Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu kun olette baarissa ja ostatatte miehillä kaikki drinkit vailla tarkoitustakaan lähteä "jatkoille"?

Vierailija
04.10.2018 |

Onko käynyt mielessä että se on hyväksikäyttöä?

Kommentit (195)

Vierailija
121/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään. Jos toinen haluaa tarjota drinksuja, siinähän tarjoaa.

Vierailija
122/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kun tuli vielä baareissa käytyä, niin joku neiti kerran liimautui kylkeen ja oli kovin drinkkiä vailla. Kaverinsa hihittelivät kauempana joten pelin henki oli heti selvä. Ei tuntunut neiti kauheasti arvostavan, kun totesin etten olekaan ennen tavannut prostituoitua.

Voit kieltäytyä seurasta ja tarjoamisesta myös kohteliaasti. Eniten tossa kerroit itsestäsi.

Oli oikea vastaus sille naikkoselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tuntematon mies tarjonnut baarissa juoman vain kerran ja silloinkin kyseessä oli puolikas tuoppi: siinä vaiheessa, kun tuli selväksi, että ei iske, tyyppi otti oman ja puoliksi juomani tuopin ja hiippaili toiseen pöytään. Oisko tässä ratkaisu ap:lle?

Vierailija
124/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi yleistää, mutta kyllä juuri tällaisia naisia löytyy mitä ap kuvaili, mutta kyllä se on jokaisen ihan oma asia haluaako tarjota juomia täysin ventovieraille naisille vai ei.

Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.

Eikä se nyt mikään paha juttu ole jos nyt yhden juoman jollekin ostaa, monesti tarjoan ystävilleni juoman tai pari ja toisinpäin, mutta harvoin täysin vieraalle, tai jos tarjoan niin se on sitten joku sellainen johon haluan itse tutustua.

Vierailija
125/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaverin kanssa oltiin baarissa istuskelemassa ja nauttimassa omia drinkkejä, molemmat n. 23-vuotiaita. Meijän seuraan lyöttäytyi ainakin jotain 25-30 vuotta meitä vanhempia miehiä pari kappaletta, joista toinen vissiin iski silmänsä minuun. Kysyi mitä juomme, sanoin että valkovenäläistä. Hän halusi ostaa meille juomista, mutta sanoin että ei tarvitse. Noh, menimme ystävän kanssa käymään tupakalla, ja kun palasimme takaisin samalle paikalle, mies oli tuonut tarjottimella ainakin 6 valkovenäläistä! 

Sanoin taas, että en juo kuin vain omiani, ja näin myös tein. Siihen jäivät valkovenäläiset.

Vähän ajan päästä näin miehen baaritiskillä ja kävellessäni siitä ohi hän hipaisi olkapäätäni ja taas tarjoutui ostamaan juotavaa ja kovasti uteli minne olimme menossa. Sanoin, että ei kiitos, olemme lähdössä, ja mies näytti loukkaantuneelta.

Koitan olla aina kohtelias baarissa tuntemattomillekin, mutta tämä oli aika ärsyttävä tapaus kun ei millään uskonut sitä, ettemme halunneet juotavaa häneltä. Ja mulle ei siis ole aikaisemmin tapahtunut tällaista, olen aika seinäruusu. :D

Vierailija
126/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuorempana otin tyytyväisenä tarjotut drinkit vastaan. Ei kai se minun moka ole, jos joku mies on niin tyhmä, että kuvittelee saavansa pimppaa vain tarjoamalla pari drinkkiä.

Ja eipä tästä ole kuin pari kuukautta aikaa, kun yksi mies tarjosi minulle ja kaverilleni pullon shampanjaa ja pullon valkoviiniä (joi niistä kyllä itsekin). Me istuimme ja juttelimme herran kanssa tyytyväisenä ja illan päätteeksi kiitimme hauskasta illasta ja lähdimme molemmat omaan kotiimme

Vierailija
127/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa käsitettä "ostattaa". parempi sana kuvaamaan toimintaa missä mies ihan itse haluaa ostaa naisille juomia mielessään seksi sitten kun nainen on päihtynyt, on siis hyväksikäytön yritys miehen puolelta. 

Vierailija
128/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.

Kummasti silti suomalaisia naisia kutsutaan euroopan helpoimmiksi saada sänkyyn,

sinä oletkin uniikki lumihiutale

Vierailija
129/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään lähde jatkoille minkään juoman takia. Jos joku tarjoaa juoman, otan sen vastaan, en välttämättä juo sitä. Usein miehet vaan haluaa juottaa humalaan, jotta saisi yöseuraa. Sitäpaitsi kaksi kertaa tyrmäystippoja saaneena olen hyvin epäluuloinen, jos juomassa onkin jotain ylimääräistä. Ihmisistä ei oikeasti koskaan tiedä. Oluenkin ostan pullossa ja pidän kahta sormea vielä pullon suulla.

Vierailija
130/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. Toisella kerralla sain "yllätyksen" vesilasista, jonka yksi tyyppi roudas mulle. Eli en suosittele ottamaan mitään valvomattomia juomia vastaan.

Vierailija
131/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin suoraan sivulle 9 ihmettelemään miten te jaksatte näin väsyneeseen provoon tohinalla vastailla. Aivan anuxesta koko aloitus.

Vierailija
132/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjottu on aikoinaan vaikka kuinka monesti, koskaan en kertaakaan ole lähtenyt ketään panemaan sen päätteeksi. Toki hauskoille jatkoillekin on tullut päädyttyä kavereiden kanssa. :D

Vierailija
133/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kerran 18-vuotiaina kaverin kanssa ulkona vkloppuna ja vastaan käveli jätkäporukka jotka halusi meidän kanssa baariin ja tarjota drinkkejä. No mikäs siinä. Parit drinkit kun oli juotu, niin eksytettiin kyseiset jäbät ja mentiin toiseen baariin tanssimaan.

Älkää tarjoilko tuntemattomille, idiootit.

Vierailija
134/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität? Luuleeko miehet oikeesti, että se kuranen 5€ kalja on oikeutus pimppaan? Jos sä haluat ostaa alapäätä mene prostituoidulle. Jos taas haluat ihan oikeasti tutustua ihmiseen en mä nää mitään outoa jutella drinkin tms. ääressä. Ihan sama onko sen ostanut mies tai nainen tai molemmat erikseen.

Jos haluaisin tutustua ja kiinnostuisin oikeasti, välttäisin menemästä jatkoille. Haluaisin sen sijaan nähdän päivänvalossa jonain toisena päivänä. Jos mies hommaa narikasta vielä jonkun luokseen jatkoille kun lähden kotiin niin kertoohan se omaa tarinaansa ettei hän ollutkaan niin kiinnostunut tutustumaan minuun.

Mistäs sinä sen sitten tiedät, lähteekö jonkun toisen kanssa ja ottaa kuitenkin myöhemmin sinuun yhteyttä?

Vierailija
135/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaisin tutustua ja kiinnostuisin oikeasti, välttäisin menemästä jatkoille. Haluaisin sen sijaan nähdän päivänvalossa jonain toisena päivänä. Jos mies hommaa narikasta vielä jonkun luokseen jatkoille kun lähden kotiin niin kertoohan se omaa tarinaansa ettei hän ollutkaan niin kiinnostunut tutustumaan minuun.

Mistäs sinä sen sitten tiedät, lähteekö jonkun toisen kanssa ja ottaa kuitenkin myöhemmin sinuun yhteyttä?

Kun siis tarvitsee isän lapselleen.

Vierailija
136/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset harvemmin lähtee enää baarista jatkoille. Olenkin siirtynyt hakemaan naiset nk. valintatalosta hintaan 80 e puolituntia. Helppoa kuin heinänteko! 

Vierailija
137/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun siis tarvitsee isän lapselleen.

Voi lässyn lässyn. Oot vässykkä.

Vierailija
138/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena join kokonaisia baari-iltoja miesten laskuun. Joskus menin jatkoille, joskus en.

Nykyään vaimona ja äitinä en ota tarjottuja drinkkejä vastaan. Oma mies ostaa tai ostan itse.

Tämä.

Miehet yrittää tarjota kun olen vapaalla. Nou ei onnistu. Yrittävät tarjota ja kehuvat samalla ulkonäköä jollain tavalla. ”sulla on ihanat huulet/ silmät/ tissit/ perse jne.

Ei kiinnosta.

Maksan ihan itse omat drinkkini, kiitos. Häivy lässyttämässä kiitos.

Haluan tanssia kaverini kanssa kiitos. Häivy!!

Vierailija
139/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varaa ostaa omat juomani! Mies, joka haluaa tarjota juomaa, olettaa aina saavansa jotakin vastapalvelukseksi. En halua jäädä kiitollisuudenvelkaan ventovieraille enkä ole ostettavissa! 

Vierailija
140/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Ei kiinnosta. Tuo se lärvitarjotin tänne. Niinku nyt heti!