Mikä Pokka Pitää-sarjan henkilö olet irl?
Mä olisin se kahvikuppineurootikkonaapuri. 😂
Iik.
Kommentit (37)
Varmaan se hepsankeikkasisko - tai ehkä jopa Onslow.
Papin vaimo, ärsyttää asiat mutta on vaan pidettävä käytös kohdillaan ja suu supussa kun ollaan muiden seurassa.
Hyacinth varmaan. Haaveilen aina kaikesta hienosta ja juhlavasta mutta mun yritelmät onnistuu harvoin. Joudun enemmän elämään Daisyn elämää vaikka kaipuu muuhun on kova.
Daisy. Ehkä.
Sisko Violetin näyttelijä kuoli pari päivää sitten.
Ihan normaalikinihminen tulee neurootikoksi Hyacint Bukeen seurassa. Päänäyttelijöistä taitaa olla enää elossa Daicy ja naapurin mies.
Se majuri joka yrittää iskeä Hyasinthin.
Itse sitten olisin kai Emmet. Ex-kumppani yritti tehdä minusta RIchardin, mutta jätin sen possun.
Onslow-musikanttinaapuri-pappi. Jokaisella inhokammo hienostelua kohtaan.
Jokainen mies haluaisi olla Onslow, kukaan ei haluaisi olla Richard.
Vierailija kirjoitti:
Daisy. Ehkä.
Sisko Violetin näyttelijä kuoli pari päivää sitten.
Ohis, mutta näytettiinkö sitä Violetia oikeasti joskus sarjassa? Luulin nähneeni kaikki jaksot useampaankin kertaan, mutta Violet on minulle ihan vieras, vaikka kovasti hänestä oli sarjassa puhe.
Mielelläni olisin Richard, mutta olen Onslow.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daisy. Ehkä.
Sisko Violetin näyttelijä kuoli pari päivää sitten.Ohis, mutta näytettiinkö sitä Violetia oikeasti joskus sarjassa? Luulin nähneeni kaikki jaksot useampaankin kertaan, mutta Violet on minulle ihan vieras, vaikka kovasti hänestä oli sarjassa puhe.
Kyllä se sarjassa välillä näkyi. Useassakin jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daisy. Ehkä.
Sisko Violetin näyttelijä kuoli pari päivää sitten.Ohis, mutta näytettiinkö sitä Violetia oikeasti joskus sarjassa? Luulin nähneeni kaikki jaksot useampaankin kertaan, mutta Violet on minulle ihan vieras, vaikka kovasti hänestä oli sarjassa puhe.
Muistelin että jossain oli, ja näin kertoo AI: "Violet, along with her husband Bruce, eventually appears on-screen in about 6 episodes (most notably in Series 5). In these appearances, she is played by actress Anna Dawson. Prior to that, she was briefly glimpsed only from a distance or heard talking on the phone. "
Joku karkuun juoksevista naapurinrouvista.
Näytettiin Violet ja hänen kotinsa. Hänellä oli Mercedes Benz.
Olen Hyacinthin ja Daisyn sekoitus. Joskus jaksan nipottaa ja joskus en..
Ihana kun löytyy eri hahmoja täältä😁aloinkin miettiä, että siinä sarjassa on hyvin edustettuna eri tyyppejä vaikka itse hajusintti koittaa viedä hapen kaikilta😂ehkä itse olen se autosta rähjäävä koira🤔
Se onkin hyvä hahmo! Ei ole ihan sopivaa!