Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Mun on vaikea käsittää, että joku viitsii kirjoittaa monta viestiä peräkkäin, joissa todella lapsellisesti haukkuu varsinkin Ankua ja Auraa. Kirjoitustapa ja sanavalinnat kertovat, että kysymys on kummankin kohdalla samasta palstalaisesta.
Vihanhallintakurssi olisi paikallaan.
Minulle noi viestit muuten toimivat juuri päinvastoin kuin kirjoittaja tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeffrey ja Aura on ihan hyvä pari. Kiva niitä on seurata. :)
Vaikea kuvitella saarelta ketään muuta naista, joka jaksaisi tuota Jeffreyn kiukuttelua kuten Aura. Sillä on hyvä asenne. :)
Onko hyvä asenne sellainen, että katsoo läpi sormien mitä tahansa käytöstä? Minusta ei. Eihän Jeffreyn kaltaisen kiukuttelijan tarvitse koskaan muuttua tai edes hetkeäkään pohtia voisiko hänessäkin olla jotain vikaa, jos toi asenne on hyvä mikä Auralla.
Tuskin Jeffrey tuosta muuttuu. Toki kiukuttelu voi tasaantua iän myötä, mutta kyllä tuo perusluonne pysyy. Aura nyt ei ota Jeffreyn kiukuttelua kuitenkaan kovin vakavasti.
Mutta miettii kyllä, koska kertoi, että seurustelu Jeffreyn kanssa tuntuu pelottavalle tai ajatus siittä. Ei ole siis varma.
Ällöttävää, öllöttävää.
Nuolemista ja kutemista.
Seksi on rumaa, likaista ja vastenmielistä. Hyi.
Suomen Nuoriso! Pysykää siveinä, vahvoina ja puhtaina.
On kunnia kuolla korkkaamatta. Kysykää vaikka äidiltänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Severi ei nyt sekoita pakkaa niin alan menettää siihen asiaan uskon. Kukaan ei sitä uskalla tehdä. Jos Severi valitsee Hannan niin sen tietää että lähtö häämöttää seuraavaksi. Voi kumpa se tajuaisi sen.. Ei kuitenkaan ole kiinnostunut Hannasta.
mitä sitten, päästäisiin kahdesta turhakkeesta samalla kertaa.
Turhakkeet löytyy kyllä vanhoista pareista joita on muutama. Uusille annan sentäs mahdollisuuden.. toisin kuin sinä.
Saa ainaki nukkua Hannan vieressä jos valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea käsittää, että joku viitsii kirjoittaa monta viestiä peräkkäin, joissa todella lapsellisesti haukkuu varsinkin Ankua ja Auraa. Kirjoitustapa ja sanavalinnat kertovat, että kysymys on kummankin kohdalla samasta palstalaisesta.
Vihanhallintakurssi olisi paikallaan.Minulle noi viestit muuten toimivat juuri päinvastoin kuin kirjoittaja tarkoittaa.
Unohdit nimimerkin. Taas. Joo me tiedetään, että Anku on sun tuttu, vaikka yritit hämätä kirjoittamalla myös Aurasta.
Hyvä toi Jannen sanoin"..Veera on maaginen muija.."....wow🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykkäni ip osoitetta oli seurattu. Voi olla että äänestystä voidaan ropeloida tuollain, että kännykkäsovelluksista ei lähde oma äönestys eteenpöin tai vastaavasti joku voi äänestää monta kertaa omaa suosikkiaan. Minun puhelinta on ainakin nyt seurattu ja murtauduttu sen jälkeen kun aloin käymään täällä.
Varmasti näin. Juuri nyt lähes kaikki maailman hakkeritoiminta kohdistuu Love Islandin yleisöäänestykseen.
Tuskin. Hakkerointia kuitenkin tapahtuu koko ajan enemmän kuin tiedämmekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeffrey ja Aura on ihan hyvä pari. Kiva niitä on seurata. :)
Vaikea kuvitella saarelta ketään muuta naista, joka jaksaisi tuota Jeffreyn kiukuttelua kuten Aura. Sillä on hyvä asenne. :)
Onko hyvä asenne sellainen, että katsoo läpi sormien mitä tahansa käytöstä? Minusta ei. Eihän Jeffreyn kaltaisen kiukuttelijan tarvitse koskaan muuttua tai edes hetkeäkään pohtia voisiko hänessäkin olla jotain vikaa, jos toi asenne on hyvä mikä Auralla.
Tuskin Jeffrey tuosta muuttuu. Toki kiukuttelu voi tasaantua iän myötä, mutta kyllä tuo perusluonne pysyy. Aura nyt ei ota Jeffreyn kiukuttelua kuitenkaan kovin vakavasti.
Mutta miettii kyllä, koska kertoi, että seurustelu Jeffreyn kanssa tuntuu pelottavalle tai ajatus siittä. Ei ole siis varma.
No ei tietenkään ole varma. Ovat tavanneet toisensa täysin poikkeuksellisissa olosuhteissa ja tunteneet vasta muutaman viikon. :D
Mulla aina herää sympatiat niitä tyyppejä kohtaan ketä täällä eniten haukutaan.
Ja tarkoitan nimeenomaan näitä joissa haukutaan ääntä, naurua, ulkonäköä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykkäni ip osoitetta oli seurattu. Voi olla että äänestystä voidaan ropeloida tuollain, että kännykkäsovelluksista ei lähde oma äönestys eteenpöin tai vastaavasti joku voi äänestää monta kertaa omaa suosikkiaan. Minun puhelinta on ainakin nyt seurattu ja murtauduttu sen jälkeen kun aloin käymään täällä.
Varmasti näin. Juuri nyt lähes kaikki maailman hakkeritoiminta kohdistuu Love Islandin yleisöäänestykseen.
Mutta meneppä mainitsemaan siittä muille niin pitävät vainoharhaisena ennenkuin sattuu omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vihanhallintakurssi olisi paikallaan.Minulle noi viestit muuten toimivat juuri päinvastoin kuin kirjoittaja tarkoittaa.
Ilmoitin sinut. Spämmäät. Ja tuo sun ylänuolijuttu. Teet hallaa Ankulle tuolla toiminnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta meneppä mainitsemaan siittä muille niin pitävät vainoharhaisena ennenkuin sattuu omalle kohdalle.
Täällä on taas lähes kaikki viestit sinun kirjoittamia. Tutustu sääntöihin.
Patrickilla ja Samilla on hyvin samanlainen huumorintaju. Ovat itsekin sanoneet monta kertaa, että heidän huumorinsa on huonoa.
Myös Anku on solahtanut joukkoon ihmeenkiin hyvin.
Samin "suunnaton ihastuminen Ankuun" on vain tuotannon kehittelemää tarinaa. Patrick ja Sami ystävystyivät nopeasti ja viihtyvät kimpassa.
Noilla kolmella synkkaa hyvin.
Sekä Hanna että Tanja haluvat nyt kuulua nelikkoon. Hanna siksi, että on edelleen ihastunut palomieheen ja Tanja sen perusteella, mitä on nähnyt telkkarissa.
Jos mä olisin Alexiina ja pettynyt Alexanderiin, niin valitsisin Samin! Se olisi kunnon peliliike.
Vierailija kirjoitti:
Mulla aina herää sympatiat niitä tyyppejä kohtaan ketä täällä eniten haukutaan.
Ja tarkoitan nimeenomaan näitä joissa haukutaan ääntä, naurua, ulkonäköä tms.
Mulla ei. Muodostan kuvan ihmisistä itsenäisesti. Muiden mielipiteet eivät vaikuta suuntaan tai toiseenkaan.
Kiitos olipa kauniisti sanottu! Tälläkö se tyhmyys mitataan? Kyllä mun mielestä ton ohjelman formaatti, silti pysyis suht samana vaikkei kaikki samassa huoneessa nukkuis: panisikaan
Vierailija kirjoitti:
Kiitos olipa kauniisti sanottu! Tälläkö se tyhmyys mitataan? Kyllä mun mielestä ton ohjelman formaatti, silti pysyis suht samana vaikkei kaikki samassa huoneessa nukkuis: panisikaan
Ei pysyisi. Formaatti muuttuisi täysin, jos jokaisella olisi oma huone. Ymmärrätkö tämän?
Vierailija kirjoitti:
Patrickilla ja Samilla on hyvin samanlainen huumorintaju. Ovat itsekin sanoneet monta kertaa, että heidän huumorinsa on huonoa.
Myös Anku on solahtanut joukkoon ihmeenkiin hyvin.Samin "suunnaton ihastuminen Ankuun" on vain tuotannon kehittelemää tarinaa. Patrick ja Sami ystävystyivät nopeasti ja viihtyvät kimpassa.
Noilla kolmella synkkaa hyvin.
Sekä Hanna että Tanja haluvat nyt kuulua nelikkoon. Hanna siksi, että on edelleen ihastunut palomieheen ja Tanja sen perusteella, mitä on nähnyt telkkarissa.Jos mä olisin Alexiina ja pettynyt Alexanderiin, niin valitsisin Samin! Se olisi kunnon peliliike.
Tästä tulinkin kirjoittamaan.
Katsoin äsken klipit.
Alexina haluaa radiosta eroon ja Severi ei kelpaa niin silloin se on Sami.
Samin ja Tanjan klippi myös outo. Onko Sami ja Alexina uusi pari???
Sami taitaa Tanja ahdistaa, liian yksipuolista.
Hanna ei Samia kiinnosta.
Nyt riippuu kuka saa valita ensin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit nimimerkin. Taas. Joo me tiedetään, että Anku on sun tuttu, vaikka yritit hämätä kirjoittamalla myös Aurasta.
Minä en ole koskaan käyttänyt nimimerkkiä. Pitää laittaa harkintaan, niin säästyisi tällaisilta oletuksilta.
Tykkään Ankusta, mitä sitten? Tykkään myös Aurasta, Pauliinasta, Patrickista, Samista, Alexiinasta ja Severistä.En kylläkään tunne heistä ketään. Mielipiteeni saattaisi muuttua, jos tuntisin.
En silti jauha soopaa esimerkiksi Jeffreystä, Veerasta tai Hannasta, jotka eivät kuulu suosikkeihini.
Suosittelen sitä vihanhallintakurssia entistä suuremmalla syyllä - varsinkin, jos olet yli 16-vuotias.
kaikki Patrik-fanit varmaan nähny Patrikin mainoskuvat K-kenkä mallina
Turhakkeet löytyy kyllä vanhoista pareista joita on muutama. Uusille annan sentäs mahdollisuuden.. toisin kuin sinä.