Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
20761/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miten joku pystyy aiheuttamaan niin vaivaannuttavat fibat kuin tuo Mika. Joka kerta kun tuo avaa suunsa, tekee mieli laittaa äänet pois päältä.

Vaivaannuttavat virheet?

Minua ei ole vaivaannuttanut yhtään Mikan näkeminen ja puheet, ei edes ulkonäkö. Ihan komea tyyppi. Ehkä töllöni on liian hiljaisella, etten kuule kunnolla. Ei sieltä kenenkään puheet selkeästi kuulu. Kaikki yhtä muminaa ja sössöä. Yhtäkkiset kirkunat erikseen.

Vierailija
20762/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset äänestää myös ulkonäköä valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20763/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yllättynyt jos Veera ja Janne ei voittaisi. Ovat olleet varma pari koko ajan. Jo hyvän mäihänsäkkn vuoksi. Oikein tuotannon lempipari.

Vierailija
20764/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliinalla ja Villellä on varmasti tosi kaunis vauva. Siropiirteinen.

Veeralla ja Jannella isokokoinen suloinen pulloposki.

Auralla ja Jeffreyllä tummaihoinen ruskeasilmäinen hurmuri.

Ankulla ja Patrickilla punertava hiuksinen vaaleanpunainen pullea hymyvauva.

Olipa upeasti keksitty:-)

Vierailija
20765/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon Ankun aktiivisuuteen muuten sen verran, että on varmaan ihan perusaktiivinen tyyppi, eli varmasti kertyy hyötyliikuntaa ja sen lisäksi liikkuu vähän miten huvittaa. Mutta kyllä tuosta vartalosta näkee ettei oikeasti *treenaa*, eli ei tavoitteellisesti liiku eikä aikataulun mukaan. Eikä kyllä ole pakko jos ei tykkää, vaikuttaa tyypiltä jolla on muita kiinnostuksen aiheita kuin kehonmuokkaus. Pohjakunto selkeästi hyvä.

Itse olen aina ollut hoikka, vaikka en ole harrastanut juuri mitään liikunta-aktiviteettejä. Mieheni on harrastanut vaikka mitä. Se ei ole meidän väleihimme vaikuttanut mitenkään, vaikka hän hyötyliikkuu ja minä en. Jos Pati käy salilla jatkuvasti ja Anku ei, miten se heidän väleihinsä voisi negatiivisesti vaikuttaa?

Siten etten Anku ole mukana tyyliin salilla? On pois yhteisestä ajasta. En minäkään tuota ymmärrä, jos pelaisivat tennistä tai jotain johon sen toisen todella tarvitsee niin ehkä, mutta yleisesti että treenaamassakin pitäisi olla ”käsi kädessä”. Nämä nyt on taas näitä keskustelun pätkiä, jotka pitäisi painaa omaan arvoonsa, mutta omassa parisuhteessa valvottaisin vastavuoroisesti sitten omiin harrastuksiini, kutomaan ja muuta 😀

Vierailija
20766/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veerasta on ollut tuotannolle hyötyä Veeran ulosannin vuoksi. Veera osaa olla viihdyttävä ja räväkkä. Tykkää olla esillä ja esiintyä. Varmasti tuotanto suosii tuollaisia ihmisiä ja haluaa pitää ohjelmassaan. Todennäköisesti Veera on tuolla loppuun asti.

Vierailija
20767/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Patilla ja Ankulla on myös paljon kannatusta, se vaan ei ehkä samallalailla ole esillä kuin esimerkiksi Veeran ja Jannen.

Vaikea silti sanoa ketä olisi äänestetty esimerkiksi viime äänestyksessä eniten.

Vierailija
20768/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon Ankun aktiivisuuteen muuten sen verran, että on varmaan ihan perusaktiivinen tyyppi, eli varmasti kertyy hyötyliikuntaa ja sen lisäksi liikkuu vähän miten huvittaa. Mutta kyllä tuosta vartalosta näkee ettei oikeasti *treenaa*, eli ei tavoitteellisesti liiku eikä aikataulun mukaan. Eikä kyllä ole pakko jos ei tykkää, vaikuttaa tyypiltä jolla on muita kiinnostuksen aiheita kuin kehonmuokkaus. Pohjakunto selkeästi hyvä.

Itse olen aina ollut hoikka, vaikka en ole harrastanut juuri mitään liikunta-aktiviteettejä. Mieheni on harrastanut vaikka mitä. Se ei ole meidän väleihimme vaikuttanut mitenkään, vaikka hän hyötyliikkuu ja minä en. Jos Pati käy salilla jatkuvasti ja Anku ei, miten se heidän väleihinsä voisi negatiivisesti vaikuttaa?

Siten etten Anku ole mukana tyyliin salilla? On pois yhteisestä ajasta. En minäkään tuota ymmärrä, jos pelaisivat tennistä tai jotain johon sen toisen todella tarvitsee niin ehkä, mutta yleisesti että treenaamassakin pitäisi olla ”käsi kädessä”. Nämä nyt on taas näitä keskustelun pätkiä, jotka pitäisi painaa omaan arvoonsa, mutta omassa parisuhteessa valvottaisin vastavuoroisesti sitten omiin harrastuksiini, kutomaan ja muuta 😀

*velvoittaisin (en harrasta kutomista, pelkkä esimerkki)

Vierailija
20769/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veerasta on ollut tuotannolle hyötyä Veeran ulosannin vuoksi. Veera osaa olla viihdyttävä ja räväkkä. Tykkää olla esillä ja esiintyä. Varmasti tuotanto suosii tuollaisia ihmisiä ja haluaa pitää ohjelmassaan. Todennäköisesti Veera on tuolla loppuun asti.

Veera on just sellainen, joka imee kaiken hapen ympäriltään.

Tuota kälätystä riittää todennäköisesti 14 tuntia vuorokaudessa. Minulle riittää jakson 14 minuuttia.

Vierailija
20770/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat saapuneet Villaan !!! Mää tiesin tuon, että puheet haikarasta on totta!

Mielenkiintoista nähdä miten parit hoitaa vauvojaan. Itkeeköhän ne myös öisin niinkuin oikea vauva? Onkohan jollekkin siunaantunu oikein koliikki vauveli?

Vierailija
20771/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kait minä edes tuollaista väittänyt? Totesin vain tuosta Ankun liikunnasta, kun moni tuntuu täällä jotenkin ajattelevan ettei se yhtään liiku kun on sanonut olevansa laiska.

Ja se vaikuttaako tuo ero mihinkään riippuu minusta siitä kuinka isosti se ajankäyttö eroaa. Jos Patin elämä on lähinnä joko töissä oloa tai treenaamista, niin kyllähän se silloin vaikuttaa paljon ajankäyttöön kun treenata voi yhdessä mutta töihin ei voi mennä hengaamaan. Mutta sekin taas asia mikä hoidetaan jokaisessa parisuhteessa eri tavalla.

Vierailija
20772/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt valheenpaljastustestikin sen kertoi, että Pati ei usko tapailuun ulkomaailmassa. Mä uskon et yrittää tapailua mut päätyvät lopulta olemaan vaan kavereita. Pati ei valmis seurustelemaan tai tapailemaan vakavasti. Veera ja Janne saavat mun äänen.

Vierailija
20773/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin helpot ja mitättömät kysymykset Pankulla? Tuosta ei TAASKAAN selviä juuri mitään noiden suhteen tilasta. Javeeralla sentään oli kunnon kysymykset.

Tämä on aika epäreilua. Anku ei joko uskaltanut kysyä kunnon kysymyksiä, tai sitten sopivat yhdessä että eivät halua totuuksia ilmi, sillä nehän vaikuttavat katsojien mielipiteisiin heistä parina. Ja tätä paria sanotaan vielä aidoksi? Koko aikana ei ole edes tullut ilmi mikä heidän juttu tarkalleen ottaen on, kun puhetta ei ole näytetty, ja se taitaa olla tarkoituksellista.

Pauliina ja Veera sentään uskalsivat kysyä aiheelliset kysymykset joilla päästiin perille suhteesta ja aidoista tunteista. Aika paljon aidompaa se on, kuin mitä Anku ja Patrick parina on missään vaiheessa näyttänyt.

Musta tuntu et Anku ei vaan kiltteyttään halunnut kysyä mitään kovin pahoja kysymyksiä, ei vaan halua ajaa toista tahalleen vaikeaan tilanteeseen.

Harmi jos kokoajan jommankumman kiltteyden vuoksi katsojat eivät saa heistä rehellistä kuvaa.

Ja eihän tuossa vaikeita tilanteita tule, ellei valehtele. Ihan hyvin olisi voinut kysyä rakastumisesta, kun Pati itse sano parinvalinnassa että on jotain suurempaa kuin ihastuminen. Ei siitä kysyminen olisi hankala tilanne, ellei se sitten paljastuisi valheeksi?

Anku sanoi, ettei halua kysyä rakastumisesta ja Pauliina oli oikeutetusti samaa mieltä.

Vaikka Patrick olisi sanonut KYLLÄ niin olisihan joku feikkivalheenpaljastustesti maailman tyhmin paikka kuulla rakkaudesta.

Onneksi Ankulla on tilannetajua.

Pati kyllä jo tunnusti rakastumisen parinvalinnassa omaan epämääräiseen tyyliinsä "paljon suurempaa kuin ihastus". Ihan hyvin olisi siis voinut kysyä. Että seli seli.

Olet idiootti.

Juuri tällaisten aggressiivisten Panku-fanien vuoksi olin pitkään lukematta tätä ketjua. Eilen osallistuin tähän keskusteluun taas puolen jakson ajan, ja ei siis mennyt edes kolmeakymmentä minuuttia ennen kuin sain jälleen yhden aggressiivisen Panku-fanin kimppuuni mielipiteeni vuoksi.

Mielestäni itse ilmaisin mielipiteeni ihan asiallisesti, ja vastauksena on jälleen asian sijasta asiatonta henkilöön käymistä, kun tämä Panku-fani haukkuu minua idiootiksi. Haukkuminen tapahtu vain sen takia, että löin edellisessä kommentissani faktoja pöytään kun muistutin Patin puhuneen Ankulle parinvalinnassa ihastusta suuremmasta. Ja tällä kommentilla on 32 ylänuolta.

Pankulla on siis useita todella ikäviä faneja. Heidän vuoksi poistun taas tästä ketjusta. Taidan äänestää voittajaksi Auraa ja Jeffreytä tai Jannea ja Veeraa.

Vierailija
20774/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koko kauden ovat Pauliina ja Ville sekä Veera ja Janne ovat olleet kärjessä. En usko, et Aura ja Jeffy tai Ankku ja Pati vois voittaa.

Vierailija
20775/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin nyt valheenpaljastustestikin sen kertoi, että Pati ei usko tapailuun ulkomaailmassa. Mä uskon et yrittää tapailua mut päätyvät lopulta olemaan vaan kavereita. Pati ei valmis seurustelemaan tai tapailemaan vakavasti. Veera ja Janne saavat mun äänen.

Nii mut Pati uskoo että Ankusta ois hänelle "surffivaimoksi". Eli ei tapailua mutta vaimoksi kyllä

Vierailija
20776/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin helpot ja mitättömät kysymykset Pankulla? Tuosta ei TAASKAAN selviä juuri mitään noiden suhteen tilasta. Javeeralla sentään oli kunnon kysymykset.

Tämä on aika epäreilua. Anku ei joko uskaltanut kysyä kunnon kysymyksiä, tai sitten sopivat yhdessä että eivät halua totuuksia ilmi, sillä nehän vaikuttavat katsojien mielipiteisiin heistä parina. Ja tätä paria sanotaan vielä aidoksi? Koko aikana ei ole edes tullut ilmi mikä heidän juttu tarkalleen ottaen on, kun puhetta ei ole näytetty, ja se taitaa olla tarkoituksellista.

Pauliina ja Veera sentään uskalsivat kysyä aiheelliset kysymykset joilla päästiin perille suhteesta ja aidoista tunteista. Aika paljon aidompaa se on, kuin mitä Anku ja Patrick parina on missään vaiheessa näyttänyt.

Musta tuntu et Anku ei vaan kiltteyttään halunnut kysyä mitään kovin pahoja kysymyksiä, ei vaan halua ajaa toista tahalleen vaikeaan tilanteeseen.

Harmi jos kokoajan jommankumman kiltteyden vuoksi katsojat eivät saa heistä rehellistä kuvaa.

Ja eihän tuossa vaikeita tilanteita tule, ellei valehtele. Ihan hyvin olisi voinut kysyä rakastumisesta, kun Pati itse sano parinvalinnassa että on jotain suurempaa kuin ihastuminen. Ei siitä kysyminen olisi hankala tilanne, ellei se sitten paljastuisi valheeksi?

Anku sanoi, ettei halua kysyä rakastumisesta ja Pauliina oli oikeutetusti samaa mieltä.

Vaikka Patrick olisi sanonut KYLLÄ niin olisihan joku feikkivalheenpaljastustesti maailman tyhmin paikka kuulla rakkaudesta.

Onneksi Ankulla on tilannetajua.

Pati kyllä jo tunnusti rakastumisen parinvalinnassa omaan epämääräiseen tyyliinsä "paljon suurempaa kuin ihastus". Ihan hyvin olisi siis voinut kysyä. Että seli seli.

Olet idiootti.

Juuri tällaisten aggressiivisten Panku-fanien vuoksi olin pitkään lukematta tätä ketjua. Eilen osallistuin tähän keskusteluun taas puolen jakson ajan, ja ei siis mennyt edes kolmeakymmentä minuuttia ennen kuin sain jälleen yhden aggressiivisen Panku-fanin kimppuuni mielipiteeni vuoksi.

Mielestäni itse ilmaisin mielipiteeni ihan asiallisesti, ja vastauksena on jälleen asian sijasta asiatonta henkilöön käymistä, kun tämä Panku-fani haukkuu minua idiootiksi. Haukkuminen tapahtu vain sen takia, että löin edellisessä kommentissani faktoja pöytään kun muistutin Patin puhuneen Ankulle parinvalinnassa ihastusta suuremmasta. Ja tällä kommentilla on 32 ylänuolta.

Pankulla on siis useita todella ikäviä faneja. Heidän vuoksi poistun taas tästä ketjusta. Taidan äänestää voittajaksi Auraa ja Jeffreytä tai Jannea ja Veeraa.

Enää muutama päivä jäljellä, sitten loppuu tämäkin soopa, kun Veera ja Janne saavat toisensa.

Vierailija
20777/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla välittämättä. Muakin joku haukkui heti rumilukseksi, kun sanoin, ettei Patin ja Ankun juttu tule kestämään..

Vierailija
20778/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheenpaljastinta käytettäessä yleensä kysytään ensin peruskysymyksiä jolloin testataan konetta, ja ennen varsinaisia kysymyksiä esitetään johdattelevia kysymyksiä joilla saatetaan henkilö ajattelemaan kyseistä asiaa. Jos siinä kohtaa pulssi alkaa nousta ja hikoiluttaa, jotain salattavaa löytyy.

Eikä valheenpaljastin mikään täysin turha laite ole. Ammattilaisetkin käyttävät sitä suuntaa antavasti.

Vierailija
20779/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankun ja Patrickin voittoa makeammalta maistuisi Veeran maskuliinisen raivokas hermoaminen häviöstään.

Vierailija
20780/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii mut Pati uskoo että Ankusta ois hänelle "surffivaimoksi". Eli ei tapailua mutta vaimoksi kyllä

Joo, mut uskoo Ankusta olevan vaimoksi muttei silti ole valmis tapailuun.

Ketju on lukittu.