Lue keskustelun säännöt.
Mitä kaikkea psykologit voivat tehdä?
22.05.2006 |
Eli mihin psykologit yleensä sijoittuu? Ilmeisesti vain osa on varsinaisia terapeutteja? Olenko oikeassa?
Kommentit (2)
Entä palkkataso? Mietiskelen vaan, että kannattaisiko psykologiksi opiskella näin aikuisiällä. Ala on aina kiinnostanut...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaihtoehtoja ovat mm tutkija, vankilapsykologi, koulups, ammatinvalintaps, sairaalaps, neurops, opettaja, päihdetyö, terveyskeskusps.....visioija, kouluttaja, liikennesuunnittelija.....
Tervetuloa psykalaisten joukkoon...jos siis opiskelua ajattelet.