Työnhakuvalmentajana haluan muistuttaa, että työttömillä ei ole viikonloppuja vaan lauantaina ja sunnuntaina tehdään työhakemuksia
Viikonloppuna voi esimerkiksi viimeistellä video-CV:n ja hankkia suosittelijoita. Työnhaun tärkeimmät instrumentit täytyy olla kunnossa. Voit odottaa soittoani launtaina iltapäivästä, niin varmistamme, että työnhakusi ei ole keskeytynyt.
Kommentit (50)
Mulle maksetaan vain arkipäivistä joten viikonloppuisin ja pyhinä en suo ajatustakaan työnhaulle.
Tehköön ne töitä, joita se kiinnostaa.
Arvon valmentaja voisi mennä oikeisiin töihin :D
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan työnhakuvalmentaja :DD
Kokoomuksen vai Persujen leiristä ? vai muuten hörhö.
Ennen tuota pakkohakua viikolla tulikin vielä haettua töitä, mutta kiitos pakkohaun riittää pari tuntia kuukaudessa. 😁👍
Miksi työnhakusuunnitelmaa ei uusita automaattisesti vaan pitää odottaa että oma-valmentaja palaa asiaan joskus? Onko teillä ympäri vuoden se koko ajan voimassa, myös siis kesällä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua ei kiinnosta työnteko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mälsää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mälsää
Eikö kannattaisi kuitenkin katsoa työtä joka sinua kiinnostaa? Siitä saisi elämään sisältöä. Työelämä on aika pitkäkin vielä koko loppuelämän, käy aika tylsäksi ja pitkäveteiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei luuserin elättäminen veroilla kiinnosta
Kyllä minulla ainakin viikonloppu on. Jopa pidennetty sellainen 🤣🤣T:työtön
Itseasiassa on viikonloppu kuten muillakin, viikonlopulta ei makseta työttömyystukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ihan leimata kaikkia työnhakijoita luusereiksi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Hän on itse sairaseläkkeellä, ja ei ole koskaan tehnyt töitä.
P.S Ap la ja su ei makseta tukia, joten ne on vapaapäiviä. Tietäisit tämän, jos joskus olisit nostanut edes niitä työttömyystukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa näköjään, kun niitä maksat.
Miksi työttömän pitäisi tuottaa nuo neljä hakemustaan juuri viikonloppuisin? Haiskahtaa nyt siltä, että aloittaja sortuu luvattomiin lainsäädännön tulkintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömän pitäisi tuottaa nuo neljä hakemustaan juuri viikonloppuisin? Haiskahtaa nyt siltä, että aloittaja sortuu luvattomiin lainsäädännön tulkintoihin.
Ei pidäkään, saa tehdä hakemuksia milloin itse haluaa.
Eikö työnhakuvalmentajalla ole viikonloppuja?