Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
17681/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senjan instan ekan kuvan kommentit kertoo aika paljon, käärme.

Vierailija
17682/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, että Senjako ei olisi saanut kertoa ystävälleen TOTUUTTA? Ville puhu suhteellisen alussa useampaan kertaan että pitää ovet avoinna, joten tottakai Senja kertoo totuuden kaverille. Ihailtavaa lojaaliutta ystävää kohtaan.

Millaiselle valheelle te oikein tykkäätte perustaa suhteita, kun Senja täällä ykstuumin tuomittiin tuon takia? Tyypillistä typeryyttä, että viestinviejä onkin se paska tyyppi.

Mä olisin jättäny sen kertomisen ulkomaailmaan enkä pilannut enää tossa vaiheessa toisten välejä

Ulkomaailmassa Pauliina näkee sen kyllä itsekin, ja siinä vaiheessa se on myöhäistä. Itse tuntisin ainakin olevani vähän höynäytetty sekä Villen että Senjan taholta, jos en olisi saanut kuulla. Senja teki oikein Pauliinaa kohtaan, ja muille hänellä tuskin on tarvettakaan olla lojaali.

Tuskin tuo paljastus ois ulkomaailmassa Pauliinaa hetkauttanut lainkaan. Mutta katsojille siinä ei olis ollut viihdettä enää siinä vaiheessa. Oli ainoastaan vaan laskelmoitua ja ilkeää Senjalta kertoa tuo juuri nyt, mutta Senja tulikin takas pelaamaan, tietää itsekin ettei se mitään rakkautta tuolta löydä.

Höpö höpö. Asia paljastu Pauliinalle vasta katsojatulosten julkistamisen jälkeen, joten sitä paitsi todennäköisintä on, että Pauliina on alkanut ihmettelemään mistä katsojille olisi voinut tulla sellainen kuva että Ville pelaa hänellä - > kysynyt Senjalta mitä jaksoissa on näytetty - > Senja kertonut totuuden.

Pauliinalle oli ihan ok, että yli 60 prosenttia katsojista on sitä mieltä, että hän itse manipuloi...

Ei, vaan Jeffreyn mukaan Ville oli heti oma-aloitteisesti mennyt sanomaan Pauliinalle että et todellakaan kontrolloi mua, no worries honey. Ehkä Pauliina uskoo ennemmin rakastaan kuin katsojia.

What?

Ai että Pauliina uskoo enemmän Villeä kuin muita?

Niin? Ehkäpä Ville itse tuntee paremmin kuin sinä kokeeko tulevansa kontrolloiduksi?

Niin, mutta miksi Pauliina ei sitten luota Villen sanaan enemmän kuin Senjan juoruihin?

Ja Senjassa puistattaa eniten tuo, että ei edes yritä rauhoitella Pauliinaa, vaan tuntuu nauttivan draamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17683/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick petrasi hyvin puheessaan heti sen jälkeen, kun oli kuullut yleisön mielipiteen siitä, että Pankulla on kyse vain fyysisestä vetovoimasta. 😀

Tää meni multa ihan ohi. En muista kuulleeni tuollaista yleisön mielipidettä. Heistä ei tullut yhtään mielipidettä julki.

White partyssa kävi ilmi että jostain (Tanjalta tai Rikulta) on varmaa kuullut yleisön mielipiteen siitä, että Panku vain lääppii eikä keskustele. Nyt sitten kerto parinvalinnassa jo rakastumisesta, kun tietää että se näytetään. Sitä ennen oli "ehkä vähän ihastunut tai jotain sinnepäin". Eilen oli kyllä Patrickin, Jannen ja Villen puheet liian siirappisia ja liioiteltuja. Pidin vain Auran rakkaudentunnustuksesta.

Ei Tanja tai Riku puhuneet kuin omista asioistaan.

Ehkä sulle haukku on rakkauden tunnustus. Mulle se kertoo vaan että on epävakaa teinisuhde, jossa vaan opetellaan ihmissuhteiden alkeita.

Musta noissa puheissa ei ollut mitään liioiteltua. Ihmisillä voi olla kauniita tunteita ja kauniita ajatuksia toisistaan, se on ihan normaalia. Ne voi myös sanoa ääneen.

Vierailija
17684/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick puheessaan kuvasi Ankua ainoastaan sanoilla kaunis ja söpö, onkohan toi noiden juttu paljon enemmän vaan ulkonäkövetoista?

Todennäköisesti, mutta kaikkihan tuolla pinnallisia ovat. Ei ainoastaan Patrick.

Mä taas en oo juuri Patrickin suusta kuullut juurikaan mitään kommenttia kenenkään ulkonäöstä. Ei oo juuri Ankunkaan ulkonäköä kehunut aikasemmin, siis niin että se olisi päätynyt jaksoihin.

Ja siis kyllä hän varmasti voi aatella mitä tahansa kenenkin ulkonäöstä, mut heti aika alussa oon kiinnittänyt huomiota et ei kommentoi ulkonäköä.

Itse asiassa Emman ulkonäköä kehui, kumppanin persoonista ei ole sanonut sanaakaan. Eikä nytkään puhunut kuin ulkonäöstä. Mutta sen mitä näitä valokuvamalleja tiedän niin kyllä heillä se toisen ulkonäkö on mikä vie. Vaan ei se väärin ole

On puhunut Ankun luonteesta moneen kertaan useassa jaksossa.

Niin on, Patrick on sanonut Ankusta ainakin, kiltti, maaläheinen, huomaavainen, ihanan olonen ihminen.

Ulkonäköä ei sen sijaan kyllä kovin montaa kertaa ole kommentoinut, jonku kerran sano et ei sun tarvii laittautua ku oot nii kaunis muutenki.

Vierailija
17685/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senja petasi käytöksellään itselleen ja Alexanderille seuraavat lentoliput suomeen.

On katsojien oma häpeä, jos naisen lojaalius ystävää kohtaan tulkitaan juoruiluksi ja vehkeilyksi.

Vierailija
17686/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin huomiota et Veera ei ollut tällä kertaa läheskään niin liikuttunut Jannen puheesta pariseremoniassa kuin aiemmin.

Oli suuttunut päivällä Jannelle. Olisko se?

Tai sit vaan esitys alkaa rapista. Ikävä kyllä Veerasta tulee mieleen että esittää kameroille.

Kieltämättä näytti vähän tekopirteältä. Kyyneleet oli varmaan loppu, niin niitä ei tällä kertaa saatu puristettua.

Vierailija
17687/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick puheessaan kuvasi Ankua ainoastaan sanoilla kaunis ja söpö, onkohan toi noiden juttu paljon enemmän vaan ulkonäkövetoista?

Todennäköisesti, mutta kaikkihan tuolla pinnallisia ovat. Ei ainoastaan Patrick.

Mä taas en oo juuri Patrickin suusta kuullut juurikaan mitään kommenttia kenenkään ulkonäöstä. Ei oo juuri Ankunkaan ulkonäköä kehunut aikasemmin, siis niin että se olisi päätynyt jaksoihin.

Ja siis kyllä hän varmasti voi aatella mitä tahansa kenenkin ulkonäöstä, mut heti aika alussa oon kiinnittänyt huomiota et ei kommentoi ulkonäköä.

Itse asiassa Emman ulkonäköä kehui, kumppanin persoonista ei ole sanonut sanaakaan. Eikä nytkään puhunut kuin ulkonäöstä. Mutta sen mitä näitä valokuvamalleja tiedän niin kyllä heillä se toisen ulkonäkö on mikä vie. Vaan ei se väärin ole

Ja sano se Emmaakin ihanaksi persoonaksi ja luonteen osalta että ovat muutenkin samanlaisia Emman kanssa.

Vierailija
17688/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auran ei tarvis ees katsoo Jeffreyn huonoa käytöstä. Miks se ei vaan anna sille lopputiliä? En ymmärrä. Roikkuu todella huonossa suhteessa.

25 000e...?

Briteissä osallistujat tienaa ohjelman jälkeen todella hyvin esim instan kautta. Pelkästään voitto ei ole se mitä noi tavoittelee, vaan telkkarista tuttuuden tuomaa julkkisroolia ja somenäkyvyttää.

Eiköhän

Vierailija
17689/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, että Senjako ei olisi saanut kertoa ystävälleen TOTUUTTA? Ville puhu suhteellisen alussa useampaan kertaan että pitää ovet avoinna, joten tottakai Senja kertoo totuuden kaverille. Ihailtavaa lojaaliutta ystävää kohtaan.

Millaiselle valheelle te oikein tykkäätte perustaa suhteita, kun Senja täällä ykstuumin tuomittiin tuon takia? Tyypillistä typeryyttä, että viestinviejä onkin se paska tyyppi.

Mä olisin jättäny sen kertomisen ulkomaailmaan enkä pilannut enää tossa vaiheessa toisten välejä

Ulkomaailmassa Pauliina näkee sen kyllä itsekin, ja siinä vaiheessa se on myöhäistä. Itse tuntisin ainakin olevani vähän höynäytetty sekä Villen että Senjan taholta, jos en olisi saanut kuulla. Senja teki oikein Pauliinaa kohtaan, ja muille hänellä tuskin on tarvettakaan olla lojaali.

Tuskin tuo paljastus ois ulkomaailmassa Pauliinaa hetkauttanut lainkaan. Mutta katsojille siinä ei olis ollut viihdettä enää siinä vaiheessa. Oli ainoastaan vaan laskelmoitua ja ilkeää Senjalta kertoa tuo juuri nyt, mutta Senja tulikin takas pelaamaan, tietää itsekin ettei se mitään rakkautta tuolta löydä.

Höpö höpö. Asia paljastu Pauliinalle vasta katsojatulosten julkistamisen jälkeen, joten sitä paitsi todennäköisintä on, että Pauliina on alkanut ihmettelemään mistä katsojille olisi voinut tulla sellainen kuva että Ville pelaa hänellä - > kysynyt Senjalta mitä jaksoissa on näytetty - > Senja kertonut totuuden.

Pauliinalle oli ihan ok, että yli 60 prosenttia katsojista on sitä mieltä, että hän itse manipuloi...

Ei, vaan Jeffreyn mukaan Ville oli heti oma-aloitteisesti mennyt sanomaan Pauliinalle että et todellakaan kontrolloi mua, no worries honey. Ehkä Pauliina uskoo ennemmin rakastaan kuin katsojia.

What?

Niin? Ehkäpä Ville itse tuntee paremmin kuin sinä kokeeko tulevansa kontrolloiduksi?

Niin, mutta miksi Pauliina ei sitten luota Villen sanaan enemmän kuin Senjan juoruihin?

Ja Senjassa puistattaa eniten tuo, että ei edes yritä rauhoitella Pauliinaa, vaan tuntuu nauttivan draamasta.

Mehän ei tiedetä mitä kaikkea Senja on Pauliinalle puhunut. Senjan ainoa tarkoitus oli hiekottaa Villen ja Pauliinan tietä. Mikä sairainta, että nauttii siitä kun aiheutti toiselle pahanmielen ja epävarmuuden. Kammottava muija kerrassaan.

Vierailija
17690/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kirjoittaa Villestä hyvää. Miksi minä näen Villen silmissä eurot? Olen pahoillani.

Ajattelevatkohan nuo parit, että minkälaisen kuvan antavat katsojille itsestään, jos eivät enää olekkaan yhdessä ohjelman jälkeen. Noiden rakkaudentunnustuksien jälkeen olisi melko kornia.

Vierailija
17691/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What?

No jos Senja on toistanut Pauliinalle ne Villen sanat mitä tämä sano jaksoissa, ja Pauliina selvästi sai Villeltä asiaan varmistuksen kun he siitä riitelivät, niin nimenomaanhan Pauliina luottaa Villen sanoihin. Niihin, mitä Ville on sanonut niin, että Pauliina ei kuule.

Vierailija
17692/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick petrasi hyvin puheessaan heti sen jälkeen, kun oli kuullut yleisön mielipiteen siitä, että Pankulla on kyse vain fyysisestä vetovoimasta. 😀

Tää meni multa ihan ohi. En muista kuulleeni tuollaista yleisön mielipidettä. Heistä ei tullut yhtään mielipidettä julki.

White partyssa kävi ilmi että jostain (Tanjalta tai Rikulta) on varmaa kuullut yleisön mielipiteen siitä, että Panku vain lääppii eikä keskustele. Nyt sitten kerto parinvalinnassa jo rakastumisesta, kun tietää että se näytetään. Sitä ennen oli "ehkä vähän ihastunut tai jotain sinnepäin". Eilen oli kyllä Patrickin, Jannen ja Villen puheet liian siirappisia ja liioiteltuja. Pidin vain Auran rakkaudentunnustuksesta.

Ehkä sulle haukku on rakkauden tunnustus. Mulle se kertoo vaan että on epävakaa teinisuhde, jossa vaan opetellaan ihmissuhteiden alkeita.

Musta noissa puheissa ei ollut mitään liioiteltua. Ihmisillä voi olla kauniita tunteita ja kauniita ajatuksia toisistaan, se on ihan normaalia. Ne voi myös sanoa ääneen.

No aika moni oli sitä mieltä, että Tanja juoruili ja paljasti ihan liikaa jaksoista kun tuli taloon. Mm "Ootte ihan yhtä ällöjä kuin telkkarissa."

Ihmeen nopeaa vain Patikin sai kakistettua tunteita ulos, juuri sopivassa kohtaa...

Vierailija
17693/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sano se Emmaakin ihanaksi persoonaksi ja luonteen osalta että ovat muutenkin samanlaisia Emman kanssa.

Ei ole sanonut Emmaa ihanaksi, mutta samanlaisuudesta puhui. Ankusta sanoi, että ihastumisen tunne on muuttunut syvemmäksi. "Söpö" ja "ihana" voi kuvata myös luonnetta.

Vierailija
17694/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä takotansseilu liittyy tähän. 

Aika kömpelösti otettu sana poll, kysely ja siitä poll dancing...

Siis pole dancing, joka lausutaan samalla lailla

Ei kyllä lausuta samalla lailla

Pole ja poll lausutaan Amerikassa samalla tavoin, mutta en jatka vänkäömistä jos olet eri mieltä, koska off topic

Ei muuten lausuta

Vierailija
17695/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika moni oli sitä mieltä, että Tanja juoruili ja paljasti ihan liikaa jaksoista kun tuli taloon. Mm "Ootte ihan yhtä ällöjä kuin telkkarissa."

Ihmeen nopeaa vain Patikin sai kakistettua tunteita ulos, juuri sopivassa kohtaa...

Luojan kiitos, ettei pannu överiksi niinkiin Janne ja Ville.

Vierailija
17696/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEn aura SEURAA jeffrey IG:ssä??

älkää alapeukuttako vaan kertokaa

KERTOKAA

Vierailija
17697/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kirjoittaa Villestä hyvää. Miksi minä näen Villen silmissä eurot? Olen pahoillani.

Ajattelevatkohan nuo parit, että minkälaisen kuvan antavat katsojille itsestään, jos eivät enää olekkaan yhdessä ohjelman jälkeen. Noiden rakkaudentunnustuksien jälkeen olisi melko kornia.

Eiköhän noista jokainen isompia tunteita vannonut pari ainakin yritä ulkomailmassa jatkaa juttua, joillain se varmaan kaatuu muutamassa viikossa tai viimeistään joidenkin kuukausien päästä.

Vierailija
17698/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuka tahansa muu voittaa mutta ei Jeffrey tai Patrick.

Jeffrey on itsekeskeinen kiukuttelija, mikä ei varmaan ole jäänyt kenellekään epäselväksi.

Patrick taas on pelannut täysillä ja usein törkeästi, ja vetänyt raivostuttavaa esitystä koko kauden.

Toisaalta Ankulle ja varsinkin Auralle soisin voiton yksistään.

Vierailija
17699/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä takotansseilu liittyy tähän. 

Aika kömpelösti otettu sana poll, kysely ja siitä poll dancing...

Siis pole dancing, joka lausutaan samalla lailla

Ei kyllä lausuta samalla lailla

Pole ja poll lausutaan Amerikassa samalla tavoin, mutta en jatka vänkäömistä jos olet eri mieltä, koska off topic

/ˈpoʊl/ näin lausutaan molemmat

Ei muuten lausuta

Vierailija
17700/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auran ei tarvis ees katsoo Jeffreyn huonoa käytöstä. Miks se ei vaan anna sille lopputiliä? En ymmärrä. Roikkuu todella huonossa suhteessa.

No eihän se nyt tuolla voi alkaa enää vaihtamaan

Ketju on lukittu.