Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"
Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skeptikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.
Oven takana kyttääminen on kuvottavaa.
Minä miehenä käsitän sen että paperia menee enemmän. Mutta sitä en käsitä miksi yhteen pyyhkäisyyn paperia pitää rullata monta kierrosta käden ympärille? Sen takiahan paperissa on katkaisukohta että siitä saa yhden tai vaikka kaksikin arkkia.
Miehille riittää se yksi kaksi arkkia kun munan päästä pyyhkäsee mutta naiset tarvii muutaman arkin ihan jo siksikin että yhdestä tai kahdesta arkista menee sirmi läpi kun paperi kastuu.
Mulla ei ole kyllä mennyt sormet läpi vaikka olisin jopa pessyt alapään. Huvittavaa kun kaveri paasaa eka ekologisuudesta yms, ja sitten pyyhkäsee puoli sademetsää kerralla ;p
Sinä et kuivaa kunnolla eli haiset taikka olet ajellut kaikki karvasi ja pissaat jalat levällään.
Vierailija kirjoitti:
Äijä on psyko, mutta todella uskomatonta tuo naisten paperin käyttö. En todellakaan kyttää, mutta kuulen kuinka rulla laulaa telineessään kun on naisia asialla. ;-)
Miehet vasta hinkkaavatkin olutripulista arsettaan, menee puoli rullaa joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skeptikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.
Minä miehenä käsitän sen että paperia menee enemmän. Mutta sitä en käsitä miksi yhteen pyyhkäisyyn paperia pitää rullata monta kierrosta käden ympärille? Sen takiahan paperissa on katkaisukohta että siitä saa yhden tai vaikka kaksikin arkkia.
Miehille riittää se yksi kaksi arkkia kun munan päästä pyyhkäsee mutta naiset tarvii muutaman arkin ihan jo siksikin että yhdestä tai kahdesta arkista menee sirmi läpi kun paperi kastuu.
Mulla ei ole kyllä mennyt sormet läpi vaikka olisin jopa pessyt alapään. Huvittavaa kun kaveri paasaa eka ekologisuudesta yms, ja sitten pyyhkäsee puoli sademetsää kerralla ;p
Ja itse tuhlaat vettä, kyllä huvittaa!
Saituus ja pervous sekä yleensäkin kyttäys: Ei jatkoon!
Mitenkäs hänen aiemmat suhteet? Kaverit? Sukulaissuhteet? Onko mitään tietoa kaverin menneisyydestä ja nykyisyydestä?
No ei ole kyllä äijällä kaikki kohdallaan, jos luulee että side vaihdetaan olohuoneessa.
Pitäisi nyt normaalin ihmisen tuollainen asia tietää ja antaa vessarauha, ilman että kieli pitkällä siellä oven takana vakoilee.
Vai onko siellä vessassa jotain piilossa mitä hän ei halua sinun löytävän? heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Vessapoliisiksi leimautumisen uhalla pakko sanoa, että kyllä miehet käsittää että naisillla paperia menee neljäsosarulla vessassa käydessä mutta miksi sitä täytyy niin paljon kuluttaa on kyllä päätöntä. Omat naisystävät ovat pyyhkineet käden ympäri varmaan kymmenen arkkia paperia, kun kaksi arkkia riittää minulle kertapyyhkäisyyn. Kertokaa toki mikä on syynä tähän paperin tuhlaukseen.
Et voi olla tosissasi. Verta vuotaa viikon kerran kuussa ja pissikin kastelee koko toosan kun sinulla vain sen pienen pipulisi pään.. meehä hoitoon!
Mikäs avohoidon potilas siellä inisee
Niin, kerrohan vain nimesi saituri?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä äijällä kaikki kohdallaan, jos luulee että side vaihdetaan olohuoneessa.
Pitäisi nyt normaalin ihmisen tuollainen asia tietää ja antaa vessarauha, ilman että kieli pitkällä siellä oven takana vakoilee.
Vai onko siellä vessassa jotain piilossa mitä hän ei halua sinun löytävän? heh.
Minäkin ajattelin, että vessassa on jotain hämärää, mutta aloituksen mukaan vessakyttää ap:n kodissakin.
Odottaisin seuraaviin menkkoihin, vaihtaisin siteen olohuoneessa (toivottavasti on vaalea sohva ja matto) ja toivottaisin mukavaa loppuelämää.
Jos sen nimi on ARTO, niin tiedoksi että muitakin omituisuuksia tulee myöhemmin mukaan kuvioon!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Vessapoliisiksi leimautumisen uhalla pakko sanoa, että kyllä miehet käsittää että naisillla paperia menee neljäsosarulla vessassa käydessä mutta miksi sitä täytyy niin paljon kuluttaa on kyllä päätöntä. Omat naisystävät ovat pyyhkineet käden ympäri varmaan kymmenen arkkia paperia, kun kaksi arkkia riittää minulle kertapyyhkäisyyn. Kertokaa toki mikä on syynä tähän paperin tuhlaukseen.
Et voi olla tosissasi. Verta vuotaa viikon kerran kuussa ja pissikin kastelee koko toosan kun sinulla vain sen pienen pipulisi pään.. meehä hoitoon!
Mikäs avohoidon potilas siellä inisee
Niin, kerrohan vain nimesi saituri?
Niin oliko tämä tarjous häiriintyneen mt-ongelmaisen häirikköpalveluista
Narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Ja milla tavalla muka naisilta menee enemman paperia? Mun tuntemani miehet ovat (tai ainakin kannustuksen jalkeen) pyyhkineet vehkeensa pissalla kaynnin jalkeen. Edellytan myos etta takaosiota pyyhitaan kunnollisesti, muuten saa heittaa hyvastit seksille kanssani.
Takaosio pestään, ei pyyhitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
No haluan kuivata kunnolla pesun jälkeen. Epämiellyttävää jos märkänä housut jalkaan.
Ei hän ole normaali, vaan jollain tavalla hieman rajaton ja oireilee tuollaisella läheisriippuvaisella käytöksellä. Jos jatkat hänen kanssaan, tulee kyllä esiin muutakin.
Tuntuu että tykkäis vessajutuista ja eritteistä. Eli sille kelpais pitkät tarinat sun ulostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Siis mitä?!? Miten voit tietää naisystäviesi vessatavoista yhtään mitään???Seisotko siis vieressä katsomassa montako arkkia nainen pyörittää kätensä ympäri??? Käsittämätön vessapervo!!
Vierailija kirjoitti:
Äijä on psyko, mutta todella uskomatonta tuo naisten paperin käyttö. En todellakaan kyttää, mutta kuulen kuinka rulla laulaa telineessään kun on naisia asialla. ;-)
Eikös se ole kivempi, että naisen alapää on huolellisesti putsattu kuin se, että pikkareissa on vauhtiraitoja. Kuinka kallista se wc-paperi onkaan? Ota vessanpaperi pois, jos noin ahdistaa. (pyhkii sitten paikat vaikka kylpypyyhkeeseesi :-D)
Tämä on aloitus on ollut täällä ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Siis mitä?!? Miten voit tietää naisystäviesi vessatavoista yhtään mitään???Seisotko siis vieressä katsomassa montako arkkia nainen pyörittää kätensä ympäri??? Käsittämätön vessapervo!!
Esimerkiksi suihkussa ollessani tai muuten vain vessasta jotain sattumalta hakiessa. " siis ihan kauheeta, ei miehet voi ikinä nähä mua vessassa, ei mun itsetunto kestä, kauhee pera O.O !!!"
Sairaalloisen pihit arkinlaskijat voivat avata oman ketjun aiheelleen ja muutkin voivat kertoa siellä montako arkkia menee. Kyttäättekö tosiaan kylässäkin, minkä verran emäntä tai isäntä ottaa itse ostamaansa vessapaperia? Seuraatteko saippuamillilitrojen kulumistakin?
Miehessä täytyy olla tosi pahasti asioita vialla jos vessan oven takana kuulustelee, mitä siellä oikein on meneillään.
Fysiikkaa ymmärtävät miehet kyllä ymmärtävät.
Asiaa voisi selventää puutarhaletkulla. Jos kastelet puutarhaletkulla niin veden painehan hoitaa sen veden suihkuamisen. Kun veden tulo hiipuu alkaa se vesi valua letkun reunoja pitkin. Jos kätesi on letkun päässä nämä vedet tulee käsillesi. Jos pidät kädet kauempana niin voit ravistaa ne loppu vedet pois.
Eli pissatessa kun se paine loppuu loppu poissa noruu ja aiheuttaa sen, että joutuu pyyhkimään myös sen ympäristön.
Kunnon pissajuttuja nyt sitten vaan.
Olet ajellut karvat :D