Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Shirlyn syksy näyttää kieltämättä todella kiireiseltä, juontaahan hän joka viikko tätä sarjaa :D
"Hän tulee reissaamaan viikoittain Suomen ja Espanjan väliä töiden takia." lähde: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/0bae0d6c-12c3-4dfb-8e51-1d5b388a…
Veera on hauska ja sponttaani, muttri kestä torjutuksi tulemista. Jo heti eka valinnassa Veera harmitteli sitä, että sai pakit ja vielä kahdet, eikä ole tottunut pakkeihin. Myös venekisassa Veeralla otti koville häviö. Eilisessä jaksossa tuli sama, että Veera tunsi Jannen torjuvan hänet väheksymällä Veeraa "vain " sanalla. Erikoista, että Veeran itsetunto ei kestä arvostelua, vaikka on niin räväkkä. Voisiko joku avata?
Onko tuolla apissa ennen ollut tuollaisia artikkeleita, joihin summattu tapahtumia kirjallisessa muodossa? Itse en muista, et olis..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, että Senjako ei olisi saanut kertoa ystävälleen TOTUUTTA? Ville puhu suhteellisen alussa useampaan kertaan että pitää ovet avoinna, joten tottakai Senja kertoo totuuden kaverille. Ihailtavaa lojaaliutta ystävää kohtaan.
Millaiselle valheelle te oikein tykkäätte perustaa suhteita, kun Senja täällä ykstuumin tuomittiin tuon takia? Tyypillistä typeryyttä, että viestinviejä onkin se paska tyyppi.
Mä olisin jättäny sen kertomisen ulkomaailmaan enkä pilannut enää tossa vaiheessa toisten välejä
Ulkomaailmassa Pauliina näkee sen kyllä itsekin, ja siinä vaiheessa se on myöhäistä. Itse tuntisin ainakin olevani vähän höynäytetty sekä Villen että Senjan taholta, jos en olisi saanut kuulla. Senja teki oikein Pauliinaa kohtaan, ja muille hänellä tuskin on tarvettakaan olla lojaali.
Tuskin tuo paljastus ois ulkomaailmassa Pauliinaa hetkauttanut lainkaan. Mutta katsojille siinä ei olis ollut viihdettä enää siinä vaiheessa. Oli ainoastaan vaan laskelmoitua ja ilkeää Senjalta kertoa tuo juuri nyt, mutta Senja tulikin takas pelaamaan, tietää itsekin ettei se mitään rakkautta tuolta löydä.
Vierailija kirjoitti:
Veera on hauska ja sponttaani, muttri kestä torjutuksi tulemista. Jo heti eka valinnassa Veera harmitteli sitä, että sai pakit ja vielä kahdet, eikä ole tottunut pakkeihin. Myös venekisassa Veeralla otti koville häviö. Eilisessä jaksossa tuli sama, että Veera tunsi Jannen torjuvan hänet väheksymällä Veeraa "vain " sanalla. Erikoista, että Veeran itsetunto ei kestä arvostelua, vaikka on niin räväkkä. Voisiko joku avata?
Lisään vielä, että Veeran toiminta tuli Jannellekkin yllätyksenä. Janne sanoi, ettei tiennyt Veeran suuttuvan tuosta ja Veera vastasi, että sitten Janne ei tunne häntä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tanjaa haukuttiin täällä kevytkenkäiseksi ja moitittiin siitä, että hänellä on jatkuvasti uusi mies kiikarissa, kun taas Patrick on käyttäytynyt ihan samallain, nussinutkin kahden kanssa, ja hänen kohdalla todetaan vaan että vooi, mitä sitten, aiempien kanssa ei kolahtanut? Ei Tanjallakaan kolahtanut, ja hän sentään yrittää löytää tuolta jonkun, niin kuin asiaan kuuluu. Hyvä vaan että ei ole niin kuin Sami, joka vain hengasi kavereiden kanssa.
Ja taas lähtee.. etkö keksinyt nyt mitään Ankua mollaavaa?
Ei räväkkyys ja ulospäinsuuntautuneisuus ole sama kuin hyvä itsetunto. Ja joillakin voi olla vahva oikeudentunto ja tuo Jannen toiminta (vaikka olisi ollut lipsahdus) saattaa triggeröidä tällaisen ihmisen.
Tuolla on yksi aidosti täysin toisiinsa rakastunut pari. Vain yksi, ikävä kyllä. Lopuilta oikeasti toisistaan kiinnostuneilta, - riittävän pitkälle tutustumisessa päässeiltä pareilta puuttuu balanssi täysin.
Mielenkiintoista nähdä miten asiat etenee, vaikka tuskin voittajien suhteen kummempia yllätyksiä enää tulee.
Kumman puolella ootte tossa Pauliinan ja Villen riidassa? Mun mielestä Ville ei oo tehny mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että Veeran toiminta tuli Jannellekkin yllätyksenä. Janne sanoi, ettei tiennyt Veeran suuttuvan tuosta ja Veera vastasi, että sitten Janne ei tunne häntä tarpeeksi.
Veera myös lohkaisi Ankulle, ettei Patrickissa oo muuta vikaa, paitsi se, ettei valinnut mua. Tuo oli tosin heitto. Mulle alkaa vasta nyt pikkuisen aukeamaan Veeran luonne. Hänhän on vielä aivan, miten sen nyt sanoisi, etten pahasti sano. No, vielä tunnetasoltaan aloittanut kypsymistään. Hyvin nuori ja vielä haavoittuvainen vaikka onkin räväkkä. Ei vielä kestä häviötä eikä syrjäytymistä. Onkin paljon esillä ja tykkää olla huomion keskipisteenä. Varmasti silti mukava ja hauska.
Vierailija kirjoitti:
Ei räväkkyys ja ulospäinsuuntautuneisuus ole sama kuin hyvä itsetunto. Ja joillakin voi olla vahva oikeudentunto ja tuo Jannen toiminta (vaikka olisi ollut lipsahdus) saattaa triggeröidä tällaisen ihmisen.
Tuohan oli Veeralta silkkaa teatteria, siksi se meni Janneltakin yli ymmärryksen. Veera itsekin näytti siellä päiväkirjahuoneessa istuessaan siltä että sitä huvitti tuo hänen ylinäytelty reaktio. Käsienasentoja ja jankkausta myöten.
Tottakai Villen puolella oon. Harmittaa hänen puolesta, ansaitsis sen perusteella mitä siitä on näytetty paljon parempaa.
No onneks Suomessa jo odottaa varmasti monia kiinnostuneita niin eiköhän Villekin löydä jonkun juuri hänelle sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Kumman puolella ootte tossa Pauliinan ja Villen riidassa? Mun mielestä Ville ei oo tehny mitään väärää.
Mun mielestä tää on itsestäänselvää että Pauliina ylireagoi ja käyttäytyi törkeesti villee kohtaan. Sitä paitsi onhan Pauliina itekkin sanonut päiväkirjahuoneessa jossai vaihees ohjelmaa että "Ville ei oo ainut kenet hän näkee ja pitää ovet avoinna" tms. Joten naurettavaa suuttuu jos Ville on ekojen päivien aikana sanonut samaa
Vierailija kirjoitti:
Omaan erittäin vahvan oikeudentunnon, mutta silti tuon episoodin laitan ennemminkin Veeran lapsekkuuden piikkiin. Oppii varmasti käsittelemään ristiriitatilanteita rakentavammin kasvaessaan.Enkä sano tätä pahalla. Nuorihan Veera onkin. Jannea mietin. Tulikohan Jannella ajatus, että pitääköhän hänen tästä lähtien miettiä enemmän sanomisiaa, etrei Veera loukkaannu. Tuo ajatus voi ahdistaa Jannea. Aika näyttää. Ohjelman jälkeen näemme ovatko yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Pauliina on käyttäytynyt omituisesti alusta asti ja ne jääkaudet ovat sellaista, mitä en omalta kumppaniltani pystyisi sulattamaan.
Ville on edennyt suhteessa niin, että elämässä on muutakin kuin Pauliina eikä se tuntunut Pauliinaa haittaavan, koska hänellä oli Senja.
Villen ulkonäkö on vähän kusipäinen, mutta meille ei ole näytetty mitään siihen viittaavaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kohtuuton vaatimus. Olisi pitänyt vrk tuntemisella päättää, että tämä on SE, Hän. Senjalta kurja temppu. Pauliina lankes kaverinsa juoneen ja kärsijänä on itselleen tärkein kilpakumppani. Kuka tietää, Mahdollisesti jopa tulevaisuuden aviomies.. Jos jaksaa tollasta.
Helppo se on täällä huudella kyllä, tiedä miten itse reagoisi yhtään mihinkään. Varmasti kaikista kuoriutuu ihan uusia puolia tuossa ympäristössä. - Ja nuoruus! Se on kyllä taakka 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaan erittäin vahvan oikeudentunnon, mutta silti tuon episoodin laitan ennemminkin Veeran lapsekkuuden piikkiin. Oppii varmasti käsittelemään ristiriitatilanteita rakentavammin kasvaessaan.Enkä sano tätä pahalla. Nuorihan Veera onkin. Jannea mietin. Tulikohan Jannella ajatus, että pitääköhän hänen tästä lähtien miettiä enemmän sanomisiaa, etrei Veera loukkaannu. Tuo ajatus voi ahdistaa Jannea. Aika näyttää. Ohjelman jälkeen näemme ovatko yhdessä.
Kuinka moni meistä oli valmis parisuhdeguru syntyissään? En minä ainakaan.
pauliina alkoi jo melkein itkemään silloin kun tuli se kysymys kuinka monta luulee että ville pelaa pauliinalla
Ehkä tuotanto on käskeny senjan toimimaan noin että draamaa pukkaa