Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"
Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.
Kommentit (304)
Äijä on psyko, mutta todella uskomatonta tuo naisten paperin käyttö. En todellakaan kyttää, mutta kuulen kuinka rulla laulaa telineessään kun on naisia asialla. ;-)
Provo, 2/5. Ihan OK. Mies on kyllä kahjo.
Eräs tapailemani mies joskus vuosia sitten ei uskonut sanaani että mulla on menkat joten joka kerta kurkkasi pöksyihini onko siellä side.Aika epämiellyttävää.Onneksi siitä ei suhdetta sitten tullut.
Kyllä heivaisin tuollaisen vessakyylän.
Olen ollut jonkinlainen vessakyttääjä. Ihmettelin kun yhden kaverin vessakäynnin jälkeen rulla oli melkein lopussa, vaikka olisin laittanut uuden rullan samana päivänä. Sitten selvisi, että hän vaihtaa täyden rullan mukana tuomaansa puolityhjään rullaan! Ihmettelinkin miksi mies menee repun kanssa vessaan. Tämä oli minusta niin outoa ja sairalloista saituutta, että kaveruus loppui siihen.
Puhu sen kanssa asiasta, ehkä se on vaan kokematon parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tapailemani mies joskus vuosia sitten ei uskonut sanaani että mulla on menkat joten joka kerta kurkkasi pöksyihini onko siellä side.Aika epämiellyttävää.Onneksi siitä ei suhdetta sitten tullut.
Kyllä heivaisin tuollaisen vessakyylän.
Siis wtf??!! Sinä siis annoit äijän "kurkata" pöksyihisi että onko sulla side??? Jumalauta, jos joku tulisi tuolla verukkeella multa pöksyjä riisumaan, niin saisi kyllä painua helvataan aika vilkkaasti. Ja miten niin "onneksi" siitä ei suhdetta tullut?? Kyllä kai sinä itse päätät kenen kanssa olet suhteessa?Vähän omanarvontuntoa nyt naiset!!
Uskomattomia hulluja sitä on. En ole koskaan tällaiseen tutustunut enkä haluaisikaan. Lähtisin heti pois.
Minun oma mies aina jaksaa valittaa vessapaperista, mihin sä sitä tarviit noin paljon? miksi pitää pyyhkiä joka kerta kun vaan pissalla käyt o.o en edes kehtaa vastata enää.
Monta kertaa tosin mielessä käyny, että pitäisi näyttää kädestä pitäen että miten naiset pissaa.
Se värkki pitää tosiaan paperilla kuivata joka kerta, muuten on housut ihan pissassa.
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.
Oven takana kyttääminen on kuvottavaa.
Vessapoliisiksi leimautumisen uhalla pakko sanoa, että kyllä miehet käsittää että naisillla paperia menee neljäsosarulla vessassa käydessä mutta miksi sitä täytyy niin paljon kuluttaa on kyllä päätöntä. Omat naisystävät ovat pyyhkineet käden ympäri varmaan kymmenen arkkia paperia, kun kaksi arkkia riittää minulle kertapyyhkäisyyn. Kertokaa toki mikä on syynä tähän paperin tuhlaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.
Minä miehenä käsitän sen että paperia menee enemmän. Mutta sitä en käsitä miksi yhteen pyyhkäisyyn paperia pitää rullata monta kierrosta käden ympärille? Sen takiahan paperissa on katkaisukohta että siitä saa yhden tai vaikka kaksikin arkkia.
Skeptikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Minä miehenä käsitän sen että paperia menee enemmän. Mutta sitä en käsitä miksi yhteen pyyhkäisyyn paperia pitää rullata monta kierrosta käden ympärille? Sen takiahan paperissa on katkaisukohta että siitä saa yhden tai vaikka kaksikin arkkia.
Miehille riittää se yksi kaksi arkkia kun munan päästä pyyhkäsee mutta naiset tarvii muutaman arkin ihan jo siksikin että yhdestä tai kahdesta arkista menee sirmi läpi kun paperi kastuu.
Sillä on huumeita siellä wc, n kaapissa ja vaihtaa oikeasti sitä ettet pengo hänen kaappejaan.
Vierailija kirjoitti:
Skeptikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Miehille riittää se yksi kaksi arkkia kun munan päästä pyyhkäsee mutta naiset tarvii muutaman arkin ihan jo siksikin että yhdestä tai kahdesta arkista menee sirmi läpi kun paperi kastuu.
Sirmi=sormi
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös näitä sairaalloisen mustasukkaisia. Epäilee, että koskettelet itseäsi vessassa. Tai kyse kontrolloinnista.
En jatkaisi tapailua.
Juurikin näin! Ja muutenkaan en tuommosten kanssa jatkaisi tapailua. Ties mikä pervo on! Ja yhtään parempi ei ole jos laskee todella vessapaperikulukin!
Rupeat kyttäämään samalla tavalla.
"Muistitko ravistaa?"
"Onko vatsa kovalla kun kestää noin kauan?"
"Mitä sä teet siellä kun on noin hiljasta?"
Vierailija kirjoitti:
Skeptikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Mulla ei ole kyllä mennyt sormet läpi vaikka olisin jopa pessyt alapään. Huvittavaa kun kaveri paasaa eka ekologisuudesta yms, ja sitten pyyhkäsee puoli sademetsää kerralla ;p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heivaisin tuollaisen vessakyylän.Siis wtf??!! Sinä siis annoit äijän "kurkata" pöksyihisi että onko sulla side??? Jumalauta, jos joku tulisi tuolla verukkeella multa pöksyjä riisumaan, niin saisi kyllä painua helvataan aika vilkkaasti. Ja miten niin "onneksi" siitä ei suhdetta tullut?? Kyllä kai sinä itse päätät kenen kanssa olet suhteessa?Vähän omanarvontuntoa nyt naiset!!
Kyllä se niin nopeesti ja yhtäkkisesti aina teki ettei siinä kerenny kissaa sanomaan.
No itsehän sen tapailun päätin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Vessapoliisiksi leimautumisen uhalla pakko sanoa, että kyllä miehet käsittää että naisillla paperia menee neljäsosarulla vessassa käydessä mutta miksi sitä täytyy niin paljon kuluttaa on kyllä päätöntä. Omat naisystävät ovat pyyhkineet käden ympäri varmaan kymmenen arkkia paperia, kun kaksi arkkia riittää minulle kertapyyhkäisyyn. Kertokaa toki mikä on syynä tähän paperin tuhlaukseen.
Et voi olla tosissasi. Verta vuotaa viikon kerran kuussa ja pissikin kastelee koko toosan kun sinulla vain sen pienen pipulisi pään.. meehä hoitoon!
Tuosta voinemme päätellä miehen elimen koon. Näitä samoja tyyppejä jotka ovat mustasukkaisia naisen omalle sormelle.