Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9709)

Vierailija
8321/9709 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju! Valitettavasti.

Naiset 15-99v käyvät suihkussa todella harvoin ja sen me kaikki tietenkin haistamme.

Työpaikoilla, julkisissa, kaupoissa ja pahimmillaan ihan kadulla.

Se järkyttävä määrä hajuvettä ei sitä hajuanne peitä. Suihku/pv ja me muut kiitämme.

Vierailija
8322/9709 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kyseisen naisen kanssa oli tylsää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8323/9709 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tiennyt mitä tarkoittaa sana naiivi. 

Vierailija
8324/9709 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi olevansa lomalla, unohti kertoa että loman jälkeen alkoi työttömyys... Tuntui gashlightingilta.

Vierailija
8325/9709 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli peräpukamat

Vierailija
8326/9709 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Sähkö)karavaani kulkee ja (Teppo-)koira haukkuu.

Vierailija
8327/9709 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui heti alkuun äidistään ja lisäksi hänellä oli neonoranssit toppasormikkaat joita räpytteli kun lähdettiin kävelylle. Nämä kaksi tekijää saivat mut  perääntymään ja liukenemaan jonnekin taustalle.Siksipä en suosittele naisystäväni minulle antamaa neuvoa että Heti vaan treffeille, siinähän näkee nopeesti livenä millainen mies on kyseessä. Minun luonteelleni on parempi kirjoitella pitempään jos nettitapauksesta on kyse. 

Vierailija
8328/9709 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pihiys, äitiriippuvuus, huumorintajuttomuus, lyhyys (tosin sen yli olisi ehkä voinut päästä jos muut asiat olisi kolahtanut), herrasmiesmäisyyden puute, jatkuva kitiseminen

Vierailija
8329/9709 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syy miksi itse olen lopettanut vaan miksi minun kanssani on lopetettu on se, että en ollut uskossa vaan tapakristitty. Toisaalta välttyipä siltä, että seksiä saisi vain lisääntymishetkinä.

Vierailija
8330/9709 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha 😆

Kuilen nauruun näitä lukiessani, mutta samalla kyllä ymmärrän miksi moni myös minä mukaan lukien on sinkkuna.

Oma kokemus tinder treffeistä aika karu myös ,vaikka ihan kivoja tyyppejä ollutkin, mutta niin erikoisia kaikki ja ulkoiben habitus myös hyvin erilainen,kun mitä antoi ymmärtää.

Ekoille treffeille mielestäni vähän panostetaan, jos koetaan tehdä vaikutus toiseen, mutta nämä treffimiehet olivat ilmeisesti lähteneet suoraan sängystä liikenteeseen kulahtaneissa verkkareissa ja reikäsessä t-paidaasa, jollaista itse käyttäisin pesurättinä korkeintaan.

Se pettymyksen tunne sitten on kyllä kurja fiilis, kun on tavallaan ihastunut jo viestien välityksellä.

Vierailija
8331/9709 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto näitä juttuja. Ikinä en paneskele tms ennenkuin kumpikin on käynyt suihkussa pesemässä värkkinsä perusteellisesti. Joskus ollu vetelä haiseva letku yhdellä tyypillä vuosia sitten, hyi hitto! Nyt komento suihkuun marsmars on ihan normi.

Itse varon syömästä kovasti kaalikasveja kun on viikonloppu/seksiä tulossa. Kaalit aiheuttavat naisen alapäähän aika tymäkän tuoksun, joten ei välttämättä haju johdu törkyisestä vtusta, vaan siitä mitä tuli syötyä eilen. - Lehtikaali on yks kovista hajulähteistä.

Vierailija
8332/9709 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Värkin haju, joka kerta kun kiihottui niin koko kämppä haisi pahalta. Teki mieli oksentaa vaikka olen elänyt nuoruuden sikalan vieressä. Yritä nyt sitte siinä ite olla samalla "aaltopituudella". Toivottavasti löytää kumppanin jolle tuo on ok, muuten tosi kiva nainen, osas kokatakin tosi hyvin.

Yritä nyt siinä olla samalla aaltopituudella, jos miehellä pieni ja karvoitus vielä vastassa :D. Eikö ollut hyvä, jos nainen halusi sinua? Tiedätkö, että feromonit ovat luonnollinen afrodiisiakki miehelle. No, etköhän säkin yksin ole ..pelle. Varmaan unelma naisesi oli kuiva kuin Sahara!

klikkaa kalahti, haisupillu paikalla

Tässäkin voi olla kyseessä ihan vaan siitä, että ulostebakteereja menee väärään paikkaan. Ja jää muhimaan. Tähänkin vaivaan auttaa maitohappobakteeri, alakautta.

Vierailija
8333/9709 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Vierailija
8334/9709 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M40

Vierailija
8335/9709 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat? Oikeesti mitä te äijät nykyään sitä peräpäätä ootte niin tutkimassa ja hinkkaamassa xD jos mun miehellä olisi peräpukamat niin en edes tietäisi asiasta koska en tuota aluetta hipelöi eikä hän myöskään minun.

Vierailija
8336/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime eduskuntavaalien aikaan sain tietää, että hän äänesti persuja. Itse en vihreästi ajattelevana enää voinut jatkaa melkein kolme vuotta jatkunutta suhdettamme. En, vaikka hän oli muuten täydellinen ja myös seksi oli upeaa.

Ehkä tuon olisin ymmärtänyt Sipilän kautena kun persut ei olleet sama kuin nykyään. Itse en naispuolisena pystyisi olemaan suhteessa kenenkään vasemistolaisesti ajattelevan kanssa. 

Vierailija
8337/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tapailu on loppunut siihen, ettei ollut tarjota muuta kuin pillu.

Vierailija
8338/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies kutsui syömään ravintolaan, mutta fiilikset alkoi mennä, kun maiskutti ruokaa suu auki, että näin kuinka pihvinriekaleet ja kasvikset pyörivät kuin kalsarit ikkunallisessa pyykkikoneessa. Koetin kestää pienen viheen, mutta sitten riitti, kun kyyditti autollaan pitkin kotikontuja ja pysähtyi erään talo luo:"Katso, tässä asuu homopari, hehehe.."

Hauska tuo pyykkikonevertaus 😆. 

Vierailija
8339/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin 30+ miehen, mukava ja muutenkin ok, mutta hänellä oli yks etuhammas, kaikki muut hampaat edessä oli katkennut ja näkyi vaan jäljelle jääneet ruskeat "juuret". Eikä asiasta saanut mainita. Yööööks!

Huonohampaasia miehiä on paaaljon! Puuttuu hampaita, hengitys haisee paskalle tms. Voi luoja kuinka monelle treffikumppanille olen muutaman tapaamisen kerran vihjaissut hammashygieniasta ja hienovaraisesti kehottanut menemään hammaslääkäriin. Jotkut ottivat nokkiinsa, mutta jokainen heistä teki jotain eli valistus meni perille! 

Vierailija
8340/9709 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei välittänyt mitään puunpolton saasteilta vaikka oli jo kerran saanut naapurilta turpaansa. Naapurit lapset olivat saaneet häkämyrkytyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan