Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tästä ollut jo kommentti, mutta jäin miettimään tuota viimeisintä kisaa. Miksi siinä ei kysytty katsojilta sitä ilmeisintä kysymystä eli onko Janne katsojien mielestä aidosti kiinnostunut Veerasta. Ois voinu olla Veeralla vähän eri fiilikset parivalinnassa jos ois kuullut katsojien näkemyksiä parisuhteestaan. Kommentistani huolimatta Veeraa kyllä kannatan.
No ainakin minä uskon Jannen olevan ihan yhtä aidosti kiinnostunut Veerasta kuin muutkin pareistaan. Ihan fiksua edetä rauhassa omaan tahtiin.
Mää en epäile etteikö Janna olisi kiinostunut Veerasta, mut ne näyttää olevan niin eri aaltopituuksilla esimerkiksi tuon läheisyyden suhteen. Veeran pitää hakemalla hakea sitä huomiota, moneen kertaan jostai kuultu että miten Janne ei oo huomioinut tai viettänyt riittävästi kahdenkeskistä aikaa.
Sinänsä Veera ja Janne on ihan hyvä matchi että Jannea ei näytä hirveesti haittaavan tuo Veeran räiskähtelevyys.
Auran ei tarvis ees katsoo Jeffreyn huonoa käytöstä. Miks se ei vaan anna sille lopputiliä? En ymmärrä. Roikkuu todella huonossa suhteessa.
Tuleva radiojuontaja Senja selosti kilpailun.
En mä jaksaisi tuota ääntä kuunnella.
Kiinnitin huomiota et Veera ei ollut tällä kertaa läheskään niin liikuttunut Jannen puheesta pariseremoniassa kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrick petrasi hyvin puheessaan heti sen jälkeen, kun oli kuullut yleisön mielipiteen siitä, että Pankulla on kyse vain fyysisestä vetovoimasta. 😀
Tää meni multa ihan ohi. En muista kuulleeni tuollaista yleisön mielipidettä. Heistä ei tullut yhtään mielipidettä julki.
White partyssa kävi ilmi että jostain (Tanjalta tai Rikulta) on varmaa kuullut yleisön mielipiteen siitä, että Panku vain lääppii eikä keskustele. Nyt sitten kerto parinvalinnassa jo rakastumisesta, kun tietää että se näytetään. Sitä ennen oli "ehkä vähän ihastunut tai jotain sinnepäin". Eilen oli kyllä Patrickin, Jannen ja Villen puheet liian siirappisia ja liioiteltuja. Pidin vain Auran rakkaudentunnustuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tästä ollut jo kommentti, mutta jäin miettimään tuota viimeisintä kisaa. Miksi siinä ei kysytty katsojilta sitä ilmeisintä kysymystä eli onko Janne katsojien mielestä aidosti kiinnostunut Veerasta. Ois voinu olla Veeralla vähän eri fiilikset parivalinnassa jos ois kuullut katsojien näkemyksiä parisuhteestaan. Kommentistani huolimatta Veeraa kyllä kannatan.
No ainakin minä uskon Jannen olevan ihan yhtä aidosti kiinnostunut Veerasta kuin muutkin pareistaan. Ihan fiksua edetä rauhassa omaan tahtiin.
Mää en epäile etteikö Janna olisi kiinostunut Veerasta, mut ne näyttää olevan niin eri aaltopituuksilla esimerkiksi tuon läheisyyden suhteen. Veeran pitää hakemalla hakea sitä huomiota, moneen kertaan jostai kuultu että miten Janne ei oo huomioinut tai viettänyt riittävästi kahdenkeskistä aikaa.
Sinänsä Veera ja Janne on ihan hyvä matchi että Jannea ei näytä hirveesti haittaavan tuo Veeran räiskähtelevyys.
No ajatteleppa ne johonkin yhteiseloon, jossa ei voi koko ajan hengailla Villen kaa. Ei tuu onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrick puheessaan kuvasi Ankua ainoastaan sanoilla kaunis ja söpö, onkohan toi noiden juttu paljon enemmän vaan ulkonäkövetoista?
Todennäköisesti, mutta kaikkihan tuolla pinnallisia ovat. Ei ainoastaan Patrick.
Mietin eilen puheita kuunnellessa, että kaikki miehet taisi sanoa puheessaan kaunis. En muista, että naiset olisivat sitä sanoneet niin paljon omissa puheissaan. Muistaakseni jotenkin ehkä kehuneet miehen ulkonäköä, mutta toi särähti eilen korvaan.
Luulen, että se välitön vetovoiman kokeminen on jotain niin tärkeää ihmisten välillä, että siksi myös ihmisen aivot osaavat muokata sitä omaa kokemusta. Ihmiset alkavat näkemään puoleensavetävinä ihmisiä, joissa he paremmin tutustuessaan huomaavat hyviä ja ihailtavia ominaisuuksia ja samoin mielenkiinto päältä kauniiseen vähenee, kun siitä paljastuu inhottavia piirteitä.
Senja petasi käytöksellään itselleen ja Alexanderille seuraavat lentoliput suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä Veera ja Janne on ihan hyvä matchi että Jannea ei näytä hirveesti haittaavan tuo Veeran räiskähtelevyys.No ajatteleppa ne johonkin yhteiseloon, jossa ei voi koko ajan hengailla Villen kaa. Ei tuu onnistumaan.
Jos jo nyt pitää vetää herne nokkaan jostain puolihuolimattomasta letkautuksesta niin miten sitten arjessa?
Miksihän Jeffrey näytti niin happamalta silloin kun oli Patrickin vuoro valita Anku ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrick puheessaan kuvasi Ankua ainoastaan sanoilla kaunis ja söpö, onkohan toi noiden juttu paljon enemmän vaan ulkonäkövetoista?
Todennäköisesti, mutta kaikkihan tuolla pinnallisia ovat. Ei ainoastaan Patrick.
Mä taas en oo juuri Patrickin suusta kuullut juurikaan mitään kommenttia kenenkään ulkonäöstä. Ei oo juuri Ankunkaan ulkonäköä kehunut aikasemmin, siis niin että se olisi päätynyt jaksoihin.
Ja siis kyllä hän varmasti voi aatella mitä tahansa kenenkin ulkonäöstä, mut heti aika alussa oon kiinnittänyt huomiota et ei kommentoi ulkonäköä.
Itse asiassa Emman ulkonäköä kehui, kumppanin persoonista ei ole sanonut sanaakaan. Eikä nytkään puhunut kuin ulkonäöstä. Mutta sen mitä näitä valokuvamalleja tiedän niin kyllä heillä se toisen ulkonäkö on mikä vie. Vaan ei se väärin ole
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomiota et Veera ei ollut tällä kertaa läheskään niin liikuttunut Jannen puheesta pariseremoniassa kuin aiemmin.
Oli suuttunut päivällä Jannelle. Olisko se?
Tai sit vaan esitys alkaa rapista. Ikävä kyllä Veerasta tulee mieleen että esittää kameroille.
Lila-Mikaela kirjoitti:
Oli todella omituinen viimeinen parinvalintaohjelma, luulisi, että rakkautta uhoten valitaan paria, mutta Aurakin suunnilleen tokaisi Jefreylle että haista p*ska ja Pauliina oli kuin myrkkylasillisen kulauttanut kurkkuunsa ja aloitti taas mökötyksen kävellen Villen luo katsoen ensin merkitsevästi Senjaan. Senja oli myrkyn sekoittanut. Miesten vuorosanatkin jokaiselle naiselle oli suunnilleen tuotanto heille vuorosanoiksi määrännyt, siksi se kuulostaa niin paperilta luetulta. Ainoat hurmioituneet toisistaan olivat Patrick ja Anku, Veerakin oli raivonsa hillinnyt ja osasi hyvin näytellä iloista ja onnellista. Ei hän muutenkaan vaikuta pitkävihaiselta kuten Pauliina.
Hurmioitunut :D voi helevetti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en oo juuri Patrickin suusta kuullut juurikaan mitään kommenttia kenenkään ulkonäöstä. Ei oo juuri Ankunkaan ulkonäköä kehunut aikasemmin, siis niin että se olisi päätynyt jaksoihin.
Ja siis kyllä hän varmasti voi aatella mitä tahansa kenenkin ulkonäöstä, mut heti aika alussa oon kiinnittänyt huomiota et ei kommentoi ulkonäköä.Itse asiassa Emman ulkonäköä kehui, kumppanin persoonista ei ole sanonut sanaakaan. Eikä nytkään puhunut kuin ulkonäöstä. Mutta sen mitä näitä valokuvamalleja tiedän niin kyllä heillä se toisen ulkonäkö on mikä vie. Vaan ei se väärin ole
On puhunut Ankun luonteesta moneen kertaan useassa jaksossa.
Anku oli todellakin ohan hurmoksissa Patusta. Istui viereen ja tillotti hurmioituneena. Ei se Pati nyt niin ihana oo. Ankuuuu!!! Maa kutsuuu !!!
Auran ja Jeffreyn kommunikaatio ei vaan toimi. Onhan Jeffrey kohdellut Auraa aika huonostikin, mutta taas Aura ei ole siitä mitään sanonut. Siinä Jeff oli ihan oikeassa että mistä hän voisi sen tietää kun Auralle on muka kaikki ihan fine mitä Jeff tekee/sanoo.
Tosin Jeffrey ei taas eilisessä keskustelussa suostunutkaan näkemään että hän olisi tehnyt mitään väärää. Uskoisin että tämä keskustelu vielä jatkuu tuosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, että Senjako ei olisi saanut kertoa ystävälleen TOTUUTTA? Ville puhu suhteellisen alussa useampaan kertaan että pitää ovet avoinna, joten tottakai Senja kertoo totuuden kaverille. Ihailtavaa lojaaliutta ystävää kohtaan.
Millaiselle valheelle te oikein tykkäätte perustaa suhteita, kun Senja täällä ykstuumin tuomittiin tuon takia? Tyypillistä typeryyttä, että viestinviejä onkin se paska tyyppi.
Mä olisin jättäny sen kertomisen ulkomaailmaan enkä pilannut enää tossa vaiheessa toisten välejä
Ulkomaailmassa Pauliina näkee sen kyllä itsekin, ja siinä vaiheessa se on myöhäistä. Itse tuntisin ainakin olevani vähän höynäytetty sekä Villen että Senjan taholta, jos en olisi saanut kuulla. Senja teki oikein Pauliinaa kohtaan, ja muille hänellä tuskin on tarvettakaan olla lojaali.
Tuskin tuo paljastus ois ulkomaailmassa Pauliinaa hetkauttanut lainkaan. Mutta katsojille siinä ei olis ollut viihdettä enää siinä vaiheessa. Oli ainoastaan vaan laskelmoitua ja ilkeää Senjalta kertoa tuo juuri nyt, mutta Senja tulikin takas pelaamaan, tietää itsekin ettei se mitään rakkautta tuolta löydä.
Höpö höpö. Asia paljastu Pauliinalle vasta katsojatulosten julkistamisen jälkeen, joten sitä paitsi todennäköisintä on, että Pauliina on alkanut ihmettelemään mistä katsojille olisi voinut tulla sellainen kuva että Ville pelaa hänellä - > kysynyt Senjalta mitä jaksoissa on näytetty - > Senja kertonut totuuden.
Pauliinalle oli ihan ok, että yli 60 prosenttia katsojista on sitä mieltä, että hän itse manipuloi...
Ei, vaan Jeffreyn mukaan Ville oli heti oma-aloitteisesti mennyt sanomaan Pauliinalle että et todellakaan kontrolloi mua, no worries honey. Ehkä Pauliina uskoo ennemmin rakastaan kuin katsojia.
What?
Ai että Pauliina uskoo enemmän Villeä kuin muita?
Niin? Ehkäpä Ville itse tuntee paremmin kuin sinä kokeeko tulevansa kontrolloiduksi?
Häh höh höh hääää....anoin itselleni yläpeukkua. Ihanan paha olo. Häh hääää
Vierailija kirjoitti:
Auran ei tarvis ees katsoo Jeffreyn huonoa käytöstä. Miks se ei vaan anna sille lopputiliä? En ymmärrä. Roikkuu todella huonossa suhteessa.
25 000e...?
What?
Ai että Pauliina uskoo enemmän Villeä kuin muita?