Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
17541/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman puolella ootte tossa Pauliinan ja Villen riidassa? Mun mielestä Ville ei oo tehny mitään väärää.

Mun mielestä tää on itsestäänselvää että Pauliina ylireagoi ja käyttäytyi törkeesti villee kohtaan. Sitä paitsi onhan Pauliina itekkin sanonut päiväkirjahuoneessa jossai vaihees ohjelmaa että "Ville ei oo ainut kenet hän näkee ja pitää ovet avoinna" tms. Joten naurettavaa suuttuu jos Ville on ekojen päivien aikana sanonut samaa

Totta, en aluksi ajatellutkaan asiaa mutta nyt kun sanoit niin tuli heti mieleen joku jakso missä Pauliina sano just niin ettei oo varma niiden jutusta ja katselee josko tulis muita potentiaalisia.

Vierailija
17542/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään pahaa Veeran käytöksessä. Hän antoi Jannen tulla selvittämään asiaa ja kääntyi hänen puoleensa heti, kun sai tunteilleen vahvistusta (Janne haluaa oppia tuntemaan paremmin). Sen sijaan Pauliina pystyttää muurin, jonka yli toisella ei ole mitään asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17543/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman puolella ootte tossa Pauliinan ja Villen riidassa? Mun mielestä Ville ei oo tehny mitään väärää.

Mun mielestä tää on itsestäänselvää että Pauliina ylireagoi ja käyttäytyi törkeesti villee kohtaan. Sitä paitsi onhan Pauliina itekkin sanonut päiväkirjahuoneessa jossai vaihees ohjelmaa että "Ville ei oo ainut kenet hän näkee ja pitää ovet avoinna" tms. Joten naurettavaa suuttuu jos Ville on ekojen päivien aikana sanonut samaa

Totta, en aluksi ajatellutkaan asiaa mutta nyt kun sanoit niin tuli heti mieleen joku jakso missä Pauliina sano just niin ettei oo varma niiden jutusta ja katselee josko tulis muita potentiaalisia.

Käsittääkseni Pauliinaa häiritsi eniten se, että viikon loppuna Ville oli sanonut rakkautta ensisilmäyksellä ja nyt Pauliinalle selvisi ettei asia olisi näin. Olen itse silti Villen puolella, koska kaikki noi on tuolla höpöttänyt kaikenlaista.

Vierailija
17544/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että jännä juttu miks Senja ei sitä sitten kertonut että Pauliinakin näin sanoi...

Vierailija
17545/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se Ville kiitteli Senjaa? Vai oliko se ironiaa? Ei ihan auennut. Harmi että Pauliina oli tuollainen jääprinsessa tässä lopussa. Tosin en ihmettele että porukka alkaa tässä lopussa väsymään toisiinsa. Musta ihmeen vähän onkin hajoiltu ja itketty vs.esim. Big Brother.

Vierailija
17546/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne Senjalle tarkoitetut käärme kommentit? En löytänyt Senja instasta.

Vierailija
17547/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin vasta äsken katsoa eilisen jakson ja voi kun mua säälitti Ville :( Siitä todellakin huomasi miten jännittynyt oli tunnustaessaan rakastumisensa ja näki myös, että Pauliinan "en usko, aika paksua" kolahti ja satutti oikeasti. Eikä ihme, aika tylyä ja kylmää käytöstä. Ja kun kaiken lisäksi en ymmärrä mitä väärää Ville on muka tehnyt?! Joo, muistan kun alkujaksoissa jotain heitti miten muutkin vaihtoehdot vielä avoimina, kun vasta tavanneet yms. Ilmeisesti siitä Senja oli mennyt draamailemaan Pauliinalle enkä tiedä onko esittänyt asian liioittelevasti tmv vai onko Pauliina vain itse totaalisesti ylireagoinut. Ei kai kukaan voi odottaa, että muutaman päivän jälkeen pitää olla 100% varma tunteistaan ja suunnitella jo loppuelämää yhdessä? Eikä tollainen kommentti sitä poista, ettei olis voinut aidosti olla kiinnostunut Pauliinasta jo silloin ja innostua vaikka ensisilmäyksellä. Kuka tahansa järkevä ihminen pitää silti silmät auki vielä tossa kohtaa, kun ei tunne toista oikeasti ollenkaan. Ja vielä kun tollaseen ohjelmaan lähtenyt missä erityisesti ideana tutustua porukkaan "siinä mielessä". Mutta tosiaan en itse ainakaan oo viikkoihin enää kuullut tai nähnyt Villen tekevän/sanovan mitään mikä osoittais hänen pelaavan Pauliinalla tai ettei tykkäis siitä aidosti ja olis kiva ja kiltti sille tuolla.

Mua myös vähän säälitti Jeff. En kauheesti edes tykkää siitä (paitsi ulkonäöstä), mutta silti. Vaikka Aura siinä syyllisti miten keskustelu sen kanssa on mahdotonta niin musta se oli kyllä Aura itse, jonka takia se ei sujunut. Jeffhän puhui ihan asiallisesti ja nätisti siinä.

Vierailija
17548/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan molempien. Mut ei haittais vaikka Senja tippuis tuolta just nyt, toivottavasti on kuitenkin ensimmäisten putoajien joukossa milloin se sitten tapahtuukaan. 

Vierailija
17549/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se Ville kiitteli Senjaa? Vai oliko se ironiaa? Ei ihan auennut. Harmi että Pauliina oli tuollainen jääprinsessa tässä lopussa. Tosin en ihmettele että porukka alkaa tässä lopussa väsymään toisiinsa. Musta ihmeen vähän onkin hajoiltu ja itketty vs.esim. Big Brother.

Eikö tuo nyt ollut ihan itsestäänselvää? Kiitti varmaan siitä miten ihana ystävä Senja on.

Vierailija
17550/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarkastinen kiitos siitä, että kylvänyt riitaa hänen ja Pauliinan välille, vieläpä täysin turhasta ja naurettavasta jutusta.

Vierailija
17551/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaapa huviks tilanne toisin päin että Ville käyttäytyis noin kun Pauliina, Pauliinan tunnustaessa rakkautta.

Mitäköhän siitä sitten syntyis, ei ainakaan mitään ihanaa katseltavaa.

Vierailija
17552/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, että Senjako ei olisi saanut kertoa ystävälleen TOTUUTTA? Ville puhu suhteellisen alussa useampaan kertaan että pitää ovet avoinna, joten tottakai Senja kertoo totuuden kaverille. Ihailtavaa lojaaliutta ystävää kohtaan.

Millaiselle valheelle te oikein tykkäätte perustaa suhteita, kun Senja täällä ykstuumin tuomittiin tuon takia? Tyypillistä typeryyttä, että viestinviejä onkin se paska tyyppi.

Mä olisin jättäny sen kertomisen ulkomaailmaan enkä pilannut enää tossa vaiheessa toisten välejä

Tämä S-ystävä aiheutti juuri sen että P-ystävänsä tuskin enää voittaa rahoja. Mutta hei, oli lojaali!

Vierailija
17553/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö muutkin maat tota samaa kuvaispaikkaa/villaa Love Islandissa?

Vai onko ne vain sisustettu/tehty piha samanlaiseksi joka paikassa?

Vierailija
17554/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdin vasta äsken katsoa eilisen jakson ja voi kun mua säälitti Ville :( Siitä todellakin huomasi miten jännittynyt oli tunnustaessaan rakastumisensa ja näki myös, että Pauliinan "en usko, aika paksua" kolahti ja satutti oikeasti. Eikä ihme, aika tylyä ja kylmää käytöstä. Ja kun kaiken lisäksi en ymmärrä mitä väärää Ville on muka tehnyt?! Joo, muistan kun alkujaksoissa jotain heitti miten muutkin vaihtoehdot vielä avoimina, kun vasta tavanneet yms. Ilmeisesti siitä Senja oli mennyt draamailemaan Pauliinalle enkä tiedä onko esittänyt asian liioittelevasti tmv vai onko Pauliina vain itse totaalisesti ylireagoinut. Ei kai kukaan voi odottaa, että muutaman päivän jälkeen pitää olla 100% varma tunteistaan ja suunnitella jo loppuelämää yhdessä? Eikä tollainen kommentti sitä poista, ettei olis voinut aidosti olla kiinnostunut Pauliinasta jo silloin ja innostua vaikka ensisilmäyksellä. Kuka tahansa järkevä ihminen pitää silti silmät auki vielä tossa kohtaa, kun ei tunne toista oikeasti ollenkaan. Ja vielä kun tollaseen ohjelmaan lähtenyt missä erityisesti ideana tutustua porukkaan "siinä mielessä". Mutta tosiaan en itse ainakaan oo viikkoihin enää kuullut tai nähnyt Villen tekevän/sanovan mitään mikä osoittais hänen pelaavan Pauliinalla tai ettei tykkäis siitä aidosti ja olis kiva ja kiltti sille tuolla.

Mua myös vähän säälitti Jeff. En kauheesti edes tykkää siitä (paitsi ulkonäöstä), mutta silti. Vaikka Aura siinä syyllisti miten keskustelu sen kanssa on mahdotonta niin musta se oli kyllä Aura itse, jonka takia se ei sujunut. Jeffhän puhui ihan asiallisesti ja nätisti siinä.

Jep, Aura ei oikein osannut perustella että millä tavalla Jeff on kohdellut sitä huonosti. Paitsi selitti jostain sushista, aukesiko muillekaan et mikä tää hiton sushijuttu on? Aura tykkää siitä ja Jeff ei, niin siitä on sit pitäny pahoittaa mieli? :D

Vierailija
17555/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstallahan kävi suhina silloin, kun Ville puhui katsojille ja asukkaille ihan eriä mitä Pauliinalle. Monta kertaa. Ei ekassa jaksossa vaan myöhemmin. Onko kaikki unohtanut?:D sehän lupaili ja vannoili Pauliinalle kuut ja taivaat, ja samaan aikaan selitti muille ihan toista

Vierailija
17556/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan toivon että tän päivän jaksossa saavat asiansa sovittua. Tuolla facessa ainakin jotkut ei meinaa pysyä housuissaan ku olivat "alusta asti" oikeessa tästä draamasta juuri V & P välillä.

Vierailija
17557/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti Senja juottanut Pauliinalle myrkkyä, sillä tietää miten ystävänsä reagoisi.

Tietää myöskin, että Pauliina ja Ville ovat ennakkosuosikkeja olleet alusta asti, ja koittaa tuolla omaa sijoitustaan parannella, kun yrittää Pauliinaa ja Villeä hajottaa.

On siinäkin oikea unelma ystävä.

Toivottavasti tuo Senja tipahtaa ensimmäisten joukossa, tuollainen hapannaama ansaitse olla tuolla. Oksettava.

Vierailija
17558/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Veeran aamupalan teosta tehdään niin iso numero. Se herää yleensä noista ekana ja siinähän se samalla keittää isomman satsin puuroa kun itselleenkin tekee. Ei nuo tee tuolla itse kuin aamupalat ja jotain välipalaa halutessaan. Siivotakaan ei tarvitsisi, kun siellä käy päivittäin siivojat.

Vierailija
17559/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veera on hauska ja sponttaani, muttri kestä torjutuksi tulemista. Jo heti eka valinnassa Veera harmitteli sitä, että sai pakit ja vielä kahdet, eikä ole tottunut pakkeihin. Myös venekisassa Veeralla otti koville häviö. Eilisessä jaksossa tuli sama, että Veera tunsi Jannen torjuvan hänet väheksymällä Veeraa "vain " sanalla. Erikoista, että Veeran itsetunto ei kestä arvostelua, vaikka on niin räväkkä. Voisiko joku avata?

Lisään vielä, että Veeran toiminta tuli Jannellekkin yllätyksenä. Janne sanoi, ettei tiennyt Veeran suuttuvan tuosta ja Veera vastasi, että sitten Janne ei tunne häntä tarpeeksi.

Miten Veera voi sanoa rakastavansa Jannea, kun ne ei kerta tunne toisiaan? Feikkiä.

Vierailija
17560/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannan ig on wouhanna

Hannan ig:stä näkee, että se reissaa, elää täysillä ja sillä on ihan hyvin kavereita, jännä et oli villalla jotenkin vaisu. Ig:n perusteella räväkämpi.

Ketju on lukittu.