskin enää ilmaantuu :D

Vierailija
8489/9709 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pikkupöksyistä paljastui niin huono vagina että seksihaluat alkoi karista pois piakkoin.

Ulospäin tursunneet lihat, mutta en miehenä halunnut perääntyä. Kokeilin naisen värkkiä ja se paljastui vielä löysähköksi. Päätin suhteen kun en halunnut noin huonoa naista itselleni

Vierailija
8490/9709 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pikkupöksyistä paljastui niin huono vagina että seksihaluat alkoi karista pois piakkoin.

Ulospäin tursunneet lihat, mutta en miehenä halunnut perääntyä. Kokeilin naisen värkkiä ja se paljastui vielä löysähköksi. Päätin suhteen kun en halunnut noin huonoa naista itselleni

Minulle on käynyt samoin. Laitoin käden naisen pöksyihin ja tunne oli samanlainen kuin syöttää hevoselle sokeria kämmenestään. Oli tainnut kulua viimesestä seksikerrasta "hieman" liian kauan aikaa.

Vierailija
8491/9709 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Roope vanha väkiisinmakaaja

Vierailija
8492/9709 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden naisen kanssa olen lopettanut tapailun heidän koirien takia, en yksinkertaisesti siedä koiranhajua. Naisten asunnot haisi pahalle ja välillä hajun huomasin jopa naisen vaatteista. Lisäksi koirat vaatii paljon huomiota ja niitä pitää raahata mukaan joka paikkaan, mielummin olisi kahden kesken naisen kanssa.

M32

Miksi sitten edes tapailit heitä, etkö tiennyt että heillä on koira? Sinun kannattaa tapailla vain sellaisia naisia jotka eivät pidä koirista eivätkä aio koskaan hankkia niitä.

Vierailija
8493/9709 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mukava nainen. 

Vierailija
8494/9709 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannet treffit ja peuhattiin siinä mun sohvalla,mies avasi farkkunsa ja työnsin käteni boksereiden sisään hyväillen pakaroita.. mitä hittoa,onko täällä pieniä kiviä? Pas kaa. Pas kakokkareita. Mun sormissa.

Vierailija
8495/9709 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olin todella tiukkana sokkotreffien kanssa, mutta jostain syystä tuo nainen sai uskoteltua, että on ihan hyvännäköinen nainen. En kuitenkaan arvannut ihan suinpäin lähteä hänen luokseen vaikka pyysi ja sovittiin tapaaminen yhteen kahvilaan. Oltiin kuvailtu toistemme vaatetus ja minulla kävi toisaalta niin hyvä, kuin huonokin tuuri. Hyvää tuuria oli se, että hän oli ainoa asiakas juuri sillä hetkellä ja huonoa tuuria oli se, että hän oli kieltämättä ihan ok-näköinen ja aika isotissinen, mutta toinen etuhammas oli poikki. Onneksi olin valehdellut oman vaatetukseni, eikä hän tunnistanut minua. Ostin kahvin ja istuin toiseen pöytään ja soitin yhdelle naistuttavalle, että tuo nainen ei osaisi yhdistää minua hänen treffikaverikseen. Tuo kaverinainen tulikin sitten samaan kahvikaan hetken päästä, joten pääsin pälkähästä.

Vierailija
8496/9709 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti täynnä koirankarvoja, ei siivousvälineitä. Kaikki huonekalut kirpparilta, asui kaupungin vuokratalossa, törkeän ruskeat hampaat jatkuvasta tupakoinnista, erektio petti heti alkumetreillä sekstaillessa. Miehellä ikää 40+

Vierailija
8497/9709 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tai hänen vaatteet haisee, puutteellinen hygienia siis. Tavarat ja vaatteet myös nuhjuisia tai kuluneita.. Ei nappaa vaikk mies muuten ihan mukava tyyppi, harmi.

Vierailija
8498/9709 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kalsareista löytyi niin rupinen ja haiseva peenis että seksihalut karisivat ja heitin haisumunan pihalle.

Vierailija
8499/9709 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli ihan keltaiset hampaat,ajattelin että se on vaan kahvi ja tupakka kunnes mies tuli yökylään eikä sillä ollut hammasharjaa mukana. Sitten kehtasi vielä ruveta sekoilemaan mustasukkaisesti,omistan mekon joka on ikäänkuin pitkä t-paita ja sivuilla on vyötäisille yltävät halkiot,mulla oli se ja pikkuhousut kun menin avaamaan miehelle alaoven  ja hermostui että esittelen muka itseäni. Totta kai ulkona laitan alle trikoot mutta rapussa edes liikkunut ketään siihen aikaan!

Tiivistettynä:huono hygieniä ja mustasukkaisuus,ei jatkoon.

Vierailija
8500/9709 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitin alapaan döfiksestä tuli mieleen surstromming, mutta heitin majoneesit sämpylään, kuten kunnon miehen kuuluu, pesin jorman lavuaarissa pideellä, puin päälle ja sanoin "no hei vain sitten". Se haju... Hygienia naiset, hygienia!