Mies, kun ruma nainen lähestyy sinua niin miksi et näytä vihreää valoa tutustumiselle?
Kommentit (235)
Eivät minua lähesty rumat eivätkä kauniitkaan. Niin juroja ovat suomalaiset muijat.
Kuitenkin jos lähestyisivät niin enpä huomioisi. Oon varattu ja halukkaita on kavereina. Ulkkarit muijat kun eivät ole juroja.
En osaa sanoa millainen nainen on ruma. Mutta jos mietitään naisia jotka ovat todella kaukana "kauneusihanteista" (sellaisia joita jotkut saattaisivat nimitellä rumiksi), niin annan kyllä tilaisuuden.
Minua ei vaan koskaan lähestytä, koska olen lyhyt, laiha enkä komea.
Nämäkin naiset katselevat niitä suositumpia miehiä.
Minulle käy ruma jos ei ole lihava ja pitää itsestään huolta. En ole tosin törmännyt täkkaisren yhtälöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä, mutta jos ulkonäkö ei minua miellytä yhtään, ei tule stondistakaan. En tahdo parisuhdeongelmia, vaan haluttavan puolison. Siksi.
Jos nainen sanoisi vastaavaa, ettei syty kuin silmää miellyttävistä miehistä, niin johan sataisi alapeukkuja ja haukuttaisiin pinnalliseksi :)
Johtuu siitä että se on niin kapea se genre, mistä naiset syttyy. Pitkä, pitkä,pitkä, komea ja tumma.
Luetko koskaan ketjuja, joissa palstalaiset ihastelevat julkkiksia tai luettelevat turn-oneja? Naisilla on ollut näissä paljon laajempi skaala mieltymyksissä kuin miehillä ja lisäksi yleensä vain naiset luettelevat luonteenpiirteitä ulkonäön ohella.
Esimerkiksi itse tykkään lyhyestä ja vaaleasta. Tummuus ei ole mun silmissä ollenkaan kaunista - paitsi naisissa.
Vastaus tuohon itse asiaan on kaksoisstandardit. Miehillä saa olla vaatimuksia, mutta naisten pitäisi vain tyytyä keneen tahansa. Tai muuten on hu*ra (oh the irony!).
Kyllä tavismiesten vaateet reaalimaailmassa on aika vaatimattomat. Esim netissä hyvinkin lihava tyttö saa nauttia sellaista suosiota, mistä miehissä saa kokea vain top10-miehet. Mikäs se oli naisten tinder-matchien osuma%? 10% muistelen, Kuullostaako pieneltä ?no se on suorastaan tsunami verrattuna miesten matcheihin ( paitsi alfojen) se on miehillä 0.1%
Nainen: Tykkää vain harkitusti profiileista, joista on aidosti kiinnostunut ja miettii jo etukäteen, millaista naista kyseinen mies etsii eli "kannattaako" antaa tykkäys. Tykkää sadasta, kymmenen kanssa tulee match.
Mies: Pyyhkäisee oikealle kaikki naiset täysin riippumatta siitä, vaikuttaisiko edes kiinnostavalta saati onko naisen kanssa yhtään mitään yhteistä. Tykkää tuhannesta. Yhden kanssa tulee match. (Oikeasti niitä tulee paljon useampia, mutta ne muut ovat niitä naisia, joita mies ei huolisi.)
Siinä sinulle tsunamia.
Niin niiden komistusten profiileista. You tubessa pyörii hyvä video, missä näkyy mitä kaikkea voit profiilissasi kirjoittaa jos vain on komea mies. Kuten rikollinen, hullu, seksiaddikti ja naisia kaatuu. Siinä sinulle "harkintaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä, mutta jos ulkonäkö ei minua miellytä yhtään, ei tule stondistakaan. En tahdo parisuhdeongelmia, vaan haluttavan puolison. Siksi.
Jos nainen sanoisi vastaavaa, ettei syty kuin silmää miellyttävistä miehistä, niin johan sataisi alapeukkuja ja haukuttaisiin pinnalliseksi :)
Johtuu siitä että se on niin kapea se genre, mistä naiset syttyy. Pitkä, pitkä,pitkä, komea ja tumma.
Luetko koskaan ketjuja, joissa palstalaiset ihastelevat julkkiksia tai luettelevat turn-oneja? Naisilla on ollut näissä paljon laajempi skaala mieltymyksissä kuin miehillä ja lisäksi yleensä vain naiset luettelevat luonteenpiirteitä ulkonäön ohella.
Esimerkiksi itse tykkään lyhyestä ja vaaleasta. Tummuus ei ole mun silmissä ollenkaan kaunista - paitsi naisissa.
Vastaus tuohon itse asiaan on kaksoisstandardit. Miehillä saa olla vaatimuksia, mutta naisten pitäisi vain tyytyä keneen tahansa. Tai muuten on hu*ra (oh the irony!).
Kyllä tavismiesten vaateet reaalimaailmassa on aika vaatimattomat. Esim netissä hyvinkin lihava tyttö saa nauttia sellaista suosiota, mistä miehissä saa kokea vain top10-miehet. Mikäs se oli naisten tinder-matchien osuma%? 10% muistelen, Kuullostaako pieneltä ?no se on suorastaan tsunami verrattuna miesten matcheihin ( paitsi alfojen) se on miehillä 0.1%
Nainen: Tykkää vain harkitusti profiileista, joista on aidosti kiinnostunut ja miettii jo etukäteen, millaista naista kyseinen mies etsii eli "kannattaako" antaa tykkäys. Tykkää sadasta, kymmenen kanssa tulee match.
Mies: Pyyhkäisee oikealle kaikki naiset täysin riippumatta siitä, vaikuttaisiko edes kiinnostavalta saati onko naisen kanssa yhtään mitään yhteistä. Tykkää tuhannesta. Yhden kanssa tulee match. (Oikeasti niitä tulee paljon useampia, mutta ne muut ovat niitä naisia, joita mies ei huolisi.)
Siinä sinulle tsunamia.
Niin niiden komistusten profiileista. You tubessa pyörii hyvä video, missä näkyy mitä kaikkea voit profiilissasi kirjoittaa jos vain on komea mies. Kuten rikollinen, hullu, seksiaddikti ja naisia kaatuu. Siinä sinulle "harkintaa"
Kyllä minä naisena annan helpommin peukun (poikkeuksellisen) hyvännäköiselle miehelle. Suhteeseen en haluaisi, mutta lakanoissa voisin käydä pyörähtämässä, JOS on hyväkäytöksinen. Törppö komistus ei pääse tykkäystä pidemmälle. En usko, että tämä on mitenkään poikkeuksellista toisinkaan päin, joten moralisointi aiheesta lienee turhaa. Pinnallisuudella pääsee joihinkin paikkoihin, muilla avuilla toisiin, se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iljettävää, miten pahasti yksinkertaistat kaikki maailman naiset yhdeksi samaksi massaksi, jolla on identtinen mielipide.
Tässä asentaessasi saattanee olla se suurin syy siihen, jos tyttöystävää ei löydy.Lempiväri ja lempiruoka toki jakaa naisia tasaisesti, mutta ei miesmaku. Se on liikuttavan identtinen. Siksi on päässyt syntymään esim. Tinderissä miesten seksuaalineneliitti, joista kaikki naiset tykkää.
Tunnetko ketään, joka esimerkiksi seurustelee? Nimittäin mun kaveripiirissä naisilla on kyllä ihan kaiken kokoista ja näköistä tyyppiä kanssaan ihan aviossa asti.
Mieluummin pitäisi tarkastella niitä, jotka ovat tahtomattaan sinkkuja. Näitä on omassa tuttavapiirissä ja kaikilla on jonkinlaisia merkittäviä "ulkonäkövikoja". Muuten ovat kyllä ihan ok, osa jopa hyviä tyyppejä
eri
Mutta jos yleistyksiä halutaan tehdä, niin nimenomaan pitää tarkkailla ihmisten enemmistöä, eli niitä jotka löytävät kumppanin itselleen esim ikävuoteen 30 mennessä. Tässä nyt tehtiin yleistys naisten liikuttavan yksimielisestä miesmausta. Jotta tuo yleistys pitäisi paikkansa, pitäisi pystyä todistamaan, että lähinnä vain pitkät, tummat ja komeat miehet saavat parisuhteen. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa ja sen voi kuka tahansa todeta vaikka seuraavalla kauppareissulla kun katsoo ympärilleen. Se jos yksin jääviä miehiä yhdistää merkittävät ulkonäköviat, ei millään tavalla tarkoita sitä, että ainoastaan pitkät, tummat ja komeat miehet kelpaisivat. Aivan kuten yksinäisissä naisissakin lienee enimmäkseen niitä, joilla on merkittäviä ulkonäkövikoja, mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että miehille kelpaisi pelkät missit.
Tätä voisi tutkia niin, että "pitkä, tumma ja komea" muodostaa kolmiulotteisen koordinaatiston ja jokaista miestä arvioidaan kaikilla kolmella asteikolla esim. numeroin 0-10. Sitten katsotaan minne päin koordinaatistoa ikisinkut osuvat. Oma hypoteesini on, että ikisinkkumiehiä on paljon enemmän origon seudulla kuin vastakkaisessa kärjessä. Silloinhan se kertoisi jotain naisten suht yksmielisestä miesmausta
Miten sinä sitten perustelet sen tosiasian, että suurin osa miehistä löytää parisuhteen, jopa useamman sellaisen elämänsä aikana ja että myös muutkin kuin pitkät, tummat ja komeat miehet pariutuvat? Nämä asiat kun eivät perustu "omiin hypoteeseihin" vaan niiden tueksi on olemassa ihan tutkittua faktaa.
notästäsyystä kirjoitti:
En osaa sanoa millainen nainen on ruma. Mutta jos mietitään naisia jotka ovat todella kaukana "kauneusihanteista" (sellaisia joita jotkut saattaisivat nimitellä rumiksi), niin annan kyllä tilaisuuden.
Minua ei vaan koskaan lähestytä, koska olen lyhyt, laiha enkä komea.
Nämäkin naiset katselevat niitä suositumpia miehiä.
Se vaan johtuu siitä, että kasvoimme eri kaupungeissa. Omat ihastukseni ovat aina olleet laihoja pätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun nainen sanoo näin, hän nirsoilee. Eli naiselle pitäisi kaiken maailman röllipeikot kelvata, ukoille ei.
Paitsi, että naisille on aivan OK jos ei nauti ja kykene esim. seksiin/orgasmiin, "miten voisi kiihottua ällöttävän miehen kanssa?"
Jos miehellä ei seiso suohirviön, tai edes 7+ naisen, kanssa niin sehän on aina impotentti ja miehen syytä hoitaa munansa ja päänsä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiseen 😂
Nauratko muodolle "tällainen" vai jollekin muulle?
"Joihinkin sanoihin kirjoitetaan a vaikka lausutaan yleensä ä. Syynä on se, että ohjeiden laatijat käsittelevät niitä yhdyssanoina, ja yhdyssanoja ne taustaltaan ovatkin. Kirjoitetaan ”tällainen” eikä ”tälläinen”,"
Vierailija kirjoitti:
Olin kirjastossa ja samaan aikaan siellä oli noin 28-30 nainen, keskimittainen, ei ruma jossei kauniskaan, mutta jolla oli yllään typerä vanhoista farkuista valmistettu hame. Käyttääkö joku vielä noita?
Joka tapauksessa se pyrki flirttailemaan ja kaarteli ympärilläni muka hyllyjä tutkien mutta kuitenkin selvästi kyyläsi minua. En ollut näkevinäni, mutta siltähän ei konstit ihan heti loppuneet. Eli se oli muutaman metrin päässä minusta kello neljän suuntaan kun lysäytti itsensä rähmälleen lattialle ja teeskenteli pyörtymistä!
Meinasin kävellä hyllyn taakse, maatkoot sitten siinä kun kerran tahtoi. Mutta tietysti joku vanhempi äijänkähmy huomasi sen pikku performanssin ja pyyhälsi "hätiin". Oli sitten itsenikin pakko mennä katsomaan mikä sillä muka oli.
Poistuin paikalta niin pian kuin mahdollista ja jätin sen ukkelin hösöttämään vaikka kuka tahansa täysjärkinen olis huomannut ettei sillä a kalla mikään ollut, kasvoilla ihan normaali väri eikä pyörtyvä tuolla lailla vain kellahda kyljelleen. Toivottavasti antoi sitten kyseiselle ukolle kun kerran naitatti.
Itse Herra Empatiahan se siinä, kyseessähän saattoi olla epileptikko/diabeetikko tvs, joka kierteli ympäriinsä ja oli sen takia levoton, kun kohtaus oli tulossa. Mutta ei, iskeähän se sua yritti, hyvä kun et juossut pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kaksoisstandardien paraati on tämä ketju. Naisten vastaavat vastaukset johtaisivat alta aikayksikön hekumointeihin yhteiskunnan romahtamisesta ja kaikkihan "tietää" miten naisille sitten käy.
Mitä ihmettä sä selität? Elätkö jossain käänteistodellisuudessa? 😂
Mä aina kuvittelin olevani ihan sievä, mutta totuus iski päin naamaa kun kyselin yhdeltä mieheltä numeroa ja ihan tutustumisen vuoksi (ja tietysti olin kovasti kiinnostunut) ja kyllä sieltä suora ei-vastaus tuli. En oo sen jälkeen alotteita tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Tässä rehellisiä vastauksia. Miksi naiset eivät voi olla yhtä rehellisiä?
Naisethan ovat rehellisiä.
Kerta toisensa jälkeen olemme vastanneet, että sytymme komeista ja seksikkäistä itsevarmoists miehistä, joilla on lisäksi mukava luonne ja kiinnostavia sjatuksia.
Se että sinä olet fiksoitunut rahaan ja p.niksen kokoon, on omien korviesi välissä. Kannattaisi kerrankin ottaa naisten vastaukset todissaan ja kehittää itseään niiden mukaiseksi, sitten sinäkin onnistut tapaamaan naisia irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iljettävää, miten pahasti yksinkertaistat kaikki maailman naiset yhdeksi samaksi massaksi, jolla on identtinen mielipide.
Tässä asentaessasi saattanee olla se suurin syy siihen, jos tyttöystävää ei löydy.Lempiväri ja lempiruoka toki jakaa naisia tasaisesti, mutta ei miesmaku. Se on liikuttavan identtinen. Siksi on päässyt syntymään esim. Tinderissä miesten seksuaalineneliitti, joista kaikki naiset tykkää.
Tunnetko ketään, joka esimerkiksi seurustelee? Nimittäin mun kaveripiirissä naisilla on kyllä ihan kaiken kokoista ja näköistä tyyppiä kanssaan ihan aviossa asti.
Mieluummin pitäisi tarkastella niitä, jotka ovat tahtomattaan sinkkuja. Näitä on omassa tuttavapiirissä ja kaikilla on jonkinlaisia merkittäviä "ulkonäkövikoja". Muuten ovat kyllä ihan ok, osa jopa hyviä tyyppejä
eri
Mutta jos yleistyksiä halutaan tehdä, niin nimenomaan pitää tarkkailla ihmisten enemmistöä, eli niitä jotka löytävät kumppanin itselleen esim ikävuoteen 30 mennessä. Tässä nyt tehtiin yleistys naisten liikuttavan yksimielisestä miesmausta. Jotta tuo yleistys pitäisi paikkansa, pitäisi pystyä todistamaan, että lähinnä vain pitkät, tummat ja komeat miehet saavat parisuhteen. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa ja sen voi kuka tahansa todeta vaikka seuraavalla kauppareissulla kun katsoo ympärilleen. Se jos yksin jääviä miehiä yhdistää merkittävät ulkonäköviat, ei millään tavalla tarkoita sitä, että ainoastaan pitkät, tummat ja komeat miehet kelpaisivat. Aivan kuten yksinäisissä naisissakin lienee enimmäkseen niitä, joilla on merkittäviä ulkonäkövikoja, mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että miehille kelpaisi pelkät missit.
Tätä voisi tutkia niin, että "pitkä, tumma ja komea" muodostaa kolmiulotteisen koordinaatiston ja jokaista miestä arvioidaan kaikilla kolmella asteikolla esim. numeroin 0-10. Sitten katsotaan minne päin koordinaatistoa ikisinkut osuvat. Oma hypoteesini on, että ikisinkkumiehiä on paljon enemmän origon seudulla kuin vastakkaisessa kärjessä. Silloinhan se kertoisi jotain naisten suht yksmielisestä miesmausta
En ymmärtänyt tästä mitään. Ensinnäkin miksi ihmeessä miehiä pitäisi arvioida vain pitkä-tumma-komea-asteikolla? Toisekseen, mitä tekemistä tällä on tosielämän pariutumisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mä aina kuvittelin olevani ihan sievä, mutta totuus iski päin naamaa kun kyselin yhdeltä mieheltä numeroa ja ihan tutustumisen vuoksi (ja tietysti olin kovasti kiinnostunut) ja kyllä sieltä suora ei-vastaus tuli. En oo sen jälkeen alotteita tehnyt.
Sama juttu :( enkä kyllä alotteita tee enää ikinä! Vuos sitten mun itsetunto rapistu kokonaan tyhmän numeron kysymisen takia.
N19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kaksoisstandardien paraati on tämä ketju. Naisten vastaavat vastaukset johtaisivat alta aikayksikön hekumointeihin yhteiskunnan romahtamisesta ja kaikkihan "tietää" miten naisille sitten käy.
Mitä ihmettä sä selität? Elätkö jossain käänteistodellisuudessa? 😂
Jep. Huvittavia nämä aina silloin tällöin esille pomppaavat jutut kun naiset koittavat kilvan valkopestä vaatimustasojaan. :D Naisilla on vaatimuksia miehen luonteen lisäksi ulkonäköön, statukseen ja eritoten varallisuuteen/uraan/lompakon avoimuuteen. Sen rinnalla se, että mies toivoo naista joka on "kivan näköinen ja lempeä sekä helppo luonne", on aika pientä.
Tuo on kyllä aika töykeetä sinäänsä jos on kuitenkin ihan tuttu ihminen kyseessä eikä toinen suostu antaa nroa. Tosi nöyryyttävää sitä kysyjää kohtaan. Nykypäivänä jos joku häiritsee soitolla tai viesteillä niin helppoahan se on vaan estää se numero.
Eri asia oli tietysti silloin aikoinaan kun ei voinut.
Mikset sinä sitten voi edes jutella muutamaa sanaa, jos sanon sinulle jotain? En minä ole sinusta puolisoa suunnittelemassa tai edes tunkemassa samaan sänkyyn. Sinä vain katsot minua päästä varpaisiin ja sanaa sanomatta käännät selän. Miksi?