Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9710)

Vierailija
8261/9710 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus-nappi ei jostain syystä toimi mutta  ylläolevalle: lasket vieraita ihmisiä kotiisi yöksi koska olet "liian kiltti" ja mietit sitten että miksi. Ryhdistäydy ennenkuin päädyt ruumishuoneelle!

Vierailija
8262/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ensin laukesi kumia laittaessa,sitten rikkoi koko kumin ja ähisi "eiks me voida ilman".. oltiin tunnettu viikko

- Ei saanut unta ellei tv ollut päällä

- Keitti niin vahvaa  kahvia että olisi voinut lusikalla syödä

- Änkesi väkisin mukaan kummityttöni 1vuotis synttäreille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8263/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin 4 kk ajan miestä joka paperilla oli kuin unelma. Menestynyt, varakas, hauska, ihan ok näköinen ja seksi oli todella hyvää. Ongelmaksi muodostui se, ettei mies ole päässyt ex-vaimostaan yli. Olivat eronneet pari vuotta ennenkuin aloimme tapailla, ja alkuun mies esitti kuinka on päässyt yli ja kuinka on exän kanssa hyvissä väleissä. Ex-vaimon nimi putkahti esiin joka käänteessä, jos ajettiin jonkun ravintolan ohi, mies mainitsi että olivat ex-vaimon kanssa juhlineet hääpäivää ko. ravintolassa 5 vuotta sitten. Kun värjäsin vaaleat hiukseni tummaksi, mies kommentoi että ei ole koskaan seurustellut tummatukkaisen kanssa, "exälläkin oli vaaleat hiukset".

Kaiken huippu oli kun minulle selvisi että mies oli ottanut ex-vaimon nimen tatuointina yli vuosi eron jälkeen (itse kuvittelin että tatuointi olisi ollut heidän parisuhteen ajoilta). Lopulta selvisi että ex-vaimo oli estänyt miehen joka paikassa kun mies ei ollut hyväksynyt eroa. Oli kaikenkaikkiaan todella ärsyttävää kun mies puhui joka käänteessä ex-vaimostaan. 

Vierailija
8264/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta toista viikonloppua naisen luona ja tämä ihan pokkana sanoi, että tehdäänpä hänen asunnossa suursiivous. Sanoin, että minulla on itsellä iso omakotitalo siivottavana, niin en mä nyt kyllä ryhdy toisten asuntoja siivoilemaan.

Vierailija
8265/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei antanut kakkosta

Vierailija
8266/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsasi ja jatkuvaa katkohengitystä. Sai jännittää selviääkö hengissä aamuun.

Vierailija
8267/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on paha ongelma. On todella naisia, jotka eivät edes halua näyttää anustaan.

Vierailija
8268/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on paha ongelma. On todella naisia, jotka eivät edes halua näyttää anustaan.

Olen sanonut että kunhan mies ensin antaa tunkea kesäkurpitsan omaan hanuriinsa,voin antaa kakkosta. Ylläri: "se sattuu,en halua" on yleisin vastaus. Jaa meihin naisiin ei sitten satu vai?

Vierailija
8269/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut että kunhan mies ensin antaa tunkea kesäkurpitsan omaan hanuriinsa,voin antaa kakkosta. Ylläri: "se sattuu,en halua" on yleisin vastaus. Jaa meihin naisiin ei sitten satu vai?

Se on ihan eri asia. Naisen kuuluu näiden kakkosen vonkaajien mielestä alistua miehelle, eikä toisen kipu heitä haittaa. Miehet taas pitävät perseseksistä, koska se kutittaa heidän eturauhastaan.

Vierailija
8270/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ollut päässyt yli exästään/ erosta/ pettämisestä. Toistui puheissa usein ja voi huonosti. Mies oli jättänyt toisen naisen takia 6kk aiemmin. Heillä oli 2 yhteistä ala-asteikäistä lasta.

Yritti kostaa lapsilla ja olemalla hankala. Rikkoi miehen tavaroita jne. Yritin puhua "järkeä" varsinkin lasten asioissa.

En vaan enää jaksanut sitä draamaa ja heidän riitelyä. Itselläni oli 2 vuotta aiemmin tapahtunut ero lapseni äidistä, jonka kanssa meillä yhteisvanhemmuus sujui hyvin.

Mies 48v

Vierailija
8271/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ottanut poskeen ollenkaa  ja sittenkin sillai vaan muodollisesti.

Itse annoin hänelle suuseksiä säännöllisesti.

Häntä kuulemma "yökötti". Tosin hyvin rajallisesti pystyi syömäänkään asioita.

Meni fiilis seksistä, jouduin laittamaan poikki.

Vierailija
8272/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton Nainen haisi vauvanpuklulle ja hielle. Oli tukevampi kuin kuvissaan ja vaatteet oli liian pieniä.

Oli ollut työtön vuoden ja kärsinyt mt-ongelmista.

Ei hakenut apua. Masentuneena Oli kotona pitkät päivät.

Mukava, mutta raskas.

Vierailija
8273/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli rasisti poikatyttö Keravalta, joka rassasi autoaan.

Vierailija
8274/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 vuotias nainen haisi "väärälle". Ominaishaju oli imelän maidon, vaniljan ja hien sekoitus. Jotenkin hänen ominaishajunsa vaivasi minua. Suihkunkin jälkeen. Koskaan ei ole Mulla ollut samaa ongelmaa muuten, enkä ole hajuherkkä.

Oli mukava nainen, joka oli aika ihastunut minuun. Erosin jollakin muulla tekosyyllä hänestä. En kehdannut sanoa tuota ominaishajua syyksi.

Vierailija
8275/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus ilman meikkiä

Vierailija
8276/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella naisella oli todella huono iho kasvoissa. Finnejä, punaisia läiskiä ja "paiseita". Oli kuulemma joku hormonihäiriöitä. Yritti asiaa hoitaa lääkärillä, mutta ei parantunut. Ei myöskään voinut meikata. 

10 kuukauden jälkeen erottiin. Oli muitakin syitä, mutta mulle toi kasvojen iho-ongelmat Oli ongelma. En ole yleensä pinnallinen ihminen

Vierailija
8277/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli punaisia hilseileviä psoriläiskiä joka puolella. 

Oli muuten mukava ja fiksu, Ok mies.

Vierailija
8278/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aika ruma. Hauska, mutta ruma.

Vierailija
8279/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavannut yhtä rockbändin laulajaa kolme kertaa baareissa jne. Hänellä oli pitkä suora vaalea tukka ja 80-luvun rokkarin vaatteet.

Tuli neljänsille treffeille tukka permanentissa, naama meikissä ja country vaatteissa.

Mun rokki-kukko fantasia särkyi. Hävetti olla julkisella paikalla hänen kanssaan. Laitoin poikki jollakin tekosyyllä ja poistuin paikalta. En enää vastannut viesteihin.

vuonna 2014 Vallilassa

Vierailija
8280/9710 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli rasisti poikatyttö Keravalta, joka rassasi autoaan.

Täh! Itse en olisi paasaavan antirasistin kanssa hetkeäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi