Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
20781/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mää en jaksa lukea kohta koko ketjua kun täällä on alettu haukkumaan itse keskustelijoita sen mukaan ketä ne kannattaa.

Joka parilla tuntuu olevan niitä kannattajia jotka haukkuvat muita pareja ihan vaan provotakseen muita

Vierailija
20782/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla välittämättä. Muakin joku haukkui heti rumilukseksi, kun sanoin, ettei Patin ja Ankun juttu tule kestämään..

Saattoi olla Pankun mustamaalaaja. Muistan tuon viestin ja tunsin tutun Pankuvihan sen takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20783/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voittaja voi olla myös Aura ja Jeffrey. Miksei voisi? Aurasta tykkää niin moni.

Vierailija
20784/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäjä voittomahdollisuudet menee seuraavassa järjestyksessä.

1) Veera ja Janne

2) Pauliina ja Ville

3) Anku ja Patrick

4) Aura ja Jeffrey

Vierailija
20785/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin nyt valheenpaljastustestikin sen kertoi, että Pati ei usko tapailuun ulkomaailmassa. Mä uskon et yrittää tapailua mut päätyvät lopulta olemaan vaan kavereita. Pati ei valmis seurustelemaan tai tapailemaan vakavasti. Veera ja Janne saavat mun äänen.

Nii mut Pati uskoo että Ankusta ois hänelle "surffivaimoksi". Eli ei tapailua mutta vaimoksi kyllä

Tämä johtu taatusti siitä, että sana surffi laski Patun pulssia sekunnin sadasosassa. Ankun vaimoudella tuskin on mitään tekemistä vastauksen kanssa.

Vierailija
20786/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voittaja voi olla myös Aura ja Jeffrey. Miksei voisi? Aurasta tykkää niin moni.

Voisiko olla? Aura ois mun suosikki voittajaksi, eikä mua edes haittaisi jos Jeff saa puolet kunhan Aurakin saisi. Mutta en tiedä kannattaako noille antaa ääntään, kun olen ajatellut että Jeffreyn ja heidän ongelmallisen suhteen takia heitä ei moni äänestä. Mietin pitäisikö taktikoida ja äänestää Auran sijasta jotain suosittua ja siedettävää paria jotta voitto ei menisi ainakaan parille josta pidän vähiten.

Vierailija
20787/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera ja Janne voittaa. Hämmästyisin todella jos ei noin käy ja en oo erityisesti kenenkään fani enää.

Vierailija
20788/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla? Aura ois mun suosikki voittajaksi, eikä mua edes haittaisi jos Jeff saa puolet kunhan Aurakin saisi. Mutta en tiedä kannattaako noille antaa ääntään, kun olen ajatellut että Jeffreyn ja heidän ongelmallisen suhteen takia heitä ei moni äänestä. Mietin pitäisikö taktikoida ja äänestää Auran sijasta jotain suosittua ja siedettävää paria jotta voitto ei menisi ainakaan parille josta pidän vähiten.

Mun suosikki ollut Aura. Odotin Auralle uutta miestä taloon, muttei tullut. Nyt en oo erityisesti kenenkään fani. Pauliinan ja Villen en haluaisi voittavan. Jotenki vaan ei oo miellyttävät mun makuun.

Vierailija
20789/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla välittämättä. Muakin joku haukkui heti rumilukseksi, kun sanoin, ettei Patin ja Ankun juttu tule kestämään..

Saattoi olla Pankun mustamaalaaja. Muistan tuon viestin ja tunsin tutun Pankuvihan sen takaa.

Ei ei, en vihaa Pankua, vaikka kirjoitin,ettei tule kestämään heidän juttu. Kumpikin Pati ja Anku söpiksiä ja mukavia. En vain usko, et Pati on niin valmis seurustelemaan kuin Anku ja että tapailevat hetken mutta ei tule sen vakavampaa juttua.

Vierailija
20790/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera ja Janne voittaa, vaikkei ne ole se rakkaudellisin pari, mutta pelaavat hyvin. Tämä palsta on ihmeesti rauhoittunut viime päivinä?

Vierailija
20791/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei, en vihaa Pankua, vaikka kirjoitin,ettei tule kestämään heidän juttu. Kumpikin Pati ja Anku söpiksiä ja mukavia. En vain usko, et Pati on niin valmis seurustelemaan kuin Anku ja että tapailevat hetken mutta ei tule sen vakavampaa juttua.

Kenellä pareista uskot olevan parhaimmat valmiudet seurustelulle?

Vierailija
20792/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe Auralla ja Jeffreyllä tulevaisuutta, vaikka Aura onkin söpis.

Vierailija
20793/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan muu pari ulkomaailmassa alkaa seurustelemaan kun Jeffrey ja Aura.

Patrickkia ahdistaa selvästi sitoutuminen ja Anku ei ole se oikea.

Vierailija
20794/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Auraa lähimpänä on Anku. Molemmat ovat maanläheisempiä kuin Pauliina ja Veera. Pauliinaa tai Veeraa en äänestä, saavat ääniä muutenkin ja en tykkää häseltämisestä ja vauhkoamisesta.

Vierailija
20795/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rajua lähteä Patrickia syyllistämään jo valmiiksi Ankua siitä että jos Anku ei treenaa riittävästi niin se tarttuu häneen. :D Jos Anku olis enemmän Auran tyyppinen niin olisi tainnut tulla "mitä v*a!" kirkaisu aika nopsaan

Joo, noi on hyviä noi Patrickin "no siis en mä nyt silleen pelkästään sua syytä, mutta kyl silti tavallaan, tiätkö?" :D Veikkaan että Ankun on parempi vaaan treenata tai muuten Patrick syyttää sitä

Vierailija
20796/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä pareista uskot olevan parhaimmat valmiudet seurustelulle?

Villellä ja Pauliinalla tai Veeralla ja Jannella.

Vierailija
20797/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankun olemuksessa oli alussa jotain minua ärsyttävää (mitenhän voin edes ärsyyntyä vain jonkun olemuksesta? :D), mutta hän on kyllä ihana. Nyt kun hänen luonteensa on tullut enemmän ilmi, niin pidän hänestä. Uskon että on aidosti kiltti ja sydämellinen ihminen.

Vierailija
20798/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset äänestää myös ulkonäköä valitettavasti.

Äänestäisin paria, joka tarvitsee eniten rahaa.

Partrickilla jo palomies ammatti ja toimii mallinakin eli hänen

toimeentulo on turvattu. Ei Patia ja Ankua voittoon.

Eiks Veera ole opikselija, muista asukkaista en tiedä.

Vierailija
20799/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Aura edes voi olla noin v***n ihana? Miten joku voi vaikuttaa noin aidolta? Hämmästyttää kerta toisensa jälkeen kuinka Aura osaa analysoida omaakin käytöstään, ja puhuu siitä rehellisesti. Ei teeskentele lainkaan. Jo alussa kun Jeffrey valitti että Aura ei puhu, ilmoitti Aura että hänestä tuntuu että hän on vähän hukassa, ja nyt sitten "No siis yleensähän mä vaan haukun Jeffreytä täällä, mutta nyt on eri juttu." Kuinka ihana.

Aura on niin aito, rento, vilpitön ja hauska.

Vierailija
20800/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset äänestää myös ulkonäköä valitettavasti.

Äänestäisin paria, joka tarvitsee eniten rahaa.

Partrickilla jo palomies ammatti ja toimii mallinakin eli hänen

toimeentulo on turvattu. Ei Patia ja Ankua voittoon.

Eiks Veera ole opikselija, muista asukkaista en tiedä.

Patrikilla vissiin polven takia palomieshommat jäissä, eikä noilla mallintöilläkään rikastu jollei lähde maailmalle ja menesty täysillä.

Ketju on lukittu.