Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Pauliinan ja Villen kannattajat äänestivät Senjan takaisin Pauliinan kaveriksi.
Tubettaja Tuure Boelius jolla on yli 110k instagram seuraajia oli laittanu instastoryyn et äänestäkää Senjaa takaisin. Eli sieltä oli varmasti tullut tosi paljon ääniä
Vierailija kirjoitti:
Onkohan meitä katsojia kusetettu. Eilistä jaksoa katsoessa tuli yht´äkkiä tunne, että tämähän on täysin käsikirjoitettu. Otettiin radiomies taloon, hän löytää parikseen Alexian, mutta eivät etene suhteessaan, jahkailevat vain. Sitten takaisin tuleekin radioalaa opiskeleva Senja, jota tää mies on odottanut vain saapuvaksi, kovin äkkiä muuttui ääni kellossa Alexsanderilla eilen. Tiesikö odottaa häntä saapuvaksi? Ja sen takia Sami pudotettiin, eikä radiomiestä. Ja Alexia yritti hämätä, kun alkoi puhua Samista tulevana valintanaan ihan ykskaks yllättäin. Ja sitten tulee Riku, jonka Alexia on aiemmin pokannu, mutta ottanu sitten kuitenkin kaverin. Ja nyt Riku näyttelee, ettei Alexia kiinnosta yhtään vaan pikkutyttö Tanja. Ja A suurinpiirtein läähättää Rikun perään. Ja sitten on pikku-Tanja, joka ihastuu yhteen jos toiseenkin, mutta kas kummaa, hänen mielestään kuumin onkin saarelle palaava Mika. No näistä aineksista saadaankin tekijöiden mielestä aihetta loppuohjelmaan. Vakiparit jää sinne taustalle. Sami näyttikin pitkään, että on ihan kypsä lähtemään saarelta, ei vaan jaksanut mennä kässärin mukaan, kun ei tunteita tule. Ei vaan jaksa tuota Alexian ja Tanjan showta, niin lapsellista jankkaamista eessuntaas.
Tottakai on käsikirjoitettu, kaikki "tosi"TV -ohjelmat on käsikirjoitettuja. Tässä sen on huomannut aika useasti jo aiemminkin hyvin selkeästi.
Viime viikolla mua ei ärsyttäny kukaan tuolla, mutta tällä viikolla lähes jokainen on jollain lailla jo ärsyttänyt. Johtuu varmaan musta, mutta aika jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuotanto vetelee naruista millaiset mielikuvat meille tulee kenestäkin. Tuntuu, että tässä ohjelmassa muutama jää statistiksi ja esim. Alexina saa aivan älyttömästi ruutuaikaa. Ja ainakin itseä juuri kiinnostaisi tietää esim. Ankun ja Patrickin keskusteluja (kun mun mielestä he ovat fyysisesti kiinnostuneita toisistaan, mutta kuinka pitkälle se kantaa jatkossa). Kai heistä on jotakin muutakin materiaalia kuin halailu/pussailu. Toinen pari on juuri Ville ja Pauliina, kehumisringissä Ville puhui todella kauniisti Pauliinasta ja eilisessä jaksossa näkyi pientä halailua ennen kuin alkoi parin tunnistaminen huivi silmillä. Mutta juuri jotain keskinäistä keskustelua/materiaalia ns. päiväkirjahuoneesta miten menee olisi kiva saada..
Anku ja Pati tuntuu ainakin juttelevan aina nukkumaan mennessä, muiden jo nukkuessa.
Ja tuo Pauliinan ja Villen eilinen halailu ennen sitä kilpailua taisi olla vaan sitä, että tunnustelivat toisistaan jotain selkeitä merkkejä. Pauliina rupes heti kopeloimaan Villeä kun kuuli mistä kisaillaan.
Mutta totta, keskusteluja sais näkyä paljon enemmän. Eilinen jakso oli lähes täysin omistettu Alexiinalle, samoin pari aikaisempaakin.
Anku ja Pati eivät kyllä yleensä näytä juttelevan siellä, vaan kuhertelevan. :D Tuskin tuollaisessa makkarissa jossa on vieressä kaikki muutkin niin voikaan kovin hyvin jutella.
Ei kannata antaa ohjelman höynäyttää itseään. Varmasti jokaiselta löytyy älyä ymmärtämään, ettei jaksoissa näytetä kuin muutama pikku kohtaus koko vuorokaudesta.
Ei kannata antaa ohjelman höynäyttää itseään ja luulla, että ne puhuu makkarissa, kun eihän jaksoissa näytetä kuin muutama pikku kohtaus vuorokaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Katoin äsken pari viimeisintä jaksoa ja kylläp nousi oksennus suuhun, kun Villan vahvin mies -kisan päätyttyä Anku huusi lässyttäen penkiltä Patrickille, et "HYVÄ MUN HUNAJAPUPU!" Yyyyh. Aikuinen ihminen käyttäytyy kuin nolo teini. 🤢🤮
Oisko ollut ihan vaan huumoria. Sitä voi olla vaikea tajuta, ellei itse omista lainkaan huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tykkäänkö alexanderista erityisesti, mutta kyllä sitä on kiva kuunnella. Puheammattilaisuuden huomaa. Ei ole pelkkää tiiäkkö takeltelua.
Puhua se osaa, mutta harvemmin sieltä mitään tiiäkkö asiaa tulee. Ihan tyhjänpäiväistä löpinää. Muutenkin Alexander on ollut todella suuri pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä jaksossa kun kerrottiin white partyn pelin sääntöjä, ja Alexander sano että on ehdottoman tärkeää että ette päästä minkäänlaisia ääniä kun etsitte parianne koska silloinhan tunnistaisitte toisen heti, niin sanoko Patu siihen jotain että "No mutta me ei puhuta ikinä niin..."? 😀
Olisko tämä vaikka sitä sarkasmia ja itseironiaa?!? Sanohan Ankukin, että on harjotellu Patrickissa roikkumista ihan kiitettävästi kun oli se vahvin mies-kilpailu. Kyky nauraa itselle löytyy molemmilta.
Siis ymmärsin kyllä sen, mutta uutena tuli se, että otti nyt itsekin esille sen, että eivät sitten nähtävästi juuri puhu? Itseironialta kun yleensä löytyy jonkinlaista totuuspohjaa, niin kuin Ankun roikkumisheitto.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla mua ei ärsyttäny kukaan tuolla, mutta tällä viikolla lähes jokainen on jollain lailla jo ärsyttänyt. Johtuu varmaan musta, mutta aika jännä juttu.
Huomasin eilen ihan saman, että etenkin tällä viikolla tuolta on löytynyt useampikin tyyppi joka ärsyttää, vaikka ennen ei ärsyttänyt kukaan.. Alexiina, Alexander, Veera, Tanja, Jeff ja tää vanhojenuusien tuleminenkin. Ehkä ihan hyvä vaan että ohjelma alkaa olla jo lähempänä loppua kuin alkua :D
Anku kuulosti ja vaikutti siinä mun hunajapupu-heitossa ihan siltä Salkkareitten Sallalta 😂
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos joku noista naisista ei saa orgasmia?
Tai jollain miehellä on pieni muna?
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä unohti Tanja Samin.
Olette varmasti tyytyväisiä tähän, sillä vasta täällä kauhisteltiin sitä, että miksi tuo Tanja ei ymmärrä jättää Samia rauhaan ja roikkuu siinä.
Tanja ja Mika saattavat olla hyväkin pari, ja molemminpuolista kiinnostustakin löytyy.
HOUSUT JALKAAN EDES kirjoitti:
Siis inhottaa se Veeran paljas takapuoli (olkoonkin, että on ehkä jotkut nirunarustringit jalassa) aamuisin, ja sitten sen kanssa laittamassa aamupaloja... Yöh! Paskapöpöt vaan pölisee ruokiin, kun pyörähtelee siellä palottelemassa hedelmiä saarlaisille... :O >:(
hahahahahahha jaa että ihan sieltä bikineistä paskapöpöt itsestään pomppii ruokiin?
Vierailija kirjoitti:
Miten noi Auran kasvot on niin ilmeettömät?
Ei mitään tunnetta ilmaise mihinkään suuntaan, kuin halvaantuneen naama.
Minäkin eilen katoin Auraa, että mitä sille on tapahtunut? Kun oli siellä huoneessa kertomassa tunnelmiaan, niin näytti ihan joltain peikolta. Enkä nyt hauku ulkonäköä, mutta jotain oli outoa.
Vaikka oma naiskauneusihanteeni on sellainen, että pidän naisilla eniten sellaisista eleganteista, veistoksellisista ja vahvoista kasvojen piirteistä, ja Anku taas on enemmänkin söpö ja pehmeäpiirteinen kasvoiltaan, niin hän on kyllä silti aivan upean näköinen. Anku näytti aivan todella hyvältä siinä uima-allas-esiintymisessä jossa hänellä oli hiukset auki, vahva meikki ja leopardikuosinen uimapuku. Vartalo on myös niin kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä unohti Tanja Samin.
Olette varmasti tyytyväisiä tähän, sillä vasta täällä kauhisteltiin sitä, että miksi tuo Tanja ei ymmärrä jättää Samia rauhaan ja roikkuu siinä.
Tanja ja Mika saattavat olla hyväkin pari, ja molemminpuolista kiinnostustakin löytyy.
Eli Alexina ja Riku joutuvat sittenkin pariksi? Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Mua ei häirinnyt se, että Alexander oli niin röyhkeän itsevarma Senjan suhteen. Kyllähän Senjasta silloin tuli se vaikutelma, että se oli sen verran epätoivoinen miehen kaipuussaan, että Alexander voi varmaan vain mennä ja ottaa sen. 😂
Heheheh totta XD toivottavasti Senja tulee olemaan tyytyväinen. Ehkä mua Allussa ärsyttää ja hävettää se, että en ikinä itse kehtais olla noin röyhkeenä kukkona tunkiolla vaan pidän sitä käytöstä jotenkin moukkamaisena enkä näe siinä itsevarmuutena. Asia voi olla kuitenkin aivan toisin kuin mä koen eli Allu on terveen itsevarma, oman arvonsa tunteva mies ja kukkoilu on puoliksi leikkiä ja osa hänen persoonaansa. Niin tai näin mä todella odotan, että niille tulisi senjan kanssa jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi Auran kasvot on niin ilmeettömät?
Ei mitään tunnetta ilmaise mihinkään suuntaan, kuin halvaantuneen naama.
Minäkin eilen katoin Auraa, että mitä sille on tapahtunut? Kun oli siellä huoneessa kertomassa tunnelmiaan, niin näytti ihan joltain peikolta. Enkä nyt hauku ulkonäköä, mutta jotain oli outoa.
No sitä selvästi ärsytti se, kun Jeffrey ja Tanja flirttailee ja kokeilee toisiaan. Onhan tuo nyt aivan todella törkeää Jeffreyltä Auraa kohtaan, mutta onneksi ei ainakaan puheidensa mukaan aio tehdä mitään.
Auran koko olemuksesta paisto ärsyyntyminen, ja ihan ymmärrettävää. Kasvoilta tunnetta oli vähän vaikea lukea, mutta eleistä kävi selväksi. Minusta Auralla on lähes poikkeuksetta ihana olemus, kun se on niin aito. Aura ei hymyile jos ei hymyilytä, eikä yritä mitenkään "kaunistella" omaa olemustaan.
Vierailija kirjoitti:
Tääl hehkutetaan Ankun kauneutta, musta hän on ennemminkin söpö. Tosi ”pienet” kasvon piirteet, jos ei olisi muodokas voisi mennä 12vuotiaasta kasvojen perusteella. Ei iske mun tutkaan.
Mikäs ihmeen ulkonäkötutka sulla on? Vai kauneustutkako se on nimeltään? 😂 Tutkasta puhutaan usein homouden yhteydessä, kun ihmisellä sanotaan olevan ns. homotutka (gaydar).
Vierailija kirjoitti:
Siis missä tuo Riku on ollu aiemmin? Musta se ei näytä Perilseltä tai temppis-Kallelta niin kuin moni on sanonut, vaan ihan tuommosenaan ollut jossain!
Mulla tulee vähän mieleen Salkkareiden Lari
En tiedä tykkäänkö alexanderista erityisesti, mutta kyllä sitä on kiva kuunnella. Puheammattilaisuuden huomaa. Ei ole pelkkää tiiäkkö takeltelua.