Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
17641/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen tunne että Veera voi sanoa Senjalle pari valittua sanaa. Jakson lopussa näkyi kun Veera ja ja Pauliina jutteli ovensuussa.

Vierailija
17642/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä koostejaksossa näkyy ne kilpailun loput kyssärit ja vastaukset. Toivottavasti näkyy kokonaan ensi koosteessa.

Ville ja Janne pariksi, jos naisten kans rupee menemää touhu hankalaks. Finaalissa Panku ja Ville&Janne ois aika ihannetilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17643/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa... Vasta täällä oli yleinen mielipide ainakin puolilla se, että Viuliinalla ei ole aitoja tunteita, ja nyt kun Pauliina huolestu samasta asiasta ja loukkaantu siitä, mistä täälläkin jo ehdittiin syyttää Villeä valehtelusta, niin yhtäkkiä Paukku onkin kohtuuton kiukkupussi ja Ville ei ole tehnyt mitään väärää 😂😂

Kirjoituksesi perustuu siihen yksinkertaiseen oletukseen, että täällä on vain muutama kirjoittaja.

Vierailija
17644/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick puheessaan kuvasi Ankua ainoastaan sanoilla kaunis ja söpö, onkohan toi noiden juttu paljon enemmän vaan ulkonäkövetoista?

Todennäköisesti, mutta kaikkihan tuolla pinnallisia ovat. Ei ainoastaan Patrick.

Mietin eilen puheita kuunnellessa, että kaikki miehet taisi sanoa puheessaan kaunis. En muista, että naiset olisivat sitä sanoneet niin paljon omissa puheissaan. Muistaakseni jotenkin ehkä kehuneet miehen ulkonäköä, mutta toi särähti eilen korvaan.

Nainen haluaa kuulla, että miehensä pitää häntä kauniina. Miehellä ei ole samanlaista tarvetta kuulla naisensa suusta että komea olet.

Tälleen vähän rumempana naisena voin kertoa, että minulla ei ole tarvetta tulla kehutuksi kauniiksi mutta toki kaipaan jotain muita kehuja ja sanoja siitä, millä tavalla olen miehelle tärkeä ja ainutlaatuinen verrattuna muihin. 

Vierailija
17645/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdin vasta äsken katsoa eilisen jakson ja voi kun mua säälitti Ville :( Siitä todellakin huomasi miten jännittynyt oli tunnustaessaan rakastumisensa ja näki myös, että Pauliinan "en usko, aika paksua" kolahti ja satutti oikeasti. Eikä ihme, aika tylyä ja kylmää käytöstä. Ja kun kaiken lisäksi en ymmärrä mitä väärää Ville on muka tehnyt?! Joo, muistan kun alkujaksoissa jotain heitti miten muutkin vaihtoehdot vielä avoimina, kun vasta tavanneet yms. Ilmeisesti siitä Senja oli mennyt draamailemaan Pauliinalle enkä tiedä onko esittänyt asian liioittelevasti tmv vai onko Pauliina vain itse totaalisesti ylireagoinut. Ei kai kukaan voi odottaa, että muutaman päivän jälkeen pitää olla 100% varma tunteistaan ja suunnitella jo loppuelämää yhdessä? Eikä tollainen kommentti sitä poista, ettei olis voinut aidosti olla kiinnostunut Pauliinasta jo silloin ja innostua vaikka ensisilmäyksellä. Kuka tahansa järkevä ihminen pitää silti silmät auki vielä tossa kohtaa, kun ei tunne toista oikeasti ollenkaan. Ja vielä kun tollaseen ohjelmaan lähtenyt missä erityisesti ideana tutustua porukkaan "siinä mielessä". Mutta tosiaan en itse ainakaan oo viikkoihin enää kuullut tai nähnyt Villen tekevän/sanovan mitään mikä osoittais hänen pelaavan Pauliinalla tai ettei tykkäis siitä aidosti ja olis kiva ja kiltti sille tuolla.

Mua myös vähän säälitti Jeff. En kauheesti edes tykkää siitä (paitsi ulkonäöstä), mutta silti. Vaikka Aura siinä syyllisti miten keskustelu sen kanssa on mahdotonta niin musta se oli kyllä Aura itse, jonka takia se ei sujunut. Jeffhän puhui ihan asiallisesti ja nätisti siinä.

Jep, Aura ei oikein osannut perustella että millä tavalla Jeff on kohdellut sitä huonosti. Paitsi selitti jostain sushista, aukesiko muillekaan et mikä tää hiton sushijuttu on? Aura tykkää siitä ja Jeff ei, niin siitä on sit pitäny pahoittaa mieli? :D

Perustelihan se ensin Atta-jutulla, jolloin Jeffrey alko syyttämään että taasko nostat tuon esille tuosta ollaan puhuttu sata kertaa, vaikka itse ensin halusi kuulla esimerkkejä. Kun kuuli, hyökkäsi jälleen vastaan ja asettu puolustuskannalle, jolloin Aura tietenkin tuntee että ei keskustelusta mitään tule, ja kuten sanokin, tuntee että Jeffrey kääntää kaiken niin, että Aurassa se vika on. Näyttää uppoavan suuhunkin. 👍

Vierailija
17646/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tästä ollut jo kommentti, mutta jäin miettimään tuota viimeisintä kisaa. Miksi siinä ei kysytty katsojilta sitä ilmeisintä kysymystä eli onko Janne katsojien mielestä aidosti kiinnostunut Veerasta. Ois voinu olla Veeralla vähän eri fiilikset parivalinnassa jos ois kuullut katsojien näkemyksiä parisuhteestaan. Kommentistani huolimatta Veeraa kyllä kannatan.

Vierailija
17647/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vähän jäljessä keskustelussa, mutta kun Villen ja Pauliinan riita aiheutti puhetta, niin mua jäi eniten ärsyttämään eilinen kilpailu. Olin kerrankin, että nyt on mielenkiintoinen kilpailu ja saadaan tietää kysymyksiin vastauksia ja asukkaiden reagointia. Odotin oikeasti paljon kilpailulta. Mutta mitä vielä?? Veeran perseenvetkutusta näytettiin kiusallisen pitkään. Ei sillä, hyvinhän se vetkutti, mutta haluaisin oikeasti kuulla kysymyksiä ja vastauksia. Jäi todella harmittamaan.

Sama juttu jäi ärsyttämään muakin. Toivoisin, että ne vastaukset edes tulisi jonnekkin, vaikka tekstinä. Voidaanhan sitä näyttää vielä maanantaina.

Vierailija
17648/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tästä ollut jo kommentti, mutta jäin miettimään tuota viimeisintä kisaa. Miksi siinä ei kysytty katsojilta sitä ilmeisintä kysymystä eli onko Janne katsojien mielestä aidosti kiinnostunut Veerasta. Ois voinu olla Veeralla vähän eri fiilikset parivalinnassa jos ois kuullut katsojien näkemyksiä parisuhteestaan. Kommentistani huolimatta Veeraa kyllä kannatan.

No ainakin minä uskon Jannen olevan ihan yhtä aidosti kiinnostunut Veerasta kuin muutkin pareistaan. Ihan fiksua edetä rauhassa omaan tahtiin. 

Vierailija
17649/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö muutkin maat tota samaa kuvaispaikkaa/villaa Love Islandissa?

Vai onko ne vain sisustettu/tehty piha samanlaiseksi joka paikassa?

Ei oo sama villa mutta Espanjassa kai UK myös

Vierailija
17650/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurahan tuli myöhemmin taloon. On varmaan katsonut jeffiä telkkarista ja alkanut seuraamaan silloin.

Vierailija
17651/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senja saatana! Siis toi mitä se eilen teki oli jotain niin puistattavaa.

Se siis oikeasti meni kertomaan Pauliinalle asioita mitä Ville on ensimmäisen päivän jälkeisissä tunnelmissa sanonut Pauliinan ja niiden jutusta. (ihan uudessa paikassa, ihan tuntemattomien ihmisten keskellä)

Ne oli tuntenut siinä kohtaa toisensa PÄIVÄN! Ei varmasti Ville sanois siinä kohtaa että: “Joo mä nään Pauliinan ainoana vaihtoehtona ja mennään tästä suoraan finaaliin”

Villestä näki siinä kun se Pauliinalle puhu siellä parvekkeella että se oikeesti välittää eikä haluu olla riidoissa.

Senja tällä hetkellä tuntee varmasti aivan järkyttävän pahaa oloa siitä että muilla menee hyvin ja häntä ei ole huolinut kukaan, sillä miksi muuten olisi halunnut kertoa Pauliinalle, joka sattuu olemaan tuolla hänen PARAS KAVERINSA, mitään tuollaista millä tietää ettei ole ainakaan mitään positiivista vaikutusta kaverinsa juttuun.

Kaiken huipuksi parinvalinnassa kun Ville ihan aiheesta kuittaa Senjalle sanomalla “kiitos” vastaa Senja tähän HYMYLLÄ ja meinaa jopa NAURAA! (katsokaa vaikka itse katsomosta tämä uudestaan)

En syytä Pauliinaa eilisestä riidasta vaan yksinomaan Senjaa, sillä mehän emme kuulleet mitä kaikkea Senja oli Pauliinalle kertonut. Kuulimme vain mitä Pauliina niistä mainitsi Villelle, joten on hyvin mahdollista että Senja on liioitellut ja vähän värikynällä vielä muuttanut asiaa.

Siis millainen ihminen täytyy olla, jotta tuntee hyvää mieltä siitä, että on saanut hankaloitettua parhaan kaverinsa juttua.

Äkkiä tuollaiset ihmiset televisiosta pois!

Sitähän ei näytetty, miten ja millaisessa tilanteessa Senja sen Pauliinalle kertoi, joten aika kärkkäästi olet johtopäätöksiä vedellyt. Senja oikeasti välittää Pauliinasta ja pitää Pauliinaa ja Villeä parhaana parina, eikä hänellä ole mitään syytä aiheuttaa heidän välilleen kismaa. Pauliinan epävarmuus on tullut pitkin kautta esille ja voihan olla että hän on itse tentannut Senjalta, että mitä Ville on Pauliinasta puhunut ja Senja on voinut tyyliin mainita, että alussa se sanoi näin mutta ei se ole ollut muista kiinnostunut vaan välittää susta oikeesti mut epävarmana ihmisenä Pauliina on takertunut tuohon Villen kommenttiin. Tämä siis vain spekulaatiota, koska meistä katsojista kukaan ei voi tietää, minkälainen Senjan ja Pauliinan keskustelu on ollut. Ja tuohon, että "olivat tunteneet toisensa päivän", kyllähän Ville vielä Tiiankin kanssa treffeillä puhui, että olisi valmis vaihtamaan paria jos tulisi joku kiinnostavampi ja samaan aikaan puhui Pauliinalle ihan muuta. Sillon oli kausi kestänyt jo pidempään kuin päivän..

Vierailija
17652/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, että Senjako ei olisi saanut kertoa ystävälleen TOTUUTTA? Ville puhu suhteellisen alussa useampaan kertaan että pitää ovet avoinna, joten tottakai Senja kertoo totuuden kaverille. Ihailtavaa lojaaliutta ystävää kohtaan.

Millaiselle valheelle te oikein tykkäätte perustaa suhteita, kun Senja täällä ykstuumin tuomittiin tuon takia? Tyypillistä typeryyttä, että viestinviejä onkin se paska tyyppi.

Kyllä tuossa ois voinu käyttää maalaisjärkeä, eli mitkä on noitten Villen kommenttien painoarvo tuossa vaiheessa suhteessa nykyhetkeen, ja miten ne voivat siitä huolimatta vaikuttaa Pauliinan mietteisiin Villestä. Senja varmasti huomannut, että Pauliina ei ole mikään maailman itsevarmin ihminen. Toisin sanoen Senja on todella ajattelematon ja hieman yksinkertainen, tai sitten ilkeä. Ja kumpikaan ei ole positiivista.

Vierailija
17653/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliina tarvitsee suhteen, jossa joko

1. tarve tuollaiselle käytökselle lakkaa (jos kyse on jostain traumasta tai muusta ongelmasta)

tai

2. hän ei uskalla käyttäytyä noin paskamaisesti (esim. tasokas ja vanhempi, omanarvontuntoinen mies)

Nyt Ville joutuu kestämään pommitusta, ihan alusta asti. Ja ihan kiitettävästi onkin sietänyt, etenkin kun ei ole itse antanut aihetta siihen.

Villen käytös ei ollut tässä se ongelma. Tilanne voi johtua myös väärinymmärryksestä. Pauliinan ja Villen pitäisi keskustella nyt syvemmin siittä, mistä ja miksi Pauliina suuttui. Mikä tilanteessa ja asioissa sai hänet tuntemaan itsensä niin vihaiseksi ja miksi. Pauliina vaatii myös aikaa jäsentää itselleen tapahtunut ja pyrkiä ottamaan tilanne huomioon realistisesti myös Villen kannalta. Pauliina ilmeisesti otti tuon nyt liian tunnetasolla, eikä toistaiseksi kyennyt ajattelemaan järkevästi.

Vierailija
17654/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella omituinen viimeinen parinvalintaohjelma, luulisi, että rakkautta uhoten valitaan paria, mutta Aurakin suunnilleen tokaisi Jefreylle että haista p*ska ja Pauliina oli kuin myrkkylasillisen kulauttanut kurkkuunsa ja aloitti taas mökötyksen kävellen Villen luo katsoen ensin merkitsevästi Senjaan. Senja oli myrkyn sekoittanut. Miesten vuorosanatkin jokaiselle naiselle oli suunnilleen tuotanto heille vuorosanoiksi määrännyt, siksi se kuulostaa niin paperilta luetulta. Ainoat hurmioituneet toisistaan olivat Patrick ja Anku, Veerakin oli raivonsa hillinnyt ja osasi hyvin näytellä iloista ja onnellista. Ei hän muutenkaan vaikuta pitkävihaiselta kuten Pauliina. 

Vierailija
17655/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa Senjalla olla suht tukalat oltavat tuolla villassa kun muille selviää sen sanomiset. Alexander haukkasi pa*kaa. Eipä tuo Senjan uusi tuleminen putkeen mennyt, päinvastoin.

Vierailija
17656/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, että Senjako ei olisi saanut kertoa ystävälleen TOTUUTTA? Ville puhu suhteellisen alussa useampaan kertaan että pitää ovet avoinna, joten tottakai Senja kertoo totuuden kaverille. Ihailtavaa lojaaliutta ystävää kohtaan.

Millaiselle valheelle te oikein tykkäätte perustaa suhteita, kun Senja täällä ykstuumin tuomittiin tuon takia? Tyypillistä typeryyttä, että viestinviejä onkin se paska tyyppi.

Mä olisin jättäny sen kertomisen ulkomaailmaan enkä pilannut enää tossa vaiheessa toisten välejä

Ulkomaailmassa Pauliina näkee sen kyllä itsekin, ja siinä vaiheessa se on myöhäistä. Itse tuntisin ainakin olevani vähän höynäytetty sekä Villen että Senjan taholta, jos en olisi saanut kuulla. Senja teki oikein Pauliinaa kohtaan, ja muille hänellä tuskin on tarvettakaan olla lojaali.

Tuskin tuo paljastus ois ulkomaailmassa Pauliinaa hetkauttanut lainkaan. Mutta katsojille siinä ei olis ollut viihdettä enää siinä vaiheessa. Oli ainoastaan vaan laskelmoitua ja ilkeää Senjalta kertoa tuo juuri nyt, mutta Senja tulikin takas pelaamaan, tietää itsekin ettei se mitään rakkautta tuolta löydä.

Höpö höpö. Asia paljastu Pauliinalle vasta katsojatulosten julkistamisen jälkeen, joten sitä paitsi todennäköisintä on, että Pauliina on alkanut ihmettelemään mistä katsojille olisi voinut tulla sellainen kuva että Ville pelaa hänellä - > kysynyt Senjalta mitä jaksoissa on näytetty - > Senja kertonut totuuden.

Pauliinalle oli ihan ok, että yli 60 prosenttia katsojista on sitä mieltä, että hän itse manipuloi...

Ei, vaan Jeffreyn mukaan Ville oli heti oma-aloitteisesti mennyt sanomaan Pauliinalle että et todellakaan kontrolloi mua, no worries honey. Ehkä Pauliina uskoo ennemmin rakastaan kuin katsojia.

Vierailija
17657/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellainen tunne että Veera voi sanoa Senjalle pari valittua sanaa. Jakson lopussa näkyi kun Veera ja ja Pauliina jutteli ovensuussa.

Veera ja Janne myös katselivat vakavan näköisinä Villeä ja Pauliinaa siellä penkillä.

Odotan Alexanderin reaktiota. Ja tietysti Senjan itsensä.

Vierailija
17658/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälitti toi Alexina, mie oisin kyl ottanu itelle.

Voisin ottaa omaksi lemmikikseni. Sais selittää myös mun ihmissuhteet mulle. Se vois olla viihdyttävää.

Ei vaan niin pikkusisko fiilis tulee hänestä. Voi toinen. Hän on niin urhea. Peittää vaan tunteensa kun pelkää että hajoaa kameroiden edessä, näin luulen. Meni ihastumaan tohon outoon Alluun. Voih!

Vierailija
17659/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita tätä todellakaan pahalla.

Mut heti alussa kun näytettiin Pauliinan esittelyvideo, niin sen itkuun pillahtaminen kiinnitti huomion ja huomasi et sillä on huonoja kokemuksia tai traumoja jostain aiemmasta parisuhteesta. Ajattelin, että toi nainen tarvitsisi ennemminkin terapiaa, eikä tällaista ohjelmaa, joka on kaikin puolin henkisesti rankka reissu. Olisi hyvä käsitellä vanhat asiat ennen kuin lähtee repimään haavojaan kunnolla auki. Ja eilisessä jaksossa se taisi kokea sitä haavojen repimistä. Siinäkim mielessä Senjalta aika tahditonta lähteä juoruamaan noista Villen alkuajan puheista just tässä vaiheessa.

Vierailija
17660/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina tarvitsee suhteen, jossa joko

1. tarve tuollaiselle käytökselle lakkaa (jos kyse on jostain traumasta tai muusta ongelmasta)

tai

2. hän ei uskalla käyttäytyä noin paskamaisesti (esim. tasokas ja vanhempi, omanarvontuntoinen mies)

Nyt Ville joutuu kestämään pommitusta, ihan alusta asti. Ja ihan kiitettävästi onkin sietänyt, etenkin kun ei ole itse antanut aihetta siihen.

Villen käytös ei ollut tässä se ongelma. Tilanne voi johtua myös väärinymmärryksestä. Pauliinan ja Villen pitäisi keskustella nyt syvemmin siittä, mistä ja miksi Pauliina suuttui. Mikä tilanteessa ja asioissa sai hänet tuntemaan itsensä niin vihaiseksi ja miksi. Pauliina vaatii myös aikaa jäsentää itselleen tapahtunut ja pyrkiä ottamaan tilanne huomioon realistisesti myös Villen kannalta. Pauliina ilmeisesti otti tuon nyt liian tunnetasolla, eikä toistaiseksi kyennyt ajattelemaan järkevästi.

Villen käytös ei todellakaan ole ongelma vaan Pauliinan käytös Villeä kohtaan ja siksi he eivät ole sopiva pari. Pauliina tarvitsee joko toisenlaisen ihmisen tai sitten työstää itsensä kuntoon ennen mitään paria.

On sanonta, että hyvä suhde on sellainen, että se korostaa ja vahvistaa parhaita puoliasi ja huono suhde taas saa huonot puolesi valloilleen. Kyse ei siis ole siitä, että Ville olisi käyttäytynyt huonosti vaan siitä, että tämä ei ole match made in heaven. Pauliinalla taitaa olla jotain ongelmia hänen välittömän ripustautumisensa sekä käytöksensä perusteella ajateltuna. 

Ketju on lukittu.