Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö muutkin maat tota samaa kuvaispaikkaa/villaa Love Islandissa?
Vai onko ne vain sisustettu/tehty piha samanlaiseksi joka paikassa?
Sama sisustus ja elementit, esim se että kaikki nukkuu samassa makkarissa
Vierailija kirjoitti:
Missä ne Senjalle tarkoitetut käärme kommentit? En löytänyt Senja instasta.
Heti ekassa kuvassa
Tiivistys eilisestä:
Tankotanssikisa oli katsojien aliarvioimista, pitäisi olla muutakin sisältöä kuin se*si. Samoin Veeran tyyli, muilla housut...
Senjan uusi hiustyyli. Ottanut onkeensa palautteesta?
Pauliina ei ole tottunut minkäänlaiseen kritiikkiin ja siksi meni pois tolaltaan. Ei olekaan 100% rakastettu ja voittokaan ei ole ihan taattu, kuten on saattanut luulla.
Hääästäk. Sanotaanko radiossa noin? Ei enää viestejä Allulle.
Melkoinen love island. Taitaa olla Anku ja Pate ainoat noista, kenestä voisi tulla oikea pari ohjelman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ville oli niin tohkeissaan siinä, kun oli sanomassa , että on rakastunut, huomasi, että jännitti ja, että oli iso asia...mutta siinä myös selvis, että ei tunne tyttöään vielä kovin hyvin, koska ajatteli, että tällä eleellä saisi Pauliinan unohtamaan ärtymyksensä, isku vasten kasvoja oli kova, kun Pauliinan reaktio olikin tokaista bestikselleen 'aika paksua, en usko!'. Jotenkin surullista, että se ensimmäinen rakkaudentunnustus meni nyt näin, jäi kyllä paska maku suuhun. Täällä eilen noiden riitaklippien jälkeen peräänkuilutettiin, että riita ja sen selvittäminen aikuismaisesti, voisi antaa vahvemman kuvan pareista, uskotteko te, että V&P selvittivät tän vielä samana iltana? Nythän molemmat on loukkaantuneita.
Luulen, että Pauliina nauttii tilanteesta, kun häntä lepytellään ja koitetaan kehuilla ja kauniilla sanoilla saada hyvälle tuulelle. Ei vaan ymmärtänyt, että meni liian pitkälle, kun reagoi Villen rakkaudentunnustukseen noin. Tais tulla Pauliinalle yllätyksenä, kun Ville ei halunnutkaan jäädä keskustelemaan parinvalinnan jälkeen.
Luulen että Pauliina jäätyi siksi, kun on itse ihan rakastunut ja luullut että Villekin on, ja kun sitten kisassa tuli esiin se V:n pelaamisjuttu ja Senja syötti myrkkyä, niin P tuntee itsensä täysin petetyksi. Yritäpä siinä hymyillä. Tuollahan osa pelaa, ja vaikeampi tietää kuka niin tekee. Entä jos se onkin just se oma valinta?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Pauliina jäätyi siksi, kun on itse ihan rakastunut ja luullut että Villekin on, ja kun sitten kisassa tuli esiin se V:n pelaamisjuttu ja Senja syötti myrkkyä, niin P tuntee itsensä täysin petetyksi. Yritäpä siinä hymyillä. Tuollahan osa pelaa, ja vaikeampi tietää kuka niin tekee. Entä jos se onkin just se oma valinta?
Ja minä olin luullut, että Pauliina pelaa koko ajan Villellä...
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen love island. Taitaa olla Anku ja Pate ainoat noista, kenestä voisi tulla oikea pari ohjelman jälkeen.
Toistaseks lähinnä fyysistä vetovoimaa. Nähtäväks jää ohjelman ulkopuolella mihin kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Hitto noi Veeran vaatteet.. Sä olet televisiossa, et räkälässä työkeikalla twerkkaamassa vanhoille miehille.
Mauton ja itsestään epävarma kun takapuoli taitaa olla ainoa millä saa vastakkaiselta sukupuolelta huomiota.
UK versiossa kaikki tais olla bikinit päällä tossa, oliko miehillä jotkut pikkushortsit?
Senja on joskus blogissaan kertonut ettei hänellä ole paljoa ystäviä eikä Iisalmessa hänestä moni pitänyt
Eiköhän nyt kaikille ole selvillä syy.
T. Iisalmesta lähtöisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä takotansseilu liittyy tähän.
Aika kömpelösti otettu sana poll, kysely ja siitä poll dancing...
Siis pole dancing, joka lausutaan samalla lailla
Ei kyllä lausuta samalla lailla
Vierailija kirjoitti:
Apin kysely...Veera , Janne ja Senja muka kuumottavin kolmiodraama. Ei kyllä takuulla ollut. Paljon kauemmin jappasivat sitä Anku Patrick Emma keissiä ja kovemmin. Enkä oo Anku et Patu fani. Se Veera Senja Janne juttu meni keveemmi ohi ja kesti vain pari jaksoo.
Ei se siitä kestosta ole kiinni
Mistä edes tiedätte onko Senja sanonut jotain? Voihan Pauliina olla suuttunut vaikka mistä? Spekulaatiota kaikki.
Patrik harjoitteli paripuhetta...herra näköjään tietää miten miellyttää katsojia..varsinki naisia.ja saada huomiota ja suosiota.ei tuu pitkään oleen Anku kaa arjessa.tarvii rockimman ja sporttisemman mimmin.anku vähiten liikunnallisin noista
Vierailija kirjoitti:
Mistä edes tiedätte onko Senja sanonut jotain? Voihan Pauliina olla suuttunut vaikka mistä? Spekulaatiota kaikki.
No ei tuossa mikään Sherlock tarvitse olla.
Tuli eilen niin paha mieli Villen puolesta! Se oli niin innoissaan ja sanoi aiemmin jo hetken aikaa tienneensä rakastavansa. Oli vähän väärä hetki kertoa asia mutta silti, Pauliinan käytöstä en ymmärrä. Toivon kuitenkin että saavat asiat vielä selvitettyä. Ville vaikuttaa ihanalta.
Veeran kannan ymmärrän joo, mutta vei ehkä vähän liian pitkälle jutun, Janne kuitenkin vitsillä alunperin heitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se Ville kiitteli Senjaa? Vai oliko se ironiaa? Ei ihan auennut. Harmi että Pauliina oli tuollainen jääprinsessa tässä lopussa. Tosin en ihmettele että porukka alkaa tässä lopussa väsymään toisiinsa. Musta ihmeen vähän onkin hajoiltu ja itketty vs.esim. Big Brother.
Eikö tuo nyt ollut ihan itsestäänselvää? Kiitti varmaan siitä miten ihana ystävä Senja on.
Joo, sori tyhmä kysymykseni. En ole seurannut sarjaa kuin ihan alussa muutaman jakson ja jälleen tällä viikolla. Onneksi tän palstan avulla pääsee hyvin kärryille myös :D Suosikkini on Veera, mielestäni talon vähiten yksioikoinen persoona.
Mulla tulee niin mieleen, että Villen äiti katsoo tätä ohjelmaa ja toivon, että äiti osaa avata suunsa ja kertoa vähän elämäntotuuksia siitä, millaista käytöstä on lupa odottaa toiselta osapuolelta. Tai miksei isä niin ei aina syytetä kaikesta "hirviöanoppia". Olisin niin toivonut, että omat vanhempani olisivat osanneet ohajata minua parempaan suuntaan, kun parikymppisenä ripustauduin huonoon suhteeseen.
Ovat tietysti seuranneet toisiaan teeveestä Love Islandilla. Mielenkiinto herännyt jo sillon.