Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauniin kaverin kanssa kahvilla, ohi kulkenut mies pysähtyi katsomaan kaveria "Ju""ta kun on kaunis nainen !". Oma rumuus iski taas päin naamaa:(

Vierailija
28.09.2018 |

Se, että ystäväni on ujo ja kiusaantuu huomiosta on laiha lohtu. Pituus noin 175, luonnokiharat alaselkään, hiukan olivinsävyyn vivahtava "tumma" iho ja hymy kuin hammastahna-mainoksesta, ilman meikkiäkin upea ilmestys. Vaikka tässä iässä (30v) pitäisi jo olla hyvä itsetunto, silti on vaikea hyväksyä sitä että' itse niin karmea ilmestys. Pituutta tasan 160, leveä lantio, pienet riipputissit, kaksoisleuka, ienhymy, muodoton pyöreä naama, iso pottunenä, kalpea punottava iho ja maantienväriset, aina rasvaiselta näyttävät hiukset jotka ovat niin ohuet että päänahka loistaa. Vaikka miten sutisi ennen ovesta lähtöä ripsaria, ei tämä naama miksikään muutu! Miten te muut rumat naiset, etenkin jos teillä on yrittämättä upeita ystäviä, kestätte?

Kommentit (389)

Vierailija
81/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistettu Gay kirjoitti:

miehentilanne kirjoitti:

Lohduttaako jos sanon että meistä miehistä enemmistö on samassa tilanteessa?

En siis usko että olet ruma, et vain saa suuremmin huomiota.

Jos meidän kaveriporukka menee baariin, niin ainoa huomiota saava on pitkä ja raamikas, miehekkäät piirteet omaava kaveri. Muut olemme näkymättömiä, en muista että kukaan nainen olisi koskaan kehunut minun ulkonäköäni.

Mies saa naisilta huomiota vain silloin kun naiset eivät miestä kiinnosta. Ikävä vaan ettei sitä voi teeskennellä, sen täytyy olla aitoa. Minä olen håmå ja päivittäin huomaan että naiset vilkuilevat yms. Mutta se on minusta ahdistavaa ja kiusallista, naiset lataavat paineita joita en voi enkä halua lunastaa. Inhottaa vain koko tilanne ja sitä kautta koko nainen.

Niin nöyryyttävää kuin se onkin kertoa, olen esimerkiksi saanut kärsiä työpaikkakiusaamisesta naisten taholta joille tällainen "torjunta" on kihauttanut myrkyt päähän.

Miksei tätä ongelmaa tuoda esiin meetoo-liikkeessä?

Voithan sinä alkaa tuoda asiaa esiin. Eikö kuiten jo ole #mentoo?

Vierailija
82/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli tämä olo, kun olin uuden työkaverin kanssa viihteellä. Luonnonblondi. Sellaiset käsittämättömän paksut ja silkkiset hiukset. Isorintainen. Kasvot, kuin enkelillä.

Kukaan mies EI EDES vilkaissut mua. Olisin voinut riisua pikkarini ja vetää ne päähäni ja kukaan ei olisi huomannut.

Tiedän tiedän sisäinen kauneus blaa blaa.

Tää oli hyvä 😂😂😂

Oletteko muuten huomanneet, että näillä taivaallisen ihanilla kaunottarilla ei _koskaan_ ole kauniita ystävättäriä?

Ei se mitään sattumaa ole.

Kyl Sara siepin kaverit on ihan ok näköisiä?????

Eri juttu. Sille kauneus on työ, jonka parissa uurastetaan valtaosa ajasta. Tottakai sen kaverit on samanlaisia ja -henkisiä kollegoja.

Mä tarkoitin tavallisia ihmisiä, joille naamarustinki ei ole se elämän tärkein juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ku mulla oli ennen niinku hyvänä kaverina yks nainen, jonka siis koko elämä oli sitä et pitääkö se ja se mies mua kauniina jeeejeeee, mua aina vitutti se oikeesti, se oli must niin typerä sen takia. :D 

Ja siis, se tyyppi ei ollu piirteiltään mitenkää erityisen kaunis. Mut esim jos se vaikka meni ravintolaan, niin se saaatto pukeutuu sillee et halus huomion keskipisteeks, ja todellaki halus sitä :D Ja moni mies tuli ihan sillee "miltä tuntuu olla noin kaunis nainen?????" yms yms tms. Vaikka siis ihan faktana voin sanoa, että itse esim. olin ns fyysisesti kauniimman näköinen kun hän. :D 

Mut se oli se tyyli.. kai se vaa on se et suomalaiset miehet on juntteja, jos naisel on vähän jtn lyhyttä helmaa, rintaa esillä ja sit etenki jos panostaa naisellisuuteen nii miehet käsittää sen heti niin et nainen on yli kaunis yms eroottinen, jos vaikka yrittää panostaa seksikkyyteen. :DDD

Eli myös se, miten laittautuu nii vaikuttaa jopa ehkä enemmän ku itse ulkonäkö. :D Ja tottakai sellanen "moi, kattokaa minua, tässä mä oon" - tyyppi huomataan, ja jos siitä vielä välittyy kevytkenkäsyys, vähän ehkä tyhmä luonne ja sit miellyttämisenhalu miehiä kohtaan niin suuri osa miehistä juoksee tollasen perässä. :D

Vierailija
84/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa,liikun lähinnä yksin niin miehet katsoo minua.Se katsovatko siksi että miellytän silmää vai siksi että olen ruma niin sitä en tiedä.Katsokoon oli syy kumpi tahansa.

Vierailija
85/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mä oon vasta tajunnu et hetkinen, et mähän olinki se kauniimpi osapuoli, XD

Vierailija
86/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se että ystäväsi on kaunis, EI tarkoita ettetkö sinäkin olisi, ehkä pikkaisen vähemmän vain :)

Mua on lohduttanut se, että kauneus voi olla myös kirous, sitäkin olen nähnyt vierestä. Eikä kauneus tarkoita onnellista elämää. Oman ala-asteluokan kaunottarelta kuoli mm. aviomies nuorena eikä taida olla uuttakaan. Koen olevani hyvin onnellinen, ja mitä enempi ikää tulee, sitä helpompaa ei-niin-kaunillakin naisenakin on. 

N45

ps, olisi minullakin kuitenkin ollut muitakin ottajia kuin oma aviomies, naismakujakin on niin monenlaisia! Eli sinäkin varmasti olet monen miehen mielestä kaunis <3

Totta puhut, naismakuja on yhtä monta kuin miehiäkin. Mutta entäpä se miesmaku sitten... tuntuu että naiset ovat kuin toistensa klooneja miesmakunsa suhteen. Kaikki naiset haluavat sen pitkän, tumman, lihaksikkaan ja harteikkaan miehen. Nyt sitten joku nainen tulee tähän korjaamaan, että "minullapa on ihan erilainen miesmaku, minä haluan pitkän, vaalean, lihaksikkaan ja harteikkaan miehen" ;D

Vierailija
87/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ystäväni on ujo ja kiusaantuu huomiosta on laiha lohtu. Pituus noin 175, luonnokiharat alaselkään, hiukan olivinsävyyn vivahtava "tumma" iho ja hymy kuin hammastahna-mainoksesta, ilman meikkiäkin upea ilmestys. Vaikka tässä iässä (30v) pitäisi jo olla hyvä itsetunto, silti on vaikea hyväksyä sitä että' itse niin karmea ilmestys. Pituutta tasan 160, leveä lantio, pienet riipputissit, kaksoisleuka, ienhymy, muodoton pyöreä naama, iso pottunenä, kalpea punottava iho ja maantienväriset, aina rasvaiselta näyttävät hiukset jotka ovat niin ohuet että päänahka loistaa. Vaikka miten sutisi ennen ovesta lähtöä ripsaria, ei tämä naama miksikään muutu! Miten te muut rumat naiset, etenkin jos teillä on yrittämättä upeita ystäviä, kestätte?

No ensinnäkin mies käyttäytyi huonosti. Toiseksi (jos tämä on totta) se mies huomasi kaverisi koska kaverisi on huomiotaherättävän kaunis. Ei se tarkoita sitä että sinä olisit ruma, olet varmaan vain ihan tavallinen.

Tämä vaikuttaa taas yhdeltä variaatiolta "olen niin susiruma"-aloituksesta, yksityiskohtaisesta rumuuden kuvauksesta päätellen.

Mies ei käyttäytynyt huonosti. Ei naisetkaan rupea kehumaan toisia miehiä vaan siksi että niille ei tule paha mieli.

Vierailija
88/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se että ystäväsi on kaunis, EI tarkoita ettetkö sinäkin olisi, ehkä pikkaisen vähemmän vain :)

Mua on lohduttanut se, että kauneus voi olla myös kirous, sitäkin olen nähnyt vierestä. Eikä kauneus tarkoita onnellista elämää. Oman ala-asteluokan kaunottarelta kuoli mm. aviomies nuorena eikä taida olla uuttakaan. Koen olevani hyvin onnellinen, ja mitä enempi ikää tulee, sitä helpompaa ei-niin-kaunillakin naisenakin on. 

N45

ps, olisi minullakin kuitenkin ollut muitakin ottajia kuin oma aviomies, naismakujakin on niin monenlaisia! Eli sinäkin varmasti olet monen miehen mielestä kaunis <3

ap:n kaveri on varmasti harvinaisen näköinen suomessa kuvauksesta päätellen, mutta jossain muualla hukkuisi massaan, ap taas olisi jossain muualla kaunis, koska olisi massasta erottuva. 

Mutta mikähän oikeus tolla miehellä omasta mielestään oli pysähtyä kommentoimaan ihmisen ulkonäköä, en tajua.

Vierailija
89/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin mies käyttäytyi huonosti. Toiseksi (jos tämä on totta) se mies huomasi kaverisi koska kaverisi on huomiotaherättävän kaunis. Ei se tarkoita sitä että sinä olisit ruma, olet varmaan vain ihan tavallinen.

Tämä vaikuttaa taas yhdeltä variaatiolta "olen niin susiruma"-aloituksesta, yksityiskohtaisesta rumuuden kuvauksesta päätellen.

Mies ei käyttäytynyt huonosti. Ei naisetkaan rupea kehumaan toisia miehiä vaan siksi että niille ei tule paha mieli.

Ei miehille ole kukaan antanut oikeutta tulla kommentoimaan päin naamaa ventovieraan naisen ulkonäköä, se on ahdistelua sekin. Oli kehu tai haukku, pitäkööt mölyt mahassaan kuten naisetkin pitävät.

Vierailija
90/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tossa jos oltiin ystävän kanssa niinku jossain, niin siis sitä lähesty miehet ihan eri tavalla ku vaikka mua.

ja meiän erot oli siis sellaset et

Kaveri 

-tyrkky

-isokokoinen, näkyy kauemmas

-flirttaili jatkuvasti miehille, eli kehu ja hymyili jokaiselle about

-paljastava pukeutuminen

-meikkas todella näkyvästi (tumma silmämeikki, punanen huulimeikki esim)

Minä:

-ei tyrkky / ei seksualisuutta korostavaa pukeutumista

-pienikokonen

-ei flirttaile ainakaan tuntemattomille / ujo vieraiden miesten kanssa

-ei pukeudu esim korkkareihin, minihameeseen, tissitoppiin ja kirkkaisiin räikyvän värisiin vaatteisiin

-ei meikkiä ollenkaan, ehkä ripsissä jtn

:D

eli siis tolla ykkösellä nii miehet lähesty koko ajan, ja nimenomaan kehua _kauneutta_. Ja siis kauneutta ei näkynyt, voin sanoa sen, meikki näkyi, ei kauneutta. :D

Eli tosta voi varmaan myös päätellä jotain miesten naismausta ja naiskauneuden tajusta. :D

Vierailija
91/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä auttaa. Lähin kollegani on saman ikäinen kuin aikuinen lapseni ja silmiinpistävän kaunis, kurvikas blondi. Kääntää miesten päät, kun liikumme yhdessä. Myös niiden minun ikäluokkani miesten. Mutta hän on niin hyvä tyyppi, että en osaa edes olla mustasukkainen hänen saamastaan huomiosta, eivätkä ne miehet minua huomaisi vaikka liikkuisin yksin. Kun on 50+ niin saa olla aivan rauhassa miesten huomiolta. Onneksi kotona on yksi, joka huomaa ;-)

Olen yli kuudenkymmenen, kyllä minut huomataan, töissä miehet kehuvat, josta en pidä, kun kävelen kadulla, miesten päät kääntyvät jne. Ei se ihailu lopu kaikilta kun on neljäkymmentä ylittänyt.

Vierailija
92/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kivaa ole, löysin kuitenkin komean miehen ja olllut sen kanssa 25 vuotta.

Jos olisin todella kaunotar niin en mitään talvista huolisi ja rahaa saisi miehellä on.

No mun mies on korkeasti koulutettu ja noi kaunottaret eronneita sinkkuja.

No ovat jo 50v. niin nyt saavat olla rauhassa ja yksin.

Siinä vaiheessa kun on sinkku niin kyllä se ärsyttää kun haluaisi itsekkin kumppanin löytää.

Vierailija
93/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin vapauttavaa olla vanha, ei tarvitse etsiä mitään. Jos mieheni kuolisi niin yksin kyllä olisin. Ikää 53v.

Mulla monta kaveria jotka eronneet ja ei ainakaan puhu että uutta etsivät.

Lapsia kuitenkin kaikilla. Ovat jotain 50v.

Ja tässä iässä nyt baarin ei kannata ängetä.

Vierailija
94/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet voi väittää että heidän naismaku muka laajempi? Kyllä se on miehilläkin niin että kauneimpia ovat alle 30 v, vartalolta normaalipainoiset ja sopusuhtaiset sekä kauniskasvoiset, korkeintaan hiusten pituus ja rintojen koko vaihtelee siinä mikä eniten miellyttää silmää..

Vierailija
95/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletan, ettei sinulle olisi tullut sen parempi olo, jos mies olisi sanonut kaveristasi "hyi h-vetti kun on ruma nainen". Minä muistan tällaisen tilanteen muutaman vuoden takaa ja tulin todella surulliseksi ja vihaiseksi, kun eräs täysin tuntematon mies tokaisi näin kaverini kääntäessä kasvonsa häneen päin.

Vierailija
96/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerö mies.. mulla ei ole kavereita, niin oon aina se porukan kaunein =)

Vierailija
97/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

frokrfkkorl kirjoitti:

Typerimpiä ja noloimpia on ne ihmiset, jotka on ulkosesti rumia/mitään sanomattomia, ja jahtaa vaan niitä ns kauneimpia :D Ja sitte siihen saatetaan vielä lisätä se että se koetaan ikäänku oikeudeks, eikä ymmärretä omaa tasoaan ja nöyrryta niihin vaatimattoman näkösiin ihmisiin, jollainen ihminen itsekin on. Kertoo niin huonoa ihmisestä. :D 

ja suuri osa ihmisistä on ihan normaalin näkösiä, tuntuu et täl palstalla ihan liikaa korostetaan ulkonäköä yms ylipäätään.

Mitä hittoa sinäkin selität! Ei todellakaan pidä "tyytyä" omaan silmään vaatimattomalta näyttävään, sehän on väärin molempia kohtaan ja etenkin sitä, johon tyydytään. Kaikilla on oikeus tavoitella niitä kuumia katteja ja kolleja. Mutta ei tietenkään ole oikeutta olla vihainen, jos näistä kukaan ei itsestä kiinnostu.

Vierailija
98/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä! Päivän parhaat naurut. Mahtavaa kuinka tämäkin on miehen syy! Olisiko miehen pitänytk kehua molempia. 😂Vauvoja kehutaan noin, ei lapsia, vaan vauvoja

Vierailija
99/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli tämä olo, kun olin uuden työkaverin kanssa viihteellä. Luonnonblondi. Sellaiset käsittämättömän paksut ja silkkiset hiukset. Isorintainen. Kasvot, kuin enkelillä.

Kukaan mies EI EDES vilkaissut mua. Olisin voinut riisua pikkarini ja vetää ne päähäni ja kukaan ei olisi huomannut.

Tiedän tiedän sisäinen kauneus blaa blaa.

Tää oli hyvä 😂😂😂

Oletteko muuten huomanneet, että näillä taivaallisen ihanilla kaunottarilla ei _koskaan_ ole kauniita ystävättäriä?

Ei se mitään sattumaa ole.

Kaunotar ja "tapettikaverit". Kauniit, jotka eivät kestä kilpailua tasoistensa kaunottarien kanssa, valitettavasti hankkivat joskus tarkoituksella rumempia kavereita, jotta saisivat loistaa. On todella nöyryyttävää tajuta vuosia jälkikäteen olleensa tapettia jollekulle, jota itse piti ystävänä. Miksiköhän en osannut ihmetellä enempää, miksi niin kaunis ja suosittu nainen tahtoi olla ystäväni ja viedä minua bileistä toisiin.

Vierailija
100/389 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen iloinen, että en ole mikään superkaunotar. Lapsena minua pidettiin tosi sievänä ja sain ala-asteella kokea sen, miltä tuntuu kun pojat ahdistelevat ja lähentelevät, ulkonäön vuoksi. Sitten kasvoin aikuiseksi ja kasvonpiirteiden kehittyessä minusta tuli kohtalaisen ruma. Tämähän oli ensin järkytys, mutta lopulta tajusin asian hyvät puolet: kun mies ihastuu ja rakastuu minuun, syynä siihen on jokin muu kuin ulkonäköni. Saan siis miehen, joka nauttii seurastani, arvostaa aidosti persoonallisuuttani ja jakaa samat elämänarvot. Lisäksi vältyn joutumasta nalkkiin sellaisen miehen kanssa, joka juoksee pelkän ulkonäön perässä. Sellaisen kanssa ei nimittäin se kauniskaan nainen tule onnelliseksi.

Uskon aidosti mahdollisuuteni onneen olevan yhtä hyvät kuin kauniillakin naisilla on. Haasteet ja kipukohdat vain ovat erilaisia.

Ps. pukeutumistyyliä ja hiustyyliä jne. kannattaa aina kehittää, olipa minkä näköinen tahansa. Tyylikkyys kertoo sisäisestä kauneudesta tavalla, joka on selvästi nähtävissä ulospäin. Ja täsmälleen sama ihminen tyylikkäänä on moninkertaisesti vetävämpi verrattuna tyylittömään versioon itsestään!

No kiva että miehet kuitenkin ihastuu ja rakastuu, mitäpä tehdä kun kukaan ei ihastu saati rakastu?

Kuule, ei niihin hyvännäköisiinkään välttämättä kukaan rakastu. Moni vaan halua petiin, käyttää vähän niinkun r***ku alustana. Kuulostaa hirveältä, mutta on totuus. Jos olet "ruma" ja joku osoittaa sanoin ja teoin rakastavansa sua, niin se on taatusti tosissaan. Kaunis ei voi koskaan olla varma, onko tunteet aitoja, vai hakeeko mies vain näyttelyesinettä jne. Tuollainen randomin kommentointi julkisesti jonkun ulkonäköä, sillä ei todellakaan haeta sitä, että hirveesti ihailtaisiin. Sillä on vain ja ainoastaan nolaustarkoitus.