Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi on sairaalassa ja saa soseutettua ruokaa. Olen järkyttynyt.

Vierailija
18.09.2024 |

Anopin ruuan sulatus ei ole kunnossa joten ruoka on soseutettua. Muuten samaa, kun muilla. Jopa salaatti on soseutettu.

Näin, kun ruokailu anoppi saa joka ruualla kulhon ruskeaa mössöä ja vieressä pieni kulho vihreää salaatti mössöä. Anoppi sanoi, että tuo maistuu ihan samalta. Oli mikä tahansa ruoka kyseessä.

Kaikkiaan annokset näytti todelta pieniltä. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No makaava potilas ei tartte kolmea litraa sosetta. Hengissä kuiten pysyy. Nälkään ei sairaalassa kuole. Mä olin sairaalassa niin kipeä, etten mitään pystynyt yli viikkoon syömään. On se vaan kamalaa kun on kipeä,eikä voi syödä sitä mitä normaalisti.

Vierailija
2/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ruuan ulkonäkö vaikuttaa maistuvuuteen mutta minkäs sille voit, jos ei normiruokaa pysty syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne siellä tiedä, mikä hänen terveydelleen on parasta.

Vierailija
4/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No makaava potilas ei tartte kolmea litraa sosetta. Hengissä kuiten pysyy. Nälkään ei sairaalassa kuole. Mä olin sairaalassa niin kipeä, etten mitään pystynyt yli viikkoon syömään. On se vaan kamalaa kun on kipeä,eikä voi syödä sitä mitä normaalisti.

Kyllä siellä kuolee, tai ainakin monen tila heikkenee ihan siksi kun ei syöminen onnistu. Vanhempani olisi kuollut nälkään jos en olisi käynyt joka päivä syöttämässä. Ruoka tuotiin tulikuumana ja vartin päästä hoitsu kurkkuu oven takaa että jokohan astian voisi korjata vaikka ruoka on edelleen tulikuumaa ja potilas niin väsynyt ettei jaksa itse syödä. Sitten vain merkataan korttiin "ei syönyt".

Vierailija
5/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin järkyttynyt, jos huomaisin omaa anoppiani ruokittavan, tuota saat@nan maanpäällistä ilmentymää.

Vierailija
6/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä kuolee, tai ainakin monen tila heikkenee ihan siksi kun ei syöminen onnistu. Vanhempani olisi kuollut nälkään jos en olisi käynyt joka päivä syöttämässä. Ruoka tuotiin tulikuumana ja vartin päästä hoitsu kurkkuu oven takaa että jokohan astian voisi korjata vaikka ruoka on edelleen tulikuumaa ja potilas niin väsynyt ettei jaksa itse syödä. Sitten vain merkataan korttiin "ei syönyt".

Että ihan vartin pysyy ruoka tulikuumana, hurjaa.

Vierailija
7/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisia pihvejäkö ruuansulatusvaivoineen hänelle mielestäsi pitäisi sitten tarjota?

Vierailija
8/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ihan vartin pysyy ruoka tulikuumana, hurjaa.

Sairaalan ruokahan ei jäähdy ollenkaan. Siitä se johtuu.

Vierailija
9/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini on sairaalassa, eikä hän saa sairautensa takia lainkaan syödä suun kautta. Olen järkyttynyt.

Vierailija
10/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kova näkkileipä.

Vierailija
11/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen jos oma anoppini olisi sairaalassa tai mullan alla 

Vierailija
12/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisi parempaa ravintoa tai makua? Ehkä laitosruoka on tätä, mitä jos se ei maita? Smoothie? Joku väitti että piikit tekevät tuon ettei vatsa ota vastaan tai ehkä myös nieleminen, ulkomailla kai olivat tutkineet. Mutta voihan siihen olla muitakin syitä, minkä diagnoosin sai. Onko tietoa koska paranee ja miten, vai jääkö se sellaiseksi. Onko vatsan bakteerikanta kunnossa. Joillakin voi olla nielemisvaikeuksia eri syystä, mutta se on toinen puheenaihe. Olisi hienoa jos tilanne paranee, onko jokin lamauttanut imeytymistä tai mekanismia? Kertokaa kun tiedätte, jos joku muukin saa avun.

Vierailija
13/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä ap. Anoppi saa oireenmukaista ravintoa.

Vierailija
14/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ruuan ulkonäkö vaikuttaa maistuvuuteen mutta minkäs sille voit, jos ei normiruokaa pysty syömään.

Kuitenkin ihmiset soseuttavat ruuan hampaillaan, ellei joku syö paloina ? Ja juoma liottaa sitä suussa, ellei heti niele. Entä maku, kai sitä saisi. Tekarit voivat tietysti olla eri juttu.

Vierailija
15/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa ja "sairaalassa".

Toisessa oli pelkkää soseutettua vauvanruokaa tarjolla ja toisessa oli kunnon iltapala kaikkine leikkeleineen.

Olipa yhtenä iltana jopa lohtakin tarjolla leivän päälle.

Sairaaloissa on isoja eroja.

Vierailija
16/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan ruuan sulatus ja ruokailu anoppi...

Vierailija
17/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on tosissaan...

Siis hänellä on ongelmia ruuansulatuksessa, niin eiköhän ole ihan syy miksi ruoka on tuollaista?

Epäilen kyllä, että tämä saattaa olla vakiotrolli Silppu tms.

Sillä on vähän väliä joku sukulainen sairaalassa ja aina on jotain ongelmia...

*Todellisuudessa ei ole mitään sukulaisia vaan nämä ovat täysin keksittyjä höpinöitä.

Kirjoitustyyli viittaisi tähän, mutta tiedä sitten...

Vierailija
18/18 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan terveydellinen syy soseutettuun ruokavalioon, jotkut  laittavat suolaa lisää jos saa sitä laittaa, muistan että joillain  oli oma suola purkki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi