Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu kun olette baarissa ja ostatatte miehillä kaikki drinkit vailla tarkoitustakaan lähteä "jatkoille"?

Vierailija
04.10.2018 |

Onko käynyt mielessä että se on hyväksikäyttöä?

Kommentit (195)

Vierailija
101/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta toiseen.

Miksi pitäisi lähteä kenenkään miehen mukaan, vaikka joku tarjoaisi drinkin pari?

Mikä ihmeen pakko olisi lähteä jostakin "velvollisuudentunnosta".

Eihän se tietenkään ole aivan reilua, tai oikein, että ottaa vastaan toisten ostamat juomat, 

mutta omapahan on vikansa, jos niin tekee.

Miksi miehet pitävät itsestäänselvyytenä sitä, että naisen on aina pakko antaa seksiä?

Vierailija
102/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko joku runkkari oikeesti saavansa pil*lua tarjoamalla juomia?

Ilkka Kanerva kuvitteli, kun olin nuori ja nätti tyttö... :D

Mutta enää ei tarjoilla juomia?

En ole aikoihin käynyt testaamassa että tarjoillaanko. Pitäisiköhän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäkää kalenterinne sieltä kivikaudelta 2100 luvulle kirjoitti:

Asiasta toiseen.

Miksi pitäisi lähteä kenenkään miehen mukaan, vaikka joku tarjoaisi drinkin pari?

Eihän se tietenkään ole aivan reilua, tai oikein, että ottaa vastaan toisten ostamat juomat, 

Miksi miehet pitävät itsestäänselvyytenä sitä, että naisen on aina pakko antaa seksiä?

Koska heillä sitä on, ja miehillä ei. Sosiaalidemokratia.

Vierailija
104/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos äijä on niin naiivi, että kuvittelee, että minulta lohkeaa parilla drinkillä, niin ansaitsee pettymyksensä. 

Vierailija
105/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne haluaa ostaa ja siinä säästyy omat rahat.

Vierailija
106/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt reppanat tajuta, että se kaljan tarjoaminen ei tarkoita sitä, että nainen olisi velvollinen mihinkään. 

Tarjoaminen tarkoittaa sitä, että vastapuolelta ei odotetakaan mitään.

Älkää hyvät miehet tarjotko, jos ette tee sitä pyyteettömästi.

Seksin ostaminen on asia erikseen ja siitä pitää kyllä ihan ääneen keskustella ja katsoa, onko se molempien mielestä hyvä kauppa tai onko toinen osapuoli edes halukas sellaiseen kauppaan.

Vierailija
107/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen aina sanonut että kiitos, voin ostaa itsekin. Jos siis ihan tuntematon mies tulee tarjoamaan. Mielestäni olisi arveluttavaa ottaa juoma joltakin jonka kanssa ei ole koskaan jutellut.

Tottakai se on "tyhmää" tai "yksinkertaista " näiden kavereiden mielestä jotka juoksee baariin tissivako vilkkuen ja sanoo että anna niiden miesten tarjota koko ilta.

Vierailija
108/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin maksan itse omat juomani. Aikoinaan toki nuorena ja kauniina tarjoajia oli jonoksi asti. Jos tuntui että kiva tyyppi, voin pari tuntia jutella, hyväksyin juomatarjouksen.

Kerran yksi tyyppi päätti juuri keskustelun aloitettuamme (tässä vaiheessa oli omat drinksut) mennä blackjack-pöytään. Antoi mulle 50€ setelin ja sanoi, että käypäs hakemassa mulle lonkero, ota itelles kanssa juoma ja tuot sitten varmasti loput takaisin. Kävin tiskillä ostamassa lonkeron ja itselleni viinipullon (laitoin sinne pillin) ja vein hälle sen 50 snt takaisin. Neuvottelimme baarimikon kanssa, mitä tilaan itselleni että vaihtorahaa jää mahdollisimman vähän. Saipas nenilleen, hyppyyttäjä.

Hienosti toimittu jos mies tekisi noin sinulle niin vaatisit rahoja takaisin tai kutsuisit poliisin-

Niin, entä sitten? TÄYSIN eri asia...

Vierailija
109/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut vuosien saatossa että miehillä todellakin liittyy juoman tarjoamiseen sellainen oletus että naisella on juoman hyväksyttyään joku velvollisuus jäädä vähintään tutustumaan mahdollista jatkoa varten. Nykyään kun joku yrittää tarjota mulle ni kuulen melkein päässäni: seksiä ensi yönä? :D joten kieltäydyn kohteliaasti ja maksan juomani itse.

Vierailija
110/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä matematiikkaosaaminen monilla miehillä, jos kuvittelevat, että parilla kaljalla saa saman palveluksen, joka kantaväestöön kuuluvalla ammattilaisella maksaa vähintään sen 150 e.

Lisäksi pelkällä kaljalla ei makseta vuokraa ym asioita, joita tavoitellakseen ihmiset myyvät seksiä. On kyllä ihan syynsä, miksi näissäkin asioissa maksuvälineenä on raha.

Eli kannattaa opetella ymmärtämään maailmaa vähän paremmin, jos omista aivoista tupruttaa koko ajan tuollaisia aivopieruja.

Vierailija
111/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletkos sinä tollo että viinilasillisella saat seksiä?

Pysy poissa kapakoista, olet säälittävän tyhmä.

Älä tarjoa. Ei kukaan ostata mitään muilla.

Se on vain teidän mulkeroiden ääliömäisyyttä, että yritätte ostaa toisen tarjoamalla lasillisen.

Häpeäisin, jos olisin noin dorka!

Vierailija
112/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta toiseen.

Keskenäänkö? Luulisin, että jos nainen harrastaa seksiä miehen kanssa, on sitä silloin yhtä paljon naisella ja miehellä. Vai onko naisen velvollisuus sitten harrastaa jokaisen haluavan miehen kanssa? Tarkentaisitko vielä?

Vierailija
113/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Riippuu varmaan vähän siitäkin, millaisissa porukoissa liikkuu ja millaisissa baareissa käy. Voin kuvitella, että jossain Kontulan ostarin lähiöpubissa Pena 50 v. yrittää tarjota läikkynyttä Koff-tuoppia kenelle vaan, että saisi edes hetken puhua jollekin naiselle.

Itse olen käynyt paikoissa, joissa on ehkä enemmänkin istuttu tuttavaseurueessa iltaa ruuan ja juomien kera, ja ihan normaalia on, että seurueen mies haluaa tarjota kierroksen daameille. Ei mitään ihmeellistä, eikä siinä ole mitään taka-ajatuksia. Toki olen tarjonnut juomia avokätisesti itsekin, vastavuoroisesti.

En oikein ymmärrä, missä tällaisiin miehiin edes törmää, jotka luulevat jollain surkealla oluttuopilla ostavansa naisen itselleen. Itselleni ei ole kukaan drinkin tarjoaja koskaan ehdottanut jatkoja. Kyllä se drinkki on tarjottu ihan osana normaalia illanviettoa. 

Jos seurueessa ollaan, on aika tökeröä nostaa itsensä jalustalle tarjoamalla drinkit ainoastaan porukan naisille.

Vierailija
114/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ratkaisin asian lopettamalla alkoholin litkutus paikkojen käymisen. Joka kerta jonku täytyy tunkea sitä kännäysjuomaa nenäni eteen vikka sanon useamman kerran etten halua. Sitten kun se tyrkytetään eteeni että pakko juua. Sen jälkeen petytään kun ei saada pakollisen seuran lisäksi jotakin muutakin.

Vierailija
115/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Riippuu varmaan vähän siitäkin, millaisissa porukoissa liikkuu ja millaisissa baareissa käy. Voin kuvitella, että jossain Kontulan ostarin lähiöpubissa Pena 50 v. yrittää tarjota läikkynyttä Koff-tuoppia kenelle vaan, että saisi edes hetken puhua jollekin naiselle.

Itse olen käynyt paikoissa, joissa on ehkä enemmänkin istuttu tuttavaseurueessa iltaa ruuan ja juomien kera, ja ihan normaalia on, että seurueen mies haluaa tarjota kierroksen daameille. Ei mitään ihmeellistä, eikä siinä ole mitään taka-ajatuksia. Toki olen tarjonnut juomia avokätisesti itsekin, vastavuoroisesti.

En oikein ymmärrä, missä tällaisiin miehiin edes törmää, jotka luulevat jollain surkealla oluttuopilla ostavansa naisen itselleen. Itselleni ei ole kukaan drinkin tarjoaja koskaan ehdottanut jatkoja. Kyllä se drinkki on tarjottu ihan osana normaalia illanviettoa. 

Jos seurueessa ollaan, on aika tökeröä nostaa itsensä jalustalle tarjoamalla drinkit ainoastaan porukan naisille.

Paitsi jos ottaa vastaan myös naisen tarjoaman juoman.

Vierailija
116/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta toiseen.

Keskenäänkö? Luulisin, että jos nainen harrastaa seksiä miehen kanssa, on sitä silloin yhtä paljon naisella ja miehellä. Vai onko naisen velvollisuus sitten harrastaa jokaisen haluavan miehen kanssa? Tarkentaisitko vielä?

Ei minun mielestäni, mutta jostain näitä sikiää, joiden mielestä sellainen velvollisuus on. Ja naiset siitä innostuvat vastaan inttämään. Se on sitä verkkokeskustelua - useimmiten tyhjästä tekaistua.

Vierailija
117/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ollut edes huonoa omaatuntoa, vaikka annoin aina miesten tarjota juomat. Sehän oli niiden valinta. En kerjännyt.

118/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

No riippuu vähän tilanteesta. Joskus jonkun kaverin miesystävä esim. välttämättä haluaa tarjota naisille lasilliset kuoharia, miehet taas keskittyvät viskeihinsä. 

En itse näe mitään ongelmaa näissä. Ehkä ylipäänsä en näe syytä olla kateellinen ja katkera kenenkään saamista drinkeistä, nehän eivät paljoa maksa. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
119/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität ostaa seksiä alkoholilla?

Vierailija
120/195 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ukko35 kirjoitti:

No riippuu vähän tilanteesta. Joskus jonkun kaverin miesystävä esim. välttämättä haluaa tarjota naisille lasilliset kuoharia, miehet taas keskittyvät viskeihinsä. 

En itse näe mitään ongelmaa näissä. Ehkä ylipäänsä en näe syytä olla kateellinen ja katkera kenenkään saamista drinkeistä, nehän eivät paljoa maksa. 

Ohis, mä taas viskinaisena näkisin ongelmana sen, että joku muu, etenkin tuttu haluaa paremmintietää juomiseni sukupuoleni perusteella. (Tästä väännettiin vuosituhannen vaihteessa takapajuisten baarimikkojenkin kanssa. Tytöt kun joivat siideriä.) Ei muuta, jatkakaa.