Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"
Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.
Kommentit (304)
Mulle tulee mieleen tosta sun tapailumiehestä, että sillä on joku perversio vessajuttuihin, vaippoihin/siteisiin ym alapään asioihin. Sinuna testaisin asian joskus. Sanot vaikka "käytän joskus vaippoja". Sitten tarkkailet miehen reaktiota... jos katsoo järkyttyneenä niin repeät nauruun ja sanot että vitsiiiiiii, ja siitä onkin hyvä aasinsilta jatkaa että oli pakko heittää kun tuo vessakyttääminen tuntuu sinusta niin omituiselta.
Kun se mies nukkuu, laita sille kylmägeeliä persreikään ruutalla, ja huuda täysiä korvaan: "JALLA JALLA, JALLALLAA, JALLA JALLALLAA LAA".
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta kutsuuko joku muka tosiaan mitä tahansa liimaa "erikeepperiksi", kun voi sanoa lyhyesti vain "liima"??
Minä en kutsu, mutta varmaan kannattaisi. Meillä on kotona ainakin kolmen tyyppisiä liimoja eli erikeepertyyppistä, puikkoliimaa ja kaksikomponenttiliimaa ja jos pyydän mieheltä tai lapselta liimaa, he kysyvät ensimmäisenä, minkälaista liimaa tarkoitan. Sitten joudun kuitenkin sanomaan, että erikeeperin tapaista.
Vierailija kirjoitti:
Heippa! Pakko osallistua keskusteluun.
Floralys Lidliltä, ehdottomasti paras WC-paperi. (jota olen käyttänyt)
Aikamoista santapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista santapaperia.
Mitäs hienopierupaperia sulla sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista santapaperia.
Tarkoititko kuitenkin sontapaperia?
Lambia tulee ostettua sen pehmeyden takia.
Vierailija kirjoitti:
On teillä naisilla jutut, ei voi muuta sanoa! Meille miehillä ei oo ongelmia alapesujen kanssa.
Niin eihän se teille haisuleille tunnetusti ole ongelma.
Pissalla käynnin jälkeen tosiaankin nainen tarvitsee paljon enemmän paperia kuin mies, kai tämän sanoo järkikin. Riippuen siitä miten sattuu milloinkin sujumaan, jopa 4-6 arkkia voi kastua ihan läpimäräksi. Mutta tietenkin nämä puoli-rullaa-käden-ympäri-tyypit liioittelevat ja tuhlaavat paperia kämmenselän puolelle aivan turhaan.
Ja sen olen AV:ltä oppinut että ilmeisesti suurin osa suomalaisista on aina ripulilla. Koska tästä bideen käytöstä vauhkotaan niin paljon ja kysellään että mihinkäs sen paskan paperilla oikein levität. Itse en tajua tätä, kun ei paperiin jää koskaan mitään, ellen ole vatsataudissa. Olisi aika rankkaa elää maha jatkuvasti kuralla - tarkistaisin siinä vaiheessa vähintäänkin ruokavalion. Isoon hätään siis riittää se pari palaa eikä mitään pesuja tarvita.
Kiitos aaveelle taas viihdyttävästä keskustelusta :D.
Vierailija kirjoitti:
Pissalla käynnin jälkeen tosiaankin nainen tarvitsee paljon enemmän paperia kuin mies, kai tämän sanoo järkikin. Riippuen siitä miten sattuu milloinkin sujumaan, jopa 4-6 arkkia voi kastua ihan läpimäräksi. Mutta tietenkin nämä puoli-rullaa-käden-ympäri-tyypit liioittelevat ja tuhlaavat paperia kämmenselän puolelle aivan turhaan.
Ja sen olen AV:ltä oppinut että ilmeisesti suurin osa suomalaisista on aina ripulilla. Koska tästä bideen käytöstä vauhkotaan niin paljon ja kysellään että mihinkäs sen paskan paperilla oikein levität. Itse en tajua tätä, kun ei paperiin jää koskaan mitään, ellen ole vatsataudissa. Olisi aika rankkaa elää maha jatkuvasti kuralla - tarkistaisin siinä vaiheessa vähintäänkin ruokavalion. Isoon hätään siis riittää se pari palaa eikä mitään pesuja tarvita.
Kiitos aaveelle taas viihdyttävästä keskustelusta :D.
Trust me, se on rankkaa. - Crohnikko
Ikävästi keskustelussa on kesḱitytty kuukautisiin ja pissaan. Entäpä kakkapuoli? Itse olen huomannut, että pahinta ei suinkaan ole ripuli vaan sellainen tahmea kakka. Se kyllä ryönää ryppyreiän ympäristöä melkosesti. Ja sitten sitä paperiakin kuluu. Tosin kannattaa käyttää bideesuihkua, niin paperia ei tarvitte.
Mun talloudessa asuva naisolento on varsinaninen jääkaappipoliisi.
Ovee ei sais kuin raottaa, ja kaikkien paikat pitäis muistaa ulkoa.
.
Onko ihan normaalia?
Järkyttävää. En viettäisi hetkeäkään pihin ukon kanssa...Sain tarpeeksi jo isästäni. Raastan lambia kuin hullu, oon tunnin kuumassa suihkussa / 2krt päivä ja lämmitän sähköllä ja pidan parhaillaankin ulko-ovea rakosilleen asunnossani, koska raikas ja lämmin ilma on parasta :)
Sano terveisiä miehellesi, nimittäin että haistaa v*ttu!
Mahtaa olla mukava yhteinen tulevaisuus, jos kyttää jo tapailuvaiheessa tarvitsee tulla vessan ovelle kyttäämään. Ootko kokeillut, että tuleeko ihan vessaan asti jos jätät oven lukitsematta? Ja siis kuvottavaa, meillä harrastetaan kyllä menkkaseksiä ja muuta, mutta ei tulisi mieleenkään vaihdella mitään menkkarättejä tai tamponeita kumppanin nenän edessä. Hyi!
Joko tosi pervo tai ihan umpimulkku äijä, kumpikaan ei mikään hohdokkain vaihtoehto. Ja mitä se edes toiselle kuuluu vaikka siellä vessassa runkkaiskin, jos kuitenkin parisuhdeseksi toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 30v nainen eikä mulla mene kun 1 arkki paperia pissalla käydessä..? 2 arkkia menee jos tulee paljon valkkaria tai on menkat. Siis miksi kukaan rullaisi paperia KÄDEN ympärille!?
En halua kuvitella kuinka pissaiset kätesi ovat.
Ja mitä teet viinillä vessassa? :D
Hahhaa, ei ole pissaiset kädet kun pyyhin vasta sen jälkeen kun pissan tulo on loppunut ;) ja joka tapauksessa pesen kädet hyvin jokaisen wc-käynnin yhteydessä...
Valkkari=valkovuoto.
Voi juma, ei ihmekään että mulla kuluu paperia aina niin paljon, kun olen aina aloittanut pyyhkimisen kesken pissasuihkun :O Koin valaistumisen!
Tätä ketjua kun lukee ja näistä aivan vinksahtaneista kontrollifriikkimiehistä kuulee, ei tee mieli tutustua enää yhteenkään mieheen! Koskaan ei tiedä minkä hullun kumppanikseen saa, oli suhde sitten minkäpituinen hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies todella kuvittelee, että siteet normaalisti vaihdetaan siellä missä vaatteetkin. Miehillä voi olla ihan omituisia käsityksiä kuukautisista, sen olen huomannut.
Jouduin joskus selittämään miehelle siteiden ja pikkuhousunsuojien eron. Oli siis miespuolinen kaveri kylässä, ja minulla sattui olemaan avattu pikkuhousunsuojapakkaus näkyvillä vessassa, ja mies sitten kommentoi "hauskasti" (ARGH) että "onkos puolukkapäivät, kun siteet on tossa käden ulottuvilla". Sanoin, että ei nuo ole siteitä vaan pikkuhousunsuojia, jota käytetään ihan muutenkin, eikä mies uskonut. "On noi siteitä!" Meni hermot tähän jankkaamiseen ja hain pari sidepakettia ja avasin yhden oikein megaison yösiteen miehen nähtäväksi :D Mies kalpeni ja kysyi heikosti: "Siis kuinka paljon sitä verta oikein tulee?!"
Ja tämän harhakuvitelman vuoksi jotkut eivät tajua, että kuukautiset voivat ihan oikeasti vaikeuttaa elämää. Verta tulee jatkuvalla syötöllä, suihkusta kun astuu ulos niin jo on lattialla. Töissä kun nousee tuolista, on 30 sekuntia aikaa ehtiä vessaan ennen kuin tulee housuille. Yöllä tosiaan tarvii sen lähes 40 senttiä pitkän vaipan ja sekin pitää nousta vaihtamaan. Samalla mahaa viilletään puukolla sisältäpäin ja menkkaripulit on aika tuttu ilmiö monelle.
Jos ei tätä ymmärrä, tai on tuntenut vain naisia joilla menkat on parin päivän pikkuhousunsuojajuttu, voi tosiaan ihmetellä että mitäs ne naiset pikkuasioista valittavat.
Kuvailit juuri minun kuukautiseni. Joka kuukausi menee yksi viikko valtavan vuodon, kamalien kipujen ja ripulin kanssa. Suihkusta ei pois pääse edes pyyhkeelle asti ennenkuin lattia on veressä ym. muuta kivaa...
Toisaalta on "kiva" kuulla, että muillakin on tällaista, olen joskus ajatellut että onkohan minulla normalia runsaammat menkat. Tsemppiä sinulle ja kanssasisarille.
Olen oppinut miehiä tapailessani, että mitä ratkaisevamman omituinen piirre, sen varmemmin lopetan tapailun ja mahdollisimman nopeasti. Opin muutamasta oudosta fibasta ja miehestä eli toisin sanoen kerrasta, koska noilla piirteillä oli tapana kieliä paljon muustakin. Jos joutui vähääkään kokemaan tai nieleskelemään häpeää ja selittelemään miehen käytöstä niin ei jatkoon.
Jotkut miehet ei käytä ollenkaan vessapaperia, joillakin rulla kestää montaa viikkoa.
Mulla menee rulla kahdessa tai kolmessa päivässä, varmasti tulisi sanomista jos mieheni ei olisi täysin tottunut tapoihini.
Taitaa olla hieman vanhemman sukupolven yleisnimitys talouspaperille, serla on ainakin minun suussa yleisnimi paskapaperille, ei talouspaperille.