Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kuka tahansa muu voittaa mutta ei Jeffrey tai Patrick.
Jeffrey on itsekeskeinen kiukuttelija, mikä ei varmaan ole jäänyt kenellekään epäselväksi.
Patrick taas on pelannut täysillä ja usein törkeästi, ja vetänyt raivostuttavaa esitystä koko kauden.
Toisaalta Ankulle ja varsinkin Auralle soisin voiton yksistään.
Miten patrick on pelannut?
Ei taida Senjalla montaa ystävää villassa enää olla. Sen verran jäätäviä katseita sai parinvalinnassa ja sen jälkeen osakseen. Saattaa Alexanderiakin jonkin verran kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Fiilaan Veeraa! Tuolla se kokkaa ja siivoo viikko toisensa jälkeen ja ehkä muut ei kiitä. Harmittais minuakin. Janne ei nyt ihan hoksaa.
Jannesta paljastui pieni kiusaaja, naurattaa muita "naisensa" kustannuksella.
No onhan siinä vähän salkkariUllaa tuossa käytöksessä.
Näyttelee muuten paremmin.
Veeralla on kaunein suun seutu.
Tuo naisen ulkonäön kehuminen on niin tavanomainen juttu että olisi ennemminkin kummallista että sitä ei kehuttaisi.
Mäkin oon kuullut olevani kaunis niin v***un monta kertaa että jos mies tai kuka vaan haluaa tehdä vaikutuksen niin olis paras huomioida jotain muuta.
Ootteko katsoneet esittelyvideot? Patrick sanoo että kaikki naiset on kauniita :D se siitä pinnallisuudesta, mun mielestä
Mä niin toivon että Veera ei voita! Hirveää esittämistä ja suunnitelmallista showta koko kausi hänen osaltaan. :( Tarkkaan valitsi Jannen jota kukaan muu ei huolinut ja tiesi pääsevänsä sen kanssa pitkälle. Livenä yliopistollakin Veera on aina muut jyräävä ja omaa etuaan ajava ja on tuolla kyllä ihan rahankiilto silmissä. Hänhän oli ennen tuonne menoaan katsonut kaikkien maiden kaudet ja hionut sitä kautta pelitaktiikkaansa. Ulosotto-Janne oli hyvä pelikaveri kun tarvitsee yhtä kipeästi rahaa.
Shirley on Marbellassa huomenna varmaan putoaa joku pari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeffrey on itsekeskeinen kiukuttelija, mikä ei varmaan ole jäänyt kenellekään epäselväksi.
Patrick taas on pelannut täysillä ja usein törkeästi, ja vetänyt raivostuttavaa esitystä koko kauden.
Mennyt ihastumaan Ankuun.
Vierailija kirjoitti:
Alexina näyttää tosi paljon vanhemmalta ja kypsemmältä, jotenkin unohtuu että hänkin on hirveän nuori, vasta 23.
Alexina on ehdottomasti mun suosikki noista naisista tuolla. Kaunis, tumma kaunotar, joka vaikuttaa ihan fiksulta ja ajattelevalta.
Täällä kun on toitotettu ettei Villeä ja Pauliinaa ole testattu, no nyt testataan. Jos saavat selvitettyä tuon eilisen riidan niin ovat jatkossa vahvempia.
Mää en jaksa vängätä kuka voittaa. Mulle on ihan sama, kunhan se yksi mun lempipari elää onnellisina elämänsä lopouun asti. Siis vaatimustaso matala hah hah...
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun on toitotettu ettei Villeä ja Pauliinaa ole testattu, no nyt testataan. Jos saavat selvitettyä tuon eilisen riidan niin ovat jatkossa vahvempia.
Minulle Paukku jo näyttänyt tyylinsä. Ei iske.Hankala luonne. Aurakin mukavempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexina näyttää tosi paljon vanhemmalta ja kypsemmältä, jotenkin unohtuu että hänkin on hirveän nuori, vasta 23.
Alexina on ehdottomasti mun suosikki noista naisista tuolla. Kaunis, tumma kaunotar, joka vaikuttaa ihan fiksulta ja ajattelevalta.
Oon samaa mieltä tosta fiksusta ja ajattelevasta. Oli hämmentävää, miten muut asukkaat tuntu pitävän häntä kaikkein yksinkertaisimpana?! Mun mielestä taas on tuntunut siltä, että hän on ainoa, jolla on oikeasti fiksut ja mielenkiintoiset jutut. Osaa nähdä ja kertoa mielenkiintoisia pointteja asioista ja maailmasta. Ehdottomasti se ihminen, johon ite haluisin tutustua eniten noista kaikista.
Mä en oikeen ymmärrä tuota Veeran hehkutusta. Jonkinlainen lämpö ja aitous huutaa poissaolollaan. Siivoaa juu ja tekee aamupalat kaikille, tekee myöskin asiasta aikamoisen numeron eikä tasan tarkkaan tekisi yhtään aamupalaa jos ei itse hyötyisi siitä jotenkin. (suosio)
Olen myös kiinnittänyt huomiota Veeran keskustelutaitoihin. Veera ei koskaan oikeen kommentoi muiden juttuja, vaan paasaa omiaan aina pääälle.
Esimerkki:
Anku: Mulla on kyllä tullu tosi hyvä fiilis Patrikista mutta jännittää silti toi pariseremonia.
Normaalin, hyväkäytöksisen ihmisen vastaus: Hieno kuulla! Niin mikäs siinä jännittää?
Veeran vastaus: Mul on ikävä Jannee. Missähän se on.
Ei siis reagoi toisen sanomiseen mitenkään vaan menee heti omiin asioihinsa. Hän muistuttaa tosi paljon erästä vanhaa (syystä) kaveriani, joka aina korosti miten on niin toimelias, avulias, auttaa kavereita, hyvä kaikessa jne... Todellisuudessa saattoi "auttaa" vaan niin että oli varmasti paljon yleisöä ja tämän jälkeen teki valtavan numeron siitä miten hyvä ihminen hän onkaan. Veerasta tulee samanlaiset vibat. Ei ole vilpitön.
Paukkua pitää miellyttää. Todella itsekeskeinen ajattelumalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää en enää jaksa lähteä vänkäämään tuosta Patrickin "pelaamisesta". Joku/jotku täällä on nyt selkeesti päättänyt että Patrick vaan pelaa ja tulkitsee sen kaikki tekemisen ja sanomiset jonain pelinä
Katsoin vasta ton eilisen jakson. Oikeesti Senja ja Pauliina kyl ansaitsee ton jälkeen kaiken paskan mitä niskaansa saavat. Oikeesti minkä takia Senja tonne menee kylvämään riitaa "bestiksensä" ja hänen kumppanin välille ja sit tyytyväisenä myhäilee kun sai aikaan draamaa. Ja toinen on toi Pauliinan käytös parinvalinnassa. Melkein toivoin et Villellä olis ollu pokkaa sen Pauliinan kommentin jälkeen sanoo et oottakaas vaihdan valintani Alexinaan/Tanjaan. Oikeesti niin lapsellisia noi Senja ja Pauliina et ei huhhuh. Pisti kyl vihaks. Kaikki sympatia Villelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auran ei tarvis ees katsoo Jeffreyn huonoa käytöstä. Miks se ei vaan anna sille lopputiliä? En ymmärrä. Roikkuu todella huonossa suhteessa.
25 000e...?
Mitkä mahdollisuudet tuolla parilla oikeasti on voittoon? Tasan 0%
Veera on aina myös että minä. Katsokaa minua. Kuulettehan minua, kun huudan. Minä minä........miksi edes noin nuoria päästetään tuonne. Ikärajaa sais nostaa siihen 25.een vuoteen.
Patrick tarkoitti varmasti luonnetta kun sanoi että Anku on niin söpö että sille ei voi mököttää pitkään.