Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
16841/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuotanto vetelee naruista millaiset mielikuvat meille tulee kenestäkin. Tuntuu, että tässä ohjelmassa muutama jää statistiksi ja esim. Alexina saa aivan älyttömästi ruutuaikaa. Ja ainakin itseä juuri kiinnostaisi tietää esim. Ankun ja Patrickin keskusteluja (kun mun mielestä he ovat fyysisesti kiinnostuneita toisistaan, mutta kuinka pitkälle se kantaa jatkossa). Kai heistä on jotakin muutakin materiaalia kuin halailu/pussailu. Toinen pari on juuri Ville ja Pauliina, kehumisringissä Ville puhui todella kauniisti Pauliinasta ja eilisessä jaksossa näkyi pientä halailua ennen kuin alkoi parin tunnistaminen huivi silmillä. Mutta juuri jotain keskinäistä keskustelua/materiaalia ns. päiväkirjahuoneesta miten menee olisi kiva saada.. 

Anku ja Pati tuntuu ainakin juttelevan aina nukkumaan mennessä, muiden jo nukkuessa.

Ja tuo Pauliinan ja Villen eilinen halailu ennen sitä kilpailua taisi olla vaan sitä, että tunnustelivat toisistaan jotain selkeitä merkkejä. Pauliina rupes heti kopeloimaan Villeä kun kuuli mistä kisaillaan. 

Mutta totta, keskusteluja sais näkyä paljon enemmän. Eilinen jakso oli lähes täysin omistettu Alexiinalle, samoin pari aikaisempaakin.

Anku ja Pati eivät kyllä yleensä näytä juttelevan siellä, vaan kuhertelevan. :D Tuskin tuollaisessa makkarissa jossa on vieressä kaikki muutkin niin voikaan kovin hyvin jutella.

Vierailija
16842/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin eilen sille kohdalle kun Tanja ja Alexina istu tupakalla, ja Tanja huusi Auralle: "Auraaaatuu juoruuun!" ja Aura asteli samantien paikalle rauhallisesti ja keskittyneesti, vähän v*ttuuntunut ilme naamalla. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16843/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas särähti korvaan tuo Veeran kommentti et: Patissa on yks vika, se ei tykänny musta.

Tosin ihan läppähän tuo tietysti oli, mut noitten muitten muiden pienten asioiden joukossa kiinnitin huomiota.

Musta tuntuu et Veera ehkä vertaa hänen ja Jannen suhdetta, erityisesti sitä toisen huomioimista, muihin pareihin.

Tuntuu et Veeran pitää juosta ja ladella rakkauden tunnustuksia että ei jää jälkeen muista vakipareista. Janne ei ehkä ihan pysy sitten mukana tuossa sen juoksussa.

Veerahan marmatti melkein samoin sanoin kuin Emmakin. Veerakaan ei vaan tunnu hoksaavan miksi se kahdenkeskinen aika ei Jannea niin nappaa.. Eikä sitä ettei siihen toista voi pakottaa.

Tai voihan se olla, että hoksasikin ja siksi siirtää katsettaan Rikun suuntaan. Riku tosin tuskin Veeralle lämpiää kun kerran naismaku on Pauliina, Anku, Tanja-osastolla. Veera-parka.

Vierailija
16844/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuotanto vetelee naruista millaiset mielikuvat meille tulee kenestäkin. Tuntuu, että tässä ohjelmassa muutama jää statistiksi ja esim. Alexina saa aivan älyttömästi ruutuaikaa. Ja ainakin itseä juuri kiinnostaisi tietää esim. Ankun ja Patrickin keskusteluja (kun mun mielestä he ovat fyysisesti kiinnostuneita toisistaan, mutta kuinka pitkälle se kantaa jatkossa). Kai heistä on jotakin muutakin materiaalia kuin halailu/pussailu. Toinen pari on juuri Ville ja Pauliina, kehumisringissä Ville puhui todella kauniisti Pauliinasta ja eilisessä jaksossa näkyi pientä halailua ennen kuin alkoi parin tunnistaminen huivi silmillä. Mutta juuri jotain keskinäistä keskustelua/materiaalia ns. päiväkirjahuoneesta miten menee olisi kiva saada.. 

Halailuapa tosiaan, nehän kopeloi hätäpäissään toistensa vaatteita läpi jotta varmasti tunnistavat toisensa.

Vierailija
16845/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina hehkuu Senjan rinnalla paljon enemmän kuin Villen. No, ehkä ovat vielä niin nuoria, että kaverisuhteet ovat parisuhdetta tärkeämmät eikä asia vaivaa.

Vierailija
16846/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi tuo Allu oli kuvottava eilisessä jaksossa! Aikuinen ihminen, lopeta kun hävettää! Ihme uhoamista ja draamailua. Ihan kuin vain häntä varten olisi Senja olemassa. Yök.

Senjasta tuli mulle heti kiukuttelu- ja negavibat! :D ehkä se on mun ennakko-oletus tästä naisesta ja siksi vaikutti heti negatiiviselta kun näytettiin kamerassa, mutta onneksi oli teillä muillakin samoja ajatuksia.

Tanjassa ärsyttää joku mua ihan tosi paljon. Sehän on ihan harmiton tyyppi, mutta en vaan jaksa sitä. Ehkä se on vaan niin nuori. Alexina on jo ihan omaa tasoonsa tossa ärsyttävyydessä. Älkää enää näyttäkö sen vatvomista vaan antaa hänen olla.

Muuten mun mielestä nää villalaiset on melko tasaisen miellyttäviä ja mukavaa seurattavaa. Villestä tykkään koko ajan enemmän. Alkuun ajattelin, että Ville on sellanen koulukiusaajatyyppi ja alkaa leijumaan, kun sai kauneimman pissiksen eli Pauliinan. Nyt kuitenkin pidän molemmista enkä todellakaan ajattele toista koulukiusaajana ja toista pissiksenä. Joo toki Veeran huutaminen ja rakkauden tunnustukset huvittaa, Jefin lapsellisuus ärsyttää.

Musta on ihan ihmeellistä, miten hyvin nää tyypit käyttäytyy ja on toistensa kanssa. Mun mielestä näistä on helppo tykätä ja vaikka ei tykkäis, niin näille on helppo nauraa.

Vierailija
16847/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Ville ja Pauliina aika useinki on tuolla toistensa lähellä tai sylissä. Huomaa monesti ku ovat jossain taustalla. Samoin Anku ja Patrick.

Mun mielestä nää molemmat parit näyttäs olevan parinsa kanssa aika samalla aatopituudella läheisyyden suhteen.

Veera taas haluais läheisyyttä selkeesti enemmän ku Janne.

Ja nuissa hämärissä yöklipeissä niin kyllä Anku ja Patrick myös aika usein juttelevat samoin Pauliina ja Ville.

Vierailija
16848/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas särähti korvaan tuo Veeran kommentti et: Patissa on yks vika, se ei tykänny musta.

Tosin ihan läppähän tuo tietysti oli, mut noitten muitten muiden pienten asioiden joukossa kiinnitin huomiota.

Musta tuntuu et Veera ehkä vertaa hänen ja Jannen suhdetta, erityisesti sitä toisen huomioimista, muihin pareihin.

Tuntuu et Veeran pitää juosta ja ladella rakkauden tunnustuksia että ei jää jälkeen muista vakipareista. Janne ei ehkä ihan pysy sitten mukana tuossa sen juoksussa.

Janne ei nyt osaa (tai ei halua) esittää rooliaan tuossa Veeran elämää suuremmassa lovestoryssa. Siinä miehen pitäisi tietysti olla jatkuvasti naisensa iholla, pitää hyvänä ja kohdella kuin kuningatarta. Kyllähän kaikki tietää kuinka se ihastunut/rakastunut mies kaikissa hömppäleffoissakin on niiiin ihana unelma ja sieltähän se Veera ammentaa elementtejä tuohon "rakkauteensa".

Nyt on sitten hieman hankalaa, kun se unelmamies viettääkin aikansa mieluummin jätkäporukassa jekkuja keksimässä.

Vierailija
16849/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliina hehkuu Senjan rinnalla paljon enemmän kuin Villen. No, ehkä ovat vielä niin nuoria, että kaverisuhteet ovat parisuhdetta tärkeämmät eikä asia vaivaa.

Ja Ville taas hehkuu ja lusikoi Jannen seurassa. Veeran v*tutus tulee vaan kasvamaan nyt kun Pauliina sai seurakseen Senjan ja Villellä on entistä enemmän vapaa-aikaa Jannen kanssa hengailuun. 

Vierailija
16850/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meitä katsojia kusetettu. Eilistä jaksoa katsoessa tuli yht´äkkiä tunne, että tämähän on täysin käsikirjoitettu. Otettiin radiomies taloon, hän löytää parikseen Alexian, mutta eivät etene suhteessaan, jahkailevat vain. Sitten takaisin tuleekin radioalaa opiskeleva Senja, jota tää mies on odottanut vain saapuvaksi, kovin äkkiä muuttui ääni kellossa Alexsanderilla eilen. Tiesikö odottaa häntä saapuvaksi? Ja sen takia Sami pudotettiin, eikä radiomiestä. Ja Alexia yritti hämätä, kun alkoi puhua Samista tulevana valintanaan ihan ykskaks yllättäin. Ja sitten tulee Riku, jonka Alexia on aiemmin pokannu, mutta ottanu sitten kuitenkin kaverin. Ja nyt Riku näyttelee, ettei Alexia kiinnosta yhtään vaan pikkutyttö Tanja. Ja A suurinpiirtein läähättää Rikun perään. Ja sitten on pikku-Tanja, joka ihastuu yhteen jos toiseenkin, mutta kas kummaa, hänen mielestään kuumin onkin saarelle palaava Mika. No näistä aineksista saadaankin tekijöiden mielestä aihetta loppuohjelmaan. Vakiparit jää sinne taustalle. Sami näyttikin pitkään, että on ihan kypsä lähtemään saarelta, ei vaan jaksanut mennä kässärin mukaan, kun ei tunteita tule. Ei vaan jaksa tuota Alexian ja Tanjan showta, niin lapsellista jankkaamista eessuntaas.

Vierailija
16851/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hyi tuo Allu oli kuvottava eilisessä jaksossa! Aikuinen ihminen, lopeta kun hävettää! Ihme uhoamista ja draamailua. Ihan kuin vain häntä varten olisi Senja olemassa. Yök.

Senjasta tuli mulle heti kiukuttelu- ja negavibat! :D ehkä se on mun ennakko-oletus tästä naisesta ja siksi vaikutti heti negatiiviselta kun näytettiin kamerassa, mutta onneksi oli teillä muillakin samoja ajatuksia.

Tanjassa ärsyttää joku mua ihan tosi paljon. Sehän on ihan harmiton tyyppi, mutta en vaan jaksa sitä. Ehkä se on vaan niin nuori. Alexina on jo ihan omaa tasoonsa tossa ärsyttävyydessä. Älkää enää näyttäkö sen vatvomista vaan antaa hänen olla.

Muuten mun mielestä nää villalaiset on melko tasaisen miellyttäviä ja mukavaa seurattavaa. Villestä tykkään koko ajan enemmän. Alkuun ajattelin, että Ville on sellanen koulukiusaajatyyppi ja alkaa leijumaan, kun sai kauneimman pissiksen eli Pauliinan. Nyt kuitenkin pidän molemmista enkä todellakaan ajattele toista koulukiusaajana ja toista pissiksenä. Joo toki Veeran huutaminen ja rakkauden tunnustukset huvittaa, Jefin lapsellisuus ärsyttää.

Musta on ihan ihmeellistä, miten hyvin nää tyypit käyttäytyy ja on toistensa kanssa. Mun mielestä näistä on helppo tykätä ja vaikka ei tykkäis, niin näille on helppo nauraa.

Mua ei häirinnyt se, että Alexander oli niin röyhkeän itsevarma Senjan suhteen. Kyllähän Senjasta silloin tuli se vaikutelma, että se oli sen verran epätoivoinen miehen kaipuussaan, että Alexander voi varmaan vain mennä ja ottaa sen. 😂

Vierailija
16852/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä jaksossa kun kerrottiin white partyn pelin sääntöjä, ja Alexander sano että on ehdottoman tärkeää että ette päästä minkäänlaisia ääniä kun etsitte parianne koska silloinhan tunnistaisitte toisen heti, niin sanoko Patu siihen jotain että "No mutta me ei puhuta ikinä niin..."? 😀

Vierailija
16853/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi Auran kasvot on niin ilmeettömät?

Ei mitään tunnetta ilmaise mihinkään suuntaan, kuin halvaantuneen naama.

Vierailija
16854/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä jaksossa kun kerrottiin white partyn pelin sääntöjä, ja Alexander sano että on ehdottoman tärkeää että ette päästä minkäänlaisia ääniä kun etsitte parianne koska silloinhan tunnistaisitte toisen heti, niin sanoko Patu siihen jotain että "No mutta me ei puhuta ikinä niin..."? 😀

Olisko tämä vaikka sitä sarkasmia ja itseironiaa?!? Sanohan Ankukin, että on harjotellu Patrickissa roikkumista ihan kiitettävästi kun oli se vahvin mies-kilpailu. Kyky nauraa itselle löytyy molemmilta.

Vierailija
16855/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin äsken pari viimeisintä jaksoa ja kylläp nousi oksennus suuhun, kun Villan vahvin mies -kisan päätyttyä Anku huusi lässyttäen penkiltä Patrickille, et "HYVÄ MUN HUNAJAPUPU!" Yyyyh. Aikuinen ihminen käyttäytyy kuin nolo teini. 🤢🤮

Äh, mä en tykkää yhtään Ankusta ja olen yli nelikymppinen, mutta musta on vain hyvä osoitus ihmisestä, että uskaltaa olla höpsö. Ei kaiken tarvitse olla niin vakavaa. Elämä on paljon hauskempaa, kun ei yritä olla mikään vakava ja virallinen.

Tosin itse olisin ehkä hunajapupun sijaan käyttänyt esim sanaa rupiperse, mutta tuskin olis ollut sun mielestä parempi vaihtoehto.

Vierailija
16856/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noi Auran kasvot on niin ilmeettömät?

Ei mitään tunnetta ilmaise mihinkään suuntaan, kuin halvaantuneen naama.

Jos jollain on resting b face niin auralla

Vierailija
16857/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään yli 30 vuotiaatkin ovat lapsellisia. En tarkoita lapsenmielisyyttä.

Vierailija
16858/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään yli 30 vuotiaatkin ovat lapsellisia. En tarkoita lapsenmielisyyttä.

Haittaako se? Tekeekö se elämästä huonompaa?

Vierailija
16859/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku ja Pati tuntuu ainakin juttelevan aina nukkumaan mennessä, muiden jo nukkuessa.

Ja tuo Pauliinan ja Villen eilinen halailu ennen sitä kilpailua taisi olla vaan sitä, että tunnustelivat toisistaan jotain selkeitä merkkejä. Pauliina rupes heti kopeloimaan Villeä kun kuuli mistä kisaillaan. 

Mutta totta, keskusteluja sais näkyä paljon enemmän. Eilinen jakso oli lähes täysin omistettu Alexiinalle, samoin pari aikaisempaakin.

Anku ja Pati eivät kyllä yleensä näytä juttelevan siellä, vaan kuhertelevan. :D Tuskin tuollaisessa makkarissa jossa on vieressä kaikki muutkin niin voikaan kovin hyvin jutella.

Ei kannata antaa ohjelman höynäyttää itseään. Varmasti jokaiselta löytyy älyä ymmärtämään, ettei jaksoissa näytetä kuin muutama pikku kohtaus koko vuorokaudesta.

Vierailija
16860/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura nyt ei varmaan ihan kauheasti voi kasvoilleen mitään. Symppaan ehkä siksikin, kun olen itsekin saanut kommenttia poskistani koko ikäni ja minkä minä niille voin.

Minua ei häirinnyt Alexanderin uho, ihan kiva, että nuorehkossa miehessä riittää virtaa ja testosteronia. Pahempi on jos mies on tuossa vaiheessa elämäänsä jo luovuttanut ja eloton. 

Ketju on lukittu.