Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Hah, oikein nauratti. Tulee vauhtia taloon kun vauvat tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mut eipä oo helppoakaan nuilla ku tulevat takaisim Suomeen kansan pällisteltäväksi, siinä sitte yrität jotain parisuhdetta kasata ku seiskan paparazit kyttää nurkan takana et onko ne vielä yhdessä vai ei.
Mut eiköhän ne tiiä mihin ovat lähteneet :D
Eka love island että saattaa olla että eivät tollaista ole tulleet ajatelleeksi. Kaikkihan ei edes uskoneet oikeasti löytävänsä syviä tunteita siellä. Pati esim puhui että on yllättynyt että löysi sellaisen ihmisen sieltä.
Lila-Mikaela kirjoitti:
Katsoin eilen tuon valheenpaljastussession aikana kun Pati oli Pauliinan vieressä, katsoi tätä ihailevasti ja antoi pusun poskelle. Haaveilisiko edelleen Pauliinasta, joka on kaunis ja jossa olisi särmää. Mutta Pauliina on kenties liian vaativa ja omiva, joten Patista ei taida olla siihen pitemmän päälle. Anku on paremmin vaimomatskua, Pauliina rakastajatar-tyyppiä. Molemmat kauniita. No, Pati arveli Ankua mahdolliseksi surffivaimoksi. Ota sitten noista selvää.
Sulla näkyy olevan Pauliinat ja Aurat ihan sekaisin, kuulostaa tosi uskottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Lila-Mikaela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vavatehtävä on huippu! :D
Jeff ainaki alkuun ihan innossaan x)
First klipissä ei ees näkyny ollenkaa Ankua ka Patia hoitamassa vauvaa, eikä kyllä Veeraa ja Janneakaan :DVoi olla, että Anku on saanut tarpeekseen vauvojenhoidosta omassa perheessään. Vanhemmat lapset joutuivat aina huolehtimman pienemmistään. Osaa sen taidon varmasti ihan luonnostaan.
Päätteletkö sä nyt ihan vakavissasi, että Ankun puuttuminen ennakkoklopistä tarkoittaa sitä, että hän on saanut lastenhoidosta tarpeekseen kotona?
Eilen se oli ihan varma, että Anku syrjii muita naisia eikä halua hengailla niiden kans suunnittelemassa kyssäreitä pojille siellä parvekkeella, mut kuinkas sitten kävikään...
Kun tää loppuu niin Tampereelle sais järjestää Love Island juhlat. Niin monta tamperelaista finaalissa. Aura, Pati, Anku ja Veera.
Nuo klipit on useim harhaanjohtavia. Voi aivan hyvin olla, että vaikka Aura oli siinä röökipaikalla niin illam jaksossa osoittautuu äidilliseksi hoitovietin omaavaksi persoonaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun tää loppuu niin Tampereelle sais järjestää Love Island juhlat. Niin monta tamperelaista finaalissa. Aura, Pati, Anku ja Veera.
Puolet Tampereelta 😂😂
Huolestukohan Patrick Ankun liikkumattomuudesta.. ei halua että lihoo tulevaisuudessa jos parisuhteeseen aikoo. Keksi sitten tollasen tekosyyn että itsekin laiskistuu kun toinen ei liiku.
Tässä on vielä kaks "normi' päivää tän vauvan hoito päivän jälkeen. Mitä luulette tapahtuvan?
Tuleekohan vanhemmat ja onkohan ne tanssiaiset toka vikana iltana eli lauantain jaksossa?
Vierailija kirjoitti:
Huolestukohan Patrick Ankun liikkumattomuudesta.. ei halua että lihoo tulevaisuudessa jos parisuhteeseen aikoo. Keksi sitten tollasen tekosyyn että itsekin laiskistuu kun toinen ei liiku.
En usko, mutta helposti se toisen seura voi ainakin alussa olla niin ihanaa, että ei viitti tuhlata sitä treenaamalla yksin.
En kuitenkaan usko, että niiden suhde tuohon kaatuu varsinkin kun tiedostavat sen.
Samoin Veera, vaikka Veera kertoi ettei tykkää vauvoista niin hänestäkin voi ohjelmassa näyttäytyä taas toisenlainen kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, mutta helposti se toisen seura voi ainakin alussa olla niin ihanaa, että ei viitti tuhlata sitä treenaamalla yksin.
En kuitenkaan usko, että niiden suhde tuohon kaatuu varsinkin kun tiedostavat sen.
Eihän toi se syy ollut? Patrick sanoi että jos Anku ei treenaa niin se tarttuu häneen ja hän laiskistuu. Eli jos Patrick laiskistuu niin se on Ankun syy.
Pitää ilmeisesti hakea avioeroa miehestä. Minä liikun ja käyn salilla, mies taas soittaa intohimoisesti rumpuja. Miestä ei kiinnosta saleilu yhtään, ei urheilla yhdessä koskaan. Mammat tietää, tuhoon tuomittu suhde joten jätän tuon sian :D.
Mulla vielä kolmivuorotyö, joten ei voida olla onnellisia, ei sitten millään. Mieskin kuolaa kumminkin jotain naapurin Pauliinaa...ihan varppina!
Käsitykset asukkaista ovat muuttuneet viikkojen mittaan.
Mä olen alkanut tykätä Jeffrystä, mitä en alussa olisi uskonut. Olen väsynyt Veeraan, joka tuntui ensin mainiolta. Patrickin herkkyys yllätti.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut tykätä Jeffrystä, mitä en alussa olisi uskonut. Olen väsynyt Veeraan, joka tuntui ensin mainiolta. Patrickin herkkyys yllätti.
Kaikki muut asukkaat ovat sympaattisia paitsi Jeffry. En voi sille mitään, että tuollainen miesvauva ei vaan herätä mitään positiivisia fiiliksiä. Mutta toisaalta Jeffry on vielä nuori, toivottavasti kasvaa mieheksi joku päivä. Ei se täysin toivoton ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuitenkaan usko, että niiden suhde tuohon kaatuu varsinkin kun tiedostavat sen.Eihän toi se syy ollut? Patrick sanoi että jos Anku ei treenaa niin se tarttuu häneen ja hän laiskistuu. Eli jos Patrick laiskistuu niin se on Ankun syy.
Kuullun ymmärtämisessä parantamisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt valheenpaljastustestikin sen kertoi, että Pati ei usko tapailuun ulkomaailmassa. Mä uskon et yrittää tapailua mut päätyvät lopulta olemaan vaan kavereita. Pati ei valmis seurustelemaan tai tapailemaan vakavasti. Veera ja Janne saavat mun äänen.
Oliskos jotain ihan perustelujakin tuolle väitteellesi., ettei Patrick ole valmis tapailemaan tai seurustelemaan vakavasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut tykätä Jeffrystä, mitä en alussa olisi uskonut. Olen väsynyt Veeraan, joka tuntui ensin mainiolta. Patrickin herkkyys yllätti.Kaikki muut asukkaat ovat sympaattisia paitsi Jeffry. En voi sille mitään, että tuollainen miesvauva ei vaan herätä mitään positiivisia fiiliksiä. Mutta toisaalta Jeffry on vielä nuori, toivottavasti kasvaa mieheksi joku päivä. Ei se täysin toivoton ole.
Nuoria ovat kaikki. Veera 21, Aura ja Janne 22, Jeffrey 23, Ville ja Pauliina 24, Anku ja Patrick 26.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuitenkaan usko, että niiden suhde tuohon kaatuu varsinkin kun tiedostavat sen.Eihän toi se syy ollut? Patrick sanoi että jos Anku ei treenaa niin se tarttuu häneen ja hän laiskistuu. Eli jos Patrick laiskistuu niin se on Ankun syy.
Mää taas aattelin et Patrick ajatteli tuon niin paljon monimutkaisemmin kuin me täällä :D
Ensinnäkin sanoi että se ei varsinaisesti haittaa että Anku ei treenaa, vaan ehkä haittaa enemmän se että jos häntä ei niin kiinosta treeni, jos vaikka ois kivempi käyttää se aika Ankun kanssa. Ja sanoi myös myöhemmin että oma vikahan se olisi, jos niin kävisi. Mutta hän kuitenkin miettii niin pitkälle että niin voi käydä ja tiedostaa sen.
Hänhän sanoi myös että pitäis varmaan kysyä siltä koneelta jos se sanois oikean vastauksen. Ei siis selvästi tiedä itsekään että haittaisko se vai ei.
Mut eipä oo helppoakaan nuilla ku tulevat takaisim Suomeen kansan pällisteltäväksi, siinä sitte yrität jotain parisuhdetta kasata ku seiskan paparazit kyttää nurkan takana et onko ne vielä yhdessä vai ei.
Mut eiköhän ne tiiä mihin ovat lähteneet :D