Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 34 ja omituiset oireet????

Vierailija
05.05.2006 |

Viikkoja kasassa 34+0 ja puolitoista tuntia sitten alkoi omituiset oireet: Päätä huimaa, pyörryttää, hengitys on hieman astmaattista (vauva kai painaa keuhkoja) varsinkin selälteen ollen, tärinää ja väsymystä. Eihän raskausmyrkytyksessä näitä oireita ollut? Olisikohan kysymys vain rasituksesta ja levon tarpeesta? Tosin makuulla olo teke tosi huonon olon eikä pysty nukkumaan. Sydän tuntuu hakkaavan lepotilassa välillä tosi nopeasti ja voimakkaasti.

Olen ollut kyllä liikkeellä kaupungissa koko päivän, aurinko on helottanut mutten ole aurinko ottanut. Ruokaväli on ollut klo 12 ja 18.30. Tosin tuossa välissä kerkesin juoda puoli litraa limsaa ja pari keksiä pistää suuhuni. Luulin että kyseessä olisi ollut verensokeri muttei olo ole kohentunut tuon syömisenkään jälkeen. Vauva liikkuu aktiivisesti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli surinpiirtei samanmoisia oireita raskaana olessa, kun mulla oli nestehukka =)

Vierailija
2/2 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi aluksi olla oireena huimaus (verevpaine nousee). Juo nyt puolen tunnin aikana 1-2 litraa vettä ja katso jos olo helpottaa. Mene kuitenkin helposti käymään synnyttäjien vastaanotolla jos olo ei kohene ja seuraa et vauva liikkuu. Äläkä makaa selällään, koska kohtu painaa silloin suuria verisuonia ja saa sekä vauvalle että sinulle aikaan huonomman olon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla