Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Onko ens äänestyksessä miehet,kuka saa turvan ja pääsee valkkaamaan ensimmäisenä. Miten ne uudet miehet sekoittaa pakkaa,saisko ne valita parit itselleen jo viikon aikana vai pelkät treffit. Veikkauksia?? Ja ketkä ne valitsee treffeille mahdollisesti..
Ehkä vähän "unpopular opinion" mutta en kyllä kaipaa tonne yhtään alkoholia. Niitä tositv sarjoja, joissa alkoholilla hommataan draamaa on ihan liikaa. Ällöttävää katsoja miten aamulla ihmiset yrjöää ja riidellään ihme örvellyksellä. Joo tää sarja ei ehkä niin "hauska" kuin muut tositv ohjelmat, mutta tän viehättävyys onkin juuri tossa analysoimisessa "kuka sopii kellekin parhaiten" ja "kuka nyt onkaan aidoin ja kivoin tyyppi". Vaikka formaatti on tosi lähellä bb:tä ja paratiisihotellia, niin aivan täysin eri silmillä tätä ainakin itse katon. Tää vastaa itselleni eniten oikeeta elämää eikä pelkkää biletystä, vaikka mäkin kaipaan, että näytettäisiin muitakin keskusteluja kuin pelkkiä parivalinta analyysejä.
Mikä hinku miehillä on pitää Veera talossa? Kun ei kellään kuitenkaan tunnu olevan ns.romanttisia ajatuksia häntä kohtaan. Vai onko Veera se pikkusisko,joka pelastaa jannun kuin jannun parinvalinnassa.
Mun mielestä Veera on tosi symppis. Joo, on äänekäs ja menevä, mutta aito, hauska ja hyväsydäminen. Mitä toi sarja ees olis ilman sitä? Tylsää jumittamista. Se että jengi siellä ei haluu et se putoaa, kertoo jo aika paljon. Että kyseessä on aidosti kiva ihminen, josta muut pitää.
Pauliinassa on jotain hämärää. Pelaako vai jotain muuta? Näyttää muuten ihan Pia Lambergilta välillä. Ville pelaa ainakin kovaa.
Oispa ihanaa muuten, jos Patrickille tulis joku sopiva mimmi taloon pian. Luulen et puhkeis kukkaan, jos pääsis ihastumaan.
Joku kirijotti Ankun hiuste väristä. Sillä nyt kesä jäläkkee hiustenväri auringon haalistama. Ylleessä oranssimpi. Mutta eihä sillä värillä väliä. Ja monenki kuvat instassa on vaikka minkälaisia.....ei sillä nii väliä. Veeralla näytti instassa oleva myös fiktteri läpi otettu kuva 😉muttei sekkää haittaa mittää kuulkaa. Veera vaikuttaa mukavalta. Kuvat nyt on mitä on. Ankun tukka oli jo ala-asteella oranssi etenki talavisin. Kesällä haaleempi.
Samaha tuo sille värille.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän "unpopular opinion" mutta en kyllä kaipaa tonne yhtään alkoholia. Niitä tositv sarjoja, joissa alkoholilla hommataan draamaa on ihan liikaa. Ällöttävää katsoja miten aamulla ihmiset yrjöää ja riidellään ihme örvellyksellä. Joo tää sarja ei ehkä niin "hauska" kuin muut tositv ohjelmat, mutta tän viehättävyys onkin juuri tossa analysoimisessa "kuka sopii kellekin parhaiten" ja "kuka nyt onkaan aidoin ja kivoin tyyppi". Vaikka formaatti on tosi lähellä bb:tä ja paratiisihotellia, niin aivan täysin eri silmillä tätä ainakin itse katon. Tää vastaa itselleni eniten oikeeta elämää eikä pelkkää biletystä, vaikka mäkin kaipaan, että näytettäisiin muitakin keskusteluja kuin pelkkiä parivalinta analyysejä.
Enpä voisi olla enempää samaa mieltä! Vaikka kuinka ovatkin jäykkiä ilman viinaa niin parempi sekin kuin aivot narikkaan -tyylinen örvellys. Viinalla läträämistä saa seurata ihan tarpeeksi muissa sarjoissa, näin olen ymmärtänyt, ja siksi en olekaan niitä muita edes katsonut. Tätä uskaltauduin katsomaan kun brittiversiokin oli niin kivan viaton ja meno lähempänä ns. tavallista arkea.
Ykstuttu kirjoitti:
Mää tunne Ankun ja tiijän sen kivaksi, nii oon jäävi sanommaa mittää, ku en muita tunne sitte ollenkaa. Anku on semmone rento ja kiltti, sekä ottaa muut huomijjoo. Kova naurammaa.
Oon kahtellu sen naamaa nii kaua, etten tiijä miltä näyttää 😂siis näyttää vaa Ankulta. En ossaa oikein muista saarelaisista sannoo vielä mittää. Nii Anku oli nuorena semmone poikatyttö, eikä asiat olleet nii justiisa. Käyny vaeltamassa ja laavuilla. Nukku joukkueteltoissa ja metsäprojektissa yms maanlähheine. Tää ei sitten oo mainos 😉😂
Anku tsemppiiii !!!!!!
Kerrankin joku tällainen "vanha tuttu" tulee kehumaan eikä haukkumaan! Taisi olla eka kerta kun tällaisen luin. Yleensä nämä menevät aina niin, että joku kauan sitten jonkun tositv-osallistujan tuntenut tulee kertomaan aivan ruokottoman hirveitä "faktoja" tästä henkilöstä.
Kiitokset tälle kirjoittajalle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrick valkkaa koko ajan muiden naisia..
Mitä muiden naisia? Eihän tuo Emma ollut kenenkään pari edes ja kaiketi tuolla on jokainen ihan vapaasti valittavana.
Musta ainakin valkkaa sillä tavalla muiden naisia, että niillä naisilla on joku muu kiikarissa joiden kanssa ne mieluummin olisi pari. Emma ja Mika olis oikeasti käsittääkseni halunnut katsoa ”mikä juttu” ja oli molemminpuolista jotain kemiaa. Emman kanssa Patrick on taas friendzonella ja oli tosi innostunut heidän samanhenkisyydestä mihin en nähnyt Emman aivan yhtä innoissaan vastaavan.
Ankunhan se olisi ottanut mut Refai tekee siitä nyt vaimoaan.
Juuri näin. Mun mielestäkin oli Patrickilta ihme liike valita Emma, joka olis kuulunut mun mielestä Mikalle, josta on nyt tullut vain epäreilusti jonkinlainen Veeran aisankannattaja. Mika ja Emma olisivat ansainneet mahdollisuuden. Ja Patrickin olisi kannattanut ottaa Veera. Mun mielestä ne jotenkin sopisivat yhteen Patrickin vastustelusta huolimatta. Saatais actionia. He olisivat fyysisesti match. Tosin Patrick sanoi esittelyklipissä että hän etsii naista, joka pitää hänestä huolta 😆.
Kaikenkaikkiaan hirveästi yksipuolista ihastusta tuolla.
Veera -> Patrick
Patrick -> Pauliina
Pauliina -> Ville
Johanna -> Jeffrey
Refai -> Anku-Ei tuo alkuperäinen-
Ykstuttu kirjoitti:
Mää tunne Ankun ja tiijän sen kivaksi, nii oon jäävi sanommaa mittää, ku en muita tunne sitte ollenkaa. Anku on semmone rento ja kiltti, sekä ottaa muut huomijjoo. Kova naurammaa.
Oon kahtellu sen naamaa nii kaua, etten tiijä miltä näyttää 😂siis näyttää vaa Ankulta. En ossaa oikein muista saarelaisista sannoo vielä mittää. Nii Anku oli nuorena semmone poikatyttö, eikä asiat olleet nii justiisa. Käyny vaeltamassa ja laavuilla. Nukku joukkueteltoissa ja metsäprojektissa yms maanlähheine. Tää ei sitten oo mainos 😉😂
Anku tsemppiiii !!!!!!
Mikä on metsäprojekti?
Tottuue vaa Ankusta kirijoti.Eikait sillä taija vihamiehiä ollakkaa todellisessa elämässä. Ei hauku muita, eikä puhu pahhaa selän takana.
Voiha muutki tytöt saarella olla kivoja, en sillä sano.Enkä halua sanua, että Anku olis paremoi ku muut.
Oikkee nimi on muutes Anna-Reeta 😊mut kaikki kait sitä on aina sanonu Ankuksi. Kova tekkee töitä. Enne tuonne menuaa teki kahta työtä. Eikait sillä palijo vappaata ollu. Mutte viihi enempää juoruta. Tässäki oli liikkaa ja tullee pija sanomista 😂😉😉😉
Veikkaan ettei Patrick tuu kovin kauaa tuolla pysymään, ellei heillä nyt ala Emman kanssa kunnolla matchaamaan.
Voi jestas mikä myötähäpeä tuli tuosta Veeran showsta pudotuksessa 😂 "miks kukaan muu ei itke?!?". Miten sen psyyke kestää tuolla oloa, jos noin koville vetää jo yhen viikon jälkeen pudotus.
Siis ihan tosissaanko te puhutte täällä kuinka joku nainen olisi kuulunut sille ja tälle miehelle? Muutaman päivän jälkeen? Ja samaan hengenvetoon ihmettelette kuinka epänormaalia Pauliinan ripustautuminen on. Just.
Kukaan noista naisista ei kuulu yhtään kellekkään. Eihän se Emma pahalla ottanut että Patrick valitsi sen. Enemmän tuo valinta tais hiertää muita. Ja Patrickinko pitäisi valita Veera yleisen mielipiteen vuoksi, vaikka ei sitä parikseen halua? On väärin että Mika on Veeran aisa kannattelija, mutta eikö se olis ihan yhtä väärin Patrickin kohdalla?
Ihmeellinen on tuo logiikka kyllä, että nuo ohjelman naiset automaattisesti kuuluis jollekkin miehelle.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/ankujohanna/?hl=fi Tuo 22kuva näyttää ihan erinäköiseltä,viime vuonna otettu,ei tuo hiusten värikään voi muuttaa noin paljon?
Peruukki? Jos halusi vaihtelua. Näyttää hiukset paljon tuuheammilta kuin normaalisti.
Oon iloinen et Aura sai jäädä saarelle, äänestin häntä myös. Aika vähän näytetty vielä häntä eikä oo oikein saanut minkäänlaista muuta kuvaa vielä hänestä, kuin että mukavalta vaikuttaa. Ja just siksi haluaisin et pysyy saarella vielä, ja annetaan mahdollisuus näille uusillekin päästä kunnolla porukkaan mukaan. Emmasta en niin välitä, mut kiva silti et hänkin sai vielä jäädä ja veikkaan ettei oo ihan heti tippumassakaan.
Anku ei sitte oo Oulusta...kyllä voin kirjoittaa näinkin 😂
Eli tämä ei ole nyt minun puhetyylini eli murteeni. Kirjoitustyylini murteineen oli vastine sille, kun joku pohti, onko Anku Virolainen ja joku toinen, että Oululainen.
Annoin siis näytteen Ankun alkuperäisestä murteesta 😂😂
Aika höpsö juttu mutta eihön se nyt haittaa mikä murre ihmisellä on, kunhan saa asiat hoidetuksi elämässään 😊
Oikein kovasti tsempoiä kaikille saarelaisille ❤ ❤❤
Vierailija kirjoitti:
Mikä hinku miehillä on pitää Veera talossa? Kun ei kellään kuitenkaan tunnu olevan ns.romanttisia ajatuksia häntä kohtaan. Vai onko Veera se pikkusisko,joka pelastaa jannun kuin jannun parinvalinnassa.
Tuolla on sen verran vähän aktiviteetteja, että on hyvä kun on joku joka niitä keksii. Muuten noi tylsistyy kuoliaaksi. Veikkaan myös, että Veerasta on tullut monelle läheinen kaveritasolla. Tietävät, että varsinkin ekana putoaminen olisi paha kolahdus hänen itsetunnolleen. Eli ehkä haluavat säästellä hänen tunteitaan, vaikka se onkin oman parinmuodostuksen esteenä. Kukaan ei tietenkään ansaitse erityiskohtelua, mutta Veera on tehnyt paljon hyvää tolle ilmapiirille ja Veera nyt vaan vaikuttaa poikkeuksellisen herkältä. Ei ole itsetunto vielä yhtä kehittynyt kuin muilla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Anku oo virolainen? Kuulostaa ja näyttää ainaki siltä
Eka jaksossa hän sanoi että ovat Johannan kanssa vanhoja tuttuja Oulusta.
Millä perusteella porukka äänestää?
Ihmettelen miten ensimmäisessä äänestyksessä äänestettiin Villeä ja nyt edellisessä Pauliinaa? Olihan nyt hieman "hölmöä" äänestää Pauliinaa, jonka varmasti Ville tai viimeistään Patrick olisi pelastanut jatkoon. Mä ainakin koitin ajatella pidemmälle :D
Mä en nähny mitenkää ihmeellisenä ja pelillisenä liikkeenä tuota Patrickin valintaa. Emmahan kävi Mikan kans treffeillä, mut onko ne sen jälkee ees ollu yhessä? Tai onko kummankaan puheita kuvattu et ovatko kiinostuneet toisistaan. Siis nyt myöhemmin.
Tuolla vaihtuu tilanteet niin nopeeta ja kuitenkaan harvat jutustelut selviää ruutuun saakka.
Pauliina olis tietysti ollut vaihtoehto, mut ehkä silläkään suhteella ei sit ois ollut ns. mitään tulevaisuutta.
Muutenki musta tuntuu et kaikki naiset on enemmän kavereita Patrickille. Tuntuu ainaki juttelevan kaikkien kanssa ja varmaan tulee kaikkien kanssa toimeen. Ei varmaan ketään näe sillai et oikeesti vois olla kunnon suhteessa.
Ankun alanuperräine murre on tämmöne, ku mitä nyt kirijotan. Tamperree murre sitte tarttunu myöhemmi osittai. Nokahtottaa ny mite käy hälle 👍
Kaikki tytöt saarella kivoja!! Se Veeraki hauska.
Ei mulla oikeestaa oo pahhaa sanottavvaa vielä ainakkaa. Ehkä tosijjaa tuo Pauliina on pikkuse hömmentävä, et oisko leuhka, muttei välttämättä ees oo........