Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukutusketju: TV-muistot

Vierailija
27.09.2018 |

Muistan kun salkkareiden alkamista mainostettiin vuonna -99 putoavan avainnipun kanssa.

Kommentit (1614)

Vierailija
1021/1614 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jättimäiset postikorttilaarit, joita hämmennettiin ja joista sitten nostettiin voittajakortti. Liittyi varmaan johonkin Syksyn sävel -äänestykseen tms. Muistaako joku?

Joo muistan. Eikö se palkinto ollut tyyliin televisio ?   Nylyään kun sä äänestät tvkilpailussa mitään palkintoja ei jaeta, sun pitää vaan rikastuttaa teleoperaattoria...

Vierailija
1022/1614 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bankok Hilton mini-sarja.

Tämä oli tosi hyvä sarja, Nicole Kidman oli pääosassa ja vankila oli kauhea.....

Nicolen hahmo kehui kun vangit sanoi häntä hyväksi suihinottajaksi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1614 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettiin ihan vedet silmissä kun aikoinaan televisiosta tuli Pekka ja Pätkä niekerlöinä.

Vierailija
1024/1614 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot mäkihyppykisat ja hiihtokisat katsottiin aina. Ja jos ei jossain välissä kukaan varsinaisesti katsonut, niin televisio oli päällä äänet isolla.

Meillä katsottiin mummolassa hiihtoa, Myllylä oli siellä oman kylän poikia. Lämpimät muistot yhdessäolosta <3

Vierailija
1025/1614 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurel & Hardy -leffoja näytettiin lapsuuteni aikana aktiivisesti töllössä. Jotenkin niistä lapsena aina ensin intoili mutta itse elokuvat eivät ole jääneet mitenkään mieleen, luulisinpa melkein että en tainnut niitä varsinaisesti jaksaa loppuun katsoa.

Vierailija
1026/1614 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan maninittu, mutta se kun Bob kiipeää Laura Palmerin talossa sen sohvan selkänojan yli kohti katsojaa hullu irvistys naamalla.... APUAAAA! Tekee mieli juosta karkuun.

Vierailija
1027/1614 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

L koodin loppujakso.

Mitä Jennylle tapahtui?

Vierailija
1028/1614 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napakymppi ja ”Samat sanat” -kilpailija. Kommentoi jokaiseen kysymykseen: ”samat sanat”, kuin edellinen herra.

Mä muistan tän! Ja neiti X valitsi hänet 🙂

Vierailija
1029/1614 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melrose Place ja se jakso missä se paha punatukkainen nainen räjäytti sen koko kompleksin missä ne kaikki puhui. Olin lukiossa tuolloin ja seuraavana päivänä ei muusta puhuttukaan.

Sama sarja ja kun Sydney (just se punapää) sekosi, arpi kaljussa kallossa jne.

Vierailija
1030/1614 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melrose Place ja se jakso missä se paha punatukkainen nainen räjäytti sen koko kompleksin missä ne kaikki puhui. Olin lukiossa tuolloin ja seuraavana päivänä ei muusta puhuttukaan.

Sorry! Siis Kimberly. Se peruukinpoisottokohtaus oli upean karmiva.

Vierailija
1031/1614 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seonnut punapää oli Kimberly. 

Vierailija
1032/1614 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus Kajon Naurun paikka!

Vierailija
1033/1614 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun hauskoja kotivideoita alettiin ensi kertaa näyttää töllössä niitä oli kiva katsoa. Vuosi vuodelta ohjelma vesittyi ja menetti mielenkiintoaan ja nykyäänhän youtuben mokakoosteet ovat viisi kertaa tiiviimpiä paketteja jos kaatuilu ja muu kiinnostaa.

Vierailija
1034/1614 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilomaan pikku-aasi, se ei haitannut pätkääkään, ettei ollut liikkuvaa" kuvaa, kun oli niin jännä

En muista tätä televisiosta, mutta taisi olla joskus Apu-lehdessä sarjakuvana. Maija Karman valtavan upea kuvitus.

Tätä oon välillä fiilistellen lainannut kirjastosta. Se ihan sama tarina ja lukijakin mun mielestä. Onneksi omat lapsetkin tykkää. 

Vierailija
1035/1614 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pai kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilomaan pikku-aasi, se ei haitannut pätkääkään, ettei ollut liikkuvaa" kuvaa, kun oli niin jännä

En muista tätä televisiosta, mutta taisi olla joskus Apu-lehdessä sarjakuvana. Maija Karman valtavan upea kuvitus.

Tätä oon välillä fiilistellen lainannut kirjastosta. Se ihan sama tarina ja lukijakin mun mielestä. Onneksi omat lapsetkin tykkää. 

Höh. Siis Piilomaan pikku aasista oli kyse. 

Vierailija
1036/1614 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutusketju? Saanks mä peukuttaa sua?

Et.

-ap

😝

Vierailija
1037/1614 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit muistelevat liian tuoreita juttuja. Parhaat muistelot tulevat 60-luvulta: 

- Musta Ori

- Bonanza

- Batman

- Sirkus Papukaija

- Lassie

- Skippy-kenguru

- Nuoret metsänvartijat

- Rin-Tin-Tin

- Peyton Place

- Jatkoaika

Vierailija
1038/1614 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksulan tv:n taikapeili ja hei, laukka ratsu reima.

Vierailija
1039/1614 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokilpailu 90-luvun alusta eli Langoilla Jaska ja Ari. Juontajana vatsastapuhuja Ari Lauanne ja hänen Jaska-nukke. 

Jäänyt mieleen kuinka silkkaa 80- ja 90-lukujen taitetta ohjelman palkinnot olevat. Tulee niistäkin ihan aikalaisensa Ruutuysi mieleen. Kelloradioja, kahvinkeittimiä jne....

Vierailija
1040/1614 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big brother! Kauheeta roskaa mun nykysen minäni mielestä mutta teininä oli ollut hauska katsoa vissiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi