Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu juhlien jälkeinen tyhjä/masentunut olo?

Vierailija
01.06.2024 |

Olin miehen sukulaisen ylioppilasjuhlissa ja nyt tuntuu jotenkin tosi masentuneelta tai väsyneeltä. Olen huomannut saman muissa isoissa porukoissa, varsinkin sellaisissa mistä en tunne juuri ketään. Jää aina yhtä orpo ja väsynyt olo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot suurimmaks osaks hiljaa etkä puhu kenellekkään/puhuminen niiden ns tuntemattomien kanssa on ahdistavaa niin mulla oli sama mutta "rupesin" puhumaan niin muuttu myös tuntemukset. Varmaan se ahdistus kun et osaa puhua kenellekkään ja ehkä mietit mitä ne miettii susta kun oot vaan hiljaa. Myös ehkä tunnet että et kuulu porukkaan?

Vierailija
2/10 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot suurimmaks osaks hiljaa etkä puhu kenellekkään/puhuminen niiden ns tuntemattomien kanssa on ahdistavaa niin mulla oli sama mutta "rupesin" puhumaan niin muuttu myös tuntemukset. Varmaan se ahdistus kun et osaa puhua kenellekkään ja ehkä mietit mitä ne miettii susta kun oot vaan hiljaa. Myös ehkä tunnet että et kuulu porukkaan?

Niin, olen kyllä hiljainen, mutta toisaalta minua ei myöskään kiinnosta jutella ns. arkipäiväisistä asioista, vaan olen mieluummin hiljaa. En oikein myöskään osaa esitää sen iloisempaa kuin olen. Joskus jopa tuttujen ihmisten kanssa tulee sama masennus päälle. Ja toisaalta huono olo siitä, että olen tällainen. En tiedä. En vain saa mitään iloa jutustelusta yleensä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä introvertti

Vierailija
4/10 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas juttelen kaikkien kanssa iloisesti ja syntyy ihan hyviä tilanteita mutta silti on usein vähän ahdistunut olo jälkeenpäin, vaikka kaikki olisi mennyt paremmin kuin hyvin. Vanhemmiten tämä on kyllä vähän helpottanut.

Vierailija
5/10 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstaasi tyhjentää aivoista serotoniinin ja se palautuu normaalille tasolle aika hitaasti.

Vierailija
6/10 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä introvertti

Itsekin arvelin näin ensimmäiseksi. Totaalipoikki voi pari päivääkin. Siihen auttaa vain oma rauhallinen yksinolo. Olen introvertti itse.

Vierailija
7/10 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi aiheuttaa masennusta ja väsymystä. 

Vierailija
8/10 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Olen tullut siihen tulokseen, että pysyn todella taka-alalla. Mieluummin piilossa. Aika helppoa, jos paljon ihmisiä. Kukaan ei huomaa, jos viivyn vessassa tunnin 🙂

Vierailija
9/10 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä introvertti

Itsekin arvelin näin ensimmäiseksi. Totaalipoikki voi pari päivääkin. Siihen auttaa vain oma rauhallinen yksinolo. Olen introvertti itse.

Juuri näin. Käyn vain pakollisissa juhlissa. Menen ihan rammaksi moneksi päiväksi.. En ole arka, vaan väsyn hetkessä teko seurusteluun, pakko osanottamiseen. Tyhjän jaaritteluun ja toistuviin muodollisuuksiin.. Ym.. Huooohh. Ei minun juttuja. 

Vierailija
10/10 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on odottamisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän