Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kolme seksikumppania nelikymppiselle vähän?

Vierailija
06.10.2018 |

Katselin tuota listaa ja tajusin, että lienen ajastani jälkeen jäänyt. Kaikki seksisuhteeni ovat olleet pitkissä vähintään viisi vuotta kestäneissä liitoissa.

Minun on vaikea ymmärtää, mistä noin korkeat määrät tulevat. En kertakaikkiaan ole aavistanut, että ihmiset paneskelevat noin paljon ristiin.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005851854.html

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

57, jos kirjoittamistyylistä täällä tehdään jotain sivistystutkimusta, niin mennään jo hiukan yli.

Tämä on viihteellinen palsta ja tyylejä on satoja, minun tyylini olkoon sitten se sivistymätön.

Olkoon niin jos se sinua yhtään helpottaa.

En kyllä oikein ymmärrä miten yhden ihmisen tyyliin olet tarrannut?

Vierailija
62/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen jo 35 ja oma lukuni on 0. Kun ei löydy miestä, niin ei löydy. Ei sille mitään mahda. En koe jääneeni mistään paitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se silleen ”vähän”, mutta ei siinä mitään pahaa ole. Ei kaikki koe seksiä samallalailla.

Vierailija
64/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-90 kumppania, koska olen ollut elämäni aikana pariin otteeseen pitkään sinkkuna. Ikää 55 eli nuo ovat kertyneet 40 vuoden aikana, joten eipä tuo tee kuin noin kaksi/vuosi. Mutta käytännössä siis sinkkuvuosina on kertynyt paljon, parisuhteessa olen uskollinen.

Miten pitkä sinkkuus liittyy asiaan? Olen ollut lähes koko ikäni sinkku ja mulla on ollut seitsemän seksikumppania. Mistä noin monta kymmentä haluttavaa miestä edes löytää? 😳

N39

Vierailija
65/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppanien lukumäärä ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa. Jokainen suhtautuu seksiin niin eri tavalla. Itsekin kuulun niihin, jotka seksistä nauttiakseen tarvitsevat tunnesiteen ja luottamuksen kumppaniin eli en harrasta satunnaista seksiä.

Naisten kupla. Naisilla se on kiinni omasta valinnasta, miehillä vain ja ainostaan siitä, että kuuluuko näihin komeimpiin top10%-miehiin. Siinä on ihan yhdentekevää miten siihen seksiin suhtautuu.

Miten tämä liittyy aiheeseen? Puhutaan aktuaalisista tapahtumista, siis tapahtuneesta seksistä toisen ihmisen kanssa. Ei potentiasta.

Vierailija
66/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea usko tuohon kyselyyn. Olisiko vähän Lapin lisää? Minulla on kumppaneita alle kymmenen, vaikka sinkkuvuosia takana parisuhdevuosia enemmän. Kavereissa on vielä neitsyitä ja vai harvan tiedän olleen edes nuorena aktiivinen.

Mun empiiristen havaintojen mukaan se numero ei nousekaan sinkkuillessa vaan nimenomaan suhteillessa. On paljon kavereita, jotka vaihtaa miestä parin vuoden välein lennossa ja kun lähestytään neljääkymmentä, niitä miehiä on siinä ehtinyt jo jokunen olla. Itse taas olen ollut suurimman osan elämääni sinkkuna ja mun numero on murto-osa siitä, mikä se on suhteilleilla kavereilla.

Vierailija
67/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä ketju meni taas kerran siihen ihme asetelmaan joissa mieheltä vaaditaan aktiivisuutta, ja naiselta vaaditaan vain sitä että on olemassa?

Älkää johtako taas kerran harhaan, vaan keskustelkaa itse aiheesta. Todella kyllästyttävää noiden luutuneiden asetelmien - mies metsästäjänä, nainen saaliina/palkintona - ylläpitäminen.

Jep! Etenkin kun itse jutussakaan ei oltu minusta sukupuolitettu tulosta? Niin miksi tämäkin menee saman jankkaukseen. Voisi kerrankin puhua yleisestä näkökulmasta eikä asetella miestä ja naista vastakkain JOKA VTUN IKINEN KERTA.

Helsingin tulos oli 22 ja minusta se on tosi paljon! Yli kolme kertaa oma numeroni.

Vierailija
68/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 30v. nainen, yksi seksikumppani. Ollaan edelleen yhdessä. ❤️ Yhdenillan jutut ei kiinnosta, parisuhteita on ollu tämä ja yksi muutaman kk juttu yli 10 vuotta sitten, sillon ei edetty seksiin asti. Joten ei oo päässy kertymään mitään isoa määrää. Mutta ei haittaa, mieluummin harrastan seksiä turvallisessa suhteessa, nytkin kesti kauan, että aloin saamaan orgasmeja. Vieraiden kanssa se ei onnistuisi.

69/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaistakin pitää vertailla. Toisilla on vähemmän kumppaneita ja toisilla enemmän. Kumpikaan määrä ei ole toista parempi.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
70/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

53 ja yksi. Olen yksiavioinen ja täysin uskollinen.

Ihmiset ovat erilaisia. 

Minä myös olen/olisin yksiavioinen ja täysin uskollinen, mutta kun tulee toisen toimesta jätetyksi eikä halua olla loppuelämäänsä ilman, niin ei se kumppaneiden määrä jää yhteen. Aina se kumppaneiden määrä ei ole se minkä itse haluaisi olevan.

M

Vierailija
71/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan seksikumppaniksi? Jos se tarkoittaa yhdyntään johtaneet jutut, mulla luku on 6. Jos myös lasketaan yhden illan jutut, joissa ei ole yhdyntää ollut, mutta on suudeltu ja harrastettu pettingia, luku nousee mulla 20 tienoille.

Vierailija
72/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pitkään avioliitossa ja kumppanini oli minulle kolmas seksikumppani. Kolmeen se olisi jäänytkin, jos ei olisi tullut avioeroa. Sen jälkeen on lukema noussut ja on nyt 12. Eli riippuu myös elämäntilanteista joskus.

Vierailija
73/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 ja latino kirjoitti:

Miksi tällaistakin pitää vertailla. Toisilla on vähemmän kumppaneita ja toisilla enemmän. Kumpikaan määrä ei ole toista parempi.

Vaikka sitä ajattelee positiivisesti, ettei määrällä ole väliä, niin kyllä sitä silti pidetään hyvänä ominaisuutena, että pystyy saamaan seksikumppaneita. Enkä kuitenkaan tarkoita, että kaikkien pitää kelvata.

Vierailija
74/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen toki saa harrastaa seksiä niinkuin haluaa, mut mun mielestä nykyinen ihmisten seksikäyttäytyminen on jotenkin oksettavaa. Pannaan vaan kenen kanssa tahansa missä tahansa, pillua ja munaa kun on saatava.

Mä olen itse sitä tyyppiä, että täytyy tutustua ja olla tunteitakin mukana ennenkuin seksiä voisin edes kuvitella. Inhottaa ajatus siitä, että olisin vain hetken pano, jota voi sen oman tyydytyksensä takia kerran jyystää. En varmasti edes saisi mistään irtoseksistä mitään irti, ihanaa kun on rakastava kumppani, joka tietää täysin mistä pidän ja voin luottaa itseni kokonaan hänen käsiinsä tuntematta pienintäkään pelkoa, että onko toi nyt joku hullu ja mitä se meinaa mulle tehdä. Mutta ihmiset tosiaan ovat erilaisia :)

Vierailija
75/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80-90 kumppania, koska olen ollut elämäni aikana pariin otteeseen pitkään sinkkuna. Ikää 55 eli nuo ovat kertyneet 40 vuoden aikana, joten eipä tuo tee kuin noin kaksi/vuosi. Mutta käytännössä siis sinkkuvuosina on kertynyt paljon, parisuhteessa olen uskollinen.

Miten pitkä sinkkuus liittyy asiaan? Olen ollut lähes koko ikäni sinkku ja mulla on ollut seitsemän seksikumppania. Mistä noin monta kymmentä haluttavaa miestä edes löytää? 😳

N39

Olen asunut aikuisikäni isossa kaupungissa. Kyllä sellaisessa yhden illan aikana ainakin yhden pantavan miehen löytää. Nythän puhutaan siitä, että riittää, että mies on seksuaalisesti haluttava. Sen sijaan parisuhdemiehen löytäminen vei itseltäni vuosia.

Vierailija
76/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31 ja latino kirjoitti:

Vaikka sitä ajattelee positiivisesti, ettei määrällä ole väliä, niin kyllä sitä silti pidetään hyvänä ominaisuutena, että pystyy saamaan seksikumppaneita. Enkä kuitenkaan tarkoita, että kaikkien pitää kelvata.

Niiiinpä. Helppo ton on sanoa ku joka toinen muikki on jalat auki heti kun toi vähän vikittelee

Vierailija
77/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

53 ja yksi. Olen yksiavioinen ja täysin uskollinen.

Ihmiset ovat erilaisia. 

Minä myös olen/olisin yksiavioinen ja täysin uskollinen, mutta kun tulee toisen toimesta jätetyksi eikä halua olla loppuelämäänsä ilman, niin ei se kumppaneiden määrä jää yhteen. Aina se kumppaneiden määrä ei ole se minkä itse haluaisi olevan.

M

Toimesta-mies siellä taas.

Vierailija
78/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

What, mun pitää muuttaa jonnekin Lieksaan. Olen aidosti yllättynyt että keskiarvo lähenteli monin paikoin jotain 20 - joko suurin osa tosiaan on ollut näin monen kumppanin kanssa, tai sitten pieni osa huomattavasti useamman kanssa.

Vierailija
79/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Olen asunut aikuisikäni isossa kaupungissa. Kyllä sellaisessa yhden illan aikana ainakin yhden pantavan miehen löytää. Nythän puhutaan siitä, että riittää, että mies on seksuaalisesti haluttava. Sen sijaan parisuhdemiehen löytäminen vei itseltäni vuosia.

Oho! Meillä on sitten melko erilainen maku sun kanssa. Asun itse Helsingissä, enkä näe seksuaalisesti haluttavaa miestä kuin ehkä kerran vuodessa. Siis sellaista, jonka huolis sänkyyn.

Parisuhdematskua tapaa kerran kymmenessä vuodessa, se on selvä.

Vierailija
80/148 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

57, jos kirjoittamistyylistä täällä tehdään jotain sivistystutkimusta, niin mennään jo hiukan yli.

Tämä on viihteellinen palsta ja tyylejä on satoja, minun tyylini olkoon sitten se sivistymätön.

Olkoon niin jos se sinua yhtään helpottaa.

En kyllä oikein ymmärrä miten yhden ihmisen tyyliin olet tarrannut?

En edellinen, mutta minua ärsyttää lukea tuota tekstiä, jossa joka lause on kirjoitettu omalle rivilleen vaikka ne liittyisivät samaan asiaan. Käytä kappalejakoa.