Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
13821/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sarja on alkanua polkea paikoillaan. On vakiparit joita kukaan ei haasta ja sitten vaan heitetään koko ajan jotain ihan taviksia tuonne muka "sekoittamaan pakkaa". Ja kuitenkin samat naamat jatkavat. Myös noi ihme pelit on aina sellaisia pikkutuhmia nolostuksia.

Ketään ei varmaan yllätä että seuraavaksi putoavat varmasti jossain järjesyksessä Hanna, Tanja ja maalaispoika-Severi.

Pauliinaa katson ihan uudella silmällä silti. Mimmihän on tehnyt vaikka mitä, deittaillut miljoonia, pan eskellut ulkosalla yms. mutta silti kukaan ei välitä koska näyttää kiltiltä.

Samoin vähän ihme että Anku heti pa eskelmassa, luulin että on sellainen mimmi joka laskee montako kertaa pitää deitata ennen "sitä":

Vierailija
13822/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Severi kehuu Hannaa apissa. Valitseekohan hänet, jos saa uutena valita tai valitseekohan Hanna Severin. Jotenkin en usko. Olisi liian helppo valinta.

Olis kyllä bliisua formaatin kannalta. Tuo pari putoaisi seuraavaksi.

Toivottavasti tuotannolla on ässiä hihoissa pakan sekoittamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13823/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankun videot

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/b113cf22-5986-46ab-afed-2a2e68f82…

Onpa paljon tavallisemman näköinen ollut, mitä hänelle on tehty? Eriväriset hiukset nyt ainakin, paksummat kulmat ja orassimpi naama. Täytteistä en ole varma, voisi olla omatkin huulet?

Vierailija
13824/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severi vaikuttaa ikäistään vanhemmalta.

Alexanderkin vaikuttaa ikäistään vanhemmalta :D

Vierailija
13825/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teille tarkoittaa, että on jäänyt rysän päältä kiinni?

Mä olen käsittänyt sen aina niin, että kumppani yllättää harrastamasta seksiä toisen kanssa.

Ei kai noille kaikille Santeria lukuunottamatta ole voinut käydä niin vai tarkoittaako sanonta ylipäänsä pettämistä.

Vierailija
13826/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankun videot

Anku askartelee kikkelin näköisiä juttuja.

Vierailija
13827/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käsittänyt sen aina niin, että kumppani yllättää harrastamasta seksiä toisen kanssa.

Ei kai noille kaikille Santeria lukuunottamatta ole voinut käydä niin vai tarkoittaako sanonta ylipäänsä pettämistä.

Yleisesti tarkoittaa sitä, että jää kiinni pettämisestä itse teossa.

Nämä taisivat ymmärtää, että joku tulee paikalle, kun harrastaa seksiä (ei välttämättä pettäen).

Vierailija
13828/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Severi vaikuttaa ikäistään vanhemmalta.

Alexanderkin vaikuttaa ikäistään vanhemmalta :D

Severiä luulin Alexanderin haastajaksi, kun en tiennyt ikäänsä.

Tosin Severi tuolla tasapainoisella ja kypsällä luonteellaan voi helposti päihittääkin Aleksanderin vouhotuksen.

Vierailija
13829/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärsin että jääny kiinni harrastamassa seksiä. Ihan oman kumppanin kanssa, mutta niin että muut on nähny. Siellähän Pauliina muistutti, että Veerallekin käynyt Villassa niin.

Vierailija
13830/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin, että on yllätetty seksin aikana, kun puhuivatkin tuosta siinä. Osa nimittäin oli yllätetty saarella, kuten Veera. Kävi ilmi siinä pelissä tuo.

Vierailija
13831/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti tarkoittaa sitä, että jää kiinni pettämisestä itse teossa.

Nämä taisivat ymmärtää, että joku tulee paikalle, kun harrastaa seksiä (ei välttämättä pettäen).

Tai siis täsmennys, tarkoittaa toki kaikkea itse teossa kiinnijäämistä eli ehkä he ymmärsivätkin oikein ja minulla ollut useammin liian suppea asiayhteys.

Vierailija
13832/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin samaa,  kyllä se mustakin tarkoittaa että jää kiinni itse teossa pettämässä. Mutta vaikka sen ymmärtäisi ihan vaan pettämisenä niin siis JOKAINEN heistä on jäänyt kiinni pettämisestä paitsi Severi? Ymmärsivätköhän kysymyksen väärin vai onko jokainen todella pettänyt.

Vierailija
13833/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis toisiaan Severi on Villeä ja Janneaki nuorempi, enpä ees aatellu. On kyllä vanhemman olonen :D

Vierailija
13834/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severihän on ihan landepaukku, ei mitään jakoa.... Paitsi jollekin jämänaiselle eli Hannalle tai Tanjalle.

Vierailija
13835/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut Severistä kuva että vaikka nuori niin fiksu. Jotenkin mukava ja skarppi vaikutelma.

Vierailija
13836/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis toisiaan Severi on Villeä ja Janneaki nuorempi, enpä ees aatellu. On kyllä vanhemman olonen :D

Ei nyt varsinaisesti vanhemman oloinen. Ollut rauhallinen ja vastuullinen persoona jo lapsesta lähtien?

Vierailija
13837/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankun videot

Onpa paljon tavallisemman näköinen ollut, mitä hänelle on tehty? Eriväriset hiukset nyt ainakin, paksummat kulmat ja orassimpi naama. Täytteistä en ole varma, voisi olla omatkin huulet?

Onko tuo se sama joka joskus pyöri täällä? Melkein 10v vanha video 😂 Tyttönen vielä.

Vierailija
13838/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullut Severistä kuva että vaikka nuori niin fiksu. Jotenkin mukava ja skarppi vaikutelma.

Vaikuttaa kyllä tasapainoiselta ja mukavalta.

Vierailija
13839/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni todella sarkastinen huumorintaju, ja ymmärrän Samin, Patrickin ym. läpät ihan täydellisesti.

Tulee oikein sellanen fiilis et ois hauska olla heittämässä noitten kans tuollasta sarkastista läppää :D

Sarkasmihan on jopa vaarallinen huumorinlaji, jos vastapuoli ei sitä ymmärrä. Tai jos vieraalle ihmiselle lähtee liian nopeasti heittään jotain sarkastista kommenttia.

Vierailija
13840/23806 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varsinaisesti vanhemman oloinen. Ollut rauhallinen ja vastuullinen persoona jo lapsesta lähtien?

No siis hänhän on todella kokematon mikä näyttää rauhallisuudelta. Ei tiedä varmaan juuri mitään maailman pahuudesta (vielä) mutta ehkä tämän ohjelman jälkeen.

Ketju on lukittu.