Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä naiset vit****uilevat kun syön kuulemma niin vähän

Vierailija
05.08.2024 |

Olen pienikokoinen nainen 149/40 kg. Lihavat työkaveri naiset kauhistelevat miten vähän syön kun itsellä on ihan järkyttävät määrät ruokaa lautasella. Rakastan eri salaattiruokia ja keittoruokia, inhoan roskaruokaa koska tulen pahoinvoivaksi niistä.Pienikokoisena naisen syön pienesti ja jos syön liikaa tulen pahoinvoivaksi. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?? Inhoan jatkuvaa huomauttelua syömisistäni. Itse pidän mölyt mahassa enkä huomauttele työkavereiden syömisistä. 

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla mitalla takaisin vaan kylmästi. Kommentoit naama peruslukemilla jonkun isomman syömisiä. Jestas, en ikinä voisi syödä tuollaista määrää tuota ja tuota ruokaa. Miten koko annos voi mahtua vatsaan kerralla? 

Vierailija
2/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet töissä? Meillä on usein isoillakin ihmisillä salaattilounas, ja muut vain kehuvat. Toki alipainoisena sinulla on yhtä paljon terveysriskejä, kuin halveksimillasi lihavilla naisilla, joten voihan siinä olla huolta mukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olet töissä? Meillä on usein isoillakin ihmisillä salaattilounas, ja muut vain kehuvat. Toki alipainoisena sinulla on yhtä paljon terveysriskejä, kuin halveksimillasi lihavilla naisilla, joten voihan siinä olla huolta mukana. 

Työkaverin tehtävä ei ole huolehtia kollegan terveydestä.

Vierailija
4/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ootko varma, ettet itse halua suurempaa lautasta? Mutta ainahan voit syödä toisen lautasellisen vielä tuon perään."

Vierailija
5/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. En ole alipainoinen. Enkä halveksu lihavia, en vain pidä siitä että muut vit***tuolevat syömisistäni. 

Vierailija
6/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä treenaavatko oman Mukbang-videon tekemistä varten. (Nää on siis videoita, jossa esiintyjä syö ihan hulluja määriä ruokaa, semmosia syömiskilpailumääriä.)

Vierailija
7/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yksi kilo näyttää bmi indeksi alipainoa, montako kiloa näyttää sinun vaaka ylipainoa +50kg.

149cm / 40kg on ihanne mitat monelle miehelle.

Vierailija
8/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yksi kilo näyttää bmi indeksi alipainoa, montako kiloa näyttää sinun vaaka ylipainoa +50kg.

No ei todellakaan ole. Miehen kuuluu olla +185 cm ja +75 kg.

Vitsit sikseen, aika harva haluaa noin lyhyen naisen.

Vierailija
9/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ihmiset myös sanovat; voi kuinka pieni sinä olet! Syö ettei tuuli vie sinua ym tyhmää. Tiedän tuon ihmistyypin 

t toinen pienikokoinen

Vierailija
10/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua minäkään toisten syömisten kyttäämistä. Olen itse urheilullinen ja hoikka, ja aina joka paikassa muistetaan "huolehtia" minun syömisistäni. En muutenkaan syö työpäivän aikana raskaasti koska se väsyttää. Treenin jälkeen syön paljon.

Vierailija
11/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP. En ole alipainoinen. Enkä halveksu lihavia, en vain pidä siitä että muut vit***tuolevat syömisistäni. 

Noilla mitoilla on fakta, että olet alipainoinen. Ei ylioainoisuuskaan ole mielipideasia. Ja tosiaan, missä olet töissä? En ole ikinä kuullut ihmisten haukkuvan toisten ruokia, ja aika pitkä työura minulla takana. 

Vierailija
12/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku iso marami puhuu omiaan. Miehet juuri haluavat pienen, keijukasmaisen siron naisen. Toki se satakiloinen mursu voi selittää mitä itse haluaa

Vierailija
13/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on pankissa töissä. Ja sporttinen, urheilen ja juoksen pitkiä lenkkejä.Harva maratoonari on ylipainoinenKulutan kaiken minkä syön, ja syön säännöllisesti mutta terveellisesti. Viimeksi ollut sairaana 7 vuotta sitten, ja terve kuin pukki. 

Vierailija
14/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku iso marami puhuu omiaan. Miehet juuri haluavat pienen, keijukasmaisen siron naisen. Toki se satakiloinen mursu voi selittää mitä itse haluaa

Vain sadisti mies haluaa alipainoisen puolison, ja sitä, että vaimo saa terveysongelmia sen takia, että miehen halut täyttyvät. Normaali mies haluaa normaalipainoisen puolison. 

Vierailija
15/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä että hoikkuutta voi kommentoida, muttei ylipainoa ilman että se katsotaan kaikkien silmissä loukkaavaksi. 

Itsellä sama juttu, 172cm ja 55kg, olen hoikka ja syön vähän, mieleni tekee useimmiten vain terveellistä ruokaa. Sokerinen tai rasvainen ruoka ällöttää. 

Meillä kyllä pyöreämmät ihmiset syö myös salaatteja. 

Hoikkuus ja lihavuus, kumpaakin on hankala kontrolloida, ei niistä kaipaa kommentteja muilta. 

Vierailija
16/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että urheileminen lisää huomattavasti myös kalorikulutusta.

Vierailija
17/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku iso marami puhuu omiaan. Miehet juuri haluavat pienen, keijukasmaisen siron naisen. Toki se satakiloinen mursu voi selittää mitä itse haluaa<

Juurihan AP kertoi että on urheilullinen ja terve. Mutta toki jatka vain mussutustasi ja ylensyöntiä. Harva mies haluaa ylipainoisen naisen. Se nyt vaan on fakta. Miksi mallit ovat laihoja?? Koska näyttävät hoikkana hyvänäköisiltä

Vierailija
18/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten kommentteja. Vastaa että minä tulen täyteen tästä. Tai älä sano mitään muuta kuin vai niin.

Vierailija
19/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa haluaa kyllä, mutta ei todellakaan kaikki. Itse olen pitkä ja hoikka, ja vientiä on riittänyt juuri sen takia aina. 149 cm on kuitenkin lyhytkasvuinen.

Vierailija
20/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole koskaan tullut vastaan mitään ruokiin puuttumisia. Päivällä syön salaatin ja miespuolinen pomo on muutaman kerran sanonut että hän ei jaksaisi koko päivää pelkällä salaatilla mutta ei sen enempää.  Naisia meidän pienessä insinööritoimistossa muita olekaan ja kaikki syödään eväät kun ei ole hyviä lounaspaikkoja lähellä.