Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Oispa siitä brittien kolmoskaudesta ollut omat keskustelut, sillon kun tuli (no, onhan se yhä Katsomossa). Oli kyllä viihdyttävää settiä. Ja katsojaluvut olivat jossain kolmessa miljoonassa briteissä. En tosin tiiä kertooko tämä vaan lähinnä negatiivista briteistä 😂
Näkispä Suomen kanavilta ruotsalaisten ja kaikkien muidenkin versiot.
Voisin katsoa pari ekaa jaksoa UK-versiosta uudestaan, jotta voin verrata näitä alkuja.
Joo tiiän, kukaan ei haluu vertailla mut musta se on kiinnostavaa.
Musta vähä tuntuu et Anku ei välttämättä pitemmän päälle viihdy suhteessa Refain kanssa, voihan se olla et ihastuukin ja alkaa viihtyä. Mut vähä on havaittavissa et se vaatis vähä enemmän äksöniä parilta.
Nää vaan tuntuu olevan kaikki vielä niin jumissa että ei uskalla mitään isompia liikkeitä tehdä, ja voihan se olla järkevämpääkin tässä vaiheessa.
Aloin heti tuumasta toimeen.
Ah nää britit on niin ihanan puheliaita verrattuna suomalaisiin.
Ja onhan tää juontaja nyt pikkasen parempi ja _luonnollisempi_ kun Shirly.
Hei Villehän on kuin kopio tästä Samista, en ees häntä muistanut.
Joo, tosiaan heti alkoivat kaikki juttelemaan keskenään ja on niin avoimia. Tosin nää tyyliin kaikki on varmaan eläny kunnon seurapiirielämää jo ennenkin.
Kyllä nääkin toisensa tuntee :D
Tosiaan tässä tää ensipariutuminen menee iiiiihan erilailla kun mitä se lopussa tulee olemaan, joten uskon et kyl ne parit Suomiversioskin viel kehittyy.
On tääkin välillä cringee.
Näil on kunnon menot heti ekana iltana.
Kiitos ja anteeks, siinä oli mun huomiot brittien version kolmoskauden ekasta jaksosta pikakelattuna.
Vierailija kirjoitti:
Aloin heti tuumasta toimeen.
Ah nää britit on niin ihanan puheliaita verrattuna suomalaisiin.Ja onhan tää juontaja nyt pikkasen parempi ja _luonnollisempi_ kun Shirly.
Hei Villehän on kuin kopio tästä Samista, en ees häntä muistanut.
Joo, tosiaan heti alkoivat kaikki juttelemaan keskenään ja on niin avoimia. Tosin nää tyyliin kaikki on varmaan eläny kunnon seurapiirielämää jo ennenkin.
Kyllä nääkin toisensa tuntee :D
Tosiaan tässä tää ensipariutuminen menee iiiiihan erilailla kun mitä se lopussa tulee olemaan, joten uskon et kyl ne parit Suomiversioskin viel kehittyy.
On tääkin välillä cringee.
Näil on kunnon menot heti ekana iltana.
Kiitos ja anteeks, siinä oli mun huomiot brittien version kolmoskauden ekasta jaksosta pikakelattuna.
En tiedä kuka briteissä juontaa, mut tää suomen versio taitaa olla Shirlyn eka vastaava juontopesti. Ja toisaalta, ihan yhtä luonteva tuo meidän juontaja on kuin kilpailijatkin :D
Mä sitten rakastan tätä Suomi-dissaamista ja Brittien/Jenkkien ihailua. Not.
Mun mielest Shirly on hyvä juontaja, varsinkin kun on vasta aloittelija näissä hommissa. Ihan luontevasti sillä menee, kun vertaa vaikkapa Sara Sieppiin joka oli Paratiisihotellin juontaja :D Se aiheutti myötähäpeää
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/b113cf22-5986-46ab-afed-2a2e68f82…
Ankulla ruutupaita ja ruskeat hiukset! Aivan kuin eri ihminen. :D
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/b113cf22-5986-46ab-afed-2a2e68f82…
Ankulla ruutupaita ja ruskeat hiukset. Aivan kuin eri ihminen :D
En ole päässyt katsomaan tätä kahteen päivään, niin siis putosiko jo ensimmäinen kilpailija ja jos niin kuka? Kiitos :)
Ei nuo kyllä ihan ruskeet oo.. 8 vuotta vanha näyttäs oleva toi video.
Vierailija kirjoitti:
En ole päässyt katsomaan tätä kahteen päivään, niin siis putosiko jo ensimmäinen kilpailija ja jos niin kuka? Kiitos :)
Johanna putos ja uudet parit ovat: Ville&Pauliina, Emma&Patrick, Mika&Veera, Anku&Refai, Jeffrey&Aura ja Senja&Janne
Vierailija kirjoitti:
Mä sitten rakastan tätä Suomi-dissaamista ja Brittien/Jenkkien ihailua. Not.
Mulla tarkotuksena ei ollut dissata sen erityisemmin Suomea, mietin ja vertailin vaan täällä palstallakin esiintyneitä pointteja sekä eroja Suomi ja brittiversioiden välillä.
Itse en ainakaan koe olevani mikään fanaattinen brittien/jenkkien ihailija, vaikka realityt siellä ovatkin kiinnostavampia. Suomi ja suomalaiset (ne tässäkin ohjelmassa olevat) ovat mahtavia kaikesta huolimatta.
T: Sen brittiversion kolmoskauden ykkösjakson analyysin kirjoittaja
Mä muistan brittiversiosta ainaki jollaki kaudella sellanen et jotkut naiset aina puhuu keskenään et kuka olis hyvännäkönen/mielenkiintonen tms. et pitäskö yrittää. Tollasta jotenki helpommin heittäydyttiin ja lähettiim kokeilee toimisko juttu
Jos Ankusta oikeasti paljastuu jotain boheemeja luonnonlapsiviboja niin voisi hyvinkin sopia Patrickin pariksi. Refaista välittyy jotain alistavaa tuon herrasmieskuoren alta (sellaista "valitsen sinut ja tämä on nyt tässä" -energiaa) ja toisaalta Anku vaikuttaa liian kiltiltä sanoakseen suoraan että ei halua olla hänen parinsa, joten voi olla että tämä pari jatkaa pitkäänkin vaikka minkäänlaista kemiaa ei välity ainakaan ulospäin.
Tähän mennessä jaksoista on tullut sellainen olo että tuolla ei tutustuta ollenkaan, ainakaan sen parisuhdeminän ulkopuolella. Tähän luulisi tuotannon voivan vaikuttaa, jos tosiaan on näin.
Mistä lähtien Espanja on ollut saari?!?
Joku sanoi että Aurasta tulee mieleen Olli Hermannin eksä Noora. Ja kas, tytöthän ovat fb-kavereita ja molemmat työskennelleet samassa kampaamoketjussa. Ehkä se selittää tuon tyylin, kovat mustat kulmat, iso tukka, tatskat ja vähän sellainen julma olemus.
Mulle tulee Aurasta huonot vibat, en tiedä miksi. Silti ihmettelen miksei Patrick valinnut sitä. Patrickin on helppo kuvitella johonkin tamperelaiseen halpabaariin kuten Monttuun kuten joku sanoi. En tajua miksi se tavoittelee kaikista tavallisimpia tyttösiä. Veerakin sopis paremmin kuin muut.
Mietinki mistä tuolla Veeralla tullu nuin hyvä kroppa mutta ilmeisesti tanssitausta sit. On kyllä ihan symppistyttö, vähän tulee mieleen diitä se geordie shoren charlotta, samanlainen höppänä.