Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
22741/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se menikään, kun eilen joku Panku-fani nillitti, miten tuotanto kiusaa juuri heitä herättämällä aamutreffeille ja väitti, että kyllä Veerakin itkisi ja marmattaisi, jos pitäisi niin aikaisin lähteä treffeille.

Paitsi että: -Veera oli jo valmiiksi hereillä ku viesti tuli. - Veera on muutenki aamuihminen, Anku ei. -Veeralla oli hyvin nukuttu yö takana kun taas Ankulla valvottu vauvanhoitoyö.

Ei siis vertailukelpoisia.

Vierailija
22742/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli fiilis, että kaikkien yllätykseksi Ville pitäis rahat itse, jos hänelle osuisi se raha kuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22743/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen Ankulle, kun hänellä on niin hyvä kroppa ja ei ilmeisesti edes harrasta mitään urheilua. Miten tollanen on ees mahdollista?? Geenit jakautuu niin epäreilusti...

Vierailija
22744/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen Ankulle, kun hänellä on niin hyvä kroppa ja ei ilmeisesti edes harrasta mitään urheilua. Miten tollanen on ees mahdollista?? Geenit jakautuu niin epäreilusti...

Kyllähän Anku liikkuu varmasti paljon, mutta ei varmaan harrasta sitä erityisesti, eli ei käy salilla tai ohjatussa liikunnassa.

Vierailija
22745/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas oli hieno ajatus tuo,että ostaisi jotain kivaa äidilleen. Treffeillä V ja P puhuivat Lontoon reissusta eli eiköhän se rahotettas tuolla voittopotilla. Aikoihan Aurakin hommata pyykinpesukoneen,miten se eroaa Pauliinan ajatuksesta..

Vierailija
22746/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän tekee työtä jossa liikkuu eikä istu näyttöpäätteellä?

Mutta joo, tiedän muitakin joilla hyvä kroppa vaikka eivät liiku. Itselle taas kerääntyy järkyttävästi nesteet kehoon jos en liiku. Kasvuiässä harrastin kilpaurheilua ja olen ajatellut että mun keho on niin tottunut liikkumaan, että sitä on pakko harrastaa, vaikka nykyään urheilu ei enää kiinnostakaan yhtään. Hahah... tuntuu ihan kiroukselta!

Sen lisäksi hänen hiukset on aivan käsittämättömän upeat ja paksut! Voittanut geenilotossa selvästi.

En tajua miksi tuo nainen ei ole malli tms.

Vierailija
22747/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko Jeffreyyn ja Auraan. Eivät tule jatkamaan parina. Jatkuva riitely on raastavaa ja en usko että se tulee heiltä poistumaan.

Heidän kasvukipujaan on ollut viihdyttävää seurata, ja Jeffistä on kuoriutunut lämmin ja välittävä ihminen, ihanan söpö Jeff.

Mutta en näe häntä Auran kanssa, ovat liian erilaisia.

Sanoisin niin, että molempien pitää vielä aikuistua että kykenevät tasapainoiseen parisuhteeseen kenenkään kanssa. Mutta hyvää kasvatustahan tämä heidän suhdekokeilunsa on ollut.

Vierailija
22748/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko Jeffreyyn ja Auraan. Eivät tule jatkamaan parina. Jatkuva riitely on raastavaa ja en usko että se tulee heiltä poistumaan.

Heidän kasvukipujaan on ollut viihdyttävää seurata, ja Jeffistä on kuoriutunut lämmin ja välittävä ihminen, ihanan söpö Jeff.

Mutta en näe häntä Auran kanssa, ovat liian erilaisia.

Juuri näin. Olen miettinyt mihin heidän valtaisa suosio juuri nyt perustuu. Voi olla, että vievät jopa voiton. Onko kyseessä edes mikään rakkaustarina heidän välillään? Koko kauden vaan ärsyttänyt tuo Aura. Eikä tuo tupakan poltto ainakaan häntä kaunista

Vierailija
22749/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on niin pitkä tuo äänestysaika et innokkaimnat fanit ehtii monta kertaa poistaa ja ladata apin uudelleen :D

Itse äänestin toistamiseen tänään ja ilman, että tarvitsi poistaa appia ja ladata uudelleen..

Vierailija
22750/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta taas oli hieno ajatus tuo,että ostaisi jotain kivaa äidilleen. Treffeillä V ja P puhuivat Lontoon reissusta eli eiköhän se rahotettas tuolla voittopotilla. Aikoihan Aurakin hommata pyykinpesukoneen,miten se eroaa Pauliinan ajatuksesta..

Aura nyt on se ”perus tamperelainen räppidokaaja” joka ei edes uskonut pääsevänsä finaaliin. Mutta toi niiden suunnitelma käyttää voittorahat kuulostaa niin ironiselta, että vetoaa varmasti hipstereihin yms. jengiin.

Paulalta ja Villeltä olisin odottanut muuta.

Vierailija
22751/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se menikään, kun eilen joku Panku-fani nillitti, miten tuotanto kiusaa juuri heitä herättämällä aamutreffeille ja väitti, että kyllä Veerakin itkisi ja marmattaisi, jos pitäisi niin aikaisin lähteä treffeille.

Paitsi että: -Veera oli jo valmiiksi hereillä ku viesti tuli. - Veera on muutenki aamuihminen, Anku ei. -Veeralla oli hyvin nukuttu yö takana kun taas Ankulla valvottu vauvanhoitoyö.

No silti joku täällä sitä eilen nillitti, että ei varmasti ketään muuta viedä aamutreffeille, vaan saavat rauhassa laittautua ja muiden treffit ovat joskus iltapäivästä. Ja oletettiin, että nimenomaan Veera alkaisi itkemään. En minä sille mitään voi, että joku näin sanoi. 

Vierailija
22752/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeralla ja Jannella instalive kello 12.00

Vierailija
22753/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on niin pitkä tuo äänestysaika et innokkaimnat fanit ehtii monta kertaa poistaa ja ladata apin uudelleen :D

Itse äänestin toistamiseen tänään ja ilman, että tarvitsi poistaa appia ja ladata uudelleen..

Täh! Mulla ainakin näkyy siellä edelleen eilen annettu ääni.

Vierailija
22754/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silti joku täällä sitä eilen nillitti, että ei varmasti ketään muuta viedä aamutreffeille, vaan saavat rauhassa laittautua ja muiden treffit ovat joskus iltapäivästä. Ja oletettiin, että nimenomaan Veera alkaisi itkemään. En minä sille mitään voi, että joku näin sanoi. 

Eiköhän riitä tämä jankkaus

(Ensimmäinen kerta, kun kommentoin tätä juttua)

Vierailija
22755/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura ja Jeffrey on parhaat ja aidoimmat!! Äänestetty jo monta kertaa 💓

Vierailija
22756/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veeralla ja Jannella instalive kello 12.00

Millä insta-tunnuksella?

Vierailija
22757/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän riitä tämä jankkaus

(Ensimmäinen kerta, kun kommentoin tätä juttua)

Juu, minun puolestani riittää. Kunhan muistutin vain, mitä eilen joku sanoi ja nyt nähtiin, miten oikeasti kävi. Ei minulla ole mitään Pankuja vastaan, mutta huvittaa vain nämä palstan salaliittoteoreetikot. 

Vierailija
22758/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh! Mulla ainakin näkyy siellä edelleen eilen annettu ääni.

Täältä myös annettu kaks ääntä. Äänestin eilen heti, kun äänestys aukeni ja tänään pystyin äänestämään uudelleen. Ei ole tarvinnut appia poistaa.

Vierailija
22759/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aura ja Jeffrey on parhaat ja aidoimmat!! Äänestetty jo monta kertaa 💓

Ai millä perusteella??

Vierailija
22760/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan siistiytyykö palstan kieliasu Veeran ja Jannen pudottua tai ei.Väheneekö haukkumaviestit yhtään.

Ketju on lukittu.