Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua reippaasti vanhempi mies ottaa minuun jatkuvasti yhteyttä! Yritän olla kohtelias.

Vierailija
24.10.2024 |

Ikäeroa meillä on vähintään 20 vuotta. Mies on pyörinyt säännöllisen epäsäännöllisesti projektissa mukana ja sieltä hänet tunnen. Mukava mies, ei mitenkään uhkaava vaan aivan asiallinen ollut aina kun olemme tavanneet. 

Viime viikkoina hän on alkanut ottamaan yhteyttä minuun koko ajan enemmän. Varsinaisesti mitään asiaa hänellä ei ole mutta kai yksinäisyyttään haluaa olla yhteydessä. Viestit eivät onneksi ole ahdistavia eli ei siis mitään seksuaalista. Juttelee enemmänkin päivästään ja kyselee minun, aiheet vaihtelee. 

Ei tämä varsinaisesti nyt haittaakaan. Mielestäni hän saisi kyllä seuraa muualtakin. En ole osoittanut häntä kohtaan mitään kiinnostusta muuta kun, että olen vastannut hänelle hyvällä mielellä.

Haluaako hän minusta kaverin vai voisiko tässä olla taka-ajatuskin mukana? Painotan, että hän ei ole ollut epäkunnioittava kuitenkaan. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhdeallergia. Paha juttu. Nyt terapeutille. Joku haluaa olla ystävä.

Vierailija
2/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmissuhdeallergia. Paha juttu. Nyt terapeutille. Joku haluaa olla ystävä.

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole ollut epäkunnioittava, vaan enemmänkin kohtelias, voithan vastaavasti päästää miesparan haaveista heittämällä (muka)vitsiä tyyliin : "sä jaksat kyllä olla niin mukava ja musta kiinnostunut, että voisi luulla sun yrittävän iskeä mua. Ihan hyvä yritys, mutta olen varattu/en etsi seuraa" tms. Lyhyt, ei-flirttaileva hymy päälle ja puhe takaisin työasioihin ja sen jälkeen pysyt viileämpänä.

Tuolla tavalla pidät työkaverin, mutta pääset epätoivotusta iskijästä eroon nolaamatta häntä.

Eri asia sitten, jos tunnet itsekin kiinnostusta (viestisi oli tämän suhteen vähän hämärä), niin teet kuten hyvältä tuntuu. Varmaa kuitenkin on, että kuvailun perusteella mies on sinusta romanttisesti kiinnostunut, varsinkin jos olet edes jokseenkin hyvännäköinen

Vierailija
4/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä palstalla aina sanotaan että miehet ei ole koskaan ystävällisiä naisille, ainoastaan jos haluavat jotain hyötyä

Vierailija
5/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tällä palstalla aina sanotaan että miehet ei ole koskaan ystävällisiä naisille, ainoastaan jos haluavat jotain hyötyä

Tämä onkin todella sairas ja todellisuudesta irtaantunut palsta. 

Vierailija
6/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi tuollainen mies ottaa minuunkin yhteyttä!

Vierailija
7/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä ei ole kumppania, hän hakee sinusta sellaista, tajuaapa sitä sitten itse tai ei.

Tämä on elämän realiteetteja. Jos mies pitää sinusta, ja jos olet saatavilla, mies haluaa parisuhteeseen. 

Jos et halua häneltä yhteydenottoja, joudut (kauhistus!) sanomaan sen hänelle. Pystyt siihen, olet rohkea nainen. 

Vierailija
8/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat todella typeriä ja naiiveja. T. M46

Vierailija
9/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin todella sairas ja todellisuudesta irtaantunut palsta. 

Luojan kiitos, en ole ainoa, joka on tuota mieltä...

Vierailija
10/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää on, että mies on ihastunut aloittajaan. Kukaan mies ei muuten ota yhteyttä säännöllisesti jauhaakseen jonninjoutavia. 

Vierailija
11/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä aloittajan toiminnassa on tarkalleen ottaen typerää? Kohteliaisuus?

Vierailija
12/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin tyhmää että joutuu piiloutumaan poikaystävän taakse kun joku esim 20 vuotta vanhempi psykoosissaan alkaa elätellä jotain harhoja. Mutta se vaan on toimiva keino. Oli siis poikaystävää tai ei, mä ujutan sellaisen puheisiin. Sillä tuollainen loppuu.

Vierailija
13/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kohteliaisuus ja blokkaa tyyppi. Soitelkoot omanikäisilleen. Miksi ei soittele jo? No siksi kun ne omanikäiset naiset täräyttää topakkana että älä soita mulle enää, ne on ymmärtäneet että liika kohteliaisuus tuo pelkkiä ongelmia.

Soitelkoot toisille miehille jos on yksinäisyyttä ja haluaa jutustella. Miksi ei soittele? No siksi kun haluaa seksiä naisilta. Siis hei daa. 

Vierailija
14/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen yhteystiedot äidillesi ja kerro, että mies kaipaa rupatteluseuraa.

Vierailija
15/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis kiinnostunut miehestä itse? Jos et, niin kokeile olla vastaamatta. Vaikka viikon. Siitä näet reaktion. Jos on hiljaa, niin on vain näitä juttelen-niitä-näitä-kaikille-ihmisiä. Jos rupeaa tivaamaan sinulta vastausta tai huhuilemaan vuorokauden sisällä, niin taustalla on muutakin eli on kiinnostunut syventämään tuttavuuttanne. Jäin kerran tuohon halpaan että vastailin aina ja pian alkoi tulla pusuhymiöitä yms. Tee siis hiljaisuustesti.

Vierailija
16/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut alkaa kiinnostumaan miehestä. Huomaan vahingossa ajattelevani häntä koko ajan. Odotan koska taas laittaa viestiä. Kyseessä voi olla sekin, että hän on niin kovin ystävällinen ja saa minut nauramaan. Mielestäni hän on komeakin. Minä jopa ajattelin häntä kun tyydytin itseäni ja sain voimakkaamman orgasmin kuin koskaan olen saanut ja tämä ei ole vitsi. 

Ikäero ehkä saa harkitsemaan seuraavaa siirtoa mutta ehkei sille kannata antaa liikaa painoarvoa. 

Aloittaja 

Vierailija
17/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hän ei haluaisikaan seurustella tai mennä naimisiin kanssasi, hän varmasti haluaa seksiä kanssasi. Ihan kaverinakin. ÄLÄ ruoki vanhaa ukkoa.

Vierailija
19/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole ollut epäkunnioittava, vaan enemmänkin kohtelias, voithan vastaavasti päästää miesparan haaveista heittämällä (muka)vitsiä tyyliin : "sä jaksat kyllä olla niin mukava ja musta kiinnostunut, että voisi luulla sun yrittävän iskeä mua. Ihan hyvä yritys, mutta olen varattu/en etsi seuraa" tms. Lyhyt, ei-flirttaileva hymy päälle ja puhe takaisin työasioihin ja sen jälkeen pysyt viileämpänä.

Tuolla tavalla pidät työkaverin, mutta pääset epätoivotusta iskijästä eroon nolaamatta häntä.

Eri asia sitten, jos tunnet itsekin kiinnostusta (viestisi oli tämän suhteen vähän hämärä), niin teet kuten hyvältä tuntuu. Varmaa kuitenkin on, että kuvailun perusteella mies on sinusta romanttisesti kiinnostunut, varsinkin jos olet edes jokseenkin hyvännäköinen

20v vanhemman ukon kanssa ei voi kyllä suositella alkamaan yhtään miinkään, vaikka olisikin jotain kiinnostusta

Vierailija
20/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutin, vaikka olen itse nainen!