Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"
Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.
Kommentit (304)
Vasta tätä palstaa lukiessani olen tajunnut, miten onnekas olen näissä miesasioissa itse ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vasta tätä palstaa lukiessani olen tajunnut, miten onnekas olen näissä miesasioissa itse ollut.
Sama, paitsi minä naisasioissa
Hyi helvetti, mikä mies! "Ei sun mun takia tarvitse mennä vessaan vaihtamaan". Fantasioiko hän siitä, että vaihdat siteen hänen silmiensä edessä? Yäk, lähde menemään.
Siis voi hemmetti. Melkoisen friikin olet löytänyt, jos tämä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Jätä ovi auki, kun menet paskalle.
Tämä, mutta ota oma rulla paprua mukaan. Arvelen, että miehellä on jääny menneisyydessä omat pottatreenit jotenkin ihon alle.
Voihan se olla, että sillä miehellä on jotain salattavaa siellä vessassa? Onko hänellä joku huumekätkö siellä tai muuta vastaavaa ja siksi tulee kuuntelemaan oven taakse, jos sattuisit löytämään sen. Siinä se raukka stressaa ja kuuntelee, että pengotko sen kaappeja ja saa keksityksi ihan ihme kommentteja siitä, että voisit tehdä vessatoimituksesi keskellä olohuonetta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vee, en taida koskaan haluta miestä. Tai sitten ottaisin omat paperit mukaan miehen asunnolle. Sittenkin varmaan ihmettelis, että miten sitä paperia ei kulu ollenkaan, että eikö tuo nainen pyyhi persaustaan jne jne jne. Miehet on pelottavia ja ällöjä. 🤢🤮
Jep. Kerran eräs tuttavamies alkoi tenttaamaan minua tamponeista, että tunnusta pois, kyllä se on seksuaalinen teko kun sellaista käyttää. Sanoin että sori mutta sormen paksuisen pumpulin asentaminen emättimeen samalla kun maha kramppaa ja on kuralla ja veriköntit putoilevat vessanpönttöön ei ole minun vaan SINUN FANTASIASI. Luojan kiitos ei tarvinnut koskaan enää puhua sille pervolle.
Miehiä on todella vaikea arvostaa sen jälkeen kun tajuaa mille kaikkelle ne tumputtaa iltaisin. Ja sitten vielä naisia haukutaan heikoiksi ja tunteellisiksi... Kukahan tässä viettiensä vietävänä on?
Normaali mies. Kysy tykkääkö se jos kakkaisit sen naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei tykkää niin minun naamalleni voisi tullaa kakkimaan, odotan suu ammolla lastausta
Siis hetkinen, pyyhkiikö jotkut naiset tosiaan siten että käärivät vessapaperia kätensä YMPÄRILLE? Todella hämmentävä ajatus! Minä ruttaan vessapaperista pari arkkia sopivanmalliseksi mytyksi, tuo kaksi palaa riittää aivan hyvin jos on kunnon paksua emboa. Ohutta paperia tarvii vähän enemmän.
T. nainen myös
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen, pyyhkiikö jotkut naiset tosiaan siten että käärivät vessapaperia kätensä YMPÄRILLE? Todella hämmentävä ajatus! Minä ruttaan vessapaperista pari arkkia sopivanmalliseksi mytyksi, tuo kaksi palaa riittää aivan hyvin jos on kunnon paksua emboa. Ohutta paperia tarvii vähän enemmän.
T. nainen myös
Ilmeisesti suurin osa ainakin palstan tilastojen mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei tykkää niin minun naamalleni voisi tullaa kakkimaan, odotan suu ammolla lastausta
Olis iso lasti suolessa ja rupsuttelee siihen malliin että kohta pamahtaa. Missä voisimme tavata pikaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis iso lasti suolessa ja rupsuttelee siihen malliin että kohta pamahtaa. Missä voisimme tavata pikaisesti?
Kannattaa asua siellä porvoon keskustassa.
Ehkä mies todella kuvittelee, että siteet normaalisti vaihdetaan siellä missä vaatteetkin. Miehillä voi olla ihan omituisia käsityksiä kuukautisista, sen olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruokitte näitä provoja?
Tämähän on täyttä asiaa koko ketju, taattua avmamma-laatua
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin täräyttänyt jo ekan kerran jälkeen "keksippä stana jotain muuta tekemistä!" :D wcssä ne kuninkaallisetkin käyvät yksin. Ja koska olen aikuinen, olisin tehnyt paperista jonkun joutsenorigamiparven että varmasti kuluisi :D "miksiköhän se juttu loppui lyhyeen, ken tietää.."
No kiitos samoin, sanoisin saman tien että nyt h*lfettiin sieltä oven takaa kyttäämästä mun vessa-asioitani ja vähän äkkiä! En tajua näitä ”mikäköhän sitä mahtaa vaivata kun se sillä lailla” -tyyppejä. Jos jokin asia häiritsee, niin sen voi ottaa puheeksi. Se on kuulkaa oikein kätevää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa asua siellä porvoon keskustassa.
Asun Porissa ja suoli räjähti jo äsken.
Tapailin vuosi sitten miestä, jonka kanssa oli vessaongelmia... Jos haluat lukea niin tässä linkki:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3016792/miesystavani-ei-anna-minun-kayd…
Tämä aihe menee selvästi naisilla tunteisiin 8^) ja silloin kun se menee tunteisiin niin järki heitetään romukoppaan, aina ollaan myös oikeassa