Peukutusketju: TV-muistot
Muistan kun salkkareiden alkamista mainostettiin vuonna -99 putoavan avainnipun kanssa.
Kommentit (1608)
Mä olen jäänyt koukkuun tähän Herätys!-sarjaan:
Michael Jacksonin Thriller-video uudenvuodenaattona -82.
Hyvälle ketjulle nosto tässä vaiheessa.
Olen muistellu täälläkin ketjussa Fortumin 90-luvulla esitettyä Sähkölämpö-mainosta jossa koirat tanssivat koirankopissa. Mietin vaan kun harva muistaa mainosta, että näinkö unta tuollaisesta.
Enpä nähnyt ja toiveeseen on vastattu.
löytyy tuosta mainoskatkosta ja 6 min jälkeen alkaa.Vaikka aika vääristää ja kultaa muistoja, mutta tuosta pidän kyllä edelleenkin. Ajan hammas ei ole puraissut.
Kotimainen sarja, jossa porukka nuoria meni lappiin, oli shamaania ym. kummallista, en muista tarkemmin. Muistan hämärästi että toinen pojista teki itsemurhan, käveli jäälle? Muistaako kukaan? Tulikohan 90-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80-luvun "V" -sarja joka kertoi maan päälle tulleista muukalaisista, eli olivat liskoja jotka pukeutuneet ihmisiksi. Pääpahis oli tummatukkainen Diana, ja muistan sen kohtauksen kun sen suu venyi yhtäkkiä kauhean isoksi ja söi hiiren! Ällöä! Joku nuorempi nainen ihastui komeaan (lisko)mieheen ja tuli tälle raskaaksi, ja sitten näytettiin kun sai kaksoset eli ensin kohdusta tuli normaalin näköinen vauva, ja seuraavana sellainen gremlinsin näköinen ökkimömmökki ulos. Sekin ällöä! Mutta sarja oli jännittävä ja kaikki puhuivat siitä.
t: 1970
Olen kymmenen vuotta sinua nuorempi ja muistan että tästä kohistiin valtavasti, ja ystäväkirjaan kirjoitti moni suosikkisarjakseen "V":n. Muistan oman ulkopuolisuuden tunteeni, kun en todellakaan saanut tätä katsoa. Omanlaisensa tv-muisto siis minullekin.
Muistaakseni V aiheutti vanhemmissa niin paljon pahennusta että sen lähettäminen lopetettiin toviksi tai lähetysaikaa myöhennettiin? Itse en sitä uskaltanut tai tahtonut katsoa kun olin vasta noin 10v mutta systeri katsoi ihan piruuttaan.
Sittemmin katsoin sen YT:stä kokonaisuudessaan ja kyllä oli hype aikoinaan aika turha... Sehän esitettiin Suomessa vasta 1988? mutta tehty jo 1983 ja oli semmonen Ritari Ässä-tason tuotanto.
Pamela Anderssonin V.I.P., olisi siis ihan tv-sarja, jossa Pamela näytteli agenttia (avonaisessa kaula-aukossa).
En jaksa lukea kaikkea, ehkä on jo mainittukin, mutta muistatteko Kate & Allieta? Oli NIIN hauska ja koukuttava silloin 80-luvulla, mutta nyt kun katsoin pari jaksoa Youtubesta niin aika mitäänsanomatonhan se oli nykysilmin :) Mutta <3 silti.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea kaikkea, ehkä on jo mainittukin, mutta muistatteko Kate & Allieta? Oli NIIN hauska ja koukuttava silloin 80-luvulla, mutta nyt kun katsoin pari jaksoa Youtubesta niin aika mitäänsanomatonhan se oli nykysilmin :) Mutta <3 silti.
Kate&Allie oli trendikäs sarja aikoinaan, olihan siinä yh-äitiyttä ja muita "päivän polttavia" aiheita; Katen ja Allien piti esim. esittää lesboja yhdessä jaksossa. Mutta eihän siinä nykyään tosiaankaan ole muuta katsomista kuin Jane Curtinin perseily, eikä sekään niin kovin hauskaa ole.
Susan Saint James ei minusta ole kovin karismaattinen ja ne kolme lapsinäyttelijää aika onnettomia. Tykkäsin kyllä itsekin aikoinaan mutta Tyttökullat, jonka kanssa K&A:aa lähetettiin aikoinaan vuoroviikoin jostain syystä, osoittautui paljon hauskemmaksi.
Kasarikotka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate&Allie oli trendikäs sarja aikoinaan, olihan siinä yh-äitiyttä ja muita "päivän polttavia" aiheita; Katen ja Allien piti esim. esittää lesboja yhdessä jaksossa. Mutta eihän siinä nykyään tosiaankaan ole muuta katsomista kuin Jane Curtinin perseily, eikä sekään niin kovin hauskaa ole.
Susan Saint James ei minusta ole kovin karismaattinen ja ne kolme lapsinäyttelijää aika onnettomia. Tykkäsin kyllä itsekin aikoinaan mutta Tyttökullat, jonka kanssa K&A:aa lähetettiin aikoinaan vuoroviikoin jostain syystä, osoittautui paljon hauskemmaksi.
Jane Curtin on huono näyttelijä. Sillä on kaikissa rooleissa samat maneerit -
Vierailija kirjoitti:
Kolmoskanavan alkuaikojen juontajien salanimet Kaisa Kanava, Ripa Ruutu, Elisa Eetteri jne.
Eiks siitä ollut kohua kun joku noista kiroili rankasti suorassa lähetyksessä kun luuli että mikrofonit ei enää ollut päällä. Heh heh....
Pentti Siimes ja Ritva Valkama. ´´Illan siimeksessä johdatamme teidät viihteen valkamaan´´.
Prahan syntiset ihmiset
Herra Reederin tuumat
Etsivätoimisto Marker
Kyllä Jeeves hoitaa
Kahden kerroksen väkeä
Merilinja
Komisario
Vanha kettu -siis se alkuperäinen 70 luvun mustavalkoinen
Varjot väistyvät
Tsaarin kuriiri
Kevään 17 hetkeä
Vierailija kirjoitti:
Mua viehätti Katessa ja Alliessa semmonen moderni ote ja suurkaupungin fiilis, vaikka studiossahan se kuvattiin 99-prosenttisesti ja ulkona Manhattanilla käytiin vaan pikaisesti tunnusmusan jälkeen.
Puhtaat valkeat lakanat jossa Carl Kristian Rundman ja Miitta Sorvali
Muistaako kukaan vielä Jules Vernen kirjoista tehtyä (mini) TV sarjaa Salaisuuksien saari, jossa pääosaa esitti Omar Sharif?
Niin ja muistaako joku vielä ne Angelica elokuvat joita näytettiin -70 lopulla myöhään kesäiltaisin. Niitä piti hiipiä katsomaan salaa kun vanhemmat oli jo nukkumassa, en olisi kehdannuta sanoa haluavani katsoa niitä vaikka olisin toki saanut :)
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan vielä Jules Vernen kirjoista tehtyä (mini) TV sarjaa Salaisuuksien saari, jossa pääosaa esitti Omar Sharif?
Siis tämä.
Vierailija kirjoitti:
RUOOKAVARASTO, TUNTTUDU
Ihana! Alko naurattaa tämä ja silmissä vilistä ne legendaariset keltaset muovikassit 😂
Music televsion jo sanottiin. Mun suosikkivj oli Saksan Kristiane Backer. Yhdessä jaksossa he esitti juontajien mokia ja KB sanoi Your next host is Andrew Dildo. Sorry, Daddo ! Heh heh....
Vj Maiken Tanskasta sai potkut kun nauroi Andrew Ridgeleyn videolle . Levyfirma kiukustui kun sooloura torpattiin heti alkuunsa ? !