Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"

Vierailija
06.10.2018 |

Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.

Kommentit (304)

Vierailija
61/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. 

Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.

Oven takana kyttääminen on kuvottavaa.

Vessapoliisiksi leimautumisen uhalla pakko sanoa, että kyllä miehet käsittää että naisillla paperia menee neljäsosarulla vessassa käydessä mutta miksi sitä täytyy niin paljon kuluttaa on kyllä päätöntä. Omat naisystävät ovat pyyhkineet käden ympäri varmaan kymmenen arkkia paperia, kun kaksi arkkia riittää minulle kertapyyhkäisyyn. Kertokaa toki mikä on syynä tähän paperin tuhlaukseen.

Siis mitä?!? Miten voit tietää naisystäviesi vessatavoista yhtään mitään???Seisotko siis vieressä katsomassa montako arkkia nainen pyörittää kätensä ympäri??? Käsittämätön vessapervo!!

Esimerkiksi suihkussa ollessani tai muuten vain vessasta jotain sattumalta hakiessa. " siis ihan kauheeta, ei miehet voi ikinä nähä mua vessassa, ei mun itsetunto kestä, kauhee pera O.O !!!"

No jotain yksityisyyttä sentään! Pakkoko sinne paskahuussiin on just silloin tunkea kun joku on siellä asioillaan??? Ja vielä kytätä, että montako arkkia nyt taas kuluu? Karmea kyylä olet kyllä.

Vierailija
62/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sitten vielä kuukautiset, paksumpi veri ja ohuempi veri noruvat ja valuvat ulos toisesta aukosta valuen painovoiman vaikutuksesta yms. milloin mihinkin suuntaan. Että tähän nähden kaksi arkkia paperia tuntuu vitsiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloisen pihit arkinlaskijat voivat avata oman ketjun aiheelleen ja muutkin voivat kertoa siellä montako arkkia menee. Kyttäättekö tosiaan kylässäkin, minkä verran emäntä tai isäntä ottaa itse ostamaansa vessapaperia? Seuraatteko saippuamillilitrojen kulumistakin?

Miehessä täytyy olla tosi pahasti asioita vialla jos vessan oven takana kuulustelee, mitä siellä oikein on meneillään.

Sehän on ihan yleinen keskusteluaihe uuden tuttavan luona käydessä kysellä isäntäperheen ympäristönkulutusasioista, en minä minkään ympäristöstä piittaamattomien wt-ihmisten kanssa halua olla tekemisissä!

Vierailija
64/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. 

Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.

Vessapoliisiksi leimautumisen uhalla pakko sanoa, että kyllä miehet käsittää että naisillla paperia menee neljäsosarulla vessassa käydessä mutta miksi sitä täytyy niin paljon kuluttaa on kyllä päätöntä. Omat naisystävät ovat pyyhkineet käden ympäri varmaan kymmenen arkkia paperia, kun kaksi arkkia riittää minulle kertapyyhkäisyyn. Kertokaa toki mikä on syynä tähän paperin tuhlaukseen.

Siis mitä?!? Miten voit tietää naisystäviesi vessatavoista yhtään mitään???Seisotko siis vieressä katsomassa montako arkkia nainen pyörittää kätensä ympäri??? Käsittämätön vessapervo!!

Esimerkiksi suihkussa ollessani tai muuten vain vessasta jotain sattumalta hakiessa. " siis ihan kauheeta, ei miehet voi ikinä nähä mua vessassa, ei mun itsetunto kestä, kauhee pera O.O !!!"

No jotain yksityisyyttä sentään! Pakkoko sinne paskahuussiin on just silloin tunkea kun joku on siellä asioillaan??? Ja vielä kytätä, että montako arkkia nyt taas kuluu? Karmea kyylä olet kyllä.

Entäs sitten vaikka olisinkin, onhan se nyt monta senttiä per pyyhkäisy, laskeppa paljon se tekee vuodessa tai kymmenessä vuodessa, sillä rahalla tekee sitten vaikka matkan Tallinnaan tai hyvällä tuurilla jopa Tukholmaan. Ja kun haluan pestä hampaat niin en odota että eukko on töräytellyt tuubasoolonsa loppuun

Vierailija
65/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. 

Ja milla tavalla muka naisilta menee enemman paperia?   Mun tuntemani miehet ovat (tai ainakin kannustuksen jalkeen) pyyhkineet vehkeensa pissalla kaynnin jalkeen.  Edellytan myos etta takaosiota pyyhitaan kunnollisesti, muuten saa heittaa hyvastit seksille kanssani.[/q

Ennen seksiä on pestävä takaosasto ja penis, muuten saa heittää hyvästiti seksille kanssani. Muutenkin suomalaiset voisivat käyttää bidesuihkua enemmän myös takamuksen pesuun kuin hinkata ulostejälkiä paperilla. 

Vierailija
66/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi mies on kauhee.

Vierailija
67/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..... sairaalloisen pihi, jos laskee vessapaperiarkkeja. On kokemusta miehestä, jonka luona sai vaivoin lasillista vettä, aldki vessapaperia ja mun luona söi tyytyväisenä rekkamiehen annoksia ja ehdotti, mitä ruokaa voisin tajota seuraavaksi.

Voi viddu mikä puupää . Kaikenlaista sitä.

Vierailija
68/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. 

Entäs sitten vaikka olisinkin, onhan se nyt monta senttiä per pyyhkäisy, laskeppa paljon se tekee vuodessa tai kymmenessä vuodessa, sillä rahalla tekee sitten vaikka matkan Tallinnaan tai hyvällä tuurilla jopa Tukholmaan. Ja kun haluan pestä hampaat niin en odota että eukko on töräytellyt tuubasoolonsa loppuun

Vessapaperi maksaa n. 30 senttiä rulla, joten eipä tule paljoa säästöä siitä jos kulkee ympäriinsä haisevana ja perse kutisten.

Vierailija
69/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessatesti paljastaa onko mies pervo, mielisairas, keskenkasvuinen vaiko henkisesti aikuiseksi kasvanut :D

Vierailija
70/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc-fantasioita taustalla varmasti.

Vierailija
71/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aloitus on ollut täällä ennenkin.

Johtuu siitä että Arton suhteet eivät ole pysyvää laatua. Ja hiippailuäänet vessan oven taakse ovat jotain että ei tiedä mistä voisi asiasta kysellä...

Vierailija
72/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. 

Vessapaperi maksaa n. 30 senttiä rulla, joten eipä tule paljoa säästöä siitä jos kulkee ympäriinsä haisevana ja perse kutisten.

Jos käy 4 kertaa päivässä lurauttamassa soolon, käyttää joka käynnillä 1/4 rullan, se tekee 2.1e viikossa, 105e vuodessa. Jos taas käyttääkin vain viidesosan paperimäärästä meneekin vain 21 euroa. Tämähän on selvää rahan ja ympäristön säästö, ja EI se perse ei haise eikö kutise vaikka käyttäisit viidesosan.

Vierailija
73/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. 

Onneksi mulla on sen verran rahaa, että pääsen Tallinnaan ja jopa Tukholmaan vaikka pyyhkisin p*rseeni  koko rullallisella arkkeja joka kerta kun käyn vessassa. Ja jos tunkisit pesemään leegojasi juuri silloin kun minä istun pytyllä, olisit melko nopeasti ulkoistettu ihan ikiomaan paskahuussiisi yksinäsi.

Vierailija
74/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.

Ei kuulosta kyllä yhtään normaalilta. En jatkais tapailua, hyi mikä äijä!

Vierailija
75/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle puhtaus on tärkeämpää kuin senttien säästely. Huonosti pesty pili ja peräosasto on nou nou.

Vierailija
76/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wc-fantasioita taustalla varmasti.

Aikoinaan tuli joku yölinjalla-ohjelma radiossa mihin ihmiset sai soitella. Sinne soitti kerran joku heebo joka tunnusti että keräilee muijien kuukautissiteitä roskiksista. Että kaikkea sitä.

Omituista touhua, että mies kyttää tuolla tavoin vessan oven takana kuten kirjoittaja kuvasi ja tuumaa "ettei mua haittaa" vaikka vaihtaisi olkkarissa....?!!!

Vierailija
77/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vee, en taida koskaan haluta miestä. Tai sitten ottaisin omat paperit mukaan miehen asunnolle. Sittenkin varmaan ihmettelis, että miten sitä paperia ei kulu ollenkaan, että eikö tuo nainen pyyhi persaustaan jne jne jne. Miehet on pelottavia ja ällöjä. 🤢🤮

Vierailija
78/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin täräyttänyt jo ekan kerran jälkeen "keksippä stana jotain muuta tekemistä!" :D wcssä ne kuninkaallisetkin käyvät yksin. Ja koska olen aikuinen, olisin tehnyt paperista jonkun joutsenorigamiparven että varmasti kuluisi :D "miksiköhän se juttu loppui lyhyeen, ken tietää.."

Vierailija
79/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän sitten vielä kuukautiset, paksumpi veri ja ohuempi veri noruvat ja valuvat ulos toisesta aukosta valuen painovoiman vaikutuksesta yms. milloin mihinkin suuntaan. Että tähän nähden kaksi arkkia paperia tuntuu vitsiltä.

Eikä riitäkään, jos on luonnollinen kierto (ei e-pillereitä), niin oviksen aikoihin valkovuotokin on melkoista.

Vierailija
80/304 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimee.

Tai jääny 8-vuotiaan tasolle.

Onko pikkarit hävinny pyykkikorista.. ?

Jos ei - ni varmaan tulee häviämään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä