Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
17621/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten odotellessa toista villaa bileineen ja herkullisine sinkkuineen👌

--kun pienet epäilyksen siemenet on kylvetty..

Sitten ei vaan kuulla juoruja, mitä kukakin mahdollisesti on sanonut/tehnyt, vaan

nä y t e t ä ä n provosoivasti leikattua klippejä.

Tämän perään - ennen oman parin tapaamista uudelleen(=ei keskustelu/selittelymahdollisuutta) - jokainen tahollaan tekee päätöksen, haluaako jatkaa oman parin kanssa vai valitseeko jonkun vieraista sinkuista, joiden kanssa on ollut biletyshauskaa.

Jos tämän jälkeen m o l e m m a t tahoillaan valitsevat palata takaisin oman parin kanssa yhteen, niin pari vasta silloin on "lopullinen". Jos vain toinen valitsee uuden parin, niin ilman paria jäänyt lähtee kotiin...

Vierailija
17622/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ihmetytti, ettei Ankun tankotanssia näytetty yhtään. Nojas vaan yhdessä välissä tankoon. Kuvittelin, että tankotanssia harrastaneena nyt vetäsis vähintään jonkinlaisen roikkumisefektin, mutta ei :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17623/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä palata Auran eiliseen pimppirageen. Ihan todellako kehtaat sanoa ääneen että "musta tuntuu, että sä et välttämättä arvosta mua tarpeeks" ja kun kysyttiin syytä, niin sanoi "Se sushi juttu". Jeff oli sanonut, ettei pidä sushista? 

Jos arvostus parisuhteessa on kiinni tuon kokoluokan asiasta, niin mun parisuhteessa kytee helvetillinen kriisi. Mieheni ei nimittäin voi sietää äyriäisiä ja itse taas rakastan niitä.

Vierailija
17624/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, että Senjako ei olisi saanut kertoa ystävälleen TOTUUTTA? Ville puhu suhteellisen alussa useampaan kertaan että pitää ovet avoinna, joten tottakai Senja kertoo totuuden kaverille. Ihailtavaa lojaaliutta ystävää kohtaan.

Millaiselle valheelle te oikein tykkäätte perustaa suhteita, kun Senja täällä ykstuumin tuomittiin tuon takia? Tyypillistä typeryyttä, että viestinviejä onkin se paska tyyppi.

Mä olisin jättäny sen kertomisen ulkomaailmaan enkä pilannut enää tossa vaiheessa toisten välejä

Ulkomaailmassa Pauliina näkee sen kyllä itsekin, ja siinä vaiheessa se on myöhäistä. Itse tuntisin ainakin olevani vähän höynäytetty sekä Villen että Senjan taholta, jos en olisi saanut kuulla. Senja teki oikein Pauliinaa kohtaan, ja muille hänellä tuskin on tarvettakaan olla lojaali.

Tuskin tuo paljastus ois ulkomaailmassa Pauliinaa hetkauttanut lainkaan. Mutta katsojille siinä ei olis ollut viihdettä enää siinä vaiheessa. Oli ainoastaan vaan laskelmoitua ja ilkeää Senjalta kertoa tuo juuri nyt, mutta Senja tulikin takas pelaamaan, tietää itsekin ettei se mitään rakkautta tuolta löydä.

Höpö höpö. Asia paljastu Pauliinalle vasta katsojatulosten julkistamisen jälkeen, joten sitä paitsi todennäköisintä on, että Pauliina on alkanut ihmettelemään mistä katsojille olisi voinut tulla sellainen kuva että Ville pelaa hänellä - > kysynyt Senjalta mitä jaksoissa on näytetty - > Senja kertonut totuuden.

Pauliinalle oli ihan ok, että yli 60 prosenttia katsojista on sitä mieltä, että hän itse manipuloi...

Vierailija
17625/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITEn aura SEURAA jeffrey IG:ssä??

älkää alapeukuttako vaan kertokaa

Vierailija
17626/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa... Vasta täällä oli yleinen mielipide ainakin puolilla se, että Viuliinalla ei ole aitoja tunteita, ja nyt kun Pauliina huolestu samasta asiasta ja loukkaantu siitä, mistä täälläkin jo ehdittiin syyttää Villeä valehtelusta, niin yhtäkkiä Paukku onkin kohtuuton kiukkupussi ja Ville ei ole tehnyt mitään väärää 😂😂

Vierailija
17627/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ihmetytti, ettei Ankun tankotanssia näytetty yhtään. Nojas vaan yhdessä välissä tankoon. Kuvittelin, että tankotanssia harrastaneena nyt vetäsis vähintään jonkinlaisen roikkumisefektin, mutta ei :D

Entäs jos veti?

Vierailija
17628/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä takotansseilu liittyy tähän. 

Aika kömpelösti otettu sana poll, kysely ja siitä poll dancing...

Siis pole dancing, joka lausutaan samalla lailla

Ei kyllä lausuta samalla lailla

Pole ja poll lausutaan Amerikassa samalla tavoin, mutta en jatka vänkäömistä jos olet eri mieltä, koska off topic

Vierailija
17629/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vähän jäljessä keskustelussa, mutta kun Villen ja Pauliinan riita aiheutti puhetta, niin mua jäi eniten ärsyttämään eilinen kilpailu. Olin kerrankin, että nyt on mielenkiintoinen kilpailu ja saadaan tietää kysymyksiin vastauksia ja asukkaiden reagointia. Odotin oikeasti paljon kilpailulta. Mutta mitä vielä?? Veeran perseenvetkutusta näytettiin kiusallisen pitkään. Ei sillä, hyvinhän se vetkutti, mutta haluaisin oikeasti kuulla kysymyksiä ja vastauksia. Jäi todella harmittamaan.

Näistä kilpailuista sais olla sovelluksessa kokonaiset versiot nähtävissä. Ihan liikaa jää nyt pimentoon olennaisia tapahtumia

Vierailija
17630/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick puheessaan kuvasi Ankua ainoastaan sanoilla kaunis ja söpö, onkohan toi noiden juttu paljon enemmän vaan ulkonäkövetoista?

Todennäköisesti, mutta kaikkihan tuolla pinnallisia ovat. Ei ainoastaan Patrick.

Mä taas en oo juuri Patrickin suusta kuullut juurikaan mitään kommenttia kenenkään ulkonäöstä. Ei oo juuri Ankunkaan ulkonäköä kehunut aikasemmin, siis niin että se olisi päätynyt jaksoihin.

Ja siis kyllä hän varmasti voi aatella mitä tahansa kenenkin ulkonäöstä, mut heti aika alussa oon kiinnittänyt huomiota et ei kommentoi ulkonäköä.

Vierailija
17631/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick petrasi hyvin puheessaan heti sen jälkeen, kun oli kuullut yleisön mielipiteen siitä, että Pankulla on kyse vain fyysisestä vetovoimasta. 😀

Vierailija
17632/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEn aura SEURAA jeffrey IG:ssä??

älkää alapeukuttako vaan kertokaa

Moni tuolla on laittanut kaverinsa pitämään siksi aikaa instatiliä pystyssä

Vierailija
17633/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän Pauliinaakin, hän on varmaan oikeasti rakastunut Villeen ja pelästyi selvästi, kun kuuli ne pelaamispuheet. On saanut siipeensä aiemmin ja nyt sitten Senjan puheet vahvistivat hänen pelkonsa pelaamisesta ja mahdollisesta hylätyksi tulemisesta. Senjan tarkoitus ei välttämättä ollut aiheuttaa mitään pahaa, vaan säästää Pauliinaa tulevalta, kun oli nähnyt ne Villen arpomiset alussa. Mielestäni Niin Villellä kuin Pauliinallakin on aitoja tunteita pelissä, muuten ei noin pahalta tuntuisikaan.

Tuo kuulostaa järkevältä ja voi pitää hyvinkin paikkaansa! Silti minua mietityttää Pauliinan läytäs ottaa vastsan hankalat asiat. Ei tule olemaan helpooa Pauliinan kanssa. Pauliinalla pitäisi olla mies, joka jaksaa ja jolla on kykyjä näjdä Pauliinan reaktioiden läoi. En usko tällä haavaa, että Villestä on siihen.Pauliina tarvisi suhteen, jossa pääsee kasvamaan asioiden yli.

Läytäs = käytös :D

Et muita virheitä bongannut?

Säästin ne sulle ; P

Vierailija
17634/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa... Vasta täällä oli yleinen mielipide ainakin puolilla se, että Viuliinalla ei ole aitoja tunteita, ja nyt kun Pauliina huolestu samasta asiasta ja loukkaantu siitä, mistä täälläkin jo ehdittiin syyttää Villeä valehtelusta, niin yhtäkkiä Paukku onkin kohtuuton kiukkupussi ja Ville ei ole tehnyt mitään väärää 😂😂

Kas kun en ole huomannut. Laskitko oikein prosentit?

Pauliinan käytös johtuu joko epävarmuudesta tai sisäisestä prinsessasta, mutta huonoa se on.

Ja luuliko hän oikeasti, että Ville jää nuotiopaikalle halailemaan nöyryytyksen jälkeen?

Vierailija
17635/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Senja olisi voinut lähteä samalla lentokoneella takaisin kuin millä tulikin. Vaikuttaa lapselliselta ja huono itsetunto paistaa kilometrin päähän. En haluaisi kaverikseni tuollaista ihmistä. Pauliinan käytös aiheutti myötähäpeän myös eilen. Ville parka.

Vierailija
17636/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senja, yök!

Murjottaja, marttyyri ja myrkynkeittäjä Senja on ihan innoissaan kun saa jonkun radiojuontajana parikseen. Ei sitä muu siinä miehessä kiinnosta kuin saada sen kautta jalkaa oven väliin.

Täys bitch

Vierailija
17637/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrick petrasi hyvin puheessaan heti sen jälkeen, kun oli kuullut yleisön mielipiteen siitä, että Pankulla on kyse vain fyysisestä vetovoimasta. 😀

Onneksi ei sortunut sönköttämään rakkaudesta, ois menny maku 😃

Vierailija
17638/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaapa huviks tilanne toisin päin että Ville käyttäytyis noin kun Pauliina, Pauliinan tunnustaessa rakkautta.

Mitäköhän siitä sitten syntyis, ei ainakaan mitään ihanaa katseltavaa.

Jeffrey kiukuttelee Auralle jatkuvasti vielä pahemmin, ja suuri osa on Jeffreyn puolella ja sitä mieltä, että Aura ei osaa keskustella, vaikka Jeffrey itse käytöksellään sai Auran itkemään.

Vierailija
17639/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää meni multa ihan ohi. En muista kuulleeni tuollaista yleisön mielipidettä. Heistä ei tullut yhtään mielipidettä julki.

Vierailija
17640/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten odotellessa toista villaa bileineen ja herkullisine sinkkuineen👌

--kun pienet epäilyksen siemenet on kylvetty..

Sitten ei vaan kuulla juoruja, mitä kukakin mahdollisesti on sanonut/tehnyt, vaan

nä y t e t ä ä n provosoivasti leikattua klippejä.

Tämän perään - ennen oman parin tapaamista uudelleen(=ei keskustelu/selittelymahdollisuutta) - jokainen tahollaan tekee päätöksen, haluaako jatkaa oman parin kanssa vai valitseeko jonkun vieraista sinkuista, joiden kanssa on ollut biletyshauskaa.

Jos tämän jälkeen m o l e m m a t tahoillaan valitsevat palata takaisin oman parin kanssa yhteen, niin pari vasta silloin on "lopullinen". Jos vain toinen valitsee uuden parin, niin ilman paria jäänyt lähtee kotiin...

Ei sitä enää tässä vaiheessa tule

Ketju on lukittu.