Peukutusketju: TV-muistot
Muistan kun salkkareiden alkamista mainostettiin vuonna -99 putoavan avainnipun kanssa.
Kommentit (1608)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan vielä Jules Vernen kirjoista tehtyä (mini) TV sarjaa Salaisuuksien saari, jossa pääosaa esitti Omar Sharif?
Siis tämä.
Muistan.
Oli suosikkejani lapsena.
Toinen suosikki oli myös ranskalaissarja Siipien sankarit.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja muistaako joku vielä ne Angelica elokuvat joita näytettiin -70 lopulla myöhään kesäiltaisin. Niitä piti hiipiä katsomaan salaa kun vanhemmat oli jo nukkumassa, en olisi kehdannuta sanoa haluavani katsoa niitä vaikka olisin toki saanut :)
Ne tuli myös 1986
Vierailija kirjoitti:
Music televsion jo sanottiin. Mun suosikkivj oli Saksan Kristiane Backer. Yhdessä jaksossa he esitti juontajien mokia ja KB sanoi Your next host is Andrew Dildo. Sorry, Daddo ! Heh heh....
Vj Maiken Tanskasta sai potkut kun nauroi Andrew Ridgeleyn videolle . Levyfirma kiukustui kun sooloura torpattiin heti alkuunsa ? !
Entäs Ray Cokesin juontama MTVs' Most Wanted 1990-luvun alkupuolella?
Baywatchin ihana alku- ja lopputunnari
Kummelin possu ja kärpänen
Buffy vampyyrintappajan Spike
Kahden keikka, oli minun ja äitini yhteinen lempisarja :) Dawson Creek ja sitten joku nuortensarja , jossa vastakkain oli nörtit sekä kovikset mutta nimeä en saa millään mieleen.
Pulmuset oli lempparisarja teininä, nykyään ärsyttää suunnattomasti se tunnusmusiikki sekä nauru taustalla.
"Älkää yrittäkö säätää televisiota, me hallitsemme nyt lähetystä..." minulla oli huoneessani telkka ja sen päällä antenni jota sai aina juosta kääntelemään, piti muistutella itseään ettei hämääntynyt Äärirajoilla-sarjan alusta että perhana, taas pätkii :D Oli muuten jännä sarja! Ja Poltergeist oli hurja sarja myös, olin vähän rakastunut Nickiin.
- Baywatch ja Beverly Hils 90210. Ne olivat sellaisia sarjoja, ettei teini-ikäinen pyllyni liikkunut sohvalta mihinkään. Suutuin aina isälle, joka matki sitä Baywatch-juoksua vaikka olihan se huvittava näky.
- Prätkähiiret, pikkuveli katsoi sitä ja olin monesti vetää murot väärään kurkkuun kun ne uskomattomat kaksimieliset repliikit kuuluivat keittiöön.
- Salaiset Kansiot, kyllä oli joka kerta yhtä jännää sen jälkeen sammuttaa valot ja kipittää yläkertaan !
- Milkshake ja hampurilaiseen jauhettu kaveri, kiehtova sarja kaikessa sekopäisyydessään
- Millenium, joka käsitteli tehokkaasti ihmisten pelkoa siitä että uutenavuotena tulee suunnilleen maailmanloppu. Tietokoneiden piti kaatua ym.
On varmaan muitakin, mutta nuo jääneet eniten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kahden keikka, oli minun ja äitini yhteinen lempisarja :) Dawson Creek ja sitten joku nuortensarja , jossa vastakkain oli nörtit sekä kovikset mutta nimeä en saa millään mieleen.
Olisiko kyseessä "Freaks and Geeks":
https://en.wikipedia.org/wiki/Freaks_and_Geeks
Tai "My So-Called Life":
https://en.wikipedia.org/wiki/My_So-Called_Life
Tuntuu että monia lupaavia tv-sarjoja tehtiin vain 1-3 kautta, mutta joitakin järkyttävän huonoja saippuasarjoja tehdään vuosikausia.
Norjalainen? "Hiidenvirta" Aivan kamalan jännittävä sarja pienen tytön silmin, tais nuket viettää yönsä jossain ihan muualla, kuin minun huoneessa :c
Aarteen metsästäjät-sarja. Siinä seikkaili uhkea ja rohkea arkeologinainen nimeltä Sydney ja hänen arka ja heikon oloinen tutkimuskaverinsa Nigel. Tämä ohjelma inspiroi useita useita leikkejä siskona kanssa, minä olin tietenkin aina Sydney, koska olin isosisko ja näin ollen "rohkeampi ja vahvempi". Oi aikoja...
Nykypäivän mittapuulla koominen muisto, mutta 90-luvun puolella Kauniiden ja Rohkeiden lopussa mainostettiin puhelinpalvelua, että haluatko tietää mitä Kauniiden ja Rohkeiden edellisessä jaksossa tapahtui.
En koskaan soittanut enkä muuta kun sivusilmällä ole joskus sarjaa seurannut, mutta tuo jäänyt mieleen.
Saint-Tropez tv-sarjassa nainen ja mies kokivat vetoa toisiinsa ja tummahiuksinen nainen istui hajareisin miehen syliin ja he alkoivat suudella toisiaan samalla kun tämän miehen lapsi oli salakatselemassa touhua ja ilmiantoi sen miehen puolisolle. Intohimoinen suutelukohtaus, jossa naisen mustien housujen peittämä peppu oli näkyvästi esillä, jäi mieleen ja haaveilin pitkään että pääsisin miehenä vastaavaan tilanteeseen. Olin silloin teini-iässä kun biologia alkoi kypsyä ja halut heräillä. Alussa kohtaus aiheutti äkillisen tv-kanavan vaihtamisen mutta pian uteliaisuus voitti vaikka se tuntuikin tuhmalta.
Vierailija kirjoitti:
Norjalainen? "Hiidenvirta" Aivan kamalan jännittävä sarja pienen tytön silmin, tais nuket viettää yönsä jossain ihan muualla, kuin minun huoneessa :c
Brittiläinen sarja, mutta tapahtumat sijoittuivat Norjaan.
Naughty Nympho Nina (producer) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Music televsion jo sanottiin. Mun suosikkivj oli Saksan Kristiane Backer. Yhdessä jaksossa he esitti juontajien mokia ja KB sanoi Your next host is Andrew Dildo. Sorry, Daddo ! Heh heh....
Vj Maiken Tanskasta sai potkut kun nauroi Andrew Ridgeleyn videolle . Levyfirma kiukustui kun sooloura torpattiin heti alkuunsa ? !
Entäs Ray Cokesin juontama MTVs' Most Wanted 1990-luvun alkupuolella?
Näin just Rayn jossain ohjelmassa. Herrjumala harmaatukkainen pappa ! Niin ne vuodet vierii
Vierailija kirjoitti:
Aarteen metsästäjät-sarja. Siinä seikkaili uhkea ja rohkea arkeologinainen nimeltä Sydney ja hänen arka ja heikon oloinen tutkimuskaverinsa Nigel. Tämä ohjelma inspiroi useita useita leikkejä siskona kanssa, minä olin tietenkin aina Sydney, koska olin isosisko ja näin ollen "rohkeampi ja vahvempi". Oi aikoja...
Aarteenmetsästäjät oli kyllä huippu! alkoi klo 19.00 ja 19.30 piti päättää katsooko salkkarit vai aarteenmetsästäjän! Tuli maanantaisin neloselta.
Kiitos oikaisusta, laitoinkin tuon kysymysmerkin tuohon, kun tunnusti ettei ookkaan täysin norjalainen 😊
Vierailija kirjoitti:
Niin ja muistaako joku vielä ne Angelica elokuvat joita näytettiin -70 lopulla myöhään kesäiltaisin. Niitä piti hiipiä katsomaan salaa kun vanhemmat oli jo nukkumassa, en olisi kehdannuta sanoa haluavani katsoa niitä vaikka olisin toki saanut :)
No tietty, mulla on ne kaikki DVD:llä :)
Kai kuuluu aiheeseen, mutta Speden kuolema. Se lamaannutti koska tuota tyyppiä pidin kuolemattomana.
Olin kuitenkin edellispäivänä vielä nähnyt Speden Spelejä telkkarista kun mies hyppii pirteänä narua ja seuraavana päivänä saa jo kuulla seitsemän uutisista, että on kuollut golfia pelatessa.
Urpo on karhu. Turpo on karhu. Tää on tavallista karhun elämää!
En tiedä onko jo mainittu mut muistui mieleen lapsuudesta nää kaks outoa nallea joilla on aina hirvee säätö päällä.
Oli pakko poimia intro esille kun tää tuli mieleen. Kaverit mm. veneilevät kattilassa räsymatolla. Kerrassaan hulvaton😂