Ihana juhannus 2026!
Mitä ihanaa olette suunnitelleen juhannukseksi? Siihen on kuitenkin vain hieman yli kuukausi enää aikaa. Vietättekö perinteisin menoin, vai oletteko kehitelleet omia uusia rutiineja?
Kommentit (8)
Meillä mennään perinteisillä saunalla, juhannustaioilla, muurinpohjaletuilla jne :D
Jännää muuten, että juhannuksena sauna on rennompi ja ruoka tavallista maukkaampaa. Se on se taika varmaan.
Tuntuu hassulta että niin lähellä. Meillä on luonto vielä aivan nukuksissa. Tomaatit ja chilit kukkii jo mutta kasvihuoneessa liian kylmä joten asutaan viidakkotunnelmissa.
Varmaan grillataan ja kylvetään paljussa. Ehkä tuon vanhan rättikatto Cryslerin ulkoilutus jos keli sallii.
Juon väkevää alkoholia ja ruokin hyttysiä. Minulla on hyvä paikka eräässä ryteikössä. Menen sinne taas.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hassulta että niin lähellä. Meillä on luonto vielä aivan nukuksissa. Tomaatit ja chilit kukkii jo mutta kasvihuoneessa liian kylmä joten asutaan viidakkotunnelmissa.
Varmaan grillataan ja kylvetään paljussa. Ehkä tuon vanhan rättikatto Cryslerin ulkoilutus jos keli sallii.
Mun mies kyllästyi kasvatuksiini ja muutti vierastaloon karkuun. Grillattu kala on hyvää juhannusruokaa.
Normi Jussi olutta ja makkaraa sekä kyytipojaksi kossua sitten vielä vois sammua grillin viereen niin mitä muuta voisi juhannukselta toivoa.
Kotona olen syömässä hyviä ruokia ja parvekkeella viihtymässä. Ja silloin alkaa kesäloma :)
Ihan normijuhannus kotona. Ei jaksa enää bilettää.