Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä lapset määrätty isälle, miten olette selvinneet?

Vierailija
06.10.2018 |

Eli eron jälkeen lasten etä-äidit, miltä tuntuu?
Kysyn koska itsellä on nyt se tilanne. Äitiysloma kyllä kohta päättyy ja töihin palaamassa, tietty työt vähän paikkaa sitä aukkoa.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä on vastaus 5 perusteella oma toiveesi? Tai olet työtön ja asunnoton, mies hyvä isä joka työssä ja oma talo josta lennät pihalle? Eli vähän taustaa. Onko 50/50 yhteishuoltajuus vai ootko viikonloppuäiskä?

En ole työtön enkä asunnoton. Äitiyslomalla kyllä vielä. Mies on työtön. Taloa meillä ei koskaan ollutkaan. Esitettiin että lapset olisi viikonloppuna minun luona. Tuntuu vaan niin oudolta, kun on tottunut että he ovat niin paljon tässä. Ja pienemmässä olen ollut niin kiinni kun imetin häntä tähän puolen vuoden ikään. Ap

Vierailija
22/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samalla tavalla kuin kaikki ne isät, joidta on avioeroissa tehty etä-isiä. Ei se sen kummempaa äidillekään ole.

Itsestä se tuntuu pahalta kun nuorempi on vauva ja kun lähivanhemmuus oli minulla. Mutta muuttavat nyt siis isälle. Mutta okei... Ap

Luuletko, ettei isistä tunnu pahalta kun läheinen yhteys lapsiin katkeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapset määrättiin isälle vaikka teistä kumpikaan ei sitä vaatinut?

Itse en ole koskaan saanut tähän selkeä syytä. Sen vaan että isä huolehtii huolellisemmin, mutta sitäkään ei ole minulle varsinaisesti suoraan sanottu. Ap

Katso ap peiliin, kyllä sinä tiedät syyt. Itse mokasit, sillä äitiä ei vauvalta oteta ilman painavia syitä.

Vierailija
24/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä on vastaus 5 perusteella oma toiveesi? Tai olet työtön ja asunnoton, mies hyvä isä joka työssä ja oma talo josta lennät pihalle? Eli vähän taustaa. Onko 50/50 yhteishuoltajuus vai ootko viikonloppuäiskä?

En ole työtön enkä asunnoton. Äitiyslomalla kyllä vielä. Mies on työtön. Taloa meillä ei koskaan ollutkaan. Esitettiin että lapset olisi viikonloppuna minun luona. Tuntuu vaan niin oudolta, kun on tottunut että he ovat niin paljon tässä. Ja pienemmässä olen ollut niin kiinni kun imetin häntä tähän puolen vuoden ikään. Ap

Olet pelkkä trolli.

Vierailija
25/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten isänä voin päästä lähivanhemmaksi?

Akka lähti nostelemaan, elää täysin yli varojensa ja vaatii lasta, lastenvalvojalla vain intti että pakko saada lapsi koska on äiti.

Ei ikinä ole tehnyt lapsen kanssa mitään, ei tullut toimeen sen kanssa jonka takia meillä käynyt perhetyöntekijä.

Viime kesänä jätti meidät toiselle paikkakunnalle eikä mulla ollut edes lompakkoa mukana, vuosia kotona puhunut lähinnä huutamalla.

Ym.ym.

Vierailija
26/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mielenterveysongelmia/uupumusta ollut tai päihteiden käyttöä?

Vierailija
27/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tää olikin provo.

Vierailija
28/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten imetys jatkossa hoidetaan?

Vierailija
29/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samalla tavalla kuin kaikki ne isät, joilta on avioeroissa tehty etä-isiä. Ei se sen kummempaa äidillekään ole.

On se kyllä eri asia. Ainakin isossa kuvassa.

Ei ole yhtään eri asia, ei missään kuvassa. Lapsensa vanhempia kumpikin ovat.

Joo, mutta se, miten he sen kokevat on eri asia silti. Isossa kuvassa. Aina on toki poikkeuksia molempiin suuntiin.

Vierailija
30/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun provo ja taas lankesi useat

Vierailija
31/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samalla tavalla kuin kaikki ne isät, joidta on avioeroissa tehty etä-isiä. Ei se sen kummempaa äidillekään ole.

Itsestä se tuntuu pahalta kun nuorempi on vauva ja kun lähivanhemmuus oli minulla. Mutta muuttavat nyt siis isälle. Mutta okei... Ap

Miten niin yhteys katkeaa?

Vierailija
32/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut mitään näistä. Kävin turvakodilla kun odotin toista lasta ja olimme eroamassa. Sieltä lastensuojeluilmoitus.

Sitten määrättiin perhetyöntekijä käymään luonani ja oltiin sosiaalityöntekijää yhteydessä. Kävivät myös isän luona. Tuolloin isä sanoi että on näkemyseroja ja että hän mm. vaatettaa lapsen paremmin. Mutta ei vaatinut yhtään mitään.

Kävimme lastenvalvojalla jossa minulle lähivanhemmuus. Kävimme myös toisen lapsen synnyttyä siellä ja hänestä sama juttu. Nyt sosiaalityöntekijä on kuitenkin päättänyt toisin. Ap

Vierailija
33/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei se ole.

Vierailija
34/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samalla tavalla kuin kaikki ne isät, joilta on avioeroissa tehty etä-isiä. Ei se sen kummempaa äidillekään ole.

Joo, mutta se, miten he sen kokevat on eri asia silti. Isossa kuvassa. Aina on toki poikkeuksia molempiin suuntiin.

Ei ole mitenkään eri asia miten kokevat. Työnnä se kuvasi minne aurinko ei paista, koska sinulla ei selvästikään ole asiasta mitään käsitystä.

Vierailija
35/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei se ole.

No on kyllä.

Vierailija
36/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut mitään näistä. Kävin turvakodilla kun odotin toista lasta ja olimme eroamassa. Sieltä lastensuojeluilmoitus.

Sitten määrättiin perhetyöntekijä käymään luonani ja oltiin sosiaalityöntekijää yhteydessä. Kävivät myös isän luona. Tuolloin isä sanoi että on näkemyseroja ja että hän mm. vaatettaa lapsen paremmin. Mutta ei vaatinut yhtään mitään.

Kävimme lastenvalvojalla jossa minulle lähivanhemmuus. Kävimme myös toisen lapsen synnyttyä siellä ja hänestä sama juttu. Nyt sosiaalityöntekijä on kuitenkin päättänyt toisin. Ap

Älä jaksa trollata täällä.

Vierailija
37/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään eri asia miten kokevat. Työnnä se kuvasi minne aurinko ei paista, koska sinulla ei selvästikään ole asiasta mitään käsitystä.

On se eri asia. Isiä ei se niinkään haittaa. Titenkin, jos äiti ei oikein osaa huolehtia lapsista, isällä on luonnollista syntyä huolta, mutta ei muuten miehille ole niin tärkeää saada erossa lapset. Isossa mittakaavassa, jos katsotaan kaikkia eroja, siis niitäkin, joissa on kyseessä hyvä äiti.

Vierailija
38/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin yhteys katkeaa?

Jos olisit vaivautunut lukemaan mitä kirjoitin, et voisi kysyä tuota.

Vierailija
39/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se eri asia. Isiä ei se niinkään haittaa. Titenkin, jos äiti ei oikein osaa huolehtia lapsista, isällä on luonnollista syntyä huolta, mutta ei muuten miehille ole niin tärkeää saada erossa lapset. Isossa mittakaavassa, jos katsotaan kaikkia eroja, siis niitäkin, joissa on kyseessä hyvä äiti.

Edelleenkin sterotyyppistä ja seksististä mutua. Et tiedä mistä puhut.

Vierailija
40/154 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on työtön, ap ilmeisesti menossa töihin, lapsi puolivuotias.

Ydinperheessä olisi täysin normaalia että nyt on isän vuoro kantaa isompi vastuu lapsesta.

Ap: pärjäät sillä ajatuksella että isä on ihan yhtä läheinen vanhempi kuin sinäkin. Erona teillä on raskaus, synnytys ja imetys.

Nyt on ihan hyvä paikka antaa isän tehdä enemmän.

Toki imwtyksen kannalta tosi erikoista että vauva ei ole sinun luonasi, mutta jos todella olit töihin menossa ei vauva olisi töissä luonasi kuitenkaan.