Lopetin tupakan. Tilalle tuli herkut ja terveys entistä huonompi
Herään öisin oman kuorsaamiseen. Hengästyn lyhyenkin kävelymatkan jälkeen verenpaine kuolla. Vaatekoko kasvanut koosta L kokoon Xxl..
Ja minä kun luulin olevani terveempi kun lopetan polttamisen..
Kommentit (12)
Monipuolisella ruokailulla poistuu mieliteko herkutella. Vaihda herkut hedelmiin.
Harvoin kuulee noin tyhmästä kaverista.
Lopetin tupakoinnin 4 vuotta sitten. En ole lihonut, painan 63 kg, itseasiassa vähemmän kuin tupakoinnin aikana.
Suhteellisen yksinkertainen kaveri jos korreloi näitä asioita keskenään. Aikuislukion ovet ovat varmasti sinullekin auki.
Syöminen on haitoista pahin terveydelle (lisäaineet,säilöntäaineet,torjunta-aineet ja muut mikromuovit ja E koodit),dokaaminen ja tupakanpoltto on kaukana epäterveellisestä kokemuksia kaveripiireistä on.
Vaatii hieman itsekuria vahtia, mitä suuhunsa mättää. Sen enempää rööki kuin herkutkaan ei itsestään tunge elimistöön. Kyllä siinä on asianomaisen käsi asialla. Ajatus ja aivot sitä kättäkin ohjaa.
Korvasit yhden addiktion toisella. Kannattanee hoitaa se juurisyy pois, mikä aiheuttaa niitä addiktioita. Monella masennus, ahdistus, stressi, unettomuus, käsittelemättömät traumat tms vaivat johtaa noihin riippuvuuskierteisiin. Jos elää tasapainoista elämää, niin ei ole mitään tarvetta mättää herkkuja naamaan kaksin käsin.
Syöminen tappaa! Muistakaa tämä seuraavan kerran syödessä. Syökää oikeaa ihmisravintoa
Lopetin aikoinaan tupakan, alkoholin ja ne herkut säästämisen takia.
Mutta missä ne säästöt näkyy?
Edelleen kädestä suuhun menee on vain huonompi fiilis.
Mikä idea säästää, jos rahaa ei säästykään ja tulevaan lomamatkaan on vielä 5 v säästämistä ja säästetty on jo 10v.
Edellisestä lomasta on jo aikaa.
Lääkäri kykenisi kerran vuodessa tämmöiseen lomaan ihan leikiten. Niin mun tuloilla menee kymmenenkin vuotta säästää lomaan joka kuuluisi ihan kaikille.
Niin onko väärtiä säästää rahaa pikkuasioista, jotka tuo sulle sen elämänilon elämään?
Kaveri tokaisi perjantaina työstä päästyään jointti huulella että köyhän loma on kannabis huulella sohvalla kotona trippaillessa.
Tähänkö tuloerot tähtää? Köyhät tapetaan koteihinsa huumeisiin?
Tätäkö työläisille halutaan?
Itse kun aloitin tupakka lakon aikoinaan niin siirryin kahvista oboy kaakaohon minkä ryyditin lisäsokerilla ja berliininmunkkeja naamariin pari kolme päivässä,nopeasti nousi paino 12kg
Vierailija kirjoitti:
Itse kun aloitin tupakka lakon aikoinaan niin siirryin kahvista oboy kaakaohon minkä ryyditin lisäsokerilla ja berliininmunkkeja naamariin pari kolme päivässä,nopeasti nousi paino 12kg
12kg antaa koukkuihin kivaa painoarvoa. Voi vedellä raskaita koukkuja ympäri ja säkki läsähtelee iloisesti.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!