Apua en saa vaikka olen vammautunut
Minua on vammautettu vauvasta saakka.
Apua en saa. Mietin miten kertoisin asiani terveydenhuollossa että apua tulisi?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Miten olet vammautunut? Mitä apua olet vailla?
On kovia kipuja ja myös tuskaa ja ahdistusta kokemani väkivallan takia joka oli pitkäaikaista.
Ilmeisesti et ole vielä kertonut terveydenhuollossa kun mietit miten kertoisit. Aloita vaikka sillä, että kerrot. Ei ne mitään ajatustenlukijoita ole.
ei täällä kukaan mitään apua saa. suomalainen terveydenhuolto on huono vitsi. vuosia yritin saada iäkkäille vanhemmille hoitoa, mutta ainoastaan jonotusta oli tarjolla. lopulta kuolivat pois ilman että olisivat saaneet mihinkään mitään hoitoa julkiselta.
Vierailija kirjoitti:
ei täällä kukaan mitään apua saa. suomalainen terveydenhuolto on huono vitsi. vuosia yritin saada iäkkäille vanhemmille hoitoa, mutta ainoastaan jonotusta oli tarjolla. lopulta kuolivat pois ilman että olisivat saaneet mihinkään mitään hoitoa julkiselta.
suomi on paska maa
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et ole vielä kertonut terveydenhuollossa kun mietit miten kertoisit. Aloita vaikka sillä, että kerrot. Ei ne mitään ajatustenlukijoita ole.
Olen kertonut, lääkärille kerroin kaiken.
Kela väänteli asioita enkä saanut kuntoutusta.
Vierailija kirjoitti:
Haukut suomalaisia mutta mihin vertaat. Missä maassa terveydenhuolto ei ole vitsi?
Ei sen näköjään tarvitse olla iso vamma jos se on vasemman korvan oikealla puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomi on paska maa
Sellainen maa, millainen kansa.
Pitäis olla jalka poikki niin sitten saa apua.