Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9709)
Jos et tykkää kumppanin hajusta, se ei ole se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihi pikku poika. Tapailin kymmenen vuotta nuorempaa poikaa ja hänellä ei ollut rahaa viedä minua syömään! Mökötti, kun tarjosi 15,50 euroa maksavan minigolf-ratani. Juomani maksoin itse sinä iltana. Eli tällainen "herrasmies". Se oli siinä, on ollut miljonäärejä, jotka haluavat ottaa miehen roolin ja tarjoavat ilomielin. Yksi mies käytti yhtenä lomana minuun noin 2000 euroa ainakin, jos lasketaan kaikki dinnerit, kylpylä, hotellit ja juomat. Ja ei valittanut. Että 15.50 on jo pieni kustannus. Samaisella pikku pojalla oli Tinder-profiilissaan "lähdetään reissuun", millä rahalla jos 15 e on jo konkurssi?
Oisin pitänyt sen miljonäärimiehen.
T. Heteromies
Olisinkin pitänyt :), mutt tässä muutama muuttuja: kyseinen miljonääri pyöritti monia ja pani alaisensa raskaaksi, valehteli ties missä asioissa, ollut ajankohtaisohjelmissa otsikoissa rikoksistaan jne. 3 lasta eri naisten kanssa, taas seurustelee alaisensa kanssa, joka on joku yksinkertainen somali-missi..eli nope. Pyysi ulkomaille ties mihin, mutta nuo asiat ovat minulle nou nou eli en lähtenyt. Joku moraali, kiitos.
Tiedoksesi: tämä mies on kyllä hiukan bi-henkinen jos olisit halunnut hänet :D. Tämä kylpylä-mies oli ihan eri tapaus (julkisuuden henkilö hänkin), halusi minusta vaimon jne. mutta paljastuikin rikolliseksi ja naistenvihaajaksi/väkivaltaiseksi. Niin harmi että kävi näin noiden tapausten kanssa. Jotain järkevämpää, kiitos.
Rakastui toiseen. Ehkäpä jotain olisi pitänyt tehdä toisin. Olin kai se turvallinen paska. Tai alaikäiset lapseni ärsyttivät. Mitäpä sillä on väliä, tuskin ovat enää yhdessä.
Hän oli täysin kyvytön normaaliin seksiin. Aina olisi pitänyt joko imeä, runkata tai olla perspanoalusta sille. Seksin jälkeen oli aina hyväksikäytetty olo, ei koskaan rakastettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ollut kehityskelpoinen sängyssä. En mä tässä iässä ala enää opettamaan alkeita. N40
Ei se kyllä naisillekaan pieni kurssi miehen anatomiasta ja huomioonottamisesta seksissä olisi pahitteeksi!
Monet naiset (myös 30-40v) on kyllä aivan lahnoja sängyssä ja makaa vaan ja olettaa että mies hoitaa.
Muutama poitti mikä on ehdoton ei naisessa ulkonäköseikkojen lisäksi:
- pahan hajuinen pipari- haiseva hengitys
- ei ratsasta (miehellä)
- liian paljon hammasta suuseksissä
- ei osaa mennä kaarelle oikein päin doggyssa
- ei niele
--Oletko sinä noita kaikkia listaamiasi asioita itse? Lisäksi annatko naiselle suuseksiä ja hoidat naisen "loppuun"? Kyllä te miehet (ainakin suomalaiset) olette sikoja, kaikki naisten v
Niälä kylä pitäs.
Kehopositiiviset naiset ehdoton no go, kierrän kaukaa. Vaikka olen 100% hetero, niin jopa normaalivartaloinen mies on miellyttävämpi keskustelukumppanina.
Vierailija kirjoitti:
No,pieni penis. Oikeasti kaivelin boksereiden sisältä että missä se on? Ja kun koetin run""ta nii hävisi kokonaan nyrkkini sisään,olin vaan että mitä hel""ttiä mä tälle teen?
Seksi ei tuntunut MILTÄÄN, olisi voinut esittää kuuluisan kysymyksen "onko se jo siellä?" Jätti myös kahdesti kondomin sisään.
Esileikitkin oli tyyliä molemman tissin imemistä vuoronperään 2min niin en saanut missään vaiheessa orgasmia. Jos penis oisi ollut isompi niin liukkaria olisi tarvittu,niin kuiva olin.
Joitain tällaisia seksikokemuksia on mullakin. En voi käsittää, että jonkun miehen käsitys esileikistä on tissien leipominen.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomana miehenä etsin lapsetonta naista ja tämän teen mielestäni ihan ymmärrettävästi selväksi esim Tinderissä. Silti yhteydenotot on lähinnä yh-mammoilta, joilla ilmeisesti lapsen lisäksi puuttuu tekstin ymmärtäminen täysin. Ei jatkoon.
Myös "kolme asentoa ja yninää" - lahnat jää poikkeuksetta yhden yön iloiksi.
Pakko kysyä kokemattomana neitsyenä että kuinka paljon niitä asentoja pitää olla? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värkin haju, joka kerta kun kiihottui niin koko kämppä haisi pahalta. Teki mieli oksentaa vaikka olen elänyt nuoruuden sikalan vieressä. Yritä nyt sitte siinä ite olla samalla "aaltopituudella". Toivottavasti löytää kumppanin jolle tuo on ok, muuten tosi kiva nainen, osas kokatakin tosi hyvin.
Yritä nyt siinä olla samalla aaltopituudella, jos miehellä pieni ja karvoitus vielä vastassa :D. Eikö ollut hyvä, jos nainen halusi sinua? Tiedätkö, että feromonit ovat luonnollinen afrodiisiakki miehelle. No, etköhän säkin yksin ole ..pelle. Varmaan unelma naisesi oli kuiva kuin Sahara!
klikkaa kalahti, haisupillu paikalla
Vierailija kirjoitti:
Oharit kirjoitti:
Suuteli ihan älyttömän huonosti. Yhdet treffit riitti.
Mies joka ei osaa suudella ei osaa panna.
Tämän viisauden bongasin jostain aikoja sitten. Ja on muuten totta. Se on selvä merkki ettei kannata nähdä vaivaa mennä pidemmälle.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli täysin kyvytön normaaliin seksiin. Aina olisi pitänyt joko imeä, runkata tai olla perspanoalusta sille. Seksin jälkeen oli aina hyväksikäytetty olo, ei koskaan rakastettu.
Joo, just noin. Taidoton.
Vierailija kirjoitti:
Jos et tykkää kumppanin hajusta, se ei ole se oikea.
Tämä on totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä monet tapailut ole mihinkään edenneet koska kerron jo hyvin aikaisessa vaiheessa olevani aseksuaali ja että jos päätyisimme vakavaan suhteeseen niin voin joskus seksiä harrastaa hänen vuokseen mutta erittäin usein sitä ei tule koskaan olemaan, eikä varsinkaan vain parin kk tuntemisen aikana. Vain yhden suhteen olen onnistunut löytämään tämän takia mutta mielestäni on parempi olla heti kättelyssä rehellinen eikä tuhlata kummankaan aikaa.
Onko odotusarvosi se, että toisen tulee elää puutteessa jos haluaa olla sinun kanssasi. Vai sanotko myös heti kärkeen puolisoehdokkaalle, että hän saa ihan luvan kanssa käydä hoitamassa seksuaaliset tarpeensa muualla?
Tämä siis ihan ilman sarvia ja hampaita ja aidosti kysyen, koska minulla (mies) on kokemus suhteesta aseksuaalisen naisen kanssa ja se kariutui aika nopeasti, koska tämän naisen odotus oli että minun pitäisi py
Olen eri, mutta kyllähän tuossa toivoo sitä, että myös kumppanille seksi olisi aika merkityksetöntä tai peräti epäkiinnostavaa. Se olisi lottovoitto. Kamalalta tuntuisi että toinen joutuisi luopumaan minun takiani itselleen tärkeästä asiasta.
-Yksi mies meni paniikkiin eikä kyennyt seksiin,kun näki alapään karvani,ne ovat täysi luonnollinen asia enkä ymmärrä mikä pakkomielle miehillä on ajeltuun. Vaadimmeko me naiset muka ajeltua kalua? Emme.
- Yksi mies tuli aina luokseni syömään eikä itse tarjonnut edes kahvikupillista. Päätin kerran testata ja söin pitseriassa ennenkuin menin kotiin,mies sitten tuli "kahville" ja alkoi ihmetellä että missäs se ruoka on? Silloin tiesin.
-Ja yksi mies ei osannut vielä 50vuotiaanakaan suudella,kuivat vapisevat huulet lähestyivät ja koskettivat nopeasti suutani. Olisi varmasti pissannut housuun jos olisin laittanut kielen peliin. Ei sitten paljon pussailtu.
Nuorempana mulla oli poikakaveri jonka mielestä mun pimppa haisi ja tuntui pahalta kun oli liian märkä. Menin sitten gynelle itkemään, että mulla on joku tulehdus. Gynen mukaan oli normaali terve pimppa.
Vasta seuraavan poikakaverin kanssa ymmärsin,että ex oli kuvitellut naisen pimpan olevan rutikuiva ja täysin tuoksuton. Yleensä jätkät kokee onnistuneensa kun nainen kostuu,mutta tuo yksi imbesilli luuli että se on jokin sairaus.
Ihan mukava nainen, joka oli todella epävarma itsestään. Muun muassa kaikissa mahdollisissa keskusteluissa oli mukamas täysin samaa mieltä kanssani. Halusi ottaa aivan joka välissä poskeen. Paikkasi sillä ilmeisesti epävarmuuttaan, ja jos vaikka porukassa osoitin huomiota liikaa muihin kavereihin, saattoi yhtäkkiä vaatia että nyt lähetään autolle tai jonnekin muualle hommiin.
Saattaa kuulostaa joka miehen unelmalta, mutta kun seksi oli selkeästi vain mekaaninen vallankäytön väline hänelle, niin kyllähän sen ymmärtää ettei se homma pidemmän päälle toimi. Ei riitä sitten enää mielenkiinto niihin pidempiin ja parempiin sessioihin kun on jo mekaanisesti "imetty kuiviin" joka välissä.
- Tiesin naisen olevan 41 kuten minäkin mutta sovitussa tapaamispaikassa Naisvuorella (kukkula jossa näkötorni ja kesäkahvila) oli vain joku pussikaljoitteleva teini sätkää kääntämässä. Tai niin luulin. Henkilö oli kyykyssä ja flanellipaidan huppu peitti osittain kasvot,revityt farkut jalassa ja Adidaksen lipokkaat .. vasta kun alkoi puhua tajusin.ettei kyllä ole mikään teini! Sellainen ketjupolttajan raakunta että oikein säikähdin kun kiekaisi tervehdyksen. Juotiin siinä sitten kaljaa ja koetettiin jutella mutta nainen oli hirveässä kännissä. Olen kai liian hyvää ihmisistä uskova kun suostuin toiseen tapaamiseen.ajattelin että ryyppäsi varmaan kun jännitti ja ties miten ihana ihminen on selvänä. Ilmestyi sitten ovelleni viinapullon ja latrinkilimsojen kanssa,suihkun jälkeen tallusteli märillä jaloilla ympäriinsä ja jätti märän pyyhkeen sohvalle,söi kokonaisen kauraleivän ja käytti lupaa kysymättä nenäsuihkettani,lainasi lupaa kysymättä verkkarit ja alushousut (kuivaustelineeltä,ei sentää kaapille mennyt), teki väkisin olkapäähäni fritsuja ja möykkäsi parvekkeella niin että pelkäsin saavani varoituksen. En meinannut saada sitä millään ulos asunnostani! Lopulta lähti kun sepitin "isäni on sairaalassa"-sadun. Jälkeenpäin tajusin että sillähän on vielä ne miun alushousut ja verkkarit jalassa! en alkanut kysellä perään.
- Mies kerjäsi luokseen saunaan ja kun en suostunut ehdotti treffejä uimahallissa,omistan vain uimapuvun ja mies ihmetteli pettyneen oloisena missä bikinini ovat. Esitteli uimahyppyjä ja koetti kai tehdä vaikutuksen,lähinnä haukotutti. Uimisen jälkeen tahtoi tarjota mäkkärissä ruuat ja koetti suudella kun toi kotiin. Ei sovittu toisia treffejä mutta ilmestyi yllättäen ovelle pari päivää myöhemmin ja kilttinä ajattelin että voinhan minä kahvit keittää,no herra sitten nukahti sohvalle! Aloin miettiä mikä vika miussa on,kun kaikki jäävät lupaa kysymättä nurkkiin asumaan..Menin nukkumaan ja aamuyöstä heräsin kun mies tunki viereen, säikähdin hitosti kun olin unohtanut koko yövieraan! Käskytin miestä sohvalle muttei suostunut,no jätin sitten sänkyyni ja menin itse sohvalle,kohta mies rojahti jalkojeni päälle ja ihmetteli mihin katosin. Ei meinannut tajuta etten tahtonut nukkua sen kanssa tai tehdä muutakaan! Lähti lopulta vihaisena klo 4 aamuyöstä eikä enää ottanut yhteyttä.
- Miehessä oli yksi kirjaimmelisesti suuri vika ja se oli paino. Mies liikkui rollaattorin kanssa,hengästyi ja väsyi helposti sekä hikoili runsaasti. Oli aivan ihana tyyppi joka halusi viedä minut tivoliin ja suri,kun ei voitu mennä yhdessä laitteisiin mutta hyvityksenä koetti saada miule naruvedosta jättipehmon. Oli tosi herttainen tyyppi,romantikko .Mutta paino tuli tielle,esimerkiksi seksiä meillä ei ollut lainkaan missään muodossa,yhdyntä ei onnistunut enkä voinut hyväillä miestä suullani.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No,pieni penis. Oikeasti kaivelin boksereiden sisältä että missä se on? Ja kun koetin run""ta nii hävisi kokonaan nyrkkini sisään,olin vaan että mitä hel""ttiä mä tälle teen?
Seksi ei tuntunut MILTÄÄN, olisi voinut esittää kuuluisan kysymyksen "onko se jo siellä?" Jätti myös kahdesti kondomin sisään.
Esileikitkin oli tyyliä molemman tissin imemistä vuoronperään 2min niin en saanut missään vaiheessa orgasmia. Jos penis oisi ollut isompi niin liukkaria olisi tarvittu,niin kuiva olin.
Joitain tällaisia seksikokemuksia on mullakin. En voi käsittää, että jonkun miehen käsitys esileikistä on tissien leipominen.
No tuskin tämä bullan tuaksune kaffebulla on miästä koskaan saanukkaa....
Yritä nyt siinä olla samalla aaltopituudella, jos miehellä pieni ja karvoitus vielä vastassa :D. Eikö ollut hyvä, jos nainen halusi sinua? Tiedätkö, että feromonit ovat luonnollinen afrodiisiakki miehelle. No, etköhän säkin yksin ole ..pelle. Varmaan unelma naisesi oli kuiva kuin Sahara!