Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9709)
Vierailija kirjoitti:
Skitsofreniasta/masennuksesta johtuen nainen ei halunnut tehdä mitään kanssani, ei edes jutella.
Kumpi sil oli?
Näitkö diagnoosin ja lausunnot?
Millainen hoito? Entä hoiosuunnitelma?
Kauanko olitte yhdessä?
petti luottamukseni kaverini kanssa
Sänkyyn ei ekalla tapaamisella pidä mennä, mutta jos seksuaalista vetovoimaa ylipäätään on, niin kyllä sen alusta asti tuntee hyvin vahvana ja suhteen jatkuvuuden kannalta on hyvä testata asiaa käytännössä. Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon, jos ihmiset olisivat puoli vuotta odotelleet joka seurustelukumppanin kanssa ja sitten todenneet, ettei fyysinen puoli toimikaan.
Ei toimi mullakaan nopeasti seksin aloittaminen. Tai toimii jos ei halua pitempää suhdetta. Jos haluaa pitkän suhteen, pitää ensin tulla syvempiä tunteita kuin pelkkää kemiaa, vasta sitten sänkyyn. Mä kyllästyn todella nopeasti jos en ole ensin tunnetasolla sitoutunut.
Mutta jos mies ei jaksa odottaa mua, ei haittaa. Viihdyn erinomaisesti yksin ja pidän jotain fwb-kuviota yllä.
Unohti stringinsä sängynviereen aamulla lähtiessään. Oli karmean hajuinen.
Osoittautui lahnaksi. Hyvät perät oli, mutta....
XXL emätin ei sopinut isolekaan kalule.
Äijä oli v""n pihi. Lähdettiin Ikeaan joka on Kuopiossa ja me Lahdessa,tarkoitus oli käydä Ikeassa ja mennä sitten miehen kaverin luo kahville. Ni äijä meinasi että eihän me nyt syödä tai juoda mitään kun Ville keittää kahvit! Mulla oli mnomatkalla energiajuomaa mukana ja olin kotona syönyt kunnon aamupalan mutta kyllä siellä Ikeaa pitkin ravatessa alkoi suolet kurmuta. Menin sitten vetämään kahvin ja täytetyn leivän miehen istuessa kahvilan ulkopuolella kännykkää hieromassa. Siinä vaiheessa kun ajeltiin sinne kaverille se oli tosi kiukkuinen,eksyi ja meinasi törmätä bussiin.Ja kaverillaan oli tosiaan vain kahvia. Vaihdettiin kotimatkalle kuskia ja mies kiukutteli kuin pikkukakru.Kysyin haluaako hakea jotai mäkkäristä niin suuttui lisää. Onko niin vaikea TUNNUSTAA ETTÄ ON NÄLKÄ. Saa""na. Rahaa sillä oli,kyse ei ollu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsofreniasta/masennuksesta johtuen nainen ei halunnut tehdä mitään kanssani, ei edes jutella.
Kumpi sil oli?
Näitkö diagnoosin ja lausunnot?
Millainen hoito? Entä hoiosuunnitelma?
Kauanko olitte yhdessä?
Toisen ihmisen terveys tietojen julkaisu on rikos.
- Yksi sankari antoi herpeksen ja syyhyn,tämä siis ennen kuin syyhyä oli ympäriinsä. Käytettiin kyllä kondomia mutta lääkäri sitten paljasti,ettei se suojaa herpekseltä mitä helv ttiä..syyhy tuli varmaan niistä pas kaisista lakanoista,en ole tuon jälkeen kovin innoissani hypännyt junaan ja lähtenyt potentaalista poikaystävää tapaamaan.
- Ja toinen oli joku hel vtin pervo joka halusi vain tietää nuoletanko itseäni koirallani,ei voi edes tapailusta puhua kun ensi treffeillä häivyin. Ja silti se idi ootti lähetteli pitkään jotain lääh puuh seksiwau-viestejä.
Tarttuva "tauti".
Vierailija kirjoitti:
Lopetin parisuhteen koska suurin osa miehen suusta tulevista lauseista alkoi: "en halua", "ei huvita", "ei kiinnosta"
Vierailija kirjoitti:
Lopetin parisuhteen koska suurin osa miehen suusta tulevista lauseista alkoi: "en halua", "ei huvita", "ei kiinnosta"
Tarttuva "tauti".
"Ei toimi mullakaan nopeasti seksin aloittaminen. Tai toimii jos ei halua pitempää suhdetta. Jos haluaa pitkän suhteen, pitää ensin tulla syvempiä tunteita kuin pelkkää kemiaa, vasta sitten sänkyyn. Mä kyllästyn todella nopeasti jos en ole ensin tunnetasolla sitoutunut.
Mutta jos mies ei jaksa odottaa mua, ei haittaa. Viihdyn erinomaisesti yksin ja pidän jotain fwb-kuviota yllä. "
Tämän kaltaiset ajatukset on minulle miehenä vaikeita ymmärtää. Siis jos sanotaan että halutaan edetä hitaasti, ja että ensin pitää tulla syvempiä tunteita, ettei kyllästy seksiin.. ja samalla kuitenkin pidetään jotain fwb-juttuja. Tosi vaikeaa tulla tuollaiseen kuvioon väliin, tuntuu että mieluummin perääntyy pois ennen kuin sotkeutuu siihen. Miehenä en oikein tiedä mikä minun paikkani tai roolini tuollaisessa olisi.
Yli kaksi vuotta "seurusteltiin", mutta rasiaa ei annettu koskaan, ei siis kertaakaan. Töissä hän myös kävi, mutta rahaa ei ollut koskaan mihinkään. Ei laskuihin, eikä ruokaan. Daamia piti myös ajeluttaa autolla milloin mihinkin eri paikkakunnille, mutta bensarahaa ei koskaan tullut. Ei viitsinyt tehdä edes kotitöitä, vaikka minä maksoin kaikki juoksevat kulut. Ei sellaista menoa kukaan täysipäinen jaksa.
Yksiasentoisuus selällään ja väljä pillu vaikka on 5 cm paksu kulli. Saa alapeukuttaa mutta fakta mikä fakta.
Ex-naisystävällä tuntui olevan aina pinna kireällä ja töiden jälkeen ei jaksanut edes koirapuistoon lähteä vaan halusi vain olla kotona. Sen lisäksi lörpöttävät häpyhuulet jotka muistutti kebabia.
No,pieni penis. Oikeasti kaivelin boksereiden sisältä että missä se on? Ja kun koetin run""ta nii hävisi kokonaan nyrkkini sisään,olin vaan että mitä hel""ttiä mä tälle teen?
Seksi ei tuntunut MILTÄÄN, olisi voinut esittää kuuluisan kysymyksen "onko se jo siellä?" Jätti myös kahdesti kondomin sisään.
Esileikitkin oli tyyliä molemman tissin imemistä vuoronperään 2min niin en saanut missään vaiheessa orgasmia. Jos penis oisi ollut isompi niin liukkaria olisi tarvittu,niin kuiva olin.
Oltiin kesäaikana käymässä erään tutun maatilalla. Kun kumppani alkoi puhumaan niin kärpäset tippuivat katosta. Hänen hengityksensä haisi aivan järkyttävän pahalta.
Heitti mällit aina tyynylleni. Nopeastihan siihen vitsiin kyllästyi Hohhoijaa, eipä onneksi tarvitse sitä ukkoa enää nähdä
Tapailin kaunista, tyylikkäästi pukeutuvaa 3.kymppistä naista.
Mutta.. joka kerta kun tapasimme, hajuveden alta tuli esiin tunkkainen haju.
Ajatus intiimistä suhteesta naiseen, joka ei käy päivittäin suihkussa, oli niin ällöttävä, että lopetin suhteen.
Naiset, peseytykää. Se, että lisäätte vain hajuvettä ei auta, me muut haistamme sen.