Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9709)

Vierailija
8281/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen äiti oli todella pinnallinen ja rahan perään. Ei tiennyt, että mulla oli rahaa säästössä aika hyvin yritystoiminnan kautta ja omaisuutta (pari taloa, pari asuntoa ja mökki) perintöjen kautta.

Hän soitti mulle aina kännissä ja kutsui luokseen harrastamaan seksiä tai tuli mun asunnolle harrastamaan seksiä. 

Mä vähän ihastuin, mutta hän ei halunnut alkaa seurustelemaan vakituisesti. Yritti saada suhteen toimimaan yhden lääkärin kanssa.

Meillä oli seksisuhde reilu 6kk, mutta ei.muuta.

Lopulta emme enää tavanneet ollenkaan. 6kk päästä "erosta" soitteli ja halusi tavata. Oli kuullut siskoltaan, että.olen varakas ja halusi mun kanssa jotakin vakavampaa.

En vaan enää pystynyt tuon kaiken jälkeen.

Vierailija
8282/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli mukava ja hauska. Käytiin kaljalla jne, mutta hän oli fyysisesti hyvin mitään sanomaton. Ei syntynyt mitään seksuaalista jännitettä. Oli kuin yksi mieskavereista.

Ollaan edelleen kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8283/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli hieman typerä - siro ja kaunis kasvoiltaan, mutta aika typerä. Yleissivistys oli olematon jne.

En vaan pystynyt- vaikka kasvot viehättikin minua kovasti.

Vierailija
8284/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kirvesmiehen ja yhden putkimiehen Olen jättänyt, koska eivät olleet kovin älykkäitä. Koulutuksen puute sinänsä ei ole ongelma, jos on muuten fiksu ja omaa hyvän yleissivistyksen.

Molempien kanssa toimi sängyssä hyvin.

Vierailija
8285/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin nuorena miehenä, koska hän oli liian hyvännäköinen.

Opiskelin ulkomailla ja jätin paikallisen miehen, koska hän oli liian hyvännäköinen. 

Vierailija
8286/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten jätin poikaystävän, koska haisi aina lihalle. Oli töissä makkaratehtaalla.

Vierailija
8287/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin, koska oli feministi

Vierailija
8288/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin, koska oli sovinisti

Vierailija
8289/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisi aina paskalle

Vierailija
8290/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton Nainen haisi vauvanpuklulle ja hielle. Oli tukevampi kuin kuvissaan ja vaatteet oli liian pieniä.

Oli ollut työtön vuoden ja kärsinyt mt-ongelmista.

Ei hakenut apua. Masentuneena Oli kotona pitkät päivät.

Mukava, mutta raskas.

Ja melko varmasti on täällä päivittäin.

Vierailija
8291/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et tykkää kumppanin hajusta, se ei ole se oikea.

Tätä asiaa olen katunut nyt parikymmentä vuotta avioliitossa. Ominaistuoksu on ERITTÄIN tärkeä valintakriteeri kumppanin valinnassa jonka itse skippasin liian kevyin perustein. Tunnen erään naisen jonka ominaistuoksu on valoittava kun hän on samassa tilassa <3

Vierailija
8292/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiiviset naiset ehdoton no go, kierrän kaukaa. Vaikka olen 100% hetero, niin jopa normaalivartaloinen mies on miellyttävämpi keskustelukumppanina.

Ehdoton no go on ihminen, joka arvioi kaikki muut ulkonäön perusteella eikä voi keskustella, ellei pidä vastapuolta hyvännäköisenä.

Ei siis pidä ihmisenä.

Ei ne kaikki pidä suakaan hyvännäköisenä, pitäisi varmaan arvioida sut eläimeksi siksi ja kieltäytyä keskustelusta. Jossain asiakaspalvelutilanteessa asiakaspalvelija ajaa sut ulos, koska olet ruma.

Reilua.

Vierailija
8293/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti mies mutta selvisi että on ulosoton asiakas, lojui työttämänä sohvalla kun ei viitsinyt töihin mennä. Ärsyttävä nauru, puhui taukoamatta.

Toinen tapaus. Ei ollu yhtään profiilikuvansa näköinen, myöskin pulska. Kuvassa normipainoinen.

Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle.

Neljäs. Hyväksikäyttäjä. Yritti maksattaa minulla ihan kaiken jos olimme jossakin, jopa omat tupakkinsa.

Arvostakaa itseänne, naiset! Kahden tunnin telkkarinkatselu pökkelön kanssa - miksi ihmeessä menit vapaaehtoisesti tilanteeseen jossa "sait seksiä". Miten edes sinua halutti tuollaisen kanssa? Uuden ihmisen kanssa EI TARVITSE harrastaa suuseksiä. Varsinkaan jos ka-lu haisee ja maistuu pahalle. Hyi helkata, ties mitä siinä voi muhia, yök, yök. Joku järki sentään. Sanoo, että kiitos ei, lähden tästä nyt kotiin. 

Vaikka nykyään kuinka toitotetaan suuseksin muoti-ilmiöstä, niin voi olla ona mielipide ja pitääkin olla. Seksin pitäisi olla iloinen ja luonteva asia, ei mikään velvollisuus. Miehelle ei tarvitse itsestäänselvästi antaa suuseksiä eikä tehdä mitään muutakaan vastenmielistä. Vaikka vinkuisi tai uhkailisi mitä, sitä paremmalla syyllä ei.  Velvollisuus se ei saisi olla edes vakituisessa parisuhteessa. 

Vierailija
8294/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% naisist ei oo sen vaivan arvoisii

Vierailija
8295/9709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksiasentoisuus selällään ja väljä pillu vaikka on 5 cm paksu kulli. Saa alapeukuttaa mutta fakta mikä fakta.

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

Hahhahhaa, "löysä emätin" -mies on palannut! Tämä kommentti on jäänyt ikiajoiksi mieleeni jostain piiiiitkän ajan takaa. Oli jo silloin yhtaikaa kuvottava, naurettava ja säälittävä. Tyyppi ei näköjään osaa muuta keksiä. Lisäksi hänen naisensa (tuskin koskaan naista nähnytkään) oli 50-kymppinen, eli siis 500-vuotias. Saa olla moinen vampyyri itse asiassa tyytyväinen, koska on vielä emätin ja häppärit ylipäätään olemassa. Teinitytöltä ikäänsä nähden kyllä vaikuttaa. Useimmilla 500-vuotiailla ei ole kuin luut jäljellä, jos niitäkään. 

Vierailija
8296/9709 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexistä ei mitään kun liian löysä emätin.

Vierailija
8297/9709 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näytti blondilta Ville Valolta. Mutta kun kahvilassa osti pillimehun ja juoksi kiljuen ampiaista pakoon,kiinnostukseni lopahti.

Vierailija
8298/9709 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmetyttää nää "jos ei panna parin tapaamisen jälkeen, ei hommasta tule mitään" kommentit, koska jos te tapaisitte vaikka töissä jonkun uuden ihmisen ja ihastuisitte niin ette te tuossa tilanteessa olisi vaatimassa, että nyt on hypättävä sänkyyn ja äkkiä, johan tässä on turistu viikon kerran. Olen aika varma, että menisi kevyestikin puoli vuotta ihan vaan tutustuessa luonnollisesti.

Vierailija
8299/9709 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui yksinhuoltajaksi.

Vierailija
8300/9709 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva, fiksun oloinen nainen, sitten kerran ilmoitti, että jos ruvetaan vakavasti seurustelemaan, olettaa että minä maksan sitten aivan kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi